Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

De láttam, de láttam!!! És ha tudnék rajzolni... :D

Amúgy ha ráteszem a gépre a képet, be lehet valahogy jelölni rajta, hol-mit kell csinálni-cserélni? Pl.:valamilyen programmal, pölö powerpojint, vagy vmi hasonló /mer' ugye nem vagyok egy pc-májsztró :D :D :lol:

Én már megcsináltam egy képes, szöveges leírást a műszerfalvilágítás cseréjéről...

Még kell egy kis finomítás aztán küldöm opelastrasnak, és megy a netre :D

Novy küldjem neked is?

Link to comment
Megosztás:

Tisztelt Kollégák!

Ha valakinek van megunt jobb első narancssárga index lámpája az gondoljon rám! Én szeretnék kitartani az eredeti mellett (tudom, nem eléggé elítélhető módon), de sajnos kaptam egy követ és elrepedt a búra. Lehet nyilvánosan, vagy pü-ben is.

Köszönöm, előre is! :D :D :D

Link to comment
Megosztás:

Tisztelt Kollégák!

Ha valakinek van megunt jobb első narancssárga index lámpája az gondoljon rám! Én szeretnék kitartani az eredeti mellett (tudom, nem eléggé elítélhető módon), de sajnos kaptam egy követ és elrepedt a búra. Lehet nyilvánosan, vagy pü-ben is.

Köszönöm, előre is! :D :D :D

Nekem van,de gondolom nem nagyon jársz errefelé.

A posta meg nem tudom mennyi lenne,de szvsz

annyiért találsz közelebb is.

Link to comment
Megosztás:

Hy! Oly kérdésem van, hogy ha izzót szeretnék cserélni a "szegénységjelző"-ben, azt könnyű cserélni, vagy húzós meló? Mert ahogy tegnap cseréltem a középkonzol izzóit, nem gondoltam volna, hogy most meg 1 izzó miatt megint kicsit szét kell szednem a belsejét. Köszi!

Link to comment
Megosztás:

Hy! Oly kérdésem van, hogy ha izzót szeretnék cserélni a "szegénységjelző"-ben, azt könnyű cserélni, vagy húzós meló? Mert ahogy tegnap cseréltem a középkonzol izzóit, nem gondoltam volna, hogy most meg 1 izzó miatt megint kicsit szét kell szednem a belsejét. Köszi!

Az nem olyan macerás. 2csavar 3csavar 4csavar 3 csavar, előrehúz kiakaszt, ha nem elég hosszú még1csavar, kiakaszt kiakaszt, csere és vissza. :D

Link to comment
Megosztás:

mi az a szegénységjelző?

Itt van előttem egy régi Opel-táblázat, amelyben az áll, hogy azokba az autókba került gyárilag szegénységjelző, amelyikbe fordulatszámmérőt is tettek az összeszereléskor (legalábbis felszereltségi szint alapján ez így lett Rüsselsheimben meghatározva). Múltkor csevegtünk már erről a témáról, sőt valaki ugyanezt állította. Meg tudjátok erősíteni ezt az információt?

Link to comment
Megosztás:

Ma délután vettem a fáradtságot és megnéztem az etükör kapcsolóját és fény derült a turpiszságra.

A kábelköteg,ami a kocsiba került 94 előtti,viszont az etükör joystickja 94 utáni,más a csatlakozóban a színkiosztás.

Mivel "kitüskézni" nem tudtam a csatit,így elvágtam a 9 vezetéket és színhelyesen átforrasztottam és láss csodát müxik.

Fűtés is ok,mozgatás is.

Link to comment
Megosztás:

Ma délután vettem a fáradtságot és megnéztem az etükör kapcsolóját és fény derült a turpiszságra.

A kábelköteg,ami a kocsiba került 94 előtti,viszont az etükör joystickja 94 utáni,más a csatlakozóban a színkiosztás.

Mivel "kitüskézni" nem tudtam a csatit,így elvágtam a 9 vezetéket és színhelyesen átforrasztottam és láss csodát müxik.

Fűtés is ok,mozgatás is.

Unatkoztál? :D :D :D

Nem lehet, hogy egy jobb kormányosból való a kapcsoló?

Azért elbeszélgetnék egy fa testápolóval a kezemben azzal az "emberrel" aki kitalálta ezt. :D

Link to comment
Megosztás:

Próbáltam megtalálni a műszerfal hőmérő gombát.

Nekem a 90 fok előtt jóval áll meg a mutató. Meg szeretném mérni az ellenállását.

Mintha azt mondta volna valaki, hogy az egyvezetékes az.

A motorom X17DTL. A kétvezetékes a termosztát mellett van. (?) Gondolom ő kapcsolja a ventillátort.

Az 1 vezetékest hol keressem?

Láttam egy vákumcsövet az utastérbe menni. Gondolom a trabi kapcsolóhoz megy.

Szerintem nekem nem működik. A gomb nyomásakor - úgy mondtátok - , hogy szisszenni kell,

és koppanni a zsalunak, valamint ha megy a ventillátor, akkor megváltozik a hangja.

Nekem semmi ilyesmi nem történik. Gondolom a középkonzol szétszedős!

Mi tud abban tönkre menni? Vagy valamit nem raktak a helyére?

Link to comment
Megosztás:

Ami a műszerfalnak adja a hőmérséklet jelet,az van a termosztát környékén és az 1 vezetékes.

Bal felső sarok:

Ami a ventit kapcsolja,az a hűtő oldalában van,általában 3 vezetékes.

Szerintem neked a termosztát lesz a rossz,van vagy 1500Ft az új.

Én úgy láttam, hogy ide 2 vezeték megy.

A termosztátot meg néhány napja jónak itéltem.

2-3 kilóméter után, még hideg volt a cső, majd utánna nem sokkal jó meleg.

Link to comment
Megosztás:

Én úgy láttam, hogy ide 2 vezeték megy.

A termosztátot meg néhány napja jónak itéltem.

2-3 kilóméter után, még hideg volt a cső, majd utánna nem sokkal jó meleg.

Attól,hogy kinyit a termosztát,még nem biztos hogy jó is.

Nekem is ilyen volt.80köröl ment,aztán a csere óta stabil 92fok.

Link to comment
Megosztás:

Ami a műszerfalnak adja a hőmérséklet jelet,az van a termosztát környékén és az 1 vezetékes.

Bal felső sarok:

http://img81.imageshack.us/my.php?image=img1049cx6.jpg"

Ami a ventit kapcsolja,az a hűtő oldalában van,általában 3 vezetékes.

Szerintem neked a termosztát lesz a rossz,van vagy 1500Ft az új.

Hömm-Hömm

Villogunk. :D :D

Digger

Az a várumcső a pollenszűrő alatt csatlakozik a ventilátorházhoz, lehet ott van eltörve, és megy el a vákum.

Link to comment
Megosztás:

Attól,hogy kinyit a termosztát,még nem biztos hogy jó is.

Nekem is ilyen volt.80köröl ment,aztán a csere óta stabil 92fok.

Akkor csere lesz! Köszi!

Az a várumcső a pollenszűrő alatt csatlakozik a ventilátorházhoz, lehet ott van eltörve, és megy el a vákum.

Nekem a motortér közepe táján van egy széles, lapos benyúló gumicső.

Az mellett megy be az utastérbe. Majd sasolom! Köszi!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.