loogan23 Elküldve Március29, 2008 Megoszt Elküldve Március29, 2008 De láttam, de láttam!!! És ha tudnék rajzolni... :D Amúgy ha ráteszem a gépre a képet, be lehet valahogy jelölni rajta, hol-mit kell csinálni-cserélni? Pl.:valamilyen programmal, pölö powerpojint, vagy vmi hasonló /mer' ugye nem vagyok egy pc-májsztró :D :D :lol: Én már megcsináltam egy képes, szöveges leírást a műszerfalvilágítás cseréjéről... Még kell egy kis finomítás aztán küldöm opelastrasnak, és megy a netre :D Novy küldjem neked is? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március29, 2008 Megoszt Elküldve Március29, 2008 akár;) de a linkjét mindenféleképpen, az megy fel akkor az én oldalamra is :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Március29, 2008 Megoszt Elküldve Március29, 2008 Tisztelt Kollégák! Ha valakinek van megunt jobb első narancssárga index lámpája az gondoljon rám! Én szeretnék kitartani az eredeti mellett (tudom, nem eléggé elítélhető módon), de sajnos kaptam egy követ és elrepedt a búra. Lehet nyilvánosan, vagy pü-ben is. Köszönöm, előre is! :D :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Március29, 2008 Megoszt Elküldve Március29, 2008 Tisztelt Kollégák! Ha valakinek van megunt jobb első narancssárga index lámpája az gondoljon rám! Én szeretnék kitartani az eredeti mellett (tudom, nem eléggé elítélhető módon), de sajnos kaptam egy követ és elrepedt a búra. Lehet nyilvánosan, vagy pü-ben is. Köszönöm, előre is! :D :D :D Nekem van,de gondolom nem nagyon jársz errefelé. A posta meg nem tudom mennyi lenne,de szvsz annyiért találsz közelebb is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Március29, 2008 Megoszt Elküldve Március29, 2008 Nekem van,de gondolom nem nagyon jársz errefelé. A posta meg nem tudom mennyi lenne,de szvsz annyiért találsz közelebb is. Köszi a felajánlást, ha nem kapok közelebb jelentkezni fogok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Március29, 2008 Megoszt Elküldve Március29, 2008 Köszi a felajánlást, ha nem kapok közelebb jelentkezni fogok. rendben. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve Március30, 2008 Megoszt Elküldve Március30, 2008 Hy! Oly kérdésem van, hogy ha izzót szeretnék cserélni a "szegénységjelző"-ben, azt könnyű cserélni, vagy húzós meló? Mert ahogy tegnap cseréltem a középkonzol izzóit, nem gondoltam volna, hogy most meg 1 izzó miatt megint kicsit szét kell szednem a belsejét. Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március30, 2008 Megoszt Elküldve Március30, 2008 mi az a szegénységjelző? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Xray Elküldve Március30, 2008 Megoszt Elküldve Március30, 2008 mi az a szegénységjelző? Én a tanklámpára tippelnék! :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Március30, 2008 Megoszt Elküldve Március30, 2008 Hy! Oly kérdésem van, hogy ha izzót szeretnék cserélni a "szegénységjelző"-ben, azt könnyű cserélni, vagy húzós meló? Mert ahogy tegnap cseréltem a középkonzol izzóit, nem gondoltam volna, hogy most meg 1 izzó miatt megint kicsit szét kell szednem a belsejét. Köszi! Az nem olyan macerás. 2csavar 3csavar 4csavar 3 csavar, előrehúz kiakaszt, ha nem elég hosszú még1csavar, kiakaszt kiakaszt, csere és vissza. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve Március30, 2008 Megoszt Elküldve Március30, 2008 Én a tanklámpára tippelnék! :D :D YESSS!!! Itt a fórumon is hallottam már ezt a kifejezést :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve Március30, 2008 Megoszt Elküldve Március30, 2008 Az nem olyan macerás. 2csavar 3csavar 4csavar 3 csavar, előrehúz kiakaszt, ha nem elég hosszú még1csavar, kiakaszt kiakaszt, csere és vissza. :D [/ :D :D ÓÓÓ... Ez a tuti :D ! Holnap ki is kipróbálom. Kössz! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Március30, 2008 Megoszt Elküldve Március30, 2008 :D :D ÓÓÓ... Ez a tuti :D ! Holnap ki is kipróbálom. Kössz! Ha nem tiszta azért kérdezz nyugodtan. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelastras Elküldve Március30, 2008 Megoszt Elküldve Március30, 2008 mi az a szegénységjelző? Itt van előttem egy régi Opel-táblázat, amelyben az áll, hogy azokba az autókba került gyárilag szegénységjelző, amelyikbe fordulatszámmérőt is tettek az összeszereléskor (legalábbis felszereltségi szint alapján ez így lett Rüsselsheimben meghatározva). Múltkor csevegtünk már erről a témáról, sőt valaki ugyanezt állította. Meg tudjátok erősíteni ezt az információt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Március30, 2008 Megoszt Elküldve Március30, 2008 eddigi tapasztalatok alapján igen más: továbbra is keresek a caravanomba elektromos ablakemelőt nem tudom, kérdeztem-e már, de csak f cari emelője jó bele? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március30, 2008 Megoszt Elküldve Március30, 2008 Ma délután vettem a fáradtságot és megnéztem az etükör kapcsolóját és fény derült a turpiszságra. A kábelköteg,ami a kocsiba került 94 előtti,viszont az etükör joystickja 94 utáni,más a csatlakozóban a színkiosztás. Mivel "kitüskézni" nem tudtam a csatit,így elvágtam a 9 vezetéket és színhelyesen átforrasztottam és láss csodát müxik. Fűtés is ok,mozgatás is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Március30, 2008 Megoszt Elküldve Március30, 2008 Ma délután vettem a fáradtságot és megnéztem az etükör kapcsolóját és fény derült a turpiszságra. A kábelköteg,ami a kocsiba került 94 előtti,viszont az etükör joystickja 94 utáni,más a csatlakozóban a színkiosztás. Mivel "kitüskézni" nem tudtam a csatit,így elvágtam a 9 vezetéket és színhelyesen átforrasztottam és láss csodát müxik. Fűtés is ok,mozgatás is. Unatkoztál? :D :D :D Nem lehet, hogy egy jobb kormányosból való a kapcsoló? Azért elbeszélgetnék egy fa testápolóval a kezemben azzal az "emberrel" aki kitalálta ezt. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március30, 2008 Megoszt Elküldve Március30, 2008 Unatkoztál? :D :D :D Nem lehet, hogy egy jobb kormányosból való a kapcsoló? Azért elbeszélgetnék egy fa testápolóval a kezemben azzal az "emberrel" aki kitalálta ezt. :D Jah!Most volt rá időm. Az a vicc,hogy a szinek jók,csak nem jó helyen voltak a csatiban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Digger Elküldve Március30, 2008 Megoszt Elküldve Március30, 2008 Próbáltam megtalálni a műszerfal hőmérő gombát. Nekem a 90 fok előtt jóval áll meg a mutató. Meg szeretném mérni az ellenállását. Mintha azt mondta volna valaki, hogy az egyvezetékes az. A motorom X17DTL. A kétvezetékes a termosztát mellett van. (?) Gondolom ő kapcsolja a ventillátort. Az 1 vezetékest hol keressem? Láttam egy vákumcsövet az utastérbe menni. Gondolom a trabi kapcsolóhoz megy. Szerintem nekem nem működik. A gomb nyomásakor - úgy mondtátok - , hogy szisszenni kell, és koppanni a zsalunak, valamint ha megy a ventillátor, akkor megváltozik a hangja. Nekem semmi ilyesmi nem történik. Gondolom a középkonzol szétszedős! Mi tud abban tönkre menni? Vagy valamit nem raktak a helyére? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március30, 2008 Megoszt Elküldve Március30, 2008 Ami a műszerfalnak adja a hőmérséklet jelet,az van a termosztát környékén és az 1 vezetékes. Bal felső sarok: Ami a ventit kapcsolja,az a hűtő oldalában van,általában 3 vezetékes. Szerintem neked a termosztát lesz a rossz,van vagy 1500Ft az új. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Digger Elküldve Március30, 2008 Megoszt Elküldve Március30, 2008 Ami a műszerfalnak adja a hőmérséklet jelet,az van a termosztát környékén és az 1 vezetékes. Bal felső sarok: Ami a ventit kapcsolja,az a hűtő oldalában van,általában 3 vezetékes. Szerintem neked a termosztát lesz a rossz,van vagy 1500Ft az új. Én úgy láttam, hogy ide 2 vezeték megy. A termosztátot meg néhány napja jónak itéltem. 2-3 kilóméter után, még hideg volt a cső, majd utánna nem sokkal jó meleg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március30, 2008 Megoszt Elküldve Március30, 2008 Én úgy láttam, hogy ide 2 vezeték megy. A termosztátot meg néhány napja jónak itéltem. 2-3 kilóméter után, még hideg volt a cső, majd utánna nem sokkal jó meleg. Attól,hogy kinyit a termosztát,még nem biztos hogy jó is. Nekem is ilyen volt.80köröl ment,aztán a csere óta stabil 92fok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Március30, 2008 Megoszt Elküldve Március30, 2008 Ami a műszerfalnak adja a hőmérséklet jelet,az van a termosztát környékén és az 1 vezetékes. Bal felső sarok: http://img81.imageshack.us/my.php?image=img1049cx6.jpg" Ami a ventit kapcsolja,az a hűtő oldalában van,általában 3 vezetékes. Szerintem neked a termosztát lesz a rossz,van vagy 1500Ft az új. Hömm-Hömm Villogunk. :D :D Digger Az a várumcső a pollenszűrő alatt csatlakozik a ventilátorházhoz, lehet ott van eltörve, és megy el a vákum. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Digger Elküldve Március30, 2008 Megoszt Elküldve Március30, 2008 Attól,hogy kinyit a termosztát,még nem biztos hogy jó is. Nekem is ilyen volt.80köröl ment,aztán a csere óta stabil 92fok. Akkor csere lesz! Köszi! Az a várumcső a pollenszűrő alatt csatlakozik a ventilátorházhoz, lehet ott van eltörve, és megy el a vákum. Nekem a motortér közepe táján van egy széles, lapos benyúló gumicső. Az mellett megy be az utastérbe. Majd sasolom! Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Március30, 2008 Megoszt Elküldve Március30, 2008 Nekem a motortér közepe táján van egy széles, lapos benyúló gumicső. Az mellett megy be az utastérbe. Majd sasolom! Köszi! Az a széles vastag gumicső az esővíz elvezető, és ezen keresztöl megy be a vákumcső is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts