Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Én ott nem bontanám meg. Az A oszlop tövében van egy elég nagy csatlakozó. Ha jól emlékszem oda is belemegy mind, és mivel a központi egysége is valószínűleg oda kerül közelebb is lesz.

Nekem is ott van rákötve.. meg a központi zár vezérlése is.. (bal oldalon) mondjuk nem a csatinál, hanem a szálak lettek megcsupaszítva...

Csak meg kell találni,melyik melyik.. nekem szerencsémre az első riasztóm alapján nem volt nehéz...(mondjuk mostmár kicsit rafkóbb a rendszer.. de ez már titok :D :D

Link to comment
Megosztás:

jajdejo ez az oldalad

most néztem a szárny leszerelését

tök jo

az antennát szándékozom áttenni oda és igy asszem mégiscsak megvalósítható :D

gyorsan átfutottam a javításaidat, benzinszűrő cserére készülök, szal az külön jóvolt, és a pollenszűrő csere nagyon profi leírású, a kis peremet se hagytad ki :D

Köszi!

Igyekeztem.. igyekeztem :D Úgy voltam vele,hogy amit én panel elött megtok csinálni, az másnak is mehet :D

Link to comment
Megosztás:

a csodakijelző, sajnos nem üzem közben, de el lehet képzelni micsoda információáradatot képes szolgáltatni :D

http://kepfeltoltes.hu/view/080320/kijelz_...ltoltes.hu_.jpg

Ugyan ne bántsd már szegényt! Hát tehet ő róla, hogyy ilyen pici? :D Egyyébként láttál mát kadett BC-t? Na annak sem sokkal nagyobb a kijelzője, és mégis tud információval szolgálni bőségesen! Még egy példa, hogy nem a méret a lényeg! :D

Link to comment
Megosztás:

Mostanában a TID-em reggelre elfelejti a pontos időt, dátumot. Miafákbajalehet?

Esetleg gyenge akksi? Nekem most az akksi csere előtt azt játszotta, hogy mikor beültem még mutatta az időt a BC, mire (nagy nyögvenyelősen) beindítottam a kocsit, addigra a BC lenullázott...

Link to comment
Megosztás:

Mostanában a TID-em reggelre elfelejti a pontos időt, dátumot. Miafákbajalehet?

Biztos, hogy ez a reggellel függ össze? Nem lehet, hogy az indítózásnál esik akkorát a feszültség, hogy attól elfelejti? Nézd majd meg, hogy indítózás előtt még tudja-e az időt.

Link to comment
Megosztás:

ilyen csodakijelzőt tunéziában láttam egy extra fapad taxi-astrában. kb fél órát magyarázkodtam a taxisnak, hogy lefényképezhessem a km-órát, ugyanis, ha jól emlékszem 700valahányezer km-t mutatott. azt gondoltam, he nem fotózom le, itthon senki nem hiszi el nekem. ha megtalálom a képet feltöltöm valahova.

Link to comment
Megosztás:

Biztos, hogy ez a reggellel függ össze? Nem lehet, hogy az indítózásnál esik akkorát a feszültség, hogy attól elfelejti? Nézd majd meg, hogy indítózás előtt még tudja-e az időt.

nekem is ez jutott eszembe hogy úgy letörik a fesz indításkor hogy alaphelyzetbe áll!

Link to comment
Megosztás:

Amúgy ezt méga régebbi autórádiók is produkálták , amelyikben nem volt beépített akumulátor és csak 1 szál ment direktbe az aksiról ún memovezeték ,,, az is eljátszotta azt, hogy elfelejtette az összes állomást és időt indítózásnál ha az aksi sz@r volt! :D

Link to comment
Megosztás:

Amúgy ezt méga régebbi autórádiók is produkálták , amelyikben nem volt beépített akumulátor és csak 1 szál ment direktbe az aksiról ún memovezeték ,,, az is eljátszotta azt, hogy elfelejtette az összes állomást és időt indítózásnál ha az aksi sz@r volt! :D

Ezt okozhatja gyenge akksi, de akár egy kontakthiba is az akksikábeleknél, kicsit megnő az átmeneti ellenállás akár az ólom akkukivezetéseknél, akár a kasztnira menő sarunál. Megoldható a kérdés úgy is, hogy a rádió memóriavezetékét egy diódán keresztül kötöd az akksi felé menő direkt vezetékre, és a dióda rádió felőli oldala és a föld közé bekötsz egy 1000 mikrofarados elkót. Az kitart addig, amíg beindul az autó.

Link to comment
Megosztás:

Amúgy ezt méga régebbi autórádiók is produkálták , amelyikben nem volt beépített akumulátor és csak 1 szál ment direktbe az aksiról ún memovezeték ,,, az is eljátszotta azt, hogy elfelejtette az összes állomást és időt indítózásnál ha az aksi sz@r volt! :D

De nekem nem szar az akksim. Az autó is pöccre indul. Majd este megnézem, amit Pepe tanácsolt, hátha akkor okosabb leszek,.....vagy nem. :D

Link to comment
Megosztás:

Ezt okozhatja gyenge akksi, de akár egy kontakthiba is az akksikábeleknél, kicsit megnő az átmeneti ellenállás akár az ólom akkukivezetéseknél, akár a kasztnira menő sarunál. Megoldható a kérdés úgy is, hogy a rádió memóriavezetékét egy diódán keresztül kötöd az akksi felé menő direkt vezetékre, és a dióda rádió felőli oldala és a föld közé bekötsz egy 1000 mikrofarados elkót. Az kitart addig, amíg beindul az autó.

Az elkó qu..va drága , enyémben van aksi hála! :D Azt csak példképp írtam! :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.