zocsa Elküldve Március19, 2008 Megoszt Elküldve Március19, 2008 Sztem a kormányoszlopnál, ott még elérhető mindkét oldali indexvezeték. köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Március19, 2008 Megoszt Elküldve Március19, 2008 Sztem a kormányoszlopnál, ott még elérhető mindkét oldali indexvezeték. Én ott nem bontanám meg. Az A oszlop tövében van egy elég nagy csatlakozó. Ha jól emlékszem oda is belemegy mind, és mivel a központi egysége is valószínűleg oda kerül közelebb is lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Március19, 2008 Megoszt Elküldve Március19, 2008 Én ott nem bontanám meg. Az A oszlop tövében van egy elég nagy csatlakozó. Ha jól emlékszem oda is belemegy mind, és mivel a központi egysége is valószínűleg oda kerül közelebb is lesz. ok,megnézem. köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Crime78 Elküldve Március19, 2008 Megoszt Elküldve Március19, 2008 köszi. Az enyémben közvetlen az indexkar előtt/után (attól függ honnan nézzük :D ) van kb 10 cm-rel rákötve a riasztó... Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március19, 2008 Megoszt Elküldve Március19, 2008 Az enyémben közvetlen az indexkar előtt/után (attól függ honnan nézzük :D ) van kb 10 cm-rel rákötve a riasztó... Nekem is ott volt, azért írtam... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március19, 2008 Megoszt Elküldve Március19, 2008 ha tényleg befut abba a csatiba mind a kettő, akkor én is odakötném :D későbbi szereléskor zavaró lehet az a két vezeték a kormánynál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Március20, 2008 Megoszt Elküldve Március20, 2008 Én ott nem bontanám meg. Az A oszlop tövében van egy elég nagy csatlakozó. Ha jól emlékszem oda is belemegy mind, és mivel a központi egysége is valószínűleg oda kerül közelebb is lesz. Nekem is ott van rákötve.. meg a központi zár vezérlése is.. (bal oldalon) mondjuk nem a csatinál, hanem a szálak lettek megcsupaszítva... Csak meg kell találni,melyik melyik.. nekem szerencsémre az első riasztóm alapján nem volt nehéz...(mondjuk mostmár kicsit rafkóbb a rendszer.. de ez már titok :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Március20, 2008 Megoszt Elküldve Március20, 2008 jajdejo ez az oldalad most néztem a szárny leszerelését tök jo az antennát szándékozom áttenni oda és igy asszem mégiscsak megvalósítható :D gyorsan átfutottam a javításaidat, benzinszűrő cserére készülök, szal az külön jóvolt, és a pollenszűrő csere nagyon profi leírású, a kis peremet se hagytad ki :D Köszi! Igyekeztem.. igyekeztem :D Úgy voltam vele,hogy amit én panel elött megtok csinálni, az másnak is mehet :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március20, 2008 Megoszt Elküldve Március20, 2008 jaja igy igy :D jó hozzáállás ebben a szellemben csináltuk mi is Hening kollégával a termosztátcserés oldalt is :D hamarosan lesz más okosság is :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március20, 2008 Megoszt Elküldve Március20, 2008 a csodakijelző, sajnos nem üzem közben, de el lehet képzelni micsoda információáradatot képes szolgáltatni :D http://kepfeltoltes.hu/view/080320/kijelz_...ltoltes.hu_.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
Crime78 Elküldve Március21, 2008 Megoszt Elküldve Március21, 2008 a csodakijelző, sajnos nem üzem közben, de el lehet képzelni micsoda információáradatot képes szolgáltatni :D http://kepfeltoltes.hu/view/080320/kijelz_...ltoltes.hu_.jpg Ugyan ne bántsd már szegényt! Hát tehet ő róla, hogyy ilyen pici? :D Egyyébként láttál mát kadett BC-t? Na annak sem sokkal nagyobb a kijelzője, és mégis tud információval szolgálni bőségesen! Még egy példa, hogy nem a méret a lényeg! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március21, 2008 Megoszt Elküldve Március21, 2008 de ezen csak óra van és annyi a funkcioja, hogy 24 órásba vagy 12 órásba mutatja :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Március21, 2008 Megoszt Elküldve Március21, 2008 Mostanában a TID-em reggelre elfelejti a pontos időt, dátumot. Miafákbajalehet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Crime78 Elküldve Március21, 2008 Megoszt Elküldve Március21, 2008 Mostanában a TID-em reggelre elfelejti a pontos időt, dátumot. Miafákbajalehet? Esetleg gyenge akksi? Nekem most az akksi csere előtt azt játszotta, hogy mikor beültem még mutatta az időt a BC, mire (nagy nyögvenyelősen) beindítottam a kocsit, addigra a BC lenullázott... Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március21, 2008 Megoszt Elküldve Március21, 2008 Mostanában a TID-em reggelre elfelejti a pontos időt, dátumot. Miafákbajalehet? Biztos, hogy ez a reggellel függ össze? Nem lehet, hogy az indítózásnál esik akkorát a feszültség, hogy attól elfelejti? Nézd majd meg, hogy indítózás előtt még tudja-e az időt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Március21, 2008 Megoszt Elküldve Március21, 2008 Biztos, hogy ez a reggellel függ össze? Nem lehet, hogy az indítózásnál esik akkorát a feszültség, hogy attól elfelejti? Nézd majd meg, hogy indítózás előtt még tudja-e az időt. THX. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gboysoft Elküldve Március21, 2008 Megoszt Elküldve Március21, 2008 ilyen csodakijelzőt tunéziában láttam egy extra fapad taxi-astrában. kb fél órát magyarázkodtam a taxisnak, hogy lefényképezhessem a km-órát, ugyanis, ha jól emlékszem 700valahányezer km-t mutatott. azt gondoltam, he nem fotózom le, itthon senki nem hiszi el nekem. ha megtalálom a képet feltöltöm valahova. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március21, 2008 Megoszt Elküldve Március21, 2008 700valahányezer km-t mutatott. Az nem semmi! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gboysoft Elküldve Március21, 2008 Megoszt Elküldve Március21, 2008 ja, azt nem mondtam, hogy diesel volt a verda... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Xray Elküldve Március21, 2008 Megoszt Elküldve Március21, 2008 Biztos, hogy ez a reggellel függ össze? Nem lehet, hogy az indítózásnál esik akkorát a feszültség, hogy attól elfelejti? Nézd majd meg, hogy indítózás előtt még tudja-e az időt. nekem is ez jutott eszembe hogy úgy letörik a fesz indításkor hogy alaphelyzetbe áll! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Xray Elküldve Március21, 2008 Megoszt Elküldve Március21, 2008 Amúgy ezt méga régebbi autórádiók is produkálták , amelyikben nem volt beépített akumulátor és csak 1 szál ment direktbe az aksiról ún memovezeték ,,, az is eljátszotta azt, hogy elfelejtette az összes állomást és időt indítózásnál ha az aksi sz@r volt! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március21, 2008 Megoszt Elküldve Március21, 2008 Amúgy ezt méga régebbi autórádiók is produkálták , amelyikben nem volt beépített akumulátor és csak 1 szál ment direktbe az aksiról ún memovezeték ,,, az is eljátszotta azt, hogy elfelejtette az összes állomást és időt indítózásnál ha az aksi sz@r volt! :D Ezt okozhatja gyenge akksi, de akár egy kontakthiba is az akksikábeleknél, kicsit megnő az átmeneti ellenállás akár az ólom akkukivezetéseknél, akár a kasztnira menő sarunál. Megoldható a kérdés úgy is, hogy a rádió memóriavezetékét egy diódán keresztül kötöd az akksi felé menő direkt vezetékre, és a dióda rádió felőli oldala és a föld közé bekötsz egy 1000 mikrofarados elkót. Az kitart addig, amíg beindul az autó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Március21, 2008 Megoszt Elküldve Március21, 2008 Amúgy ezt méga régebbi autórádiók is produkálták , amelyikben nem volt beépített akumulátor és csak 1 szál ment direktbe az aksiról ún memovezeték ,,, az is eljátszotta azt, hogy elfelejtette az összes állomást és időt indítózásnál ha az aksi sz@r volt! :D De nekem nem szar az akksim. Az autó is pöccre indul. Majd este megnézem, amit Pepe tanácsolt, hátha akkor okosabb leszek,.....vagy nem. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Xray Elküldve Március21, 2008 Megoszt Elküldve Március21, 2008 Ezt okozhatja gyenge akksi, de akár egy kontakthiba is az akksikábeleknél, kicsit megnő az átmeneti ellenállás akár az ólom akkukivezetéseknél, akár a kasztnira menő sarunál. Megoldható a kérdés úgy is, hogy a rádió memóriavezetékét egy diódán keresztül kötöd az akksi felé menő direkt vezetékre, és a dióda rádió felőli oldala és a föld közé bekötsz egy 1000 mikrofarados elkót. Az kitart addig, amíg beindul az autó. Az elkó qu..va drága , enyémben van aksi hála! :D Azt csak példképp írtam! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március21, 2008 Megoszt Elküldve Március21, 2008 Az elkó qu..va drága , enyémben van aksi hála! :D Azt csak példképp írtam! :D Mért lenne drága egy 1000mF/25V-os elkó? Lehet vagy 30Ft... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts