Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
99-es a X14NZ a motorkód. Honnan lehetne megtudni hova kell kötni?

X14NZ-hez konkrétan nincs elektromos rajzom, de ha a C14NZ-re hasonlít, akkor a C1-es lába az, egy zöld vezeték kéne hogy menjen rá. Ahogy a C14NZ rajzán láttam, összesen 3db zöld vezeték van az ECU-nál, a C1-es láb valamelyik csati egyik szélső lába.

Elküldve

igy is de ha megvan az a láb, akkor azt egyszerűbb megblankolni és ráforrasztani.

mondjuk az se lenne rossz, ha valaki megmondaná, hogy a c14nz és az x14nz ebből a szempontbol egyezik e

Elküldve
kössz az infókat. pestre azért nem fogok felmenni 4 gyertyáért, mert pécsi vagyok :D de a típust megkérdem itt valahol.

Szevasz Te pécsi! :D

Jakab Gyula - Uránvárosban a Páfrány utcában (Opel-Ford alkatrészbolt). Olcsó hely, korrekt eladó, és most már kedvezményt is kapnak az opelklubtagok (bár, Te még nem vagy az)

Elküldve

én nem gabira gondoltam, hanem valakire aki megtudja mondani )

mondjuk gabira inkább, mint magamra, mivel nekem csak X es van a kezeimközt, de ha odakerül a sor majd megnézem haveromét, mert neki c - s van :D

Elküldve

C16NZ ECU

Ma kicsit ráértem és megnéztem az ECU-t, hogy mért nem tudom diagnosztizálni. Meg amugy is bele akartam nézni.

Végül is kiderítettem, hogy a G szálam az ODB csatitól nem érkezik meg az ECU-ba.

Gondoltam bekötöm A8 lábra. De inkább előtte megnéztem ECU-ban, hogy egyáltalán bevan-e kötve a láb, hát nem volt.

Már csak azt kellene kideríteni egyáltalán, hogy lehet ezt a típust diagnosztikára kapcsolni.

A netten is csak a GM 8192/160 Baud ALDL Interface találtam, de ehhez is kellene a G láb.

Ha tud róla valaki valamit, az írja le légyszives.

Meg a 10 pines csatin az E lábon mi van, mert én Gyújtáson 12V mértem.

A-B azt tudom, F-en állandó 12v van, G adat lenne.

Egy pár kép ECU-ról.

Kép1

Kép2

Kép3

Kép4

Kép5

Kép6

Kép7

Elküldve
az enyém már elég gáz...néha bekapcsol a refi...bár érdekes, hogy általában a felújított 11-esen csinálja...ahol napmintnap járok a gödrös részen ott meg nem :D

Ha van kedved babrálni vele szedd szét. Nekem is volt hasonló problémám több éve, bár nem sikerült maradéktalanul helyreállítani azóta is azt használom.

Elküldve
vett már valaki ilyen indexkart?

milyen lehet ez vajon?

http://www.partsnet.hu/index.php?choice=reszlet&id=520

az enyém már elég gáz...néha bekapcsol a refi...bár érdekes, hogy általában a felújított 11-esen csinálja...ahol napmintnap járok a gödrös részen ott meg nem :D

Utángyártottat semmiképp..., ha van kedved + türelmed akkor csináld meg a mostanit, én is megcsináltam 3 éve azóta okés, de egyszer biztos ami biztos alapon, 1500 ért vettem egy kifogástalan bontottat is, az elvan téve tartalékba :D

Elküldve
Utángyártottat semmiképp..., ha van kedved + türelmed akkor csináld meg a mostanit, én is megcsináltam 3 éve azóta okés, de egyszer biztos ami biztos alapon, 1500 ért vettem egy kifogástalan bontottat is, az elvan téve tartalékba :D

Heee Jóska,ezt pofázom én is itten! :D

Elküldve
Egyszerűbb venni bontóban egy használtat.

Újat nem vennék,mert baromi erőssen kattan oda/vissza,engem idegesítene.

Te szó szerint ezt írtad :D

Hol van benne hogy ne vegyen u.gy.-t ?? :D :D

Elküldve

azabaj, hogy mire elmegyek a bontóba már ugyanennyibe kerül...

és az még zsákbamacska is...

de ha útbaesik okvetlenül benézek...

honnan tudom meg, hogy jó?

azt kell nézni,hogy mennyire jár könnyen?

Elküldve
azabaj, hogy mire elmegyek a bontóba már ugyanennyibe kerül...

és az még zsákbamacska is...

de ha útbaesik okvetlenül benézek...

honnan tudom meg, hogy jó?

azt kell nézni,hogy mennyire jár könnyen?

kb 5 perc a csere, amit a bontó előtt is meg lehet csinálni, asszem 5 csillagcsavart kell kitekerni ...

Meg a karon lévő piktúrák állapota is utal a használtsági fokára.

Elküldve
Laci ne fogd vissza magad, írd le :D :D

Ehh.. próbáltam, hogy kék legyen a link.. de az istenért se akarja.... linké alakítottam az eredeti szövegben egy részt :D

Elküldve

jajdejo ez az oldalad

most néztem a szárny leszerelését

tök jo

az antennát szándékozom áttenni oda és igy asszem mégiscsak megvalósítható :D

gyorsan átfutottam a javításaidat, benzinszűrő cserére készülök, szal az külön jóvolt, és a pollenszűrő csere nagyon profi leírású, a kis peremet se hagytad ki :D

Elküldve
igy is de ha megvan az a láb, akkor azt egyszerűbb megblankolni és ráforrasztani.

mondjuk az se lenne rossz, ha valaki megmondaná, hogy a c14nz és az x14nz ebből a szempontbol egyezik e

van egy autofit nevezetű progim. e szerint a C14NZ-nél és X14Nz -nél is ugyanoda kell kötni a fordszámmérőt a C1-es lábra. Remélem igy is van.

Elküldve
Az ilyen "indexvillogtatós" központizárakat hol szokták/érdemes rákötni az indexekre?

Sztem a kormányoszlopnál, ott még elérhető mindkét oldali indexvezeték.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.