Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

kellene hátrhúznom az aksitól 2 kábelt hátra a csomitartóba hol érdemes meglesni a helyet a motortér felé illetve hol lehet megfelelően elvinni a kábelt hogy ne keljen csontra lebontani a kocsit?? ha csinált valaki ilyesmit ,,, megköszönném a tapasztalatokat :) Astra F ről van szó!

A tágulási mellett viszonylag könnyen be tudod vinni, van egy gumidugó. Ott mennek a lámpához a vezetékek. Be az utastérbe és a küszöb alatt elvileg van hely, hátul meg az ülés mellett/kárpit alatt.

Link to comment
Megosztás:

A tágulási mellett viszonylag könnyen be tudod vinni, van egy gumidugó. Ott mennek a lámpához a vezetékek. Be az utastérbe és a küszöb alatt elvileg van hely, hátul meg az ülés mellett/kárpit alatt.

Köszi! Így már tudom hol keressem :)

Link to comment
Megosztás:

azért én megmérném azt az aksit...nekem sem volt semmi baja, aztán egyszercsak nemindult...de majd a hozzáértők többet tudnak :D

találtam itt 7 db foglalatos rizsszemizzót 700 forint az összes... vagy 100 forint/db

nemtudom, hogy megvan e még neki d egy emilt megér :)

Köszi :D de épp most értem haza az Osram boltból, ahol csak egy darab volt, s jövő hétfőre hozatnak még többet. Főleg, hogy ismerőshöz mentem, ezek után már tőlük kellene megvegyem. Azért megnéztem a srác lapját, tőlem elég messze is lakik, konkrétan a város átlósan másik vége :D

Azért köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Amikor ráadod a gyújtást pár másodperc múlva (még indítózás előtt) nem hallani egy kattanást? Mert ha azt nem várod meg, hanem rögtön indítasz, attól lehet, hogy nehezen indul (nekem legalábbis).

Nem inditok azonnal.. talán amit a kolléga irt ..eddig nem is gondoltam erre. Elotte "jokis" kétütemű Wartburgom volt annál elofordult, hogy visszaengedte a benzint a tankig. Nem gondoltam volna, hogy itt is lehet ilyen gond.

Link to comment
Megosztás:

csaótok!

az lenne a kérdésem,hogy cseréltem termosztátot,és a vizem nem megy fel 90-re!

miért van ez?pedig rendes 92C termó lett hozzá véve!

de ha forgalomba van araszolva vele akkor szépen felmegy,még a venti is megy.

de menet közbe nem megy fel 90Cra!

valaki tud vmit hozzászólni?

THX!!

Link to comment
Megosztás:

csaótok!

az lenne a kérdésem,hogy cseréltem termosztátot,és a vizem nem megy fel 90-re!

miért van ez?pedig rendes 92C termó lett hozzá véve!

de ha forgalomba van araszolva vele akkor szépen felmegy,még a venti is megy.

de menet közbe nem megy fel 90Cra!

valaki tud vmit hozzászólni?

THX!!

Még van néhány topic! Oda nem akarsz írni?

Link to comment
Megosztás:

B Omega ablaktörlő relét.

Lábkiosztása stimmel az Astráéval, csak kicsit hosszabb és sárga színű.

Bontóban úgy azonosították hogy kivettem a sajátomból, és mutattam a lábkiosztást és mondtam hogy sárga szinű.

Kapcsolónál pedig meg kell keresni az intervalum kapcsoló szálát (Fekete-sárga ér. csak vigyázz mert kettő ilyen szál van.) és abba kell sorossan beiktatni a kapcsoló plusz két erét.

Köszi, keresek hozzávaló relét.

Link to comment
Megosztás:

csaótok!

az lenne a kérdésem,hogy cseréltem termosztátot,és a vizem nem megy fel 90-re!

miért van ez?pedig rendes 92C termó lett hozzá véve!

de ha forgalomba van araszolva vele akkor szépen felmegy,még a venti is megy.

de menet közbe nem megy fel 90Cra!

valaki tud vmit hozzászólni?

THX!!

Hőjeladó gomba csere!

Link to comment
Megosztás:

nem oltásért írtam ennyi helyre,csak beleolvastam pár helyre,és felmerültek a témák ennyi!!!!!

Ha több helyre beírod, akkor kitolsz azokkal, akik minden topikot elolvasnak (szerintem a többség ilyen), mivel többször kell elolvasni ugyanazt és többször kell topikokat ugyanazon információért megnyitni. Ráadásul lehet, hogy több választ is kapsz, ami szintén lehet, hogy csak redundáns infókat tartalmaz. És ezt megint többször kell elolvasni többeknek, neked esetleg többször kell reagálni, stb...

És ha csak minimális mértékben is, de feleslegesen növeled az adatbázis méretét és lassítod a szervert is. Aztán egy keresés sem lenne éppen egyszerűbb egy többszörös méretű adatbázisban, ha mindenki így csinálná. De lehetne folytatni a sort.

Ha tudja valaki a választ, akkor pedig egy topikban is meg fognak találni vele. :D

Link to comment
Megosztás:

1 éves kora óta van a kocsi a családban, én 8 éve használom, de csak nem olyan rég vettem észre, hogy a sebességmérő óta kevesebbet mutat a kelleténél.

50 helyett 55-öt, 60 helyett 68at, 120 helyett 135öt, stb. Először egy GPS miatt tűnt fel, hogy az mást mutat, majd sokszor mértem autópályán stopperrel is, ill. család többi veleme egy tempóban haladó autójához viszonyítva is mindig kb. u.annyit csal felfele a mutató. Ezzel lehet valamit kezdeni?

Ami még megfordult a fejemben, hogy eddig örültem, hogy 13,5 évesen csak 108ekm van a kocsiban, de ha jól sejtem, azt is túlpörgette a kelleténél és igazából még kevesebb van benne, nem?

Link to comment
Megosztás:

erről már sokat beszéltünk, az F astra órái szinte mind csalnak felfelé, és nem lefelé

tehát ha 60at mutat az óra az kb 50

elvileg van valami előfeszítője, a km álással lehet nincs baj, mert a visszahúzó rugó gyengül el, és nem a spirál, vagy az áttételek

Link to comment
Megosztás:

1 éves kora óta van a kocsi a családban, én 8 éve használom, de csak nem olyan rég vettem észre, hogy a sebességmérő óta kevesebbet mutat a kelleténél.

50 helyett 55-öt, 60 helyett 68at, 120 helyett 135öt, stb. Először egy GPS miatt tűnt fel, hogy az mást mutat, majd sokszor mértem autópályán stopperrel is, ill. család többi veleme egy tempóban haladó autójához viszonyítva is mindig kb. u.annyit csal felfele a mutató. Ezzel lehet valamit kezdeni?

Ami még megfordult a fejemben, hogy eddig örültem, hogy 13,5 évesen csak 108ekm van a kocsiban, de ha jól sejtem, azt is túlpörgette a kelleténél és igazából még kevesebb van benne, nem?

Ennyit sztem mindegyik csal. Pl. az enyém is. Valszeg a km-órában a mutatót visszahúzó rugó kezd elfáradni. A számlálóra ez nincs hatással, az közvetlenül fogaskerékáttétellel a spirálra csatlakozik.

Link to comment
Megosztás:

1 éves kora óta van a kocsi a családban, én 8 éve használom, de csak nem olyan rég vettem észre, hogy a sebességmérő óta kevesebbet mutat a kelleténél.

50 helyett 55-öt, 60 helyett 68at, 120 helyett 135öt, stb. Először egy GPS miatt tűnt fel, hogy az mást mutat, majd sokszor mértem autópályán stopperrel is, ill. család többi veleme egy tempóban haladó autójához viszonyítva is mindig kb. u.annyit csal felfele a mutató. Ezzel lehet valamit kezdeni?

Ami még megfordult a fejemben, hogy eddig örültem, hogy 13,5 évesen csak 108ekm van a kocsiban, de ha jól sejtem, azt is túlpörgette a kelleténél és igazából még kevesebb van benne, nem?

Nem kell vele foglalkozni, 10% körüli értékig teljesen normális. Egy kerékfordulatból mérő műszer meg sosem lesz tökéletesen pontos. Különböző gumiméretek, guminyomások, keréken és áttételeken bekövetkező kopások mind pontatlanítanak. Egyébként gyárilag is direkt felülre hangolják. Szerintem leginkább közlekedésbiztonsági szempontokból. Persze vannak olyan helyek, ahol beállítják sokezerért, kérdés az mennyire lesz pontos és hogy neked megéri-e. Jobb ha megszokod. :D

Link to comment
Megosztás:

Nem kell vele foglalkozni, 10% körüli értékig teljesen normális. Egy kerékfordulatból mérő műszer meg sosem lesz tökéletesen pontos. Különböző gumiméretek, guminyomások, keréken és áttételeken bekövetkező kopások mind pontatlanítanak. Egyébként gyárilag is direkt felülre hangolják. Szerintem leginkább közlekedésbiztonsági szempontokból. Persze vannak olyan helyek, ahol beállítják sokezerért, kérdés az mennyire lesz pontos és hogy neked megéri-e. Jobb ha megszokod. :D

Köszi a válaszokat.

Már megszoktam és ennyi tényleg nem zavar. Jobb, mintha azt hinném, hogy csak 60nal megyek és közben 75nél már el is vennék a jogsimat :D - bár gyorshajtásért még sosem állítottak meg.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.