Tápiószecső Elküldve Március7, 2008 Megoszt Elküldve Március7, 2008 kellene hátrhúznom az aksitól 2 kábelt hátra a csomitartóba hol érdemes meglesni a helyet a motortér felé illetve hol lehet megfelelően elvinni a kábelt hogy ne keljen csontra lebontani a kocsit?? ha csinált valaki ilyesmit ,,, megköszönném a tapasztalatokat :) Astra F ről van szó! A tágulási mellett viszonylag könnyen be tudod vinni, van egy gumidugó. Ott mennek a lámpához a vezetékek. Be az utastérbe és a küszöb alatt elvileg van hely, hátul meg az ülés mellett/kárpit alatt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Xray Elküldve Március7, 2008 Megoszt Elküldve Március7, 2008 A tágulási mellett viszonylag könnyen be tudod vinni, van egy gumidugó. Ott mennek a lámpához a vezetékek. Be az utastérbe és a küszöb alatt elvileg van hely, hátul meg az ülés mellett/kárpit alatt. Köszi! Így már tudom hol keressem :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
loogan23 Elküldve Március7, 2008 Megoszt Elküldve Március7, 2008 szétugrott a világításkapcsolóm...lehetetlen összerakni :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Március7, 2008 Megoszt Elküldve Március7, 2008 ha megvan a rugó meg a két kis golyó, akkor meg leeht oldani :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dundy Elküldve Március7, 2008 Megoszt Elküldve Március7, 2008 azért én megmérném azt az aksit...nekem sem volt semmi baja, aztán egyszercsak nemindult...de majd a hozzáértők többet tudnak :D találtam itt 7 db foglalatos rizsszemizzót 700 forint az összes... vagy 100 forint/db nemtudom, hogy megvan e még neki d egy emilt megér :) Köszi :D de épp most értem haza az Osram boltból, ahol csak egy darab volt, s jövő hétfőre hozatnak még többet. Főleg, hogy ismerőshöz mentem, ezek után már tőlük kellene megvegyem. Azért megnéztem a srác lapját, tőlem elég messze is lakik, konkrétan a város átlósan másik vége :D Azért köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
loogan23 Elküldve Március7, 2008 Megoszt Elküldve Március7, 2008 ha megvan a rugó meg a két kis golyó, akkor meg leeht oldani :) én képtelen vagyok rá... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Március7, 2008 Megoszt Elküldve Március7, 2008 én képtelen vagyok rá... Meg tudod csinálni! :D Én is eljátszottam vele vagy 2 órát. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba77 Elküldve Március7, 2008 Megoszt Elküldve Március7, 2008 Amikor ráadod a gyújtást pár másodperc múlva (még indítózás előtt) nem hallani egy kattanást? Mert ha azt nem várod meg, hanem rögtön indítasz, attól lehet, hogy nehezen indul (nekem legalábbis). Nem inditok azonnal.. talán amit a kolléga irt ..eddig nem is gondoltam erre. Elotte "jokis" kétütemű Wartburgom volt annál elofordult, hogy visszaengedte a benzint a tankig. Nem gondoltam volna, hogy itt is lehet ilyen gond. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lbag Elküldve Március7, 2008 Megoszt Elküldve Március7, 2008 csaótok! az lenne a kérdésem,hogy cseréltem termosztátot,és a vizem nem megy fel 90-re! miért van ez?pedig rendes 92C termó lett hozzá véve! de ha forgalomba van araszolva vele akkor szépen felmegy,még a venti is megy. de menet közbe nem megy fel 90Cra! valaki tud vmit hozzászólni? THX!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Digger Elküldve Március7, 2008 Megoszt Elküldve Március7, 2008 csaótok! az lenne a kérdésem,hogy cseréltem termosztátot,és a vizem nem megy fel 90-re! miért van ez?pedig rendes 92C termó lett hozzá véve! de ha forgalomba van araszolva vele akkor szépen felmegy,még a venti is megy. de menet közbe nem megy fel 90Cra! valaki tud vmit hozzászólni? THX!! Még van néhány topic! Oda nem akarsz írni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lbag Elküldve Március7, 2008 Megoszt Elküldve Március7, 2008 Még van néhány topic! Oda nem akarsz írni? nem oltásért írtam ennyi helyre,csak beleolvastam pár helyre,és felmerültek a témák ennyi!!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lbag Elküldve Március7, 2008 Megoszt Elküldve Március7, 2008 azthiszem aktuális :) :D http://img.carstyling.hu/usercars/00/03/16..._1204396151.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
Crime78 Elküldve Március7, 2008 Megoszt Elküldve Március7, 2008 azthiszem aktuális :D :D http://img.carstyling.hu/usercars/00/03/16..._1204396151.jpg De szívesen elmennék már egyszer egy ilyenre, vagy hasonló opeles talira, de ez még sajna nem ez lesz... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
loogan23 Elküldve Március7, 2008 Megoszt Elküldve Március7, 2008 Kész vagyok a cikkel... hova küldjem? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pjoc Elküldve Március8, 2008 Megoszt Elküldve Március8, 2008 B Omega ablaktörlő relét. Lábkiosztása stimmel az Astráéval, csak kicsit hosszabb és sárga színű. Bontóban úgy azonosították hogy kivettem a sajátomból, és mutattam a lábkiosztást és mondtam hogy sárga szinű. Kapcsolónál pedig meg kell keresni az intervalum kapcsoló szálát (Fekete-sárga ér. csak vigyázz mert kettő ilyen szál van.) és abba kell sorossan beiktatni a kapcsoló plusz két erét. Köszi, keresek hozzávaló relét. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március8, 2008 Megoszt Elküldve Március8, 2008 csaótok! az lenne a kérdésem,hogy cseréltem termosztátot,és a vizem nem megy fel 90-re! miért van ez?pedig rendes 92C termó lett hozzá véve! de ha forgalomba van araszolva vele akkor szépen felmegy,még a venti is megy. de menet közbe nem megy fel 90Cra! valaki tud vmit hozzászólni? THX!! Hőjeladó gomba csere! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lbag Elküldve Március8, 2008 Megoszt Elküldve Március8, 2008 Hőjeladó gomba csere! az is megvolt már :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Március8, 2008 Megoszt Elküldve Március8, 2008 nem oltásért írtam ennyi helyre,csak beleolvastam pár helyre,és felmerültek a témák ennyi!!!!! Ha több helyre beírod, akkor kitolsz azokkal, akik minden topikot elolvasnak (szerintem a többség ilyen), mivel többször kell elolvasni ugyanazt és többször kell topikokat ugyanazon információért megnyitni. Ráadásul lehet, hogy több választ is kapsz, ami szintén lehet, hogy csak redundáns infókat tartalmaz. És ezt megint többször kell elolvasni többeknek, neked esetleg többször kell reagálni, stb... És ha csak minimális mértékben is, de feleslegesen növeled az adatbázis méretét és lassítod a szervert is. Aztán egy keresés sem lenne éppen egyszerűbb egy többszörös méretű adatbázisban, ha mindenki így csinálná. De lehetne folytatni a sort. Ha tudja valaki a választ, akkor pedig egy topikban is meg fognak találni vele. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dundy Elküldve Március8, 2008 Megoszt Elküldve Március8, 2008 1 éves kora óta van a kocsi a családban, én 8 éve használom, de csak nem olyan rég vettem észre, hogy a sebességmérő óta kevesebbet mutat a kelleténél. 50 helyett 55-öt, 60 helyett 68at, 120 helyett 135öt, stb. Először egy GPS miatt tűnt fel, hogy az mást mutat, majd sokszor mértem autópályán stopperrel is, ill. család többi veleme egy tempóban haladó autójához viszonyítva is mindig kb. u.annyit csal felfele a mutató. Ezzel lehet valamit kezdeni? Ami még megfordult a fejemben, hogy eddig örültem, hogy 13,5 évesen csak 108ekm van a kocsiban, de ha jól sejtem, azt is túlpörgette a kelleténél és igazából még kevesebb van benne, nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
paja Elküldve Március8, 2008 Megoszt Elküldve Március8, 2008 A gumi méreted a gyári ?Az is okozhat eltérést.... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dundy Elküldve Március8, 2008 Megoszt Elküldve Március8, 2008 A gumi méreted a gyári ?Az is okozhat eltérést.... :D Hmm.. mi számít gyárinak? r13 175/60-asak talán, ha jól emlékszem, de megnézem. Erre nem gondoltam, bevallom töredelmesen :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március8, 2008 Megoszt Elküldve Március8, 2008 erről már sokat beszéltünk, az F astra órái szinte mind csalnak felfelé, és nem lefelé tehát ha 60at mutat az óra az kb 50 elvileg van valami előfeszítője, a km álással lehet nincs baj, mert a visszahúzó rugó gyengül el, és nem a spirál, vagy az áttételek Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március8, 2008 Megoszt Elküldve Március8, 2008 1 éves kora óta van a kocsi a családban, én 8 éve használom, de csak nem olyan rég vettem észre, hogy a sebességmérő óta kevesebbet mutat a kelleténél. 50 helyett 55-öt, 60 helyett 68at, 120 helyett 135öt, stb. Először egy GPS miatt tűnt fel, hogy az mást mutat, majd sokszor mértem autópályán stopperrel is, ill. család többi veleme egy tempóban haladó autójához viszonyítva is mindig kb. u.annyit csal felfele a mutató. Ezzel lehet valamit kezdeni? Ami még megfordult a fejemben, hogy eddig örültem, hogy 13,5 évesen csak 108ekm van a kocsiban, de ha jól sejtem, azt is túlpörgette a kelleténél és igazából még kevesebb van benne, nem? Ennyit sztem mindegyik csal. Pl. az enyém is. Valszeg a km-órában a mutatót visszahúzó rugó kezd elfáradni. A számlálóra ez nincs hatással, az közvetlenül fogaskerékáttétellel a spirálra csatlakozik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Március8, 2008 Megoszt Elküldve Március8, 2008 1 éves kora óta van a kocsi a családban, én 8 éve használom, de csak nem olyan rég vettem észre, hogy a sebességmérő óta kevesebbet mutat a kelleténél. 50 helyett 55-öt, 60 helyett 68at, 120 helyett 135öt, stb. Először egy GPS miatt tűnt fel, hogy az mást mutat, majd sokszor mértem autópályán stopperrel is, ill. család többi veleme egy tempóban haladó autójához viszonyítva is mindig kb. u.annyit csal felfele a mutató. Ezzel lehet valamit kezdeni? Ami még megfordult a fejemben, hogy eddig örültem, hogy 13,5 évesen csak 108ekm van a kocsiban, de ha jól sejtem, azt is túlpörgette a kelleténél és igazából még kevesebb van benne, nem? Nem kell vele foglalkozni, 10% körüli értékig teljesen normális. Egy kerékfordulatból mérő műszer meg sosem lesz tökéletesen pontos. Különböző gumiméretek, guminyomások, keréken és áttételeken bekövetkező kopások mind pontatlanítanak. Egyébként gyárilag is direkt felülre hangolják. Szerintem leginkább közlekedésbiztonsági szempontokból. Persze vannak olyan helyek, ahol beállítják sokezerért, kérdés az mennyire lesz pontos és hogy neked megéri-e. Jobb ha megszokod. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dundy Elküldve Március8, 2008 Megoszt Elküldve Március8, 2008 Nem kell vele foglalkozni, 10% körüli értékig teljesen normális. Egy kerékfordulatból mérő műszer meg sosem lesz tökéletesen pontos. Különböző gumiméretek, guminyomások, keréken és áttételeken bekövetkező kopások mind pontatlanítanak. Egyébként gyárilag is direkt felülre hangolják. Szerintem leginkább közlekedésbiztonsági szempontokból. Persze vannak olyan helyek, ahol beállítják sokezerért, kérdés az mennyire lesz pontos és hogy neked megéri-e. Jobb ha megszokod. :D Köszi a válaszokat. Már megszoktam és ennyi tényleg nem zavar. Jobb, mintha azt hinném, hogy csak 60nal megyek és közben 75nél már el is vennék a jogsimat :D - bár gyorshajtásért még sosem állítottak meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts