Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
1) oké, megnézem majd, hogy van-e olyan, de szerintem ott nincs.. de a képen látszik, tényleg.

2) és az ellen nem lehet tenni valahogy vagy cserélni valamit? Amúgy nekem is bal oldalon van a szintmérő. Inkább mutasson telit csurig tankolásnál, s ne menjen le full üresbe. :) Ha átállítottam megírom majd a tapasztaltakat.

hol laksz?

van egy jó mérőm is

Elküldve
nekem jó lett, igaz az a rendes, baloldali mérő volt

nekem is kb 10 literes csalás volt, utána be is állt rendesen

Akkor valszeg már rosszul volt visszarakva az a mutató egyszer.

Talán megér egy próbát Dundynál is, hátha már egyszer valaki elpiszkálta.

Elküldve
hol laksz?

van egy jó mérőm is

IV. kerületben lakom, de még nem volt időm lemenni, telitankolni és megpróbálni átállítani. De mindenképp kipróbálom :)

Elküldve
Mint írtam nem stimmel a gyári kapcsoló a kárpitba.

ha eddig kézzel tekerhető volt, akkor a kapcsoló helyén neked egy mélyedés van, mellyel be lehet húzni az ajtót.

A gyári ablakemelős kárpitnál gyárilag ki van alakítva a patentos hely.

lásd J0hnny és Paja hozzászólását a 278. oldal tetején.

Ők átrakták.

Vissza fogom olvasni a hozzászólásokat, köszi! Csak először szereznem kell két ablakemelőt...

Elküldve
Mint írtam nem stimmel a gyári kapcsoló a kárpitba.

ha eddig kézzel tekerhető volt, akkor a kapcsoló helyén neked egy mélyedés van, mellyel be lehet húzni az ajtót.

A gyári ablakemelős kárpitnál gyárilag ki van alakítva a patentos hely.

Nem szeretnék túl értelmetlen lenni, de a műanyag mélyedés és a kárpitban kialakított hely két külön beszerelési helye lehet a kapcsolónak?

Nekem az ajtó behúzására/csukására használatós karban hüvelykjujj magasságban van egy műanyagból kiöntött gombszerű kiálló ill. bemélyedő rész, ahova szerintem majd a kapcsoló kell kerüljön. Tehát ide nem passzol a gyári gomb?

Elküldve
Nem szeretnék túl értelmetlen lenni, de a műanyag mélyedés és a kárpitban kialakított hely két külön beszerelési helye lehet a kapcsolónak?

Nekem az ajtó behúzására/csukására használatós karban hüvelykjujj magasságban van egy műanyagból kiöntött gombszerű kiálló ill. bemélyedő rész, ahova szerintem majd a kapcsoló kell kerüljön. Tehát ide nem passzol a gyári gomb?

Amire Te gondolsz, az az elektromos tükör gombjának a helye.

Elküldve
Akkor valszeg már rosszul volt visszarakva az a mutató egyszer.

Talán megér egy próbát Dundynál is, hátha már egyszer valaki elpiszkálta.

A tank és a vízhőfokmérő mutatóját csak egyféle képpen lehet visszatenni mindkét fajta műszercsoportnál, mert a tengelyből le van marva egy kicsi.

Elküldve

nem feltétlenül csak a tükörhöz jó az

merivába láttam, hogy ott a hátsóajtóban is ugyan olyan kipatintható mütyür van, és ott tuti nem a visszapillantót kell állítani :)

Elküldve
Amire Te gondolsz, az az elektromos tükör gombjának a helye.

Ó :)

Akkor esetleg tud valaki linkelni egy képet, hogy hova kellene elvileg tenni a kapcsolókat ? Köszönöm!

Elküldve
Ó :)

Akkor esetleg tud valaki linkelni egy képet, hogy hova kellene elvileg tenni a kapcsolókat ? Köszönöm!

képet sajna nem tudok, de olyat láttam, hogy a kapaszkodórészbe volt integrálva, szóval más ajtókárpit kell, vagy legalábbis a kapaszkódó másféle kell :D

Elküldve
Nem szeretnék túl értelmetlen lenni, de a műanyag mélyedés és a kárpitban kialakított hely két külön beszerelési helye lehet a kapcsolónak?

Nekem az ajtó behúzására/csukására használatós karban hüvelykjujj magasságban van egy műanyagból kiöntött gombszerű kiálló ill. bemélyedő rész, ahova szerintem majd a kapcsoló kell kerüljön. Tehát ide nem passzol a gyári gomb?

Ennek a karnak az alsó csatlakozásánál (balkéz könyöklő) van egy nagyobb bemélyedés szintén ajtóbehúzásra.

Na az nem stimmel.

Kép ment a mail címedre + kapcsolási rajz

Elküldve
képet sajna nem tudok, de olyat láttam, hogy a kapaszkodórészbe volt integrálva, szóval más ajtókárpit kell, vagy legalábbis a kapaszkódó másféle kell :)

:D Értem..

Ha tud valaki fotót küldeni, hogy hogyan érdemes/lehet kultúráltan beszerelni, azt is köszönöm!

Elküldve

Nekem az előző Astrán ott volt a tükörállitó helyén a kapcsolo. Utólagos bovdenes megoldás volt, de a kapcsolo az gyárinak tünhetett, annyira paszolt oda. Szerintem lehet venni olyat.

Elküldve
:) Értem..

Ha tud valaki fotót küldeni, hogy hogyan érdemes/lehet kultúráltan beszerelni, azt is köszönöm!

Utólagos vagy gyári kapcsolód van?

Elküldve

http://astra.autokacik.pl/ -n található leírás alapján "beépítettem" az omega intervalumos ablaktörlő kapcsolót.

Szerintem hasznos.

Multikormányról letettem.

Drága lett volna, főleg hogy a kábelátvezetőt csak újban lehetett volna rendelni, ennek árát már nem mertem megkérdezni

A kormány és a légzsák is 30 felett lett volna.

Elküldve
Utólagos vagy gyári kapcsolód van?

Egyelőre még nincs meg, de olyat fogok szerintem venni bontóból, amihez minden gyári alkatrész megvan. De ha azt mondjátok, hogy praktikusabb u.gyártott gombot venni hozzá, akkor veszek azt.

Elküldve
Nekem a kapcsoló már megvan jó ideje. Milyen relét használtál hozzá?

B Omega ablaktörlő relét.

Lábkiosztása stimmel az Astráéval, csak kicsit hosszabb és sárga színű.

Bontóban úgy azonosították hogy kivettem a sajátomból, és mutattam a lábkiosztást és mondtam hogy sárga szinű.

Kapcsolónál pedig meg kell keresni az intervalum kapcsoló szálát (Fekete-sárga ér. csak vigyázz mert kettő ilyen szál van.) és abba kell sorossan beiktatni a kapcsoló plusz két erét.

Elküldve
azt hogy lehetne megoldani, hogy ablakmosásnál kevesebbet töröljön?

ezt valami relé vezérli?

Felszereléstől függően 3 db relé is lehet benne:

-első szélvédő törlő inetervallum relé (mindben van)

-hátsó szélvédő törlő intervallum relé (sedanban nincs)

-fényszórómosó időrelé (felszereléstől függ)

Kevesebbet a gyári relével nem fog törölni.

Elküldve
Felszereléstől függően 3 db relé is lehet benne:

-első szélvédő törlő inetervallum relé (mindben van)

-hátsó szélvédő törlő intervallum relé (sedanban nincs)

-fényszórómosó időrelé (felszereléstől függ)

Kevesebbet a gyári relével nem fog törölni.

az enyémben csak első lesz...

lépcsőshátú és nincs fényszórómosóm

hol találom ezt és mit tudok vele csinálni? :)

Elküldve
az enyémben csak első lesz...

lépcsőshátú és nincs fényszórómosóm

hol találom ezt és mit tudok vele csinálni? :)

Közvetlenül az ALDL csati fölötti az, a bizti táblán.

Hogy mit kell vele csinálni azt nem tudom, arról kérdezz meg vmi villanyászt. :D

Elküldve

Halihó!

Nem tudja valaki, hogy mi lehet a probléma?

Egy új hengerfej került a paripámra, hengerenkénti injektoros "X16SZ-ről C16SE-re upgrade", a hozzávaló kábelköteggel és komputerrel!

Minden frankó, kivéve az, hogy a vízhőmérséklet mutatóm már a gyújtás ráadásakor kiakad teljesen....

Próbáltam rádugni egy másik vízhőmérséklet jeladót, de ott is hasonló a jelenség!

Egyáltalán a műszeregység honnan szedi a hőmérsékletet? Ahonnan az ECU? (HF jobb oldali jeladó DIS alatt)

Mert a ventillátor rendesen bekapcsol ha meleg a víz!

Elküldve
...Egyáltalán a műszeregység honnan szedi a hőmérsékletet? Ahonnan az ECU? (HF jobb oldali jeladó DIS alatt)...

Általában a szívócsonk menetirány szerint jobb (a generátor felé eső) oldalán felül van, 1 kék vezeték megy rá csúszósaruval.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.