J0hnny Elküldve Március3, 2008 Megoszt Elküldve Március3, 2008 szomi vok, mert azokat találtam :) mennyiért siekrült venned? kábelek, gombok, minden volt hozzá? 15E és minden volt hozzá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március3, 2008 Megoszt Elküldve Március3, 2008 15E és minden volt hozzá. 2-ablakos vagy 4-es? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március3, 2008 Megoszt Elküldve Március3, 2008 Szerintem elbeszélünk egymás mellett. Nem akarom hátul testeltetni. A lámpákhoz lévő összes vezeték megvan, és ott is van egy test ami szépen előremegy (szép vékony vezeték), de van egy vastag, ami be volt kötve a bal hátsó lámpa alatti testpontra és innen leágazott a hátsóablakfűtésre, meg az ablaktörlőre. Mivel úgydöntöttem ezen kényelmi extrák nélkül élem tovább életem, a leágazásaikat leválasztottam a főkábelről, így most hártamegy egy vastag kábel aminek egyik vége továbbra is a testpontra van kötve másik meg elöl van összekötve a többi barnával. Ha most még mindig nem értek valamit, akkor megyek és alszom egyet. :) Értem már... tényleg két testkábel is megy hátra, ha csak a lámpák vannak, akkor elég az azokhoz menő vékonyabb testkábel. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagyc Elküldve Március4, 2008 Megoszt Elküldve Március4, 2008 15E és minden volt hozzá. Felétek jó árban mérik a kényelmi extrákat. irigykedem. Én mult héten vettem az Astrabázisban (astrabazis.hu) pesten, ott volt a legolcsóbb kábellel kapcsolókkal egy 20-as. Annó a hátsó kapaszkodó világítást is tölük vettem mert máshol csak néztek rám, hogy miről is beszélek. itt meg válogathattam is több darabból. Opelbontó van Rákoskeresztúr szélén, Budapest tábla és az épülő M0 között, ott 30-volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dundy Elküldve Március4, 2008 Megoszt Elküldve Március4, 2008 Aki eablak berakását tervezi mostanában kérdezzen nyugodtan! :D Tegnap elég nagyot szívtunk vele,de végülis csak beraktuk a gyárit. Nagyon figyeljetek oda milyet vesztek a bontóban,a classic-é picit más.Emiatt volt a szívás. Felfogatni csakis acél szegeccsel,amihez kell jó erős pophúzó! :D Mi eltörtünk egyet! :D Szia! Épp tegnap említetettem, hogy e.ablakemelőt szeretnék majd tenni a kocsiba.. így majd lesz kérdésem hozzád :) Mennyire bonyolult a beszerelése? Tud valaki olyan weblapról, ami ennek a beszereléséhez nyújt segítséget? Megkérdezhetem, hogy melyik bontóból sikerült beszerezni és a 15e per párra vonatkozott, vagy per db? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dundy Elküldve Március4, 2008 Megoszt Elküldve Március4, 2008 Ha elfogadsz egy tanácsot, nem veszel utángyártott sárvédőt, hanem elmész egy bontóba, és egy jó állapotú bontott gyárit veszel. Az utángyártottak ritkán passzolnak pontosan, kicsit dolgozni kell rajtuk. Ha mégis emellett döntesz, festés előtt próbáld fel, ne akkor kelljen alakítgatni, amikor már le van festve. Köszi a tanácsot, megfontolandó... csak attól tartok, hogy egy bontott ugyanúgy bármikor elkezdhet rozsdásodni. Ez a sárvédő, amit cserélnék az egyetlen eleme az autónak, ami rozsdásodik.. és miért? Mert egy baleset után bontott lett rátéve. :) Megnézem mennyivel drágábban tudnék gyárit és újonnan beszerezni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Március4, 2008 Megoszt Elküldve Március4, 2008 elég szomi, hogy nem kezelték le rendesen az előzőt .... ha van is rajta kis hiba, azt ki tudják javítani és nem fog tovább terjedni Link to comment Megosztás: More sharing options...
fear2 Elküldve Március4, 2008 Megoszt Elküldve Március4, 2008 Üdv! Remélem,most jó helyre írom a kérdésemet. Épp most vásárolok egy 1.7d astra caravan,amiben nem gyári magnó van,hanem valami "vixolt csilli-villi". A középső kijelzőn ha jól emlékszem az időt,meg talán a külső hőmérsékletet? láthattam?(Asszem) A kérdésem a következő: Kijelez még mást is a gyári magnó nélül,vagy sem? (esetleg folyasztás,stb.) Bocsi a másoknak triviális kérdésért,de nem volt még astram,így nem tudom pontosan mit is jelez ki még a "fedélzeti komputer". Üdv! Link to comment Megosztás: More sharing options...
fear2 Elküldve Március4, 2008 Megoszt Elküldve Március4, 2008 Ja,elfelejtettem '94-es f astra. Eszembe jutott még egy kérdés:úgy hallottam,hogy ezzel a kijelzővel ki lehet iratni a hibakódot.(vagy csak g ASTRÁKBAN) Hogyan kell?Vagy ha lenne hiba folyamatosan a kódot mutatná?Nem szeretném úgy elhozn iaz autót,hogy ilyen rejtett hibát (kódot) nem nézek meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Március4, 2008 Megoszt Elküldve Március4, 2008 Értem már... tényleg két testkábel is megy hátra, ha csak a lámpák vannak, akkor elég az azokhoz menő vékonyabb testkábel. :) Éljen, kösz. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Március4, 2008 Megoszt Elküldve Március4, 2008 Üdv! Remélem,most jó helyre írom a kérdésemet. Épp most vásárolok egy 1.7d astra caravan,amiben nem gyári magnó van,hanem valami "vixolt csilli-villi". A középső kijelzőn ha jól emlékszem az időt,meg talán a külső hőmérsékletet? láthattam?(Asszem) A kérdésem a következő: Kijelez még mást is a gyári magnó nélül,vagy sem? (esetleg folyasztás,stb.) Bocsi a másoknak triviális kérdésért,de nem volt még astram,így nem tudom pontosan mit is jelez ki még a "fedélzeti komputer". Üdv! Idő/dátum/külső hőmérséklet. Ha gyári a rádió, akkor dátum helyett jönnek az infók. Sok egyebet nem tud, de ha hosszan nyomva tartod mindkét gombot, akkor kiírja az aktuális sebességet 53 km/h-ig, és előtte írhat hibakódot, ha van, de ezek nem motorhibakódok, bár olyan nincs is dízelnél (ha jól tudom). Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba77 Elküldve Március4, 2008 Megoszt Elküldve Március4, 2008 Ha van a tank mutató mellett egy kut ikon akkor igen. Látszik ha van. Ha nincs, akkor felejtsd el. Akkor a műszered egyáltalán nem tudja ezt. Műszeregységcsere fordszámmérősre. Jobban is néz ki, és értelme is van. :) keresgetek ijen egységet. Azt a kérdést kaptam az egyik bontobol, h van kétféle: egy sima és egy amihez a computer kapcsolodik. Melyiket kell használnom X14NZ-s Astrában? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dundy Elküldve Március4, 2008 Megoszt Elküldve Március4, 2008 elég szomi, hogy nem kezelték le rendesen az előzőt .... ha van is rajta kis hiba, azt ki tudják javítani és nem fog tovább terjedni Hát én is szomorú vagyok, hogy egy korábbi hibájuk miatt most újat kell vegyek és újra lefujatni. Mert gondolom arra nincs sok esélyem, hogy pont passzoló bordó színben találjak ilyet. Vagy érdemes azért körbetelefonálgassak, hátha nem kell lefujatni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dundy Elküldve Március4, 2008 Megoszt Elküldve Március4, 2008 Aki eablak berakását tervezi mostanában kérdezzen nyugodtan! :) Az előző levelem után eszembe jutott még egy kérdés: Ha nem túl nagy gond, fel tudnád nekem sorolni, hogy amikor úgy hirdetnek egy e.a.emelőt, hogy "minden hozzávaló alkatrésszel" akkor pontosan milyen alkatrészeket kell megkapjak? Ez sokat is segítene, mert amúgy fogalmam sincs róla és valószínűleg csak szerelés közben derülne ki, hogy ez+az hiányzik. Köszi szépen előre is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dundy Elküldve Március4, 2008 Megoszt Elküldve Március4, 2008 Bocs a túl sok hozzászólásért, de most sok mindenen gondolkodom és jutnak eszembe a kérdések folyamatosan: Ha egy nem fordulatszámkijelzős F Astrába (nem Classic, bár nem tudom ez számít-e) veszek egy bontott fordulatszámmérős kijelzőt, akkor azt könnyen be lehet szerelni a kocsiba? Ugy a nem fordulatszámkijelzős Astrákba is van fordulatszámmérő, amit gondolom valahogyan el kell vezetnem a kilóméter óráig/kijelző panelig? Mára több új kérdést ígérem nem teszek fel, de viszont nagyon köszönöm előre is a segítő válaszokat :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március4, 2008 Megoszt Elküldve Március4, 2008 Megnézem mennyivel drágábban tudnék gyárit és újonnan beszerezni. sokkal... :) új utángyári sem rossz, csak tényleg előtte rá kell próbálni, mert általában az indexnél nem pontos az illeszkedése, azt kicsit alakítgatni kell, de nem sok meló :D Kijelez még mást is a gyári magnó nélül,vagy sem? (esetleg folyasztás,stb.) Bocsi a másoknak triviális kérdésért,de nem volt még astram,így nem tudom pontosan mit is jelez ki még a "fedélzeti komputer". Üdv! Az nem fedélzeti komputer, hanem csak egy egyszerű dátum/idő/hőmérséklet/rds kijelző. rádió nélkül csak az első hármat jelzi ki. hibakódokat nem tudsz belőle előcsalni, csak a sajátját. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március4, 2008 Megoszt Elküldve Március4, 2008 Ha egy nem fordulatszámkijelzős F Astrába (nem Classic, bár nem tudom ez számít-e) veszek egy bontott fordulatszámmérős kijelzőt, akkor azt könnyen be lehet szerelni a kocsiba? Be lehet tenni, max egy kábelt be kell húzni, ha nincs meg gyárilag (némelyikben benne is van, csatlakozó 8-as lábánál zöld vezeték). Óra vásárlásnál figyelni kell a pontos típust (fordulatszám tartomány, tankszint, W szám az órán). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dundy Elküldve Március4, 2008 Megoszt Elküldve Március4, 2008 Be lehet tenni, max egy kábelt be kell húzni, ha nincs meg gyárilag (némelyikben benne is van, csatlakozó 8-as lábánál zöld vezeték). Óra vásárlásnál figyelni kell a pontos típust (fordulatszám tartomány, tankszint, W szám az órán). Remek, köszi! Több helyen találtam ilyet, de ha neadjisten olyan helyen veszem, ahol nem segítenek, akkor pl. ezt a W számot hol találom meg? Itt egy link, aminél két fénykép is van: fordulatszámmérős F Astrába Még egy amatőr kérdés... ilyenkor a kilóméter óra állásával mi lesz a helyzet? :) Visszatekerni nem akarom (így is csak 105e van benne 13 év alatt), de azért nem bánnám az eredeti órával egyezne az új.. Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március4, 2008 Megoszt Elküldve Március4, 2008 W szám a km/h írás alatt van kicsiben. Némelyik óránál át lehet rakni csak a sebességmérős részt, és akkor marad az eredeti állás is, meg W szám is :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagyc Elküldve Március4, 2008 Megoszt Elküldve Március4, 2008 Az előző levelem után eszembe jutott még egy kérdés: Ha nem túl nagy gond, fel tudnád nekem sorolni, hogy amikor úgy hirdetnek egy e.a.emelőt, hogy "minden hozzávaló alkatrésszel" akkor pontosan milyen alkatrészeket kell megkapjak? Ez sokat is segítene, mert amúgy fogalmam sincs róla és valószínűleg csak szerelés közben derülne ki, hogy ez+az hiányzik. Köszi szépen előre is! Mivel én is most vettem és raktam be az autóba én is segíthetek. J0hnny pedig megerősíti vagy kiegészíti. Az első két ablakhoz az alábbiakat kaptam: jobbos és balos elektromos ablakemelő szerkezet, jobbos és balos ajtó kábelköteg csatlakozókkal, balos kettős kapcsoló, és joboldalra kapcsoló. A rögzítéshez neked kell beszerezni 8db 4.8X11-es acél popszegecset, vagy M5X10es acél csavart kontraanyával. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március4, 2008 Megoszt Elküldve Március4, 2008 Remek, köszi! Több helyen találtam ilyet, de ha neadjisten olyan helyen veszem, ahol nem segítenek, akkor pl. ezt a W számot hol találom meg? Itt egy link, aminél két fénykép is van: fordulatszámmérős F Astrába Még egy amatőr kérdés... ilyenkor a kilóméter óra állásával mi lesz a helyzet? :) Visszatekerni nem akarom (így is csak 105e van benne 13 év alatt), de azért nem bánnám az eredeti órával egyezne az új.. Köszi! Ahogy Opel16v is írta, némelyiknél át lehet rakni az eredeti órát, de csak akkor megy könnyen, ha mindkét műszerfal egy gyártótól származik (pl. VDO). Különben faragni kell kicsit. De a számlálót se nehéz átállítani. Ki kell venni a km-órát a műszerfalból (5db torx10-es csavar), és egy kis óráscsavarhúzóval oldalról óvatosan át lehet ugrasztani az egyes dekádokat, én is így állítottam be nemrég egyet. Egyébként az enyém is ugyanígy hámlik, mint a képen, de egy kis fekete alkoholos filccel lehet javítani rajta, szinte nem is látszik. A hőmérő részét nézd meg a Tiédnek (a mostanit), hogy így néz-e ki, mint a képen (a 90es szám alatt van egy osztás), mert ha nem, akkor csalni fog, vagy cserélni kell a hőgombáját is. A W= számot a km-számlap alsó részén találod a km-felirat alatt, az egyezzen meg a mostanival. Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Március4, 2008 Megoszt Elküldve Március4, 2008 a hőmérő nem gáz végülis annyi, hogy egy osztással lejjebb kell nézni :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Március4, 2008 Megoszt Elküldve Március4, 2008 Kicsit off téma, de találkozott már valaki ilyen kapcsolókkal? Ezekkel volt nekem megoldva az elektromos ablak. Tegnap szétszedtem és most nem tudom összerakni. Mondanom sem kell hogy házi készítésű elektromos ablak bekötés ( nem én csináltam ) és nincs rajta semmi jelölés. Ha megtudnám hogy hogyan működik ez a kapcsoló talán előrébb lennék. Infót a neten nem nagyon találok róla, csak annyit hogy SPAL gyártmányú. 5 csatlakozási lehetőség van rajta. Gondolom azért mert van benne piros világítás is. De hogy hogyan tovább azt nem vágom... Vagy ha valakinek esetleg van bekötési rajza hogy hogyan is működik az elektromos ablak, azt megköszönném. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
fear2 Elküldve Március4, 2008 Megoszt Elküldve Március4, 2008 (edited) Kicsit off téma, de találkozott már valaki ilyen kapcsolókkal? http://www.addel.hu/store/termekfotok/2015...nagyarufoto.jpg Ezekkel volt nekem megoldva az elektromos ablak. Tegnap szétszedtem és most nem tudom összerakni. Mondanom sem kell hogy házi készítésű elektromos ablak bekötés ( nem én csináltam ) és nincs rajta semmi jelölés. Ha megtudnám hogy hogyan működik ez a kapcsoló talán előrébb lennék. Infót a neten nem nagyon találok róla, csak annyit hogy SPAL gyártmányú. 5 csatlakozási lehetőség van rajta. Gondolom azért mert van benne piros világítás is. De hogy hogyan tovább azt nem vágom... Vagy ha valakinek esetleg van bekötési rajza hogy hogyan is működik az elektromos ablak, azt megköszönném. :) Üdv! Ugyan ilyen van nekem is a régi suzukiba(utólagosan beszerelt elektromos ablak). Hogy érted,hogy hogy működik?Mondjuk szétszedni nem szedtem még szét,de ha előre felé billentem a kapcsolót,akkor lemegy az ablak,ha hátra,akkor fel :D (pirosan világít) Ha ki tudom pattintani,megnézem a működését,csatlakozókat. Nem igérek semmi konkrétat. Üdv! Módosítva Március4, 2008 : mackosajt Képpel nem idézünk, ki kell törölni az IMG részt az idézetből! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Március4, 2008 Megoszt Elküldve Március4, 2008 Üdv! Ugyan ilyen van nekem is a régi suzukiba(utólagosan beszerelt elektromos ablak). Hogy érted,hogy hogy működik?Mondjuk szétszedni nem szedtem még szét,de ha előre felé billentem a kapcsolót,akkor lemegy az ablak,ha hátra,akkor fel :D (pirosan világít) Ha ki tudom pattintani,megnézem a működését,csatlakozókat. Nem igérek semmi konkrétat. Üdv! Nekem az lenne a lényeg hogy hova megy a power és hova csatlakozik rá a motor. Az ablakemelő motoroknak hány vezetéke van vajon? Elvileg 3eléglenne nekik... Vagy 2 mert testet akár kaphatnak az ajtóról is. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts