Lbag Elküldve Március2, 2008 Elküldve Március2, 2008 Sziasztok. Lenne egy olyan problámám az autómmal, hogy induláskor mikor ráadom a gyujtást nincs visszajelzés a műszerfalon. Elindítom az autót gázfröccs és megjön, hogy gyenge az akksi amit nem hiszek el, mert 6 hónapos és már néztem másik akksival és azzal is ugyanezt csinálja. Volt hogy gyujtást ráadtam és már mérgemben a kormányoszlop alját megütöttem erre láss csodát megjavult (persze ez is csak egyszer sikerült). Lehet ott valami érintkezési gond ami ezt csinálja ? Már nagyon idegesítő. Nem tudok úgy elindulni a kocsival, hogy ne csinálja ezt. Van mikor egy idő után elalszik a akku visszajelző és tökéletes minden, de csak jó sok km után. Ha valaki tud erre megoldást azt nagyon megköszönném, mert már az őrületbe kerget. Üdv: CoRRaN78 helló!nekem is ezt csinálta! szedd szét a gyujtás kapcsolot,ott kell az érintkezőn buherni ,de ha nagyon+van kopva akkor csere!!
opel16v Elküldve Március2, 2008 Elküldve Március2, 2008 köszi Opel16V! kivettük a ventilátor motort is,de ugy néz ki annak nincs baja:S!nem szorul+semmi. meg ha ráhúzom a hátsó ablak fűtést akkor a töltés visszajelzőm nagyon halványan világít! esetleg nincs ez a 2 dolog kapcsolatban? ha új ellemállást tennék bele akkor az is szétégne,valószínű. vagy mi lehet még a probléma? A menetzárlat nem látszik, csak nagyobb áramot vesz fel tőle a motor, mint kellene :) A töltést nem ártana megmérni... ablakfűtéssel és nélkül.
FPepe Elküldve Március2, 2008 Elküldve Március2, 2008 Persze. Utólag szereltem be én is. Bár nekem nem volt ott az a csatlakozó, és az egészet ki kellett építeni hozzá. A bontóban persze úgy néztek rám mint a hülyegyerekre, hogy márpedig olyanállatnincsen. :) Aztán kieggyeztünk egy G astra lámpában, (mert az volt, és csk a gyártási idelyébe különbözik) meg egy F takarólemezben. Mindezt pár ezerböl, + egy hétvégéböl meúsztam. (vezetékekkel, és cstlakozókkal eggyütt) EPC-ben megtalálható a cikkszáma is. Közben meg is találtam a "Így csináld..." elektromos rajzán, x84 a csatlakozó jele, a 692-es részen van (alsó számozás). Most akkor végülis ez egy G Astra lámpa kapaszkodóstul? Vagy csak maga a lámpa G Astráé, és belefabrikáltad az eredeti kapaszkodóba?
ivannorbi Elküldve Március2, 2008 Elküldve Március2, 2008 Közben meg is találtam a "Így csináld..." elektromos rajzán, x84 a csatlakozó jele, a 692-es részen van (alsó számozás). Most akkor végülis ez egy G Astra lámpa kapaszkodóstul? Vagy csak maga a lámpa G Astráé, és belefabrikáltad az eredeti kapaszkodóba? Szerintem egy az egybe cserélte a kapaszkodót, mint én. Csakhogy én még nem kötöttem be :D . Ez az idei tavasz egyik projektje lenne. Főleg, ha sikerülne végre egy tetőablakmotort is szereznem. :)
Lbag Elküldve Március2, 2008 Elküldve Március2, 2008 A menetzárlat nem látszik, csak nagyobb áramot vesz fel tőle a motor, mint kellene :D A töltést nem ártana megmérni... ablakfűtéssel és nélkül. aha,thx! akkor kerítek vmi ampervadászt aki hajlandó lenne.... :) ! és estleg a belső fűtéskapcsolónál nem lehet valami ziccer?? abba nem tud semmi elszállni?
FPepe Elküldve Március2, 2008 Elküldve Március2, 2008 aha,thx! akkor kerítek vmi ampervadászt aki hajlandó lenne.... :) ! és estleg a belső fűtéskapcsolónál nem lehet valami ziccer?? abba nem tud semmi elszállni? Azt írtad, ha jól emléxem, hogy bontasz egy Calibrát. Abban nem ilyen motor van véletlenül?
Lbag Elküldve Március2, 2008 Elküldve Március2, 2008 Azt írtad, ha jól emléxem, hogy bontasz egy Calibrát. Abban nem ilyen motor van véletlenül? nem konkrétan én bontom,hanem az egyik barátom,de neki ez már nincs meg :). már kikaptuk volna akkor :D!
opel16v Elküldve Március2, 2008 Elküldve Március2, 2008 aha,thx! akkor kerítek vmi ampervadászt aki hajlandó lenne.... :) ! és estleg a belső fűtéskapcsolónál nem lehet valami ziccer?? abba nem tud semmi elszállni? még sosem hallottam venti kapcsoló hibáról, nagyon masszív kis szerkezet :D
Lbag Elküldve Március2, 2008 Elküldve Március2, 2008 még sosem hallottam venti kapcsoló hibáról, nagyon masszív kis szerkezet :) szal azt mondod valami a venti motorommal lehet?? meg azzal a porcelán ellenállással? és ha kicserélem a fűtömtort akkor elvileg jó lesz,és megszünik ez a probléma?
Novy Elküldve Március2, 2008 Elküldve Március2, 2008 tiszaujban pont ilyen világítós kapaszkodót láttam egyet, szóval van kimondottan F ben is :D annyira még nem megy jól a sráccnak hogy G ket bontson :)
FPepe Elküldve Március2, 2008 Elküldve Március2, 2008 tiszaujban pont ilyen világítós kapaszkodót láttam egyet, szóval van kimondottan F ben is :D annyira még nem megy jól a sráccnak hogy G ket bontson :D És nem hoztad el? :) :D
Tápiószecső Elküldve Március2, 2008 Elküldve Március2, 2008 Meg tudná valaki mondani a műszafalba menő kiscsatlakozón lévő zöldfehér vezeték minek a vezetéke? Nem tudom honnan a számozás, de az egyik sarkán van. Könyvben nem találtam, de lehet csak nem jó helyen néztem.
opel16v Elküldve Március2, 2008 Elküldve Március2, 2008 Meg tudná valaki mondani a műszafalba menő kiscsatlakozón lévő zöldfehér vezeték minek a vezetéke? Nem tudom honnan a számozás, de az egyik sarkán van. Könyvben nem találtam, de lehet csak nem jó helyen néztem. Szerintem utánfutó index visszajelző
opel16v Elküldve Március2, 2008 Elküldve Március2, 2008 szal azt mondod valami a venti motorommal lehet?? meg azzal a porcelán ellenállással? és ha kicserélem a fűtömtort akkor elvileg jó lesz,és megszünik ez a probléma? Mérd meg a töltést azért. És igen, ha már két ellenállásblokk is kiment, akkor valószínű a motorral lehet a bibi, és a harmadik ellenállásblokk elhalálozása előtt nem ártana azt is cserélni. Amúgy az ellenállásblokkot is szét tudod szedni, és meg lehet nézni, nem-e csak a hőbiztosító ment ki (fém hengeres alkatrész két lábbal).
Tápiószecső Elküldve Március2, 2008 Elküldve Március2, 2008 Szerintem utánfutó index visszajelző Tehát tökéletesen felesleges számomra. Erre voltam kíváncsi, köszönöm. :) Jól sejtem, hogy ebbe a kis csatiba csak az "extrák" mennek? Volt még korábban benne egy hátsó ködzáró visszajelzőm, de most már ez a zöldfehér az egyetlen szál.
opel16v Elküldve Március2, 2008 Elküldve Március2, 2008 Ja, abba a csatiba a plusz visszajelző lámpák vezetékei mennek.
Dundy Elküldve Március2, 2008 Elküldve Március2, 2008 Sziasztok! F Astrában hogyan tudom a középső részen - ezt hívják középső konzolnak? - levő égőket kicserélni? A ventillátor, légbefúvás irányválasztójának stb. a háttérmegvilágítása égett ki, de nem tudom, hogyan tudnám kiszerelni és ez a szervízkönyben sincs benne... tud valaki segíteni? ui: próbáltam visszakeresni, de a kapott részinformációk alapján nem sikerült hozzáférjek az égőkhöz :)
csaba77 Elküldve Március2, 2008 Elküldve Március2, 2008 sziasztok, A műszerfalon elvileg, ha kevés a benzin a kicsi sárga "kut" ikonnak világítani kellene elvileg. Tudja valaki hogyan lehet elővarázsolni?
Tiv. Elküldve Március2, 2008 Elküldve Március2, 2008 sziasztok, A műszerfalon elvileg, ha kevés a benzin a kicsi sárga "kut" ikonnak világítani kellene elvileg. Tudja valaki hogyan lehet elővarázsolni? Ha megvan az a kis ikon a műszerfaladon, ( álltalában a fordszámmérősökön van ) akkor csak meg kell várnod amig annyira kifogy az üzemanyagod. :) Ha akkor sem világit amikor már a pirosban van a mutató, akkor kiégett az izzo. Ugyanolyan mint a többi viszajelzőizzó. Műszeregység ki, és izzócsere. Amugy állo motornál amikor ráadod a gyujtást akkor is kell égnie, amig a mutató lassan feljebb nem kuszik. Ha nem ég, akkor izzócsere.
csaba77 Elküldve Március2, 2008 Elküldve Március2, 2008 Ha megvan az a kis ikon a műszerfaladon, ( álltalában a fordszámmérősökön van ) akkor csak meg kell várnod amig annyira kifogy az üzemanyagod. :) Ha akkor sem világit amikor már a pirosban van a mutató, akkor kiégett az izzo. Ugyanolyan mint a többi viszajelzőizzó. Műszeregység ki, és izzócsere. Amugy állo motornál amikor ráadod a gyujtást akkor is kell égnie, amig a mutató lassan feljebb nem kuszik. Ha nem ég, akkor izzócsere. sajna nem fordszám mérős csak sima.. ennél meg lehet csinálni, hogy mukodjon?
Tiv. Elküldve Március2, 2008 Elküldve Március2, 2008 sajna nem fordszám mérős csak sima.. ennél meg lehet csinálni, hogy mukodjon? Ha van a tank mutató mellett egy kut ikon akkor igen. Látszik ha van. Ha nincs, akkor felejtsd el. Akkor a műszered egyáltalán nem tudja ezt. Műszeregységcsere fordszámmérősre. Jobban is néz ki, és értelme is van. :)
csaba77 Elküldve Március2, 2008 Elküldve Március2, 2008 Ha van a tank mutató mellett egy kut ikon akkor igen. Látszik ha van. Ha nincs, akkor felejtsd el. Akkor a műszered egyáltalán nem tudja ezt. Műszeregységcsere fordszámmérősre. Jobban is néz ki, és értelme is van. :) 99-es X14 Nz az autó. HA jol emlékszem akkor van kis ikon.
Lbag Elküldve Március2, 2008 Elküldve Március2, 2008 Mérd meg a töltést azért. És igen, ha már két ellenállásblokk is kiment, akkor valószínű a motorral lehet a bibi, és a harmadik ellenállásblokk elhalálozása előtt nem ártana azt is cserélni. Amúgy az ellenállásblokkot is szét tudod szedni, és meg lehet nézni, nem-e csak a hőbiztosító ment ki (fém hengeres alkatrész két lábbal). ellenállásblokk? az hol is van pontosan? :) az az a hőmérséklet szabályzó relé lenne?
opel16v Elküldve Március2, 2008 Elküldve Március2, 2008 ellenállásblokk? az hol is van pontosan? :) az az a hőmérséklet szabályzó relé lenne? Olyan hogy hőmérséklet szabályzó relé, nincs. Az ellenállásblokk a szellőztető motor felett és a pollenszűrő alatt van, arra mennek a szellőztető egységbe menő kábelek.
Lbag Elküldve Március2, 2008 Elküldve Március2, 2008 Olyan hogy hőmérséklet szabályzó relé, nincs. Az ellenállásblokk a szellőztető motor felett és a pollenszűrő alatt van, arra mennek a szellőztető egységbe menő kábelek. értem.kössssz :D végülis 1röl beszélünk,csak máshogy hallottam a nevét :)
Recommended Posts