Tiv. Elküldve Február20, 2008 Elküldve Február20, 2008 Mindenesetre nem rossz... De nem ám. Ilyen volt az Omimban, csak nem volt multi. Gyári bőrbevonat, és nem ilyen durunk mint az Astrában. Nagyon tetszett.
Digger Elküldve Február20, 2008 Elküldve Február20, 2008 Ez Omega kormány. Nem hiszem hogy ilyet gyárilag tettek Astrába. Most, hogy mondod, valóban mintha arról szólna ez az oldal, hogy hogyan kell beépíteni az Omega B, vagy Vectra B kormányt Astrába. Kár, hogy lengyelül van. Jó lenne, ha valaki lefordítaná. Mint az előbb linkeltem, itt van: http://astra.autokacik.pl/ Bal oldali menüben->Technika->Napraw to sam, majd felülről a 7. pont (Montaż multifunkcyjnej kierownicy) Bár rengeteg fotó is van hozzá. Szerintem a kormányban van valami csúszógyűrűs átvitel, meg elektronika. Tartozik hozzá egy kábel a rádióig, és valószinű, hogy csak be kell kötni az eredeti (Pl. cdr500) rádióba. Nagy valószinűséggel ez is I2C buszon komunikál. Szerintem meg lehetne csinálni!
nagyc Elküldve Február20, 2008 Elküldve Február20, 2008 És mire akarod rákötni? :D Szerintem nem igazán kompatibilis, főleg nem a kormányátvezető (ami a duda és a légzsák kábelét is viszi). Kérded mire kötném rá? cdr500-asra mint itt már többiek is írták. Mivel eléggé hátratolt üléssel szeretek vezetni, már tényleg unom, hogy a rádió állításához előre kell hajolnom. A kormányt meg csak fogom. :) De az átvezetőtöl én is tartok hogy nem lesz kompatibilis.
nagyc Elküldve Február20, 2008 Elküldve Február20, 2008 Most, hogy mondod, valóban mintha arról szólna ez az oldal, hogy hogyan kell beépíteni az Omega B, vagy Vectra B kormányt Astrába. Kár, hogy lengyelül van. Jó lenne, ha valaki lefordítaná. Mint az előbb linkeltem, itt van: http://astra.autokacik.pl/ Bal oldali menüben->Technika->Napraw to sam, majd felülről a 7. pont (Montaż multifunkcyjnej kierownicy) Bár rengeteg fotó is van hozzá. Szerintem a kormányban van valami csúszógyűrűs átvitel, meg elektronika. Tartozik hozzá egy kábel a rádióig, és valószinű, hogy csak be kell kötni az eredeti (Pl. cdr500) rádióba. Nagy valószinűséggel ez is I2C buszon komunikál. Szerintem meg lehetne csinálni! Köszi a linket, tényleg tuti oldal. Bár jó lenne ha nem csak lengyelül lenne meg. Megnézem a környékbeli bontókat a közeljövőben menyiből is lehetne összehozni.
Tápiószecső Elküldve Február20, 2008 Elküldve Február20, 2008 Mivel eléggé hátratolt üléssel szeretek vezetni, már tényleg unom, hogy a rádió állításához előre kell hajolnom. http://www.videosmart.hu/video/az-ules-hel...es-kormanyfogas
nagyc Elküldve Február20, 2008 Elküldve Február20, 2008 http://www.videosmart.hu/video/az-ules-hel...es-kormanyfogas Köszi. Hidd el hogy így van beállítva. Akkor is hátul van az ülés. A rádióhoz nem akarok nyulkálni. Ha a rádió állítását a kormányról tudom elvégezni és nem kell elengedni a kormányt szerintem az is biztonságtechnikai szempont.
Tápiószecső Elküldve Február20, 2008 Elküldve Február20, 2008 Hidd el hogy így van beállítva. Akkor is hátul van az ülés. A rádióhoz nem akarok nyulkálni. Ha a rádió állítását a kormányról tudom elvégezni és nem kell elengedni a kormányt szerintem az is biztonságtechnikai szempont. Helyes. :) Egyet is értek és nem a multikormány ellen vagyok, csak az a fura nekem, hogy ha a kormány tetejét meg tudod érinteni a csuklóddal, akkor miért kell hajlongni a rádióhoz?
nagyc Elküldve Február20, 2008 Elküldve Február20, 2008 Helyes. :D Egyet is értek és nem a multikormány ellen vagyok, csak az a fura nekem, hogy ha a kormány tetejét meg tudod érinteni a csuklóddal, akkor miért kell hajlongni a rádióhoz? Pedig előre kell hajolnom hogy a gombokig elérjek. Nem azt mondom hogy sokat de kell, és részben ezt szeretném kiküszöbölni a multikormánnyal. Lehet hogy én nem vagyok szabványos :D :)
Tiv. Elküldve Február20, 2008 Elküldve Február20, 2008 Pedig előre kell hajolnom hogy a gombokig elérjek. Nem azt mondom hogy sokat de kell, és részben ezt szeretném kiküszöbölni a multikormánnyal. Lehet hogy én nem vagyok szabványos :D :) Hol van a magnód? kesztyűtartóban? :D :D
loogan23 Elküldve Február21, 2008 Elküldve Február21, 2008 Köszi. Hidd el hogy így van beállítva. Akkor is hátul van az ülés. A rádióhoz nem akarok nyulkálni. Ha a rádió állítását a kormányról tudom elvégezni és nem kell elengedni a kormányt szerintem az is biztonságtechnikai szempont. Ha rá kell nézned a kijelzőre mert valamit véletlenül elnyomkodsz...szintén ugrik a biztonság... :)
opel16v Elküldve Február21, 2008 Elküldve Február21, 2008 Szerintem a kormányban van valami csúszógyűrűs átvitel, meg elektronika. Tartozik hozzá egy kábel a rádióig, és valószinű, hogy csak be kell kötni az eredeti (Pl. cdr500) rádióba. Nagy valószinűséggel ez is I2C buszon komunikál. Szerintem meg lehetne csinálni! Feltekert fóliakábeles megoldás az átvezetés, és nem i2c, hanem egy db jelvezetéken megy, amire a gombok ellenálláshálón át más-más feszültséget produkálnak, ebből dekódolja a fejegység a gombnyomást. :)
Xray Elküldve Február21, 2008 Elküldve Február21, 2008 Pedig előre kell hajolnom hogy a gombokig elérjek. Nem azt mondom hogy sokat de kell, és részben ezt szeretném kiküszöbölni a multikormánnyal. Lehet hogy én nem vagyok szabványos :D :) Szerintem amit a srácok belinkeltek Pioneer, és Blau kiegészítővel jobban jársz. utánépíteni "sufniban" szerintem nem biztos hogy jó megoldás, engem személyszerint nem vonz a multikormány, de nem mondom hogy rossz dolog de én amit a srácok ajánlottak azt választanám :D
Xray Elküldve Február21, 2008 Elküldve Február21, 2008 Egyébként akarva akaratlanul a multikormányra is lepillantasz :D :)
nagyc Elküldve Február21, 2008 Elküldve Február21, 2008 Jó persze, ide is és oda is le kell nézni :) , de hát le szoktam pillantani a műszercsoportra is és azért a tükröt is használom :D . Persze a Blau és stb. vezérlő is jó dolog. De ugye ahhoz megfelelő fejegység is kell. Majd meglátom anyagilag melyik hogy érint. Lehet hogy Vektrából Omegábol átépítve sufnituning, de szeretek "barkácsolni" az autón. Utólag építettem már be, ködlámpát, elektromos tükröt,központizárat, riasztót, hátsó villágító kapaszkodót, Omegából pedig térképlámpás belsőtérvilágítást, műszercsoportot is kicseréltem. Elektromos ablakemelő is kerül bele, csak legyen egy kicsit jobb idő. És Gábor bc-je is érdekel. Ne értse senki se félre nem dicsekedem, de szeretem magam csinálni a dolgokat, mint ebben a közösségben szerintem majdnem mindenki.
Xray Elküldve Február21, 2008 Elküldve Február21, 2008 Jó persze, ide is és oda is le kell nézni :D , de hát le szoktam pillantani a műszercsoportra is és azért a tükröt is használom :P . Persze a Blau és stb. vezérlő is jó dolog. De ugye ahhoz megfelelő fejegység is kell. Majd meglátom anyagilag melyik hogy érint. Nemtudom az árakat, de lehet mire belevarrod a multikormányt , anyagilag lehet ottleszel mintha vennél egy ilyen fejegységet :D Én is szeretek barkácsolgatni a kocsin nemmondom :D Nekem meg centrál javítás lessz az anyós felöli megsem mozdul nemtom mi a sz@r van vele :)
opel16v Elküldve Február21, 2008 Elküldve Február21, 2008 Lehet hogy Vektrából Omegábol átépítve sufnituning, de szeretek "barkácsolni" az autón. Meg kell nézni, az átvezető mennyiben tér el... illetve találsz-e ilyen omega kormányt egyáltalán, mert nem találkoztam még ilyennel, pedig sok bontott omegához volt már közöm :)
loogan23 Elküldve Február21, 2008 Elküldve Február21, 2008 Pioneer DEH-3900MP 23 900 Ft-tól Pioneer CD-SR100 7 990 Ft-tól :)
loogan23 Elküldve Február21, 2008 Elküldve Február21, 2008 és ez tud infrát? :) A használati útmutató ezt a távirányítót írja a 3900-ashoz.
Tiu Elküldve Február21, 2008 Elküldve Február21, 2008 Bosch generátorban milyen csapágy van? Száma kéne nekem, meg köszönném. Mörfi, még nem tudom, majd ha az a baj, és szétszedtem, utána megmondom (nekem is Bosch van). De ez akkor lesz, ha kicsit melegebb lesz kint :) Ha megvannak valakinek, most jól jönne.
Crime78 Elküldve Február22, 2008 Elküldve Február22, 2008 Ha megvannak valakinek, most jól jönne. Délután meg tudom nézni, ha nem felejtem el... :) Megvettem a csapágyakat, aztán inkább az egész generátort kicseréltem, tehát a csapágyak ottan pihennek a garázsban. De gondolom az sem mindegy melyik boschról van szó, ugyanis erőteljesen kérték a generátor számát csapágyvásárláskor... Jól tévedek? Az enyém 55A-s.
Tiu Elküldve Február22, 2008 Elküldve Február22, 2008 Délután meg tudom nézni, ha nem felejtem el... :) Megvettem a csapágyakat, aztán inkább az egész generátort kicseréltem, tehát a csapágyak ottan pihennek a garázsban. De gondolom az sem mindegy melyik boschról van szó, ugyanis erőteljesen kérték a generátor számát csapágyvásárláskor... Jól tévedek? Az enyém 55A-s. Nekem ezek vannak rajta: 0 123 110 005 14V 70A 90 389 247
Zsoltee Elküldve Február22, 2008 Elküldve Február22, 2008 Srácok, a középső konzolon lévő kijelzőnek és a belsővilágításnak van valami elektromos, biztosítékos köze egymáshoz? Csakmert a kijelző nem mutat semmit és a belső világításom sem működik. :) Mi lehet a gond? Egyébként minden megy. Legalábbis eddig nem vettem észre hogy más ne menne.
Zsoltee Elküldve Február22, 2008 Elküldve Február22, 2008 Srácok, a középső konzolon lévő kijelzőnek és a belsővilágításnak van valami elektromos, biztosítékos köze egymáshoz? Csakmert a kijelző nem mutat semmit és a belső világításom sem működik. :) Mi lehet a gond? Egyébként minden megy. Legalábbis eddig nem vettem észre hogy más ne menne. Köszönöm, közben utánnajártam... A 24es biztosíték működteti mindezt. Ez nekem ki volt csapódva. Bár nemértem miért... 20A-es kell bele, én most tettem egy 15öset, kíváncsi leszek ezis elszáll-e. :D
Recommended Posts