Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Korábban írt itt valaki arról, hogy hiba kódokat csalt elő a rádió kijelzőből.

Ezen felbuzdulva ma menet közben nyomkodtam a gombokat. Ha a két gombot együtt kb 5-6 másodpercig nyomva tartom, akkor megjelenik egy pillanatnyi sebesség Km/h-ban, majd pár másodperc után minden szegmens világít a kijelzőn, majd visszaáll az eredeti állapot.

Nekem három részes kijelzőm van, óra | dátum/rádió frekvencia | külső hőmérséklet.

Nem is gondoltam, hogy ez valahogy sebességet is mér, azt hittem ahhoz kell az Opel16V féle BC.

Persze ez a sebesség így nem is jó semmire, mert tényleg csak egy rögzített pillanatnyi értéket mutat, pár másodpercig.

Egyébként honnan veszi ez a sebesség jelet? Nekem nincs fordulatszám mérőm, és a sebességmérés mechanikus.

Link to comment
Megosztás:

Korábban írt itt valaki arról, hogy hiba kódokat csalt elő a rádió kijelzőből.

Ezen felbuzdulva ma menet közben nyomkodtam a gombokat. Ha a két gombot együtt kb 5-6 másodpercig nyomva tartom, akkor megjelenik egy pillanatnyi sebesség Km/h-ban, majd pár másodperc után minden szegmens világít a kijelzőn, majd visszaáll az eredeti állapot.

Nekem három részes kijelzőm van, óra | dátum/rádió frekvencia | külső hőmérséklet.

Nem is gondoltam, hogy ez valahogy sebességet is mér, azt hittem ahhoz kell az Opel16V féle BC.

Persze ez a sebesség így nem is jó semmire, mert tényleg csak egy rögzített pillanatnyi értéket mutat, pár másodpercig.

Egyébként honnan veszi ez a sebesség jelet? Nekem nincs fordulatszám mérőm, és a sebességmérés mechanikus.

A műszerfalban van egy sebesség jeladó arról kapja az ecu a jelet és onnan tovább a TID-be (neked az van).

Link to comment
Megosztás:

A műszerfalban van egy sebesség jeladó arról kapja az ecu a jelet és onnan tovább a TID-be (neked az van).

Pontosabban a műszeregységből jövő sebességjel (optikai érzékelő) megy az ecuba, és egyben le van

ágaztatva a TID-hez, valamint egyes típusoknál a rádióhoz is :)

Viszont találkoztam már olyan spórolós verzióval is, ahol a DID-hez nem ment sebességjel. :)

Az én BC-men szerintem legkevésbé a sebességet szokták nézni, van annak még sok más hasznosabb funkciója is :)

Link to comment
Megosztás:

Pontosabban a műszeregységből jövő sebességjel (optikai érzékelő) megy az ecuba, és egyben le van

ágaztatva a TID-hez, valamint egyes típusoknál a rádióhoz is :D

Viszont találkoztam már olyan spórolós verzióval is, ahol a DID-hez nem ment sebességjel. :)

Az én BC-men szerintem legkevésbé a sebességet szokták nézni, van annak még sok más hasznosabb funkciója is :)

Nnnah, most jól megkaptam. :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ez most kicsit off lesz, de ha már szóbajött a sebbességmérés, gondoltam akkor megkérdezem már a szakikat, hogy az mitől lehet, hogy az én astrámnak a sebbességmérője felfelé csal kábé 20km/h-t is?

Szóval ha a mutató azt mondja, hogy 120-szal gurulok, akkor az valójában csak 100. Értem én, hogy szoktak csalni néhány km-t, nade ennyit??? :)

Link to comment
Megosztás:

...Az én BC-men szerintem legkevésbé a sebességet szokták nézni, van annak még sok más hasznosabb funkciója is :)

Én leggyakrabban azt szoktam :)

Sziasztok!

Ez most kicsit off lesz, de ha már szóbajött a sebbességmérés, gondoltam akkor megkérdezem már a szakikat, hogy az mitől lehet, hogy az én astrámnak a sebbességmérője felfelé csal kábé 20km/h-t is?

Szóval ha a mutató azt mondja, hogy 120-szal gurulok, akkor az valójában csak 100. Értem én, hogy szoktak csalni néhány km-t, nade ennyit??? :)

Nekem is pontosan ennyit csal.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.