Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
takarp: biztos menni fog, csak max. be kell kábelezni a hőmérőtől a kijelzőig.

Kösz az infót!

Az nem lesz gond, hanem hőmérő érzékelőt honnan lehet szerezni? A DID és TID csatlakozója kompatibilis egymással, a mostani DID csatiját rá tudom majd dugni a TID-re?

A Unix oldalán találtam egy külső hőmérséklet érzékelőt, ez jó lehet?

Külső hőmérséklet , Alv.sz: P 8100001, P 6000001, P 5000001, P 3000001, P 2500001->Motorkód: C 1,6 NZ

2700 FT

Elküldve
Kösz az infót!

Az nem lesz gond, hanem hőmérő érzékelőt honnan lehet szerezni? A DID és TID csatlakozója kompatibilis egymással, a mostani DID csatiját rá tudom majd dugni a TID-re?

A Unix oldalán találtam egy külső hőmérséklet érzékelőt, ez jó lehet?

Külső hőmérséklet , Alv.sz: P 8100001, P 6000001, P 5000001, P 3000001, P 2500001->Motorkód: C 1,6 NZ

2700 FT

Igen, ez való hozzá.

Elküldve
Nekem most egy DID kijelzőm van.

Kérdésem:

Ha bontóban veszek egy TID kijelzőt, és utólag ráforrasztom a hőérzékelő vezetékeit a megfelelő lábakra, akkor az mutatni fogja a hőmérsékeletet, nem kell hozzá külön elektronika?

Csinált már valaki hasonlót?

Igen,mutatni fogja.

Én is így csináltam.

Ha jól emlékszem 2,4 lábra kell kötni,mindegy melyiket hova.

Nekem erre a 2 lábra gyárilag nem volt semmi kötve,a többire igen.

Elküldve
takarp: jó lesz, csak célszerű venni hozzá egy csatlakozót, vagy keresni bontóban. :)

Sokkal egyszerűbb bekötni akkor. Az még plusz max. ezer. :)

Így van,nekem is itt az opel-nál egy használt kötegből vágták le,ingyen :)

Elküldve

Igen, a TID-et be lehet rakni a DID helyett, csak a csatiban hiányozni fog a 2,4 láb, amire a hőjeladó megy.

Azt kell bekábelozni és elhelyezni, aztán működik is :)

Az a kábel biztosan a lufié :)

Elküldve
Igen, a TID-et be lehet rakni a DID helyett, csak a csatiban hiányozni fog a 2,4 láb, amire a hőjeladó megy.

Azt kell bekábelozni és elhelyezni, aztán működik is :)

Az a kábel biztosan a lufié :)

Gábor, ha pl. én cserélnék TID-re, akkor kellene valamit a BC-n állítani, vagy ugyanúgy simán lekezelné a TID-et is?

Elküldve
Gábor, ha pl. én cserélnék TID-re, akkor kellene valamit a BC-n állítani, vagy ugyanúgy simán lekezelné a TID-et is?

Semmi gond nem lenne vele, csere és működik is :)

Elküldve

Na már majdnem megrendeltem az unibullt, aztán jól elbizonytalanítottak, hogy miért is nem powerbull. És tényleg miért? :) Nem tudom, végülis ugyanaz a technológia csak az uninál az uni az univezálisságot jelzi. Ezért van a 4 pólus rajta.

Szóval, akkor véleményt kérnék a powerbullról. (valamivel olcsóbb 1-2ezer)

Kifejezetten tetszik a P4026-os a kompakt méretei miatt. (gondolom az ára és súlya is ennek arányában csökken) :) Igaz csak 40Ah és 330A. És a pólusa valami vékonyka mint a suzukiknál, de a csatlakozó átépítése nem lehet nagy gond.

Ráadásul medzsik áj-ja is van. :)

http://www.bannerbatteries.com/banner/file...batterienGB.pdf

Van valami ellenjavallat? Vagy legyen inkább a P4409. Vagy mégis inkább az unibull?

Elküldve

Sziasztok.

Kicsit unatkoztam, ezért nekiálltam a kormány átvezető kábel szétszedésének. A lufi 4 es imbuszkulcsal jön le, tök egyszerűen. A kormányt 22 es anya fogja, ennél még csőkolcs sem kell, villással is hozzá lehet férni. A Futó Gabi által javasolt duplatenyeres tökéletesen működött, harmadik puffra leugrott a kormány. :lol: Kösz a tippet Gabi. :) Multkor a villamossági szerelő nem tudta levenni, azt mondta vigyem márkaszervizbe, mert lehuzó kell hozzá. :) :D

Szétszedtem a dobot, és a szalagkábel egyszerűen elvolt törve. Egy cm es átfedéssel összeforrasztottam, és minden rendben. :lol: Remélem birja egy jó darabig. Azért a lufira nem mertem rádugni a csatiját, annyira nem bizom magamban. :lol: De a duda legalább működik. :)

33667892.jpg

Elküldve

Húha képek esetleg a dologról nem készültek? A lufi beépítés nagyon mozgat mostanában bár nekünk legutóbb nem sikerült lehúzóval sem leszedni a kormányt mert nem fért oda...

Sziasztok.

Kicsit unatkoztam, ezért nekiálltam a kormány átvezető kábel szétszedésének. A lufi 4 es imbuszkulcsal jön le, tök egyszerűen. A kormányt 22 es anya fogja, ennél még csőkolcs sem kell, villással is hozzá lehet férni. A Futó Gabi által javasolt duplatenyeres tökéletesen működött, harmadik puffra leugrott a kormány. :lol: Kösz a tippet Gabi. :) Multkor a villamossági szerelő nem tudta levenni, azt mondta vigyem márkaszervizbe, mert lehuzó kell hozzá. :) :D

Szétszedtem a dobot, és a szalagkábel egyszerűen elvolt törve. Egy cm es átfedéssel összeforrasztottam, és minden rendben. :lol: Remélem birja egy jó darabig. Azért a lufira nem mertem rádugni a csatiját, annyira nem bizom magamban. :lol: De a duda legalább működik. :)

33667892.jpg

Elküldve
A Futó Gabi által javasolt duplatenyeres tökéletesen működött, harmadik puffra leugrott a kormány. :) Kösz a tippet Gabi. :)

Szívesen. Még kis gyakorlással megy az elsőre is :)

Elküldve
Sziasztok.

A kormányt 22 es anya fogja, ennél még csőkolcs sem kell, villással is hozzá lehet férni. A Futó Gabi által javasolt duplatenyeres tökéletesen működött, harmadik puffra leugrott a kormány. :)

És azt a duplatenyerest pontosan hova is helyezted el??

Vhogy nincs sok kedvem eldurrant légzsákot lesegetni szerelés közbeen.

Elküldve
És azt a duplatenyerest pontosan hova is helyezted el??

Vhogy nincs sok kedvem eldurrant légzsákot lesegetni szerelés közbeen.

Ha előtte leveszed az akksiról a sarut, akkor szerintem ütheted ott ahol éred. :) :)

Bár úgysem tudsz akkorát ráütni, hogy elinduljon. Sztem.

Elküldve
Ha előtte leveszed az akksiról a sarut, akkor szerintem ütheted ott ahol éred. :) :)

Bár úgysem tudsz akkorát ráütni, hogy elinduljon. Sztem.

Főleg mert az érzékelő tudtommal nem a kormányban van.

Elküldve

Előbb le kell venni a lufit. A kormány hátulján két 4 es imbuszcsavar. Azt kitekered, magadfelé leemeled a kormány burkolatát, ezzel van egybeépitve a lufi,és lehuzod róla a csatit. Enélkül nem is férsz hozzá az anyához. Aztán mehet a püfölés. Az anyát ne vedd le teljesen. Egy két menet még tartson. A kormány szélén üsd meg, ahol fogni szoktad. Tudod, 9-3 ora. :)

Elküldve

tiszaujba láttam pár érdekeset

6 astra volt egy háznál, volt miből csemegézni :)

ami ide tartozik:

enyémben 3 részre osztott kijelző van

egyik astrába egyrészes kijelző volt

és a Se mocisba meg csak egy óra volt :)

az azért komoly volt de nagyon :)

Elküldve
tiszaujba láttam pár érdekeset

6 astra volt egy háznál, volt miből csemegézni :)

ami ide tartozik:

enyémben 3 részre osztott kijelző van

egyik astrába egyrészes kijelző volt

és a Se mocisba meg csak egy óra volt :)

az azért komoly volt de nagyon :)

Nem fényképezted le? Gábor írta a múltkor, hogy még nem látott olyat.

Egyébként volt köztük a régi szürke belsőrészes is? Kéne egy ilyenből pár belső műanyag. Fehérváron csak fekete belsőrészeseket találtam.

Elküldve
Nem fényképezted le? Gábor írta a múltkor, hogy még nem látott olyat.

Egyébként volt köztük a régi szürke belsőrészes is? Kéne egy ilyenből pár belső műanyag. Fehérváron csak fekete belsőrészeseket találtam.

írok a sráccnak, hogy fényképezze le, remélem segit ebben is

hát mso tegy 3 ajtós szürke volt, annak a nagyrészét én hoztam el

váltóboz, középkonzol, km óra körüli rész, világításkapcsolo körüli rész.

de azt mondta, már lassan nem fog astrkat hozni csak calikat, mert nem nagy biznisz

szerintem marha olcson adja a cuccokat azért.

most is 50et mondott a mocira, kompra meg a kábelekre.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.