Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
  FPepe írta:
Exide nem jó? :)

Exide-ból csak az STR S1 kellene, de azt már nem gyártják. Feltétel nekem a gőzmentes működés. Bár sokhelyre odaírják a teljes zártságot, nem mindet hiszem el.

Bár a Maxxima-t is szivesen venném fele ennyiért. :)

Elküldve

gyáhe na ezt mond :)

nem mindegy hogy 6.3 vagy 0.63

pöcsöd is inkább 20 mint 2.0 nem?

2.0 az usb vagy a GSI hogy témánál legyünk :)

üdv

Elküldve
  FPepe írta:
Kell neked akkora? Sztem a 01-es is elég egy C14NZ-hez...

egy félig halott 55/420-as van benne és elég nehezek a reggelek

nem akarom ugyanezt eljátszani 4-5-6 év múlva

Elküldve
  Novyy írta:
gyáhe na ezt mond :)

nem mindegy hogy 6.3 vagy 0.63

pöcsöd is inkább 20 mint 2.0 nem?

2.0 az usb vagy a GSI hogy témánál legyünk :)

üdv

ne ezen túrázzál, hanem mondjad, hogy kevés-e a 0,63?

Elküldve
  Tápiószecső írta:
Most úgy néz ki maradok a banner uni bull 50100-asnál. (bár már kacsintgatok a motorakkuk felé :), de annak még nincs itt az ideje) Tud valaki esetleg olcsóbb helyet ennél: http://www.akkudiszkont.hu/akkumulatorok/bannerunibull.html

Ragaszkodsz ehhez a márkához? Most, hogy utánanéztem, tényleg emelkedtek egy kicsit az árak múlt évhez képest, de ennél olcsóbban hozzá lehet jutni egy hasonló paraméterű Bosch Silver vagy Varta akkumulátorhoz. Csergőnél pedig most van gyári akkumulátor akció, igaz, sem a típusokat, sem az árakat nem néztem meg, amikor kedden ott jártam.

Elküldve

97-es évjárat, X17DTL motor.

A fordulatszámmérő honnan kap meghajtást?

Hol van rajta a jeladó és milyen megoldású?

Van valami külön elektronika, vagy közvetlenül a műszerre csatlakozik?

Elküldve
  Digger írta:
97-es évjárat, X17DTL motor.

A fordulatszámmérő honnan kap meghajtást?

Hol van rajta a jeladó és milyen megoldású?

Van valami külön elektronika, vagy közvetlenül a műszerre csatlakozik?

A jelet a generátorról veszi. Bővebbet vmelyik diziles cartárs tud mondani. Bár a kapcs rajz szerint direkt a gen.-ról jön a vezeték.

Elküldve
  hening írta:
A jelet a generátorról veszi. Bővebbet vmelyik diziles cartárs tud mondani. Bár a kapcs rajz szerint direkt a gen.-ról jön a vezeték.

Ja. :)

Csak, hogy bővebben kifejtsem.

Valóban a generátorból jön a jel, egy zöld vezetéken. Ennek az a feltétele, hogy az eredeti, vagy azzal megeggyező (generátor) legyen benne.

Azt, hogy mit mér, ne kérdezzétek.

Elküldve
  afonya írta:
Ja. :)

Csak, hogy bővebben kifejtsem.

Valóban a generátorból jön a jel, egy zöld vezetéken. Ennek az a feltétele, hogy az eredeti, vagy azzal megeggyező (generátor) legyen benne.

Azt, hogy mit mér, ne kérdezzétek.

Elméletileg a generátor diódahídjáról kap "jelet","félszinuszt" ha jól sejtem.

Lóg egy csati a generátorból,kétpólusú szabvány GM csati.Ha az megvan,akkor elméletileg fent a másik vége a müszerfalnál.

Nekem egy csomó vezeték bent van(külső hőérzékelő,fényszoró magasság állítás,elektromos antenna stb)ami nincs is kihasználva.

Akksiról meg annyit,hogy a Banner van olyan jó,mint a Bosch vagy a gyári,sőt!

Bosch-ból,Vartából is vannak elég "fura" minőségűek,de nem is a márka a lényeg.

Az indítóáram a lényeges.

Elküldve
  FPepe írta:
Négyszögjel, néztem szkóppal :)

Igen?

Akkor tévedtem! :)

Na de várjál már Pepe!

Mivel csinálnak a dajcsok ott 4szöget?Schmitt trigger-rel? :)

Mer én szedtem már szét,de nem láttam semmi ilyesmit benne.

Vagy közvetlen a komutátorokról lejövőt használják fel?

Elküldve
  J0hnny írta:
Igen?

Akkor tévedtem! :)

Na de várjál már Pepe!

Mivel csinálnak a dajcsok ott 4szöget?Schmitt trigger-rel? :)

Mer én szedtem már szét,de nem láttam semmi ilyesmit benne.

Vagy közvetlen a komutátorokról lejövőt használják fel?

Szerintem - ezen infók birtokában - a műszer frekit mér.

És valószinű, hogy egy diódával megvágják. Attól (közel) négyszög.

Elküldve
  opelastras írta:
Ragaszkodsz ehhez a márkához? Most, hogy utánanéztem, tényleg emelkedtek egy kicsit az árak múlt évhez képest, de ennél olcsóbban hozzá lehet jutni egy hasonló paraméterű Bosch Silver vagy Varta akkumulátorhoz. Csergőnél pedig most van gyári akkumulátor akció, igaz, sem a típusokat, sem az árakat nem néztem meg, amikor kedden ott jártam.

Azt tudom mondani mint pepének. Gőzmentes kell. Vartát néztem és írkálnak valami zártságról, de engem nem győzött meg. A bannernél és az exidenál sokkal jobban körül van írva.

Elküldve

Sziasztok.

Ma kivettem a kesztyűtartót, és ezt a csatlakozót találtam. Egy kétvezetékes piros csati. Nem tudja valaki hogy minek a csatija lehet ez?

33659572.jpg

Elküldve

Hello

http://astra.autokacik.pl/ oldalon nézelődtem, ezen találtam sok érdekeset, de egy vmi megragadta a fantáziám. amennyire ki tudtam hámozni a képek alapján hőérzékelőt szerel be utólag egy TID kijelzőhöz.

Nekem most egy DID kijelzőm van.

Kérdésem:

Ha bontóban veszek egy TID kijelzőt, és utólag ráforrasztom a hőérzékelő vezetékeit a megfelelő lábakra, akkor az mutatni fogja a hőmérsékeletet, nem kell hozzá külön elektronika?

Csinált már valaki hasonlót?

PS: azon az oldalon sok izgalmas dolog van, nagyon nagy kár, h lengyelül. Egy ilyet mi is összedobhatnánk, ha mindenki csinálna képeket mikor bütykölget. Valakinek van lengyelül tudó ismerőse esetleg?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.