Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Néha bejön, néha nem.

Nekem is most a robogómba lemerült teljesen, ma bebikáztam, járattam egy órát, és tökéletes az akku.

Főnököm két motorjában viszont ugyanennyi állás után kuka volt a két akku :)

Ehez azért nagy szerencse kell.

Bezzeg ha lugos akksi lenne... :)

Elküldve

meg drága.

am jo hogy beszéltünk az aksi merüléséről.

mostanában tovább tekeri lehet nekem is méregetni kellene a feszültségeket, de ha megyek vele akkor már pöccre indítja.

Elküldve
meg drága.

am jo hogy beszéltünk az aksi merüléséről.

mostanában tovább tekeri lehet nekem is méregetni kellene a feszültségeket, de ha megyek vele akkor már pöccre indítja.

Az nem azért van sztem.

Ha reggel indítod fel kell nyomnia a benzint a megfelelő mértékig, mert este elejti a nyomást a rendszerből.

Ha meg már járt, akkor ez már adott.

Elküldve
Mostanában tovább tekeri , de ha megyek vele akkor már pöccre indítja.

Az enyém is pont ilyen. Minnél tovább áll,annál többet kell tekernie. De a benzinpumpa nem nyomja fel az anyagot amikor ráadom a gyújtást? Vagy ahogy visszafolyik a benzin a csőben, levegő megy a helyére és amiatt nem tudja felnyomni?

Elküldve
eddig akkor miért nem csinált igy???

ez csak most van pár hete...

Az enyém is így kezdte, aztán benzinpumpa relé csere lett a vége! :)

Elküldve
Az enyém is így kezdte, aztán benzinpumpa relé csere lett a vége! :)

árban mennyit elentett az?

meg azt a számítógépes diagnosztika nem hozza elő??

Elküldve
árban mennyit elentett az?

meg azt a számítógépes diagnosztika nem hozza elő??

Azt nem jelzi, sőt a mezei szerelőm se tudta diagnosztizálni, ezért tovább vitték (húzták) az ótót kb 10 km-re egy autóvillamosságishoz, aki pár órát még eltöltött vele. Szóval sokba vót ez nekem! (20 ezer) De ezért a pénzért a kocsimat kivontatták a garázsomból (2 ember), elhúzták először az autószerelő műhelyébe, az eljátszott vele pár órát, aztán elhúzták a villamosságishoz (2 ember), amikor az elkészült, a szerelőm elment érte kocsival (2 ember), és elhozta a kocsimat és letette a garázsomba. Én meg ezalatt megkerestem bőven a rávalót, csak nem kocsival mentem dolgozni, hanem motorral. :) A relé szerintem kb 3-4 ezer lehet, de dupla relé egy házban.

Elküldve

hát ki kelleneneki pedig jleznie....

nálunk van autovillamosságis szerelő is de elég hülye természete van...

végülis mi lett a kcosival nem tudtad beindítani???

Elküldve
hát ki kelleneneki pedig jleznie....

nálunk van autovillamosságis szerelő is de elég hülye természete van...

végülis mi lett a kcosival nem tudtad beindítani???

Igen, egyre tovább kellett forgatni, végül nem is indult be. Mindez 3 napon belül zajlott le.

Elküldve
Igen, egyre tovább kellett forgatni, végül nem is indult be. Mindez 3 napon belül zajlott le.

akkor nálam az aksi lesz aludas

legalább két hete csinálja faterom elmondása szerint...

időszerű lenne az aksicsere...

sav is ereszt belőle, tavasszal ki kel azt is szedni és ki kell javitgatni a festést:S

Elküldve
akkor nálam az aksi lesz aludas

legalább két hete csinálja faterom elmondása szerint...

időszerű lenne az aksicsere...

sav is ereszt belőle, tavasszal ki kel azt is szedni és ki kell javitgatni a festést:S

Könnyen lehet igaza apádnak. Tapasztalatom szerint ha az akku nyugalmi feszültsége akárcsak 12,2-re is visszaesik minden indítás egyre nehezebb, és a kocsi gyorsulása is gyengébb. Ezért kell így vagy úgy de állandóan teli töltött akkuval járni!

Elküldve

most méregettem a feszkókat.

alapbol 12,05 V kb félnapos állás után

indítózáskor 10,1 V

tölteni meg 14,1 V al tölt.

és pár mp alatt visszamegy 12,05V ra

ha ráadom a gyújtást hallani a pumpát, é smikor lehalgat, akkor egy kopanás van.

leálláskor meg hallani hogy engedi el a nyomást és megint koppan... eddig ezeket a koppanásokat nem vettem észre, igaz nem is figyeltem.

Elküldve

hm ha 12,2 is rossz érték, akkor a 12,05 is az ....

akkro felkészülhetünk egy aksicserére..

am mult nyári tapasztalatom az hogy az auto nehezeben indult mint télen...

szal melegben nehezebben indul mint hidegben...

mintha most is ez lenne a tendencia

most hogy enyhébb az idő, igy indul nehezebben

-15 be is poccre indult és most meg tekergeti...

Elküldve
hm ha 12,2 is rossz érték, akkor a 12,05 is az ....

akkro felkészülhetünk egy aksicserére..

am mult nyári tapasztalatom az hogy az auto nehezeben indult mint télen...

szal melegben nehezebben indul mint hidegben...

mintha most is ez lenne a tendencia

most hogy enyhébb az idő, igy indul nehezebben

-15 be is poccre indult és most meg tekergeti...

Töltsd fel az akkut teljesen! Megládd jobb lesz! Ez akkor következik be ha a nyugalmi feszültség 12,8 V. Nyugalmi feszültséget akkor mérsz, ha töltés után fél órával teszed, amikor már nem csökken (jelentősen) a terheletlen feszültség. Ügyelj a savszintre is!

Elküldve

a savszintet kéne elenőrizni szerntem leginkább, mert az biztos alcsonyabb mint volt.. a szivárgás miatt...

baumil foka jo vlt eddig...

Elküldve

Üdv!

Valaki tudja mi jelentősége van a Gyújtógyertya "elektróda távolság,(hézag)"-nak?

Teljesítmény, fogyasztás, jobb égés, talán?

Opel Astra Gyújtógyertya

Elektródatávolság [mm]: 0,65

Gyújtógyertya: 1-földelőelektróda

Menetméret: 14

Menethossz [mm]: 19

Motorkód: 14SE

bhl.gif

Opel Astra Gyújtógyertya

Elektródatávolság [mm]: 0,8

Gyújtógyertya: 1-földelőelektróda

Menetméret: 14

Menethossz [mm]: 19

Motorkód: 14SE

bhl.gif

Opel Astra Gyújtógyertya

Elektródatávolság [mm]: 0,75

Gyújtógyertya: 1-földelőelektróda

Menetméret: 14

Menethossz [mm]: 12,7

Motorkód: 14SE

bhl.gif

Opel Astra Gyújtógyertya

Elektródatávolság [mm]: 0,65

Gyújtógyertya: 1-földelőelektróda

Menetméret: 14

Menethossz [mm]: 19

Motorkód: 14SE

bhl.gif

Opel Astra Gyújtógyertya

Elektródatávolság [mm]: 0,9

Gyújtógyertya: 2-földelőelektróda

Menetméret: 14

Menethossz [mm]: 19

Motorkód: 14SE

bhl.gif

Opel Astra Gyújtógyertya

Elektródatávolság [mm]: 0,8

Gyújtógyertya: 1-földelőelektróda

Menetméret: 14

Menethossz [mm]: 19

Motorkód: 14SE

bhl.gif

Opel Astra Gyújtógyertya

Elektródatávolság [mm]: 0,75

Gyújtógyertya: 1-földelőelektróda

Menetméret: 14

Menethossz [mm]: 12,7

Motorkód: 14SE

bhl.gif

Opel Astra Gyújtógyertya

Elektródatávolság [mm]: 0,9

Gyújtógyertya: 2-földelőelektróda

Menetméret: 14

Menethossz [mm]: 19

Motorkód: 14SE

Elküldve
Ma vettem Made in EU / Germany GM gyújtógyertyát. Már ezt is kék papírdobozban adták.

Nálam ebben a kocsiban először a gyári előírás szerinti Bosh volt, majd az olcsóbb NGK-ra váltottam. Nem érzek különbséget, mind a kettő tökéletesen működött. Azt hiszem maradok az NGK-nál, ha már olcsóbb.

Ja, és maradok a jól bevált 0,7 mm-es gyertyahézagnál is!

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.