Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

én vaksiságombol kifojolag a pana fjet is nagy nehezen tudtam kicibálni, rá is ment a keret...

holott egy sima csavarhuzot kelettvolna betolni az egyik sarkánál, ami egy biztosító fül lenyomásával egyből oldotta volna a magnót :lol: ráadásul rgós, tehát sokszor lehet kiszedni akkor se lesz baja :huh:

Link to comment
Megosztás:

Na ... megtaláltam a rossz rádiót és a kiszedőt amit fabrikáltam anno 3mm-es köracélból. A vége így nem tökéletes, mert 90 fokkal elfordíva kellene legyen, hogy beakadjon a rádió elejétől 30mm-re levő kis kihajlított részbe. Közben a rádió közepétől kifelé kell feszíteni, hogy a két-két fül (alul) kiakadjon a keretből.

gallery_5473_126_276941.jpg

Link to comment
Megosztás:

hát azért ezt kicsit érdekesnek találom, hogy minden vezetéket???

ontosan melyik minden vezetékre gondolsz???

az aksi és az önindító közt???

mert mondjuk a ködlámpa vezetékét hiába cserélted :huh:

ha kontakt hiba miatt lett volna a probléma, ott kicsit akkora áramok vannak, hogy hegesztést kellett volna tapasztalnod...

Értem persze.

Azt a kábelt cseréltem ki újra, ami az aksiról megy az önindítóhoz meg a test kábelt. És felcsiszoltuk az önindító csatlakozóit és szerencsére bevált.

Ezért gondoltam hogy érintkezési hiba volt-

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Tudja valaki miért van az, hogy a Philips CAR 400-as rádióm F Astrám 8 karakteres kijelzőjén miért nem mutat semmit?? Sötét marad gyújtáson. Azt sem írja, hogy SAFE.

Ki volt szedve a rádió, a TID kijelző középső része amúgy működik, eddig minden jó volt. Asszem vásárláskor a 10 karaktert átállítottam 8-asra de nem rémlik hogyan?? Tud valaki segíteni ebben, vagy abban, hogy mi lehet a gond ha nem ez?

köszi!

Lajos

06-30-690-0310

Hello Át kell állítani a kijelzőt ha bekodoltad a rádiót utánna vedd le a gyújtást hogy le kapcsoljon, ha nem kapcsol le akkor kapcsold ki, és mielőtt újra bekapcsolnád folyamatosan nyomd egyszerre 5 és 3 gombot és utánna miközben nyomod kapcsoldbe és addig nyomd amig bippel egyet és kiirja 2+8digit a kijelzőre, utánna engedd el és rendben lesz.

Ezzel váltód át a 10 digitről 8 digitre a kijelzőt, ha evvel a kóddal nem megy akkor 6 és 4 billentyűt nyomd egyszerre

akkor menni fog.

Link to comment
Megosztás:

Help !

Tegnap megpróbáltam kimérni a belső keringető kapcsolómhoz menő vezetéket, s közben történt kis baleset :huh: véletlenül összeért a kapcsolóhoz menő 2 vezeték persze járó mocinál. no a konzol világításom elment, kilőtte az egyik 10A-s biztit bal felső 6-os lehetett. kicseréltem, moci beindul, konzol világítás nincs, de az órámon az összes műszer nem mutat vizhőm, (üzemanyagszint, ford, szám) az akkumlátor visszajelzője 2-3 mp elteltével, hogy beindítom a mocit folyamatosan ég. Ha leveszem az akkusarut, és vissza az segít rajta? Világitásom, indexem van.

Link to comment
Megosztás:

Help !

Tegnap megpróbáltam kimérni a belső keringető kapcsolómhoz menő vezetéket, s közben történt kis baleset :huh: véletlenül összeért a kapcsolóhoz menő 2 vezeték persze járó mocinál. no a konzol világításom elment, kilőtte az egyik 10A-s biztit bal felső 6-os lehetett. kicseréltem, moci beindul, konzol világítás nincs, de az órámon az összes műszer nem mutat vizhőm, (üzemanyagszint, ford, szám) az akkumlátor visszajelzője 2-3 mp elteltével, hogy beindítom a mocit folyamatosan ég. Ha leveszem az akkusarut, és vissza az segít rajta? Világitásom, indexem van.

Csak a 6.-at verte ki? Nézdd meg a többit is, asszem a műszerek a 7.-ről kapják az áramot.

Link to comment
Megosztás:

1x én is ráadott gyújtásnál birizgáltam a szivargyújtót, aztán persze, hogy a biztosítéknak lőttek. Előfordul az ilyen.

Nem is értem, hogy miért kell elektromos szereléseket végezni, nemhogy járó motornál, de egyáltalán ráadott gyujtás mellett. Mondjuk ilyenkor az lenne a legbiztosabb, ha le lenne szedve az akksisaru :lol: . Persze lehet, hogy éppen akkor végezte a szikroszkópikus vizsgálatot :huh: .

Link to comment
Megosztás:

Köcce mindjárt meg lesem :huh:

Szerintem is less még ott szét, mert még egy bizti kimehetett.

Rádiókiszedőn a bumszli azért van, hogy beakadjon a rádióba, azzal ki is lehet húzni :lol:

utángyártott szerszámnál elég egy éket belereszelni a szerszámba.

Link to comment
Megosztás:

Nem is értem, hogy miért kell elektromos szereléseket végezni, nemhogy járó motornál, de egyáltalán ráadott gyujtás mellett. Mondjuk ilyenkor az lenne a legbiztosabb, ha le lenne szedve az akksisaru :) . Persze lehet, hogy éppen akkor végezte a szikroszkópikus vizsgálatot :huh: .

Azért, mert ezek a szivargyújtós cuccok néha szétnyomják benne az érintkezőt és a másik így már nem műkszik. Azt hajlítgattam, amikor egyszer elfelejtettem levenni a gyújtást. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Azért, mert ezek a szivargyújtós cuccok néha szétnyomják benne az érintkezőt és a másik így már nem műkszik. Azt hajlítgattam, amikor egyszer elfelejtettem levenni a gyújtást. :huh:

Még szerencse, hogy nem lett nagyobb baj, és csak a biztit verte ki. Más esetben nagyobb kár is lehetett volna. Pl a 6. bizti az ABS/Aut hajtómű biztije, nem vagyok villanyász, de el tudom képzelni, hogy ilyen esetben odab@sz az elektronikának.

Link to comment
Megosztás:

Még szerencse, hogy nem lett nagyobb baj, és csak a biztit verte ki. Más esetben nagyobb kár is lehetett volna. Pl a 6. bizti az ABS/Aut hajtómű biztije, nem vagyok villanyász, de el tudom képzelni, hogy ilyen esetben odab@sz az elektronikának.

Hát legközelebb jobban figyelek, az tuti. :huh:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.