Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

én vaksiságombol kifojolag a pana fjet is nagy nehezen tudtam kicibálni, rá is ment a keret...

holott egy sima csavarhuzot kelettvolna betolni az egyik sarkánál, ami egy biztosító fül lenyomásával egyből oldotta volna a magnót :lol: ráadásul rgós, tehát sokszor lehet kiszedni akkor se lesz baja :huh:

Elküldve

Na ... megtaláltam a rossz rádiót és a kiszedőt amit fabrikáltam anno 3mm-es köracélból. A vége így nem tökéletes, mert 90 fokkal elfordíva kellene legyen, hogy beakadjon a rádió elejétől 30mm-re levő kis kihajlított részbe. Közben a rádió közepétől kifelé kell feszíteni, hogy a két-két fül (alul) kiakadjon a keretből.

gallery_5473_126_276941.jpg

Elküldve
Azt meg hogyan kell :huh: ?

Csinálunk hozzá egy korrekt leírást és szólunk Heminek,hogy tegye fel!

Hasznos infó,mert sokan kérdezik!

Így a képekkel meg elég jól érthető hogy hogyan is kell csinálni!

Elküldve
hát azért ezt kicsit érdekesnek találom, hogy minden vezetéket???

ontosan melyik minden vezetékre gondolsz???

az aksi és az önindító közt???

mert mondjuk a ködlámpa vezetékét hiába cserélted :huh:

ha kontakt hiba miatt lett volna a probléma, ott kicsit akkora áramok vannak, hogy hegesztést kellett volna tapasztalnod...

Értem persze.

Azt a kábelt cseréltem ki újra, ami az aksiról megy az önindítóhoz meg a test kábelt. És felcsiszoltuk az önindító csatlakozóit és szerencsére bevált.

Ezért gondoltam hogy érintkezési hiba volt-

Elküldve
Sziasztok!

Tudja valaki miért van az, hogy a Philips CAR 400-as rádióm F Astrám 8 karakteres kijelzőjén miért nem mutat semmit?? Sötét marad gyújtáson. Azt sem írja, hogy SAFE.

Ki volt szedve a rádió, a TID kijelző középső része amúgy működik, eddig minden jó volt. Asszem vásárláskor a 10 karaktert átállítottam 8-asra de nem rémlik hogyan?? Tud valaki segíteni ebben, vagy abban, hogy mi lehet a gond ha nem ez?

köszi!

Lajos

06-30-690-0310

Hello Át kell állítani a kijelzőt ha bekodoltad a rádiót utánna vedd le a gyújtást hogy le kapcsoljon, ha nem kapcsol le akkor kapcsold ki, és mielőtt újra bekapcsolnád folyamatosan nyomd egyszerre 5 és 3 gombot és utánna miközben nyomod kapcsoldbe és addig nyomd amig bippel egyet és kiirja 2+8digit a kijelzőre, utánna engedd el és rendben lesz.

Ezzel váltód át a 10 digitről 8 digitre a kijelzőt, ha evvel a kóddal nem megy akkor 6 és 4 billentyűt nyomd egyszerre

akkor menni fog.

Elküldve

Help !

Tegnap megpróbáltam kimérni a belső keringető kapcsolómhoz menő vezetéket, s közben történt kis baleset :huh: véletlenül összeért a kapcsolóhoz menő 2 vezeték persze járó mocinál. no a konzol világításom elment, kilőtte az egyik 10A-s biztit bal felső 6-os lehetett. kicseréltem, moci beindul, konzol világítás nincs, de az órámon az összes műszer nem mutat vizhőm, (üzemanyagszint, ford, szám) az akkumlátor visszajelzője 2-3 mp elteltével, hogy beindítom a mocit folyamatosan ég. Ha leveszem az akkusarut, és vissza az segít rajta? Világitásom, indexem van.

Elküldve
Help !

Tegnap megpróbáltam kimérni a belső keringető kapcsolómhoz menő vezetéket, s közben történt kis baleset :huh: véletlenül összeért a kapcsolóhoz menő 2 vezeték persze járó mocinál. no a konzol világításom elment, kilőtte az egyik 10A-s biztit bal felső 6-os lehetett. kicseréltem, moci beindul, konzol világítás nincs, de az órámon az összes műszer nem mutat vizhőm, (üzemanyagszint, ford, szám) az akkumlátor visszajelzője 2-3 mp elteltével, hogy beindítom a mocit folyamatosan ég. Ha leveszem az akkusarut, és vissza az segít rajta? Világitásom, indexem van.

Csak a 6.-at verte ki? Nézdd meg a többit is, asszem a műszerek a 7.-ről kapják az áramot.

Elküldve
1x én is ráadott gyújtásnál birizgáltam a szivargyújtót, aztán persze, hogy a biztosítéknak lőttek. Előfordul az ilyen.

Nem is értem, hogy miért kell elektromos szereléseket végezni, nemhogy járó motornál, de egyáltalán ráadott gyujtás mellett. Mondjuk ilyenkor az lenne a legbiztosabb, ha le lenne szedve az akksisaru :lol: . Persze lehet, hogy éppen akkor végezte a szikroszkópikus vizsgálatot :huh: .

Elküldve
Köcce mindjárt meg lesem :huh:

Szerintem is less még ott szét, mert még egy bizti kimehetett.

Rádiókiszedőn a bumszli azért van, hogy beakadjon a rádióba, azzal ki is lehet húzni :lol:

utángyártott szerszámnál elég egy éket belereszelni a szerszámba.

Elküldve
Nem is értem, hogy miért kell elektromos szereléseket végezni, nemhogy járó motornál, de egyáltalán ráadott gyujtás mellett. Mondjuk ilyenkor az lenne a legbiztosabb, ha le lenne szedve az akksisaru :) . Persze lehet, hogy éppen akkor végezte a szikroszkópikus vizsgálatot :huh: .

Azért, mert ezek a szivargyújtós cuccok néha szétnyomják benne az érintkezőt és a másik így már nem műkszik. Azt hajlítgattam, amikor egyszer elfelejtettem levenni a gyújtást. :lol:

Elküldve
Azért, mert ezek a szivargyújtós cuccok néha szétnyomják benne az érintkezőt és a másik így már nem műkszik. Azt hajlítgattam, amikor egyszer elfelejtettem levenni a gyújtást. :huh:

Még szerencse, hogy nem lett nagyobb baj, és csak a biztit verte ki. Más esetben nagyobb kár is lehetett volna. Pl a 6. bizti az ABS/Aut hajtómű biztije, nem vagyok villanyász, de el tudom képzelni, hogy ilyen esetben odab@sz az elektronikának.

Elküldve
Még szerencse, hogy nem lett nagyobb baj, és csak a biztit verte ki. Más esetben nagyobb kár is lehetett volna. Pl a 6. bizti az ABS/Aut hajtómű biztije, nem vagyok villanyász, de el tudom képzelni, hogy ilyen esetben odab@sz az elektronikának.

Hát legközelebb jobban figyelek, az tuti. :huh:

Elküldve
Köcce mindjárt meg lesem :lol:

Nos vhogy a hirtelen keletkezett pánikban a 6-osba dugtam a biztit a 7-es helyett :) Annyi lyuk között nem nehéz eltéveedni!! :) :huh:

Háát mégecceer Köszke az útbaigazítást !!

Elküldve

eccer jártam én is igy :lol:

beindítom ég a töltés lámp aha gázt kapott....

leállítom nem gyullad fel csak ujra gáznál, de akkro el se alszik, és ugy vettem észre a biztit :huh:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.