Tápiószecső Elküldve Január20, 2008 Elküldve Január20, 2008 Bele vannak "pattintva" a keretbe. Kicsit nehéz, ha nem lehetetlen beszerelt rádió esetén kiszedni. Cseles. :huh:
Novy Elküldve Január20, 2008 Elküldve Január20, 2008 én vaksiságombol kifojolag a pana fjet is nagy nehezen tudtam kicibálni, rá is ment a keret... holott egy sima csavarhuzot kelettvolna betolni az egyik sarkánál, ami egy biztosító fül lenyomásával egyből oldotta volna a magnót :lol: ráadásul rgós, tehát sokszor lehet kiszedni akkor se lesz baja :huh:
Tiu Elküldve Január20, 2008 Elküldve Január20, 2008 Na ... megtaláltam a rossz rádiót és a kiszedőt amit fabrikáltam anno 3mm-es köracélból. A vége így nem tökéletes, mert 90 fokkal elfordíva kellene legyen, hogy beakadjon a rádió elejétől 30mm-re levő kis kihajlított részbe. Közben a rádió közepétől kifelé kell feszíteni, hogy a két-két fül (alul) kiakadjon a keretből.
J0hnny Elküldve Január20, 2008 Elküldve Január20, 2008 Ezek a fotók megint mehetnek a magazin oldalra! Sokszor kérdezett infók!
takarp Elküldve Január20, 2008 Elküldve Január20, 2008 köszi szépen! nagyon hasznos képek, ez alapján már csak ki tudom cibálni a rádiót!
Tiu Elküldve Január20, 2008 Elküldve Január20, 2008 Ezek a fotók megint mehetnek a magazin oldalra! Sokszor kérdezett infók! Azt meg hogyan kell :huh: ?
J0hnny Elküldve Január20, 2008 Elküldve Január20, 2008 Azt meg hogyan kell :huh: ? Csinálunk hozzá egy korrekt leírást és szólunk Heminek,hogy tegye fel! Hasznos infó,mert sokan kérdezik! Így a képekkel meg elég jól érthető hogy hogyan is kell csinálni!
exiles Elküldve Január20, 2008 Elküldve Január20, 2008 hát azért ezt kicsit érdekesnek találom, hogy minden vezetéket??? ontosan melyik minden vezetékre gondolsz??? az aksi és az önindító közt??? mert mondjuk a ködlámpa vezetékét hiába cserélted :huh: ha kontakt hiba miatt lett volna a probléma, ott kicsit akkora áramok vannak, hogy hegesztést kellett volna tapasztalnod... Értem persze. Azt a kábelt cseréltem ki újra, ami az aksiról megy az önindítóhoz meg a test kábelt. És felcsiszoltuk az önindító csatlakozóit és szerencsére bevált. Ezért gondoltam hogy érintkezési hiba volt-
Lev Elküldve Január21, 2008 Elküldve Január21, 2008 Sziasztok! Tudja valaki miért van az, hogy a Philips CAR 400-as rádióm F Astrám 8 karakteres kijelzőjén miért nem mutat semmit?? Sötét marad gyújtáson. Azt sem írja, hogy SAFE. Ki volt szedve a rádió, a TID kijelző középső része amúgy működik, eddig minden jó volt. Asszem vásárláskor a 10 karaktert átállítottam 8-asra de nem rémlik hogyan?? Tud valaki segíteni ebben, vagy abban, hogy mi lehet a gond ha nem ez? köszi! Lajos 06-30-690-0310 Hello Át kell állítani a kijelzőt ha bekodoltad a rádiót utánna vedd le a gyújtást hogy le kapcsoljon, ha nem kapcsol le akkor kapcsold ki, és mielőtt újra bekapcsolnád folyamatosan nyomd egyszerre 5 és 3 gombot és utánna miközben nyomod kapcsoldbe és addig nyomd amig bippel egyet és kiirja 2+8digit a kijelzőre, utánna engedd el és rendben lesz. Ezzel váltód át a 10 digitről 8 digitre a kijelzőt, ha evvel a kóddal nem megy akkor 6 és 4 billentyűt nyomd egyszerre akkor menni fog.
Lev Elküldve Január21, 2008 Elküldve Január21, 2008 Ezek a fotók megint mehetnek a magazin oldalra! Sokszor kérdezett infók! Milyen magazin oldalra?? :huh:
redline Elküldve Január21, 2008 Elküldve Január21, 2008 Milyen magazin oldalra?? :huh: www.opel-magazin.hu
opelastras Elküldve Január21, 2008 Elküldve Január21, 2008 Milyen magazin oldalra?? :huh: A felfedezés öröm: http://www.opel-magazin.hu/
Lev Elküldve Január21, 2008 Elküldve Január21, 2008 A felfedezés öröm: http://www.opel-magazin.hu/ Ja, Na igen ezt tudtam! Köszönöm :huh:
Balfék Elküldve Január21, 2008 Elküldve Január21, 2008 Help ! Tegnap megpróbáltam kimérni a belső keringető kapcsolómhoz menő vezetéket, s közben történt kis baleset :huh: véletlenül összeért a kapcsolóhoz menő 2 vezeték persze járó mocinál. no a konzol világításom elment, kilőtte az egyik 10A-s biztit bal felső 6-os lehetett. kicseréltem, moci beindul, konzol világítás nincs, de az órámon az összes műszer nem mutat vizhőm, (üzemanyagszint, ford, szám) az akkumlátor visszajelzője 2-3 mp elteltével, hogy beindítom a mocit folyamatosan ég. Ha leveszem az akkusarut, és vissza az segít rajta? Világitásom, indexem van.
hening Elküldve Január21, 2008 Elküldve Január21, 2008 Help ! Tegnap megpróbáltam kimérni a belső keringető kapcsolómhoz menő vezetéket, s közben történt kis baleset :huh: véletlenül összeért a kapcsolóhoz menő 2 vezeték persze járó mocinál. no a konzol világításom elment, kilőtte az egyik 10A-s biztit bal felső 6-os lehetett. kicseréltem, moci beindul, konzol világítás nincs, de az órámon az összes műszer nem mutat vizhőm, (üzemanyagszint, ford, szám) az akkumlátor visszajelzője 2-3 mp elteltével, hogy beindítom a mocit folyamatosan ég. Ha leveszem az akkusarut, és vissza az segít rajta? Világitásom, indexem van. Csak a 6.-at verte ki? Nézdd meg a többit is, asszem a műszerek a 7.-ről kapják az áramot.
Balfék Elküldve Január21, 2008 Elküldve Január21, 2008 Csak a 6.-at verte ki? Nézdd meg a többit is, asszem a műszerek a 7.-ről kapják az áramot. Köcce mindjárt meg lesem :huh:
gergolabs Elküldve Január21, 2008 Elküldve Január21, 2008 1x én is ráadott gyújtásnál birizgáltam a szivargyújtót, aztán persze, hogy a biztosítéknak lőttek. Előfordul az ilyen.
hening Elküldve Január21, 2008 Elküldve Január21, 2008 1x én is ráadott gyújtásnál birizgáltam a szivargyújtót, aztán persze, hogy a biztosítéknak lőttek. Előfordul az ilyen. Nem is értem, hogy miért kell elektromos szereléseket végezni, nemhogy járó motornál, de egyáltalán ráadott gyujtás mellett. Mondjuk ilyenkor az lenne a legbiztosabb, ha le lenne szedve az akksisaru :lol: . Persze lehet, hogy éppen akkor végezte a szikroszkópikus vizsgálatot :huh: .
opel16v Elküldve Január21, 2008 Elküldve Január21, 2008 Köcce mindjárt meg lesem :huh: Szerintem is less még ott szét, mert még egy bizti kimehetett. Rádiókiszedőn a bumszli azért van, hogy beakadjon a rádióba, azzal ki is lehet húzni :lol: utángyártott szerszámnál elég egy éket belereszelni a szerszámba.
gergolabs Elküldve Január21, 2008 Elküldve Január21, 2008 Nem is értem, hogy miért kell elektromos szereléseket végezni, nemhogy járó motornál, de egyáltalán ráadott gyujtás mellett. Mondjuk ilyenkor az lenne a legbiztosabb, ha le lenne szedve az akksisaru :) . Persze lehet, hogy éppen akkor végezte a szikroszkópikus vizsgálatot :huh: . Azért, mert ezek a szivargyújtós cuccok néha szétnyomják benne az érintkezőt és a másik így már nem műkszik. Azt hajlítgattam, amikor egyszer elfelejtettem levenni a gyújtást. :lol:
hening Elküldve Január21, 2008 Elküldve Január21, 2008 Azért, mert ezek a szivargyújtós cuccok néha szétnyomják benne az érintkezőt és a másik így már nem műkszik. Azt hajlítgattam, amikor egyszer elfelejtettem levenni a gyújtást. :huh: Még szerencse, hogy nem lett nagyobb baj, és csak a biztit verte ki. Más esetben nagyobb kár is lehetett volna. Pl a 6. bizti az ABS/Aut hajtómű biztije, nem vagyok villanyász, de el tudom képzelni, hogy ilyen esetben odab@sz az elektronikának.
gergolabs Elküldve Január21, 2008 Elküldve Január21, 2008 Még szerencse, hogy nem lett nagyobb baj, és csak a biztit verte ki. Más esetben nagyobb kár is lehetett volna. Pl a 6. bizti az ABS/Aut hajtómű biztije, nem vagyok villanyász, de el tudom képzelni, hogy ilyen esetben odab@sz az elektronikának. Hát legközelebb jobban figyelek, az tuti. :huh:
Balfék Elküldve Január21, 2008 Elküldve Január21, 2008 Köcce mindjárt meg lesem :lol: Nos vhogy a hirtelen keletkezett pánikban a 6-osba dugtam a biztit a 7-es helyett :) Annyi lyuk között nem nehéz eltéveedni!! :) :huh: Háát mégecceer Köszke az útbaigazítást !!
Novy Elküldve Január21, 2008 Elküldve Január21, 2008 eccer jártam én is igy :lol: beindítom ég a töltés lámp aha gázt kapott.... leállítom nem gyullad fel csak ujra gáznál, de akkro el se alszik, és ugy vettem észre a biztit :huh:
Recommended Posts