hening Elküldve Január14, 2008 Megoszt Elküldve Január14, 2008 Megvan!Gyújtásra kell rakni,s egyből világít,nem is kell felkapcsolni a lámpát!Érdekes!!A tietek is ilyen? Hacsak nincs átkötve, akkor mind ilyen :huh: . Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január14, 2008 Megoszt Elküldve Január14, 2008 Megvan!Gyújtásra kell rakni,s egyből világít,nem is kell felkapcsolni a lámpát!Érdekes!!A tietek is ilyen? Ezért égnek ki olyan gyakran. Én már gondoltam rá, hogy át kéne kötni, hogy csak a világítással együtt égjenek, de még nem valósítottam meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bumbi_2029 Elküldve Január14, 2008 Megoszt Elküldve Január14, 2008 Sziasztok! Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy az F-es astrában hol található a computer? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Január14, 2008 Megoszt Elküldve Január14, 2008 Sziasztok! Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy az F-es astrában hol található a computer? Szia. Ha jól tudom, a jobb oldalon a műanyag küszöbburkolatot kell levenni és ott található a computer a műszerfal alatt, ahol takarta a műanyag. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szepi-Caravan Elküldve Január14, 2008 Megoszt Elküldve Január14, 2008 Megvan!Gyújtásra kell rakni,s egyből világít,nem is kell felkapcsolni a lámpát!Érdekes!!A tietek is ilyen? Azért vki előre is szólhatott volna,hogy ne várjam a messiást gyújtás nélkül! :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bumbi_2029 Elküldve Január14, 2008 Megoszt Elküldve Január14, 2008 Szia. Ha jól tudom, a jobb oldalon a műanyag küszöbburkolatot kell levenni és ott található a computer a műszerfal alatt, ahol takarta a műanyag. :huh: köszönöm széppen :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január14, 2008 Megoszt Elküldve Január14, 2008 szepi szepi :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Január14, 2008 Megoszt Elküldve Január14, 2008 Azért vki előre is szólhatott volna,hogy ne várjam a messiást gyújtás nélkül! :huh: Abban mi a poén??? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Január14, 2008 Megoszt Elküldve Január14, 2008 köszönöm széppen :huh: Igazán nincs mit. :) Már látom is az Opeles Bibiliában: Halandó ki eme járműbe tévedtél, becsüld meg amid van és oszd meg másokkal mert nagy kincs ez... De a messiás nem jő el vala ha a gyújtás nincs rája kapcsolva. A vége elég parasztos lett. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szepi-Caravan Elküldve Január14, 2008 Megoszt Elküldve Január14, 2008 szepi szepi :huh: Megnéztem a cuccokat,azt hiszem a karosszériásba írtam! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szepi-Caravan Elküldve Január14, 2008 Megoszt Elküldve Január14, 2008 Abban mi a poén??? :lol: Poén ide,poén oda,legalább visszatérek az autóreszeléshez! :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január14, 2008 Megoszt Elküldve Január14, 2008 oké szepi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
lalika Elküldve Január15, 2008 Megoszt Elküldve Január15, 2008 Sziasztok! Tudja valaki miért van az, hogy a Philips CAR 400-as rádióm F Astrám 8 karakteres kijelzőjén miért nem mutat semmit?? Sötét marad gyújtáson. Azt sem írja, hogy SAFE. Ki volt szedve a rádió, a TID kijelző középső része amúgy működik, eddig minden jó volt. Asszem vásárláskor a 10 karaktert átállítottam 8-asra de nem rémlik hogyan?? Tud valaki segíteni ebben, vagy abban, hogy mi lehet a gond ha nem ez? köszi! Lajos 06-30-690-0310 Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Január17, 2008 Megoszt Elküldve Január17, 2008 fényszórót be lehet műszer nélkül szépen állítani vagy inkább ne próbálkozzak vele? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január17, 2008 Megoszt Elküldve Január17, 2008 fényszórót be lehet műszer nélkül szépen állítani vagy inkább ne próbálkozzak vele? Én javaslom,ha van rá lehetőség menj el olyan helyre,ahol van műszer és lőjétek be. Én éppen tegnap voltam állításon,nagyon jó lett! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január17, 2008 Megoszt Elküldve Január17, 2008 jobb helyen 5 perc alatt megvan és nm is kérnek érte sokat. amugy meg falhoz állsz és közelítőleg be tudod állítani... Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január17, 2008 Megoszt Elküldve Január17, 2008 amugy meg falhoz állsz és közelítőleg be tudod állítani... Nem tudsz normális oldaltartást állítani úgy,én próbáltam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január17, 2008 Megoszt Elküldve Január17, 2008 mondom közelítőleg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
exiles Elküldve Január19, 2008 Megoszt Elküldve Január19, 2008 Sziasztok! Ma nem indult az autóm, sajnos olyan problémám akadt hogy elfordítom a kulcsot és egy kattanás és semmi több. Nem is kezdi el pörgetni. Gondoltam lemerült az akkumulátor ,bemérem de az rendben még akkor is mikor az önindító kattan nem esik vissza a feszültség. Akkor kontaktra gyanakodtam, megreszelgettem a csatlakozókat az aksinál és az önindítónál is. De semmi minden változatlan :huh: Teljesen bekészült volna az önindítóm? Egyik percről a másikra? Nem volt vele gondom. Van ötletetek ?? Köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
takarp Elküldve Január19, 2008 Megoszt Elküldve Január19, 2008 Hali! Még a generátor témához: nekem reggel indítás után néha szokott parázslani a töltés lámpa, kb fél percig, kisebb nagyobb fordulaton ugyanúgy. A végét járja vagy ez normális? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Január19, 2008 Megoszt Elküldve Január19, 2008 Sziasztok! Ma nem indult az autóm, sajnos olyan problémám akadt hogy elfordítom a kulcsot és egy kattanás és semmi több. Nem is kezdi el pörgetni. Gondoltam lemerült az akkumulátor ,bemérem de az rendben még akkor is mikor az önindító kattan nem esik vissza a feszültség. Akkor kontaktra gyanakodtam, megreszelgettem a csatlakozókat az aksinál és az önindítónál is. De semmi minden változatlan :huh: Teljesen bekészült volna az önindítóm? Egyik percről a másikra? Nem volt vele gondom. Van ötletetek ?? Köszönöm Leírásod alapján számomra úgy tűnik, hogy nem húz be a bendix. Annyit még megpróbálhatsz, hogy sebességbe rakod a kocsik és kicsit megmozgatod, ha utánna sem indítózik, akkor valszeg ki kel venni az önindítót. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Január19, 2008 Megoszt Elküldve Január19, 2008 Hali! Még a generátor témához: nekem reggel indítás után néha szokott parázslani a töltés lámpa, kb fél percig, kisebb nagyobb fordulaton ugyanúgy. A végét járja vagy ez normális? Nem az e a normális állapot. Ildomos lenne rámérni, hogy mennyit tölt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január19, 2008 Megoszt Elküldve Január19, 2008 az önindítóra én is ugyan ezt tudom mondani... Link to comment Megosztás: More sharing options...
takarp Elküldve Január19, 2008 Megoszt Elküldve Január19, 2008 Kérdésem lenne: Jelenleg sc-202 rádió van a járműben. Ez milyen típusokra lehet cserélni, ami vezérli a kijelzőt is (Astra DID)? Esetleg a gyári CD-s rádiókat bele lehet rakni CD-300; CDR-600, azok hajtják a kijelzőt? Ezek kb mennyibe fájnak, bontóban szoktak lenni ilyenek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Január19, 2008 Megoszt Elküldve Január19, 2008 Kérdésem lenne: Jelenleg sc-202 rádió van a járműben. Ez milyen típusokra lehet cserélni, ami vezérli a kijelzőt is (Astra DID)? Esetleg a gyári CD-s rádiókat bele lehet rakni CD-300; CDR-600, azok hajtják a kijelzőt? Ezek kb mennyibe fájnak, bontóban szoktak lenni ilyenek? Én a Vaterá-n vettem CD-300-at, az jó lett a 202 helyére. Aktuális árat nem tudok, de most pl.: ilyenek vannak fent: www.vatera.hu/opel_car_400_50506802.html. Esetleg még itt van info: www.opelbonto.hu/ A többi típusról a hozzáértők többet tudnak mondani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts