Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Sziasztok.

Kb. mennyibe kerül egy generátor az X17DTL hez? Nagyon gyenge a töltésem. Épp a határon mozog. 13.5 V körül van terhelésen. Magasabb fordulazon még talán kevesebb.

Inkább újítasd fel.Jobban jársz.Ha bontottat veszel,sosem tudhatod mikor carik be.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Kb. mennyibe kerül egy generátor az X17DTL hez? Nagyon gyenge a töltésem. Épp a határon mozog. 13.5 V körül van terhelésen. Magasabb fordulazon még talán kevesebb.

Biztos vagy benne, hogy a generátor a ludas? Szerintem terhelve 13,5 V nem feltétlenül rossz! Ha az aksid jól le van merülve még nagyon is jó ez a töltő feszültség!

Próbáld meg az aksit tökig feltölteni külső töltőről és töltés után kb 1 órával nézd meg a kapocsfeszültséget üresben. Ha 12,8 V-nál nem kevesebb akkor az aksi jónak tűnik. Ha ezután 1-2 napig használod a kocsit és este leállítás után szintén kb 1 órával a kapocsfeszültség a 12,7 V-ot még mindíg eléri, akkor a töltésed is rendben van.

Link to comment
Megosztás:

Nem tudom mennyi idős az akksim. Warta 74 es 680 inditóáram. Megnézettem akkumlátorossal, / ismerős, kereskedő / megnézte műszerrel az akksit, teljesen rendben volt. Megvolt az 680 inditó is. Ők nézték a töltést, is. Az akksi alapban 12.8 volt. Alapjáraton 13.5- 14. Fordulaton, kicsit kevesebb. Utána feltöltöttem az akksit. Másnap ujra megnézték, ugyanezek az értékek voltak. Amugy, nem merül le az akksim, de a nagyon hideg reggeleken nem teker valami meggyőzően. Amikor feltöltöttem meleg lakásban, utána tekert mint állat.:huh:

Link to comment
Megosztás:

Nekünk a dieselben a műszerfal úgy műxik, hogy hosszabb állás után a fordszámmérő mutatója "leragad". Rá kell koppintani a plexijére egyet, és akkor elindul.

Mi a hosszabb állás? Nálam du.- tol reggelig a leghosszabb. Minden nap használom, havi 3000 km. Amugy csak pár alkalommal csinálta, amikor nagyon hideg volt.

Link to comment
Megosztás:

Én is imádom ezeket a rövidítéseket. :huh:

Én Novyy aláírását nézegettem, abból se mindent sikerült kihámozni... :lol:

Tiv, újonnan venni generátor nem érdemes, nagyon drága, a használt meg lutri. Tudok Fehérváron egy céget, akik pöpecre felújítják, úgy fog kinézni (és működni) mint az új. Bár sztem a leírásod alapján nincs baja. Milyen tipus egyébként?

Link to comment
Megosztás:

Én Novyy aláírását nézegettem, abból se mindent sikerült kihámozni... :huh:

Tiv, újonnan venni generátor nem érdemes, nagyon drága, a használt meg lutri. Tudok Fehérváron egy céget, akik pöpecre felújítják, úgy fog kinézni (és működni) mint az új. Bár sztem a leírásod alapján nincs baja. Milyen tipus egyébként?

Ahogy olvasom az aláírását, neki német TD-je van. Akkor pedig Delco lessz az. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Az a gond, hogy nem tudom napokig nélkülözni a kocsit, mert nincs másik. Eért gondoltam a cserére. De lehet hogy várok még vele. Végül is működik az autó. Csak ne jöjjön hosszu kemény hideg. :huh:

Vedd ki belőle estére az akksit, az mondtad úgy műxik.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.