Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Sziasztok!

1.6 F Astra, akkumulátor megadta magát. Akkucsere után, a gyári riasztó riaszt és nem reagál a távirányítóra. Van security kódom, meg rádió (Blaukpunt) kódom, de nem tudom hogy kell beírni a (rádióba? ) a riasztó kódját?

A rádióba beírtam a kódot és az működik.

Előre is köszönöm a segítségeteket.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

1.6 F Astra, akkumulátor megadta magát. Akkucsere után, a gyári riasztó riaszt és nem reagál a távirányítóra. Van security kódom, meg rádió (Blaukpunt) kódom, de nem tudom hogy kell beírni a (rádióba? ) a riasztó kódját?

A rádió sem hagyja hogy beírjam a kódját, csak a safe felirat jelenik meg, hiába nyomkodom az állomásgombot a számbevitelhez.

Előre is köszönöm a segítségeteket.

A riasztó külön téma, annak a távirányítóra el kéne hallgatnia.

A rádióba pedig úgy tudod beírni a rádió kódját, hogy az AS gombot benyomod előtte, vagy

bekapcsoláskor nyomva tartod :huh: utána a számgombokkal a megfelelő számjegyeket benyomkodod,

majd megint az AS :lol:

Link to comment
Megosztás:

Milyen klubbot?

cső Darkside :huh:

egy olyan klubot, aminek keretén belül ujra bekapcsolodhatna ez a régió is a opelos klubéletbe.

van is egy inaktiv klub, észak mo .....

abba lehetnénk mi, és akkor esetleg mi is összehozhatnánk talikat stb...

esetleg pesti felruccanás stb...

Link to comment
Megosztás:

A riasztó külön téma, annak a távirányítóra el kéne hallgatnia.

A rádióba pedig úgy tudod beírni a rádió kódját, hogy az AS gombot benyomod előtte, vagy

bekapcsoláskor nyomva tartod :lol: utána a számgombokkal a megfelelő számjegyeket benyomkodod,

majd megint az AS :D

Köszönöm a válaszodat, a rádiót sikeresen beüzemeltem. A riasztót meg egyenlőre lekötöm az aksiról.

Csak azt nem értem, hogy minek a 4 jegyű kód a riasztóhoz, hol lehet azt beírni...

A távirányítóban már cseréltem elemet és utána is működött rendesen. (Ezzel a léptetős riasztókra utalok.)

Na, mindegy szeviz lesz a vége :huh:

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm a válaszodat, a rádiót sikeresen beüzemeltem. A riasztót meg egyenlőre lekötöm az aksiról.

Csak azt nem értem, hogy minek a 4 jegyű kód a riasztóhoz, hol lehet azt beírni...

A távirányítóban már cseréltem elemet és utána is működött rendesen. (Ezzel a léptetős riasztókra utalok.)

Na, mindegy szeviz lesz a vége :lol:

Az én riasztómnál a négyjegyű kód pl a pánikriasztás leállítására (is) szolgál. "Beírni" pedig a gyújtás ráadásával, és elvételével lehet (annyiszor gyújtás ráad-elvesz, ahányas a szám, aztán köv, de pánikriasztás esetén közben meg nyomja a riasztó a muzsikát! :huh: ).

Link to comment
Megosztás:

Tudom hogy már sokat beszéltetek róla de én is tervbe vettem a fordulatszám mérős óra beszerelését.

Kérdésem az lenne, hogy melyik tipusét érdemes beszerelni ebbe???????????????

:huh:

Ford. szám. mérős csak VDO van tudtommal. A W szám eggyezésére kell figyelni, meg arra, hogy a düzel 6e-ig, a "sima" 7e-ig, a GSI pedig 8e-ig méri a fordulatot.

Link to comment
Megosztás:

Tudom hogy már sokat beszéltetek róla de én is tervbe vettem a fordulatszám mérős óra beszerelését.

Kérdésem az lenne, hogy melyik tipusét érdemes beszerelni ebbe???????????????

:huh:

Tehát összefoglalva: fordszámmérő 7000-ig, km-óra 220-ig, üzemanyag szintjelző 50-ig legyen számozva, és a km-óra számlap alsó részén levő W= szám azonos legyen a mostanival.

Nekem lesz egy eladó, ha gondolod, olcsón adom, mert a számlapjával csinálni kell valamit, hámlik róla a festék. Lehet csináltatni rá szép fehér számlapot Rolival, vagy venni rá plazmaszámlapot (feltéve, hogy nem zavar a tankjelző 60-as osztása). Ja, a W-száma 1111.

Link to comment
Megosztás:

Tehát összefoglalva: fordszámmérő 7000-ig, km-óra 220-ig, üzemanyag szintjelző 50-ig legyen számozva, és a km-óra számlap alsó részén levő W= szám azonos legyen a mostanival.

Nekem lesz egy eladó, ha gondolod, olcsón adom, mert a számlapjával csinálni kell valamit, hámlik róla a festék. Lehet csináltatni rá szép fehér számlapot Rolival, vagy venni rá plazmaszámlapot (feltéve, hogy nem zavar a tankjelző 60-as osztása). Ja, a W-száma 1111.

Köszi A felvilágosítást.

A beszerelésről még annyit hogy van valami többletvezeték a mostanihoz képest (fordulatszámmérőé).

Az hová csatlakozik?

Link to comment
Megosztás:

Köszi A felvilágosítást.

A beszerelésről még annyit hogy van valami többletvezeték a mostanihoz képest (fordulatszámmérőé).

Az hová csatlakozik?

Ha az autód '94.09 előtti, akkor elvileg be van huzalozva, ha későbbi, akkor lehet, hogy be kell húznod egy vezetéket az ECU-tól, vagy a motortérből.

Link to comment
Megosztás:

Köszi A felvilágosítást.

A beszerelésről még annyit hogy van valami többletvezeték a mostanihoz képest (fordulatszámmérőé).

Az hová csatlakozik?

Ahogy Pepe is írta '94 09 után így csináldd.

A csatlakozó bal felső sorából hiányzik az érintkező.

Én bontóban szereztem egy másikat, és megtoldottam vezetékkel.

Kiszedtem a kesztyűtartót is és mögötte vezettem el a vezetéket.

Az ECU alatti csatlakozóba menő zöld kábellel kötöttem össze.

És már műxik is.

Link to comment
Megosztás:

azon a képen ugy van, hogy a csati előtt elvágtad a kábelt, mert a csatin tul már nem ment?? nekem egy másik verzió volt meg edig, ez egyzserűbbnek tűnik :huh:

Ha tőlem kérdezted, akkor igen. Azért csináltam így, mert így bontható, és csak körbe kell húzni szigszalaggal :lol: .

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.