Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

A műszerfal alól nem lehet előhúzni a biztitáblát, mert nincs elég vezeték hozzá a kötegben.

Ezért is bonyolult az oda való kötözgetés.

Akkor valószínű én is a lengőbiztis megoldást választom, mert elég nehézkes ott szerelgetni. Lehet olyen lengő fogalalatot kapni amibe a ugyanaz a biztosíték megy mint a többi? hogy hívják, hol lehet kapni?

Kösz az infókat!

Link to comment
Megosztás:

A műszerfal alól nem lehet előhúzni a biztitáblát, mert nincs elég vezeték hozzá a kötegben.

Ezért is bonyolult az oda való kötözgetés.

Mert hozzá van kötegelve a müszerfal alsó merevítéséhez.

Ki kell venni a müszerfalat! :huh:

Ha nem figyelsz oda két elektronyos zseni (Udi&Bazsi)1 óra alatt kibombázza belőle! :lol:

DSCF5462.JPG

Link to comment
Megosztás:

Mert hozzá van kötegelve a müszerfal alsó merevítéséhez.

Ki kell venni a müszerfalat! :huh:

Ha nem figyelsz oda két elektronyos zseni (Udi&Bazsi)1 óra alatt kibombázza belőle! :lol:

Nekem mondod? Szerinted én hányszor téptem ki a versenyautóból? :D

Mondjuk mióta megcsináltam bele a saját kábelkötegem, azóta könnyebb, mert

egyben jön a műszerfal a kábelekkel, csak le kell csatlakoztatni a hátra és előre

menő kötegről :D

Link to comment
Megosztás:

hasonlo, de mondtam is hogy nekem tetsző dolgok!!

és ha még később tükör ablak, na akkor lesz bőven több mint 5 :huh:

De én az ilyen vizuális bizbaszokat nem sorolom az extrák közé :lol:

Egyébként is, azoknak a vezetéke nagyon jó biztosíték is, olyan vékony :D

Link to comment
Megosztás:

nem is mondtam én hogy extra, csak te :D

am meg azért nem szeretném, ha ezek a vékony vezetékek is zárlatolnának, nem ki füstöt tudokozni, hálistenneknem az én automba tapasztaltam..

Én tapasztaltam az enyémben sajnos :lol:

Mielőtt meg leszek gyanúsítva, nem neon, hanem pótféklámpa volt... előtte betörték a hátsó szélvédőt, és miután

belekerült az új, maradt még a borítás alatt szilánk, ami elvágta a vezeték szigetelését. hát ne tudd meg, mekkora

füst volt :huh:

Link to comment
Megosztás:

gabi el birom képzelni.... ami havernak füstölt el egy 40 cm es vékony vezeték volt, de vert olyan füstöt azt hittem ott a vég :huh:

am mért vagy ennyire neon ellenes??

pl nekem a lábtérbe kiomondottan hasznos, ajtonyitáskor megvilágitja a kocsi melett lévőföldet, és nem kell belelépni semmibe.

fogok teni egy kapcsolot a mennyezet világításba, mert az viszont zavar hogy minden nyitásra világít.

Link to comment
Megosztás:

én szeretem hogy látom a lábtret is ha akarom.

elektromos ablak és tükör:

honnét érdems beszerezni?

mennyi körül van párban?

bontobol érdemes venni?

valaki tudna mutatni képet az el.ablak kapcsolójárol??. hogy hogy mennek rá a vezetékek?

Link to comment
Megosztás:

Rejtélyes dolgok történnek velem mostanában.

Amikor megvettük az autót, a kesztyűtartó bal oldalán volt ugyan egy műanyag lámpa, de sosem világított, mi pedig nem törődtünk ezzel. Ez a műanyag lámpa karácsony előtt még a helyén volt, ma pedig már nem találtam. Miután David Copperfield nem ült az autóban, két feltételezés fogalmazódott meg bennem: 1. az autómosóban belső takarításban közben valaki egy csavarhúzóval kifeszítette és ellopta, 2. rejtélyes módon valahogy beesett a középkonzol mögé.

Kérdéseim a következők: 1. Mekkora ez a rész? 2. Elképzelhető, hogy nálam csak egy műanyag lap volt betéve (és lámpa nem csatlakozott hozzá)? 3. Beeshet-e egyáltalán a középkonzol mögé ez a rész? 4. Ha igen, akkor hogyan tudnám ezt könnyen ellenőrizni?

(A lábtér felől nem lehet egy tükör segítségével benézni? A kesztyűtartót már kiszereltem, de nem léptem előre.)

Link to comment
Megosztás:

Rejtélyes dolgok történnek velem mostanában.

Amikor megvettük az autót, a kesztyűtartó bal oldalán volt ugyan egy műanyag lámpa, de sosem világított, mi pedig nem törődtünk ezzel. ......

Én amennyire emlékszem, meg ahogy a chip-cserés leírásomban olvasom, nézem, nem eshet be magától, mert egy pereme van a lámpa "burkolatnak, aminek a kesztyűtartó felöli oldalon van a perem. Ergó csak úgy tud beesni hátra, ha elfordúl vizszintes irányba.

Namármost ha nem volt rajta a kábel, akkor elöbb ki kell lazúlnia.. ez esetben a kesztyűtartóba esik, nem hinném hogy hátra.

Ha meg rajta volt a vezeték, és úgy lazúlt ki, akkor esetleg fordúlhatott olyan szögbe, de akkor amikor kivetted a kesztyűtartót látni kellett volna..

Nem láttál valami szabadon lévő vezetéket 2es csatival a végén?

Megpróbálok keresni képet róla.. hátha van...

Link to comment
Megosztás:

én szeretem hogy látom a lábtret is ha akarom.

elektromos ablak és tükör:

honnét érdems beszerezni?

mennyi körül van párban?

bontobol érdemes venni?

valaki tudna mutatni képet az el.ablak kapcsolójárol??. hogy hogy mennek rá a vezetékek?

Én bontóban vettem mindent, kapcsolót olyat ami az ajtó kapaszkodóján levő ovális nyílásba illik, mert én csak a bal elsőt cseréltem ki, nem mindet. Ezen a kapcsolón kicsit alakítani kell, ha ezzel szeretnéd megoldani.

Az eredeti kapcsoló nem tudom hogy nézki, az Így csináld kapcsolási rajzai alapján okoskodtam ki hogyan kell ezt bekötni, de a lényeg annyi h az emelőnek 4 vezetéke van a barna a test(bal szélső, beszerelve) jobb szélső a 12V középső kettő pedig a vezérlő le-fel, amire a kapcsoló ad 12V-ot attól függően h fel vagy le menjen.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok GSi-sek!

93-as C20XE-m van

Lenne egy kérdésem, hogy a légtömegmérő ha szarakodik akkor az miben jelentkezik?

Olyat csinál, hogy néha ha kiveszem üresbe vagy kinyomom a kuplungot akkor leáll vagy majdnem leáll. Illetve néha nagyon gyenge lesz aztán hirtelen erőre kap.

Már montak olyat hogy lehet az alapjárati motor, pucoljam ki. De már 3-szor pucoltam és nem igazán vettem észre javulást.

Egyébként ha a légtömegmérő lenne az mennyit kóstál és hol van a kocsiban? Nehéz kicserélni?

Előre is köszi,

Judek

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok GSi-sek!

93-as C20XE-m van

Lenne egy kérdésem, hogy a légtömegmérő ha szarakodik akkor az miben jelentkezik?

Olyat csinál, hogy néha ha kiveszem üresbe vagy kinyomom a kuplungot akkor leáll vagy majdnem leáll. Illetve néha nagyon gyenge lesz aztán hirtelen erőre kap.

Már montak olyat hogy lehet az alapjárati motor, pucoljam ki. De már 3-szor pucoltam és nem igazán vettem észre javulást.

Egyébként ha a légtömegmérő lenne az mennyit kóstál és hol van a kocsiban? Nehéz kicserélni?

Előre is köszi,

Judek

Hi!

Én ugyan nem vagyok GSi-s, de amíg megjönnek kontárkodok kicsit :huh:

Én így elsőre nem a légtömegmérőre tippelnék, sztem az adna hibajelzést is. Tényleg, nem szokott a sárga motorkontroll lámpa ilyenkor kigyulladni a műszerfalon? Nekem inkább vákuumcső problémának, esetleg ha csak üzemmelegen csinálja, akkor lambda szonda gyengélkedésének tűnik. Egyébként egy új légtömegmérő pl. Unix-nál 98000Ft. Helyileg a vastag levegőcsövön találod, ami a légszűrőtől megy a folytószelepházra, egy négyszögletes valami, amire vezetékek mennek.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.