Novy Elküldve Január1, 2008 Megoszt Elküldve Január1, 2008 ha én jol emlékszem, akkor eléggé be van az öntve, már csak a stabilitás miatt is. :huh: a másik dolog, hogy leginkább a hőkioldó szokott megkotlani. ezt sokan irták már, az meg pár 100 Ft Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január1, 2008 Megoszt Elküldve Január1, 2008 Így van, ellenállás csere nem igazán járható út, emlékeim szerint valami monoblokkos ellenállásköteg van benne, és a méret alapján nem találsz megfelelő wattszámú ellenállást, ami belefér. De legtöbb esetben csak a hőbiztosíték megy ki, 140Ft :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január1, 2008 Megoszt Elküldve Január1, 2008 Erről a ventifordulatszám ellenállás "pakk"-ról nemtudna valaki feltenni egy képet???Nincskedvem szétbontani az enyémet :huh: Már nemmintha rossz lenne, de szerintem lehet javítani olcsóbban mintha megvennénk(megvennétek) Gondolom valami WATTos méretű hütőbordás ellenállások vannak benne, olyanokat meg néhány száz forintért lehet venni, csak tudni kellene az értékeket(azt meg egy jó szabályzón le lehet mérni). Ha olyan kivitelű hogy szétszerelhető, pl.:nincs beöntve szerintem javítható lenne olcsóbban. Parancsolj (By Laci4): Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Január1, 2008 Megoszt Elküldve Január1, 2008 Parancsolj (By Laci4): http://img5.tar.hu/laci4gsi/img/27423371.jpg Mind a kettőn a bal oldalon látható vezeték (közepén egy henger) a hőbizti, általában azt kell cserélni, ahogy Gabi is írta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
erobi82 Elküldve Január1, 2008 Megoszt Elküldve Január1, 2008 Mind a kettőn a bal oldalon látható vezeték (közepén egy henger) a hőbizti, általában azt kell cserélni, ahogy Gabi is írta. Jaaa hogy ezen ilyen cementált réteg van.Értem.Hát akkor valóban nyűgösebb lenne a házi tákolás.Köszi a képet!! :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január1, 2008 Megoszt Elküldve Január1, 2008 Lehet, hogy rossz a motorhőmérséklet-jeladóm. Megmértem most az ellenállását, kb. -5fokos motornál produkált 4kOhm ellenállást. Van táblázatom, hogy milyen hőmérséklet mellett hány Ohm-nak kell lennie, e szerint ez most kb. +10fokosnak mutatja a motort :huh: Ez magyarázat lehet arra, miért kell vagy 8-10 fordulat, hogy hidegen beinduljon, és rángat, ha rögtön elindulok vele. Lehet kipróbálom, hogy egy ellenállást teszek a csatiba a jeladó helyett, ami a -5foknak megfelelő 7.5kOhmos lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január1, 2008 Megoszt Elküldve Január1, 2008 az szerintem nem lesz jo.... mert -5 be lehet jolesz, de ha változik akkor már nem lesz jo Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január1, 2008 Megoszt Elküldve Január1, 2008 az szerintem nem lesz jo.... mert -5 be lehet jolesz, de ha változik akkor már nem lesz jo Jaja, csak próbára gondoltam :huh: Ha az ellenállással érezhetően könnyebben indul hidegen, akkor nézek másik jeladót. Egyébként van multimétered? Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Január1, 2008 Megoszt Elküldve Január1, 2008 Pepe: átküldenéd nekem ezt a táblázatot? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január1, 2008 Megoszt Elküldve Január1, 2008 Pepe: átküldenéd nekem ezt a táblázatot? Valamelyik service manualban láttam, lehet bennevan az "Így csináld..."-ban is. Leírom ide, nem hosszú: Hőmérséklet Ellenállás 100C 180Ohm 80C 320Ohm 60C 650Ohm 40C 1,18kOhm 20C 2.45kOhm 0C 5.6kOhm -10C 9.45kOhm -20C 15kOhm Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Január1, 2008 Megoszt Elküldve Január1, 2008 Mind a kettőn a bal oldalon látható vezeték (közepén egy henger) a hőbizti, általában azt kell cserélni, ahogy Gabi is írta. Csak egy gondolat.. ha ez döglik be, akkor egyik fokozat se megy ugye? (illetve csak a legnagyobb, mert az a full 12volt.. már amennyire emlékszem.) Csakmert hülyét is kapnék, ha anno azért kínlódtam volna vele,mert ez volt a rossz..bár emlékeim szerint méregettem az ellenállásokat.. és az első kettőnél szakadás volt.. Nekem az első 2 fokozat nem ment csak.. a 3-4 igen.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Január2, 2008 Megoszt Elküldve Január2, 2008 Csak egy gondolat.. ha ez döglik be, akkor egyik fokozat se megy ugye? (illetve csak a legnagyobb, mert az a full 12volt.. már amennyire emlékszem.) Csakmert hülyét is kapnék, ha anno azért kínlódtam volna vele,mert ez volt a rossz..bár emlékeim szerint méregettem az ellenállásokat.. és az első kettőnél szakadás volt.. Nekem az első 2 fokozat nem ment csak.. a 3-4 igen.. Nos, mivel az enyémnek eddig semmi baja nem volt, így én csak az itt látott képek alapján azt tudom mondani, hogy ha az megy tönkre, akkor nem megy a venti egyik fokozatban sem. Megnéztem a kapcsolási rajzot, és azon a motorral egy egységet képeznek az előtét ellenállások, nem látni külön hőbiztit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve Január2, 2008 Megoszt Elküldve Január2, 2008 Csak egy gondolat.. ha ez döglik be, akkor egyik fokozat se megy ugye? (illetve csak a legnagyobb, mert az a full 12volt.. már amennyire emlékszem.) Csakmert hülyét is kapnék, ha anno azért kínlódtam volna vele,mert ez volt a rossz..bár emlékeim szerint méregettem az ellenállásokat.. és az első kettőnél szakadás volt.. Nekem az első 2 fokozat nem ment csak.. a 3-4 igen.. Peace! Nekem is az 1-2-es ment ki a többi jó volt, mondjuk én az egészet kicseréltem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január2, 2008 Megoszt Elküldve Január2, 2008 Jaja, csak próbára gondoltam :huh: Ha az ellenállással érezhetően könnyebben indul hidegen, akkor nézek másik jeladót. Egyébként van multimétered? ja okké igy már ártem. igen van miért? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január2, 2008 Megoszt Elküldve Január2, 2008 ja okké igy már ártem. igen van miért? Nincs kedved megmérni a tiédben a hőgomba ellenállását teljesen hideg mocinál? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Balfék Elküldve Január2, 2008 Megoszt Elküldve Január2, 2008 Valamelyik service manualban láttam, lehet bennevan az "Így csináld..."-ban is. Leírom ide, nem hosszú: Hőmérséklet Ellenállás 100C 180Ohm 80C 320Ohm 60C 650Ohm 40C 1,18kOhm 20C 2.45kOhm 0C 5.6kOhm -10C 9.45kOhm -20C 15kOhm Ez minden tipusnál ugyanaz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január2, 2008 Megoszt Elküldve Január2, 2008 Nincs kedved megmérni a tiédben a hőgomba ellenállását teljesen hideg mocinál? hát most olvasom csak és igy már nincs, de holnap megmérhetem, csa meséld el mit hogy kell, nem találkoztam még azzal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Január2, 2008 Megoszt Elküldve Január2, 2008 hát most olvasom csak és igy már nincs, de holnap megmérhetem, csa meséld el mit hogy kell, nem találkoztam még azzal. A szívócsonk hátsó felén, egy kék és egy barna vezeték megy rá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január2, 2008 Megoszt Elküldve Január2, 2008 Ez minden tipusnál ugyanaz? nem. venti témához: ha kimegy a hőbizti vagy az ellenállás, attól még max fokozatban megy a venti :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január2, 2008 Megoszt Elküldve Január2, 2008 mert az direktbe van kötve, de azt szinte sose használom, orkános erejű :huh: hening és hogy kell ? lehuzzam a vezetékeket és mérjek rá a sarukra?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január2, 2008 Megoszt Elküldve Január2, 2008 mert az direktbe van kötve, de azt szinte sose használom, orkános erejű :huh: hening és hogy kell ? lehuzzam a vezetékeket és mérjek rá a sarukra?? Lehúzod a csatit, és rámérsz a gomba érintkezőire Ohmmérő 20k állásban, de teljesen hideg motornál kéne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január2, 2008 Megoszt Elküldve Január2, 2008 Lehúzod a csatit, és rámérsz a gomba érintkezőire Ohmmérő 20k állásban, de teljesen hideg motornál kéne. oke ha nem felejtem el megoldom neked valahogy 8kor leállitoma kocsit az délre tökre kihulik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Január2, 2008 Megoszt Elküldve Január2, 2008 mert az direktbe van kötve, de azt szinte sose használom, orkános erejű :lol: hening és hogy kell ? lehuzzam a vezetékeket és mérjek rá a sarukra?? A betekert jeladó két lábára mérj rá. De nem én mondtam, hogy csináldd, FPepe kért meg rá, nem? Neki kell az adat. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január2, 2008 Megoszt Elküldve Január2, 2008 oke ha nem felejtem el megoldom neked valahogy 8kor leállitoma kocsit az délre tökre kihulik. Hát az nem biztos, jobb lenne egy éjszakát várni, és reggel mérni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január2, 2008 Megoszt Elküldve Január2, 2008 ja jo igen most már látom bocsi :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts