FPepe Elküldve December29, 2007 Megoszt Elküldve December29, 2007 Hanyas bizti ez? A vezetéknél még van elég keresztmetszet neki,de lehet a biztitartó lófütty neki és azért olvadt meg. A piros szín alapján 10A-es kéne, hogy legyen :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve December29, 2007 Megoszt Elküldve December29, 2007 mittudomén, semmi nem látszik belőle világítás-bajuszkapcsoló relének a biztije és a meleg miatt olvadt meg, közvetlenül a bal oldali befúvó csöve alatt van át kell raknom valahova, amennyire a madzag engedi Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve December29, 2007 Megoszt Elküldve December29, 2007 mittudomén, semmi nem látszik belőle világítás-bajuszkapcsoló relének a biztije és a meleg miatt olvadt meg, közvetlenül a bal oldali befúvó csöve alatt van át kell raknom valahova, amennyire a madzag engedi Én még sose találkoztam ezzel a vezetékkel, pedig sokat b@sztatom. Be van relézve a világításod? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December29, 2007 Megoszt Elküldve December29, 2007 Én még sose találkoztam ezzel a vezetékkel, pedig sokat b@sztatom. Be van relézve a világításod? Nem ködlámpa lesz az? Azt szokták relézni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December29, 2007 Megoszt Elküldve December29, 2007 én is bontogattam, és nekem ott vannak az utolagos kapcsolok, de semmi iesmit nem láttam ott. szerintem ez eléggé utólagos instalnak néz ki, már csak azért is mert nem a gyári táblába van benne, ezért működik minden. mivel kettő egymás melett nagy valószínűséggel ködlámpa lesz, vagy esetleg ha relézve vannaka fényszórók, akor talán annak lehetne még a biztije.... a fűtéstől ennyire szerintem nem olvadna meg, még a terheléssel együtt se lenne szabad Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve December29, 2007 Megoszt Elküldve December29, 2007 Nem ködlámpa lesz az? Azt szokták relézni. Lehet. Azt biztosan relézni szokták, de miért oda tette a biztit? Biztos jó sok vezetéke van. :huh: Yoocoo van ködlámpád? Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.6 16v Elküldve December29, 2007 Megoszt Elküldve December29, 2007 mittudomén, semmi nem látszik belőle világítás-bajuszkapcsoló relének a biztije és a meleg miatt olvadt meg, közvetlenül a bal oldali befúvó csöve alatt van át kell raknom valahova, amennyire a madzag engedi Hali. Lehet hogy az elözö tulaj 140/100-as izzokat használt hogy jobban lásson. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve December29, 2007 Megoszt Elküldve December29, 2007 Hali. Lehet hogy az elözö tulaj 140/100-as izzokat használt hogy jobban lásson. :huh: Én is azt használok, csak én bereléztettem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December29, 2007 Megoszt Elküldve December29, 2007 Én is azt használok, csak én bereléztettem. Erről büfögünk itt mi is! :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve December29, 2007 Megoszt Elküldve December29, 2007 van ködlámpa, de sose vót használva :huh: egyébbként ha nincs benne a bizti, akkor nem megy a világítás, szóval biztos, hogy azon keresztül megy Link to comment Megosztás: More sharing options...
takarp Elküldve December29, 2007 Megoszt Elküldve December29, 2007 Azért nem mindegy honnan viszed és hogyan. Keresd meg pü-ben Udi barátom,ha van ideje biztos segíte neked ebben. De fogadj meg egy jótanácsot: ha már csinálod,csináld meg mind a két oldalt! :huh: Hali! megvettem ma az elektromos emelőt és kapcsolót, de az Udi-nak a címét nem találtam. Vki tudna segíteni vagy a címmel vagy a bezsereléssel kapcsoaltban? Inkább az elektromos dolgok érdekelnek, honnan kell neki a 12V-ot vinni, hány amperes biztosítékkal stb, mitre kell fiigyelni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve December29, 2007 Megoszt Elküldve December29, 2007 Udi-t itt a fórumon találod, és kapcsolási rajzot biztos tud küldeni. Meg tanácsokat adni. PÜ-ben írj neki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
erobi82 Elküldve December29, 2007 Megoszt Elküldve December29, 2007 Üdv Érdeklődnék van e közötettek Dieseles??!! Nekem egy 93-as 1,7D-m van és az akksijaim:Perion 2év, Banner szűk 3évet bír ki.. Létezik hogy csak ennyit bír még egy jobbfajta akksi is??Mostanába már indításkor leesik a feszültség 8V körülire, 300A-es indítóáram kíséretébe.Viszont ha hül a motor vagy 1-2 órát, utána röffen, csak gond nélkül, csakha többet áll pl.:7-9órát akkor alig akar indulni, ezért gondolom hogy az akksi lesz a hunyó! ja és az izzítógyertyáim jók Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December29, 2007 Megoszt Elküldve December29, 2007 Üdv Érdeklődnék van e közötettek Dieseles??!! Nekem egy 93-as 1,7D-m van és az akksijaim:Perion 2év, Banner szűk 3évet bír ki.. Létezik hogy csak ennyit bír még egy jobbfajta akksi is??Mostanába már indításkor leesik a feszültség 8V körülire, 300A-es indítóáram kíséretébe.Viszont ha hül a motor vagy 1-2 órát, utána röffen, csak gond nélkül, csakha többet áll pl.:7-9órát akkor alig akar indulni, ezért gondolom hogy az akksi lesz a hunyó! ja és az izzítógyertyáim jók Hány Ah-s akksit használsz? Nincs valami az autóban, ami eszi az áramot a motor álló helyzetében? Mértél áramot álló motornál és minden fogyasztót kikapcsolva? Link to comment Megosztás: More sharing options...
erobi82 Elküldve December29, 2007 Megoszt Elküldve December29, 2007 Hány Ah-s akksit használsz? Nincs valami az autóban, ami eszi az áramot a motor álló helyzetében? Mértél áramot álló motornál és minden fogyasztót kikapcsolva? 74Ah-s van benne.Lakatfogóval mértem, igaz csak egy tizedesjegyet jelez ki, az meg 0.0A- volt, úgyhogy énszerintem nem folyik áram. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December29, 2007 Megoszt Elküldve December29, 2007 74Ah-s van benne.Lakatfogóval mértem, igaz csak egy tizedesjegyet jelez ki, az meg 0.0A- volt, úgyhogy énszerintem nem folyik áram. Még egy kérdés: a generátor rendben van? Mikor jár a motor tölt rendesen? Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve December29, 2007 Megoszt Elküldve December29, 2007 Én 3 hete cseréltem akkut, de az 5 éves volt már. Azért cseréltem mert érződött rajta a lanyhább önindítózás.. No meg jutányosan jutottam újhoz.:-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
erobi82 Elküldve December29, 2007 Megoszt Elküldve December29, 2007 Én 3 hete cseréltem akkut, de az 5 éves volt már. Azért cseréltem mert érződött rajta a lanyhább önindítózás.. No meg jutányosan jutottam újhoz.:-) Hááát akkor passz, nemtudom miért csak ennyit bír, na hátha van még valakinek valami 5lete Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December29, 2007 Megoszt Elküldve December29, 2007 Hááát akkor passz, nemtudom miért csak ennyit bír, na hátha van még valakinek valami 5lete Az autó csillaggarázsban áll? Akksi folyadékszintje ellenőrizve van? Testkábelek,töltés rendben van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
erobi82 Elküldve December29, 2007 Megoszt Elküldve December29, 2007 Az autó csillaggarázsban áll? Akksi folyadékszintje ellenőrizve van? Testkábelek,töltés rendben van? Hát csak félcsillagos, ajtó nincs rajta de 3oldalról zárt, meg van tető is.Az akksi folyadékszintről annyit hogy mióta megvettem alig kellett beletölteni valami.Nézegettem rendszeresen, néha töltötem bele, de olyan örült sok sosem hiányzott belőle.Beindulás után egy olyan 20-25A-es áram folyik rajta, ami valószínű a töltőáram, mert fokozatosan csökken. Az össze vastag kábe csatit, ami az akksihoz vagy a kasznihoz csatlakozik, lekentem vazelinnel, még beszereléskor.A feszültség indítás után kicsivel több mint 14V Azislehet hogy ennek a típusnak ennyi a "fogyasztása" akksiból???? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December29, 2007 Megoszt Elküldve December29, 2007 Hát csak félcsillagos, ajtó nincs rajta de 3oldalról zárt, meg van tető is.Az akksi folyadékszintről annyit hogy mióta megvettem alig kellett beletölteni valami.Nézegettem rendszeresen, néha töltötem bele, de olyan örült sok sosem hiányzott belőle.Beindulás után egy olyan 20-25A-es áram folyik rajta, ami valószínű a töltőáram, mert fokozatosan csökken. Az össze vastag kábe csatit, ami az akksihoz vagy a kasznihoz csatlakozik, lekentem vazelinnel, még beszereléskor.A feszültség indítás után kicsivel több mint 14V Azislehet hogy ennek a típusnak ennyi a "fogyasztása" akksiból???? Hidegindításnál a dízel felvesz 400A-t is akár. A benyásoknak 300A a max. Nekem 17DR van,de gond még nem volt ezzel. (kopp-kopp) :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve December29, 2007 Megoszt Elküldve December29, 2007 Hali! megvettem ma az elektromos emelőt és kapcsolót, de az Udi-nak a címét nem találtam. Vki tudna segíteni vagy a címmel vagy a bezsereléssel kapcsoaltban? Inkább az elektromos dolgok érdekelnek, honnan kell neki a 12V-ot vinni, hány amperes biztosítékkal stb, mitre kell fiigyelni? írtam pü-t...kapcsirajzot holnap tudok küldeni. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December29, 2007 Megoszt Elküldve December29, 2007 Hát csak félcsillagos, ajtó nincs rajta de 3oldalról zárt, meg van tető is.Az akksi folyadékszintről annyit hogy mióta megvettem alig kellett beletölteni valami.Nézegettem rendszeresen, néha töltötem bele, de olyan örült sok sosem hiányzott belőle.Beindulás után egy olyan 20-25A-es áram folyik rajta, ami valószínű a töltőáram, mert fokozatosan csökken. Az össze vastag kábe csatit, ami az akksihoz vagy a kasznihoz csatlakozik, lekentem vazelinnel, még beszereléskor.A feszültség indítás után kicsivel több mint 14V Azislehet hogy ennek a típusnak ennyi a "fogyasztása" akksiból???? Olyan akksit kell venni, aminek minél nagyobb az indítóárama, pl. Varta Ultra Dynamic, Varta Silver Dynamic, Exide X-tra LSP3 (leginkább ezt, 760A!, 25000Ft), Banner Power Bull. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December29, 2007 Megoszt Elküldve December29, 2007 Olyan akksit kell venni, aminek minél nagyobb az indítóárama, pl. Varta Ultra Dynamic, Varta Silver Dynamic, Exide X-tra LSP03, Banner Power Bull. Bizony!Nem az Ah-ra a lényeg,hanem mit tud indításnál. 0fok alatt kezdődik a móka igazán,akkor akár 50%-os kapacitásvesztés is lehet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
erobi82 Elküldve December29, 2007 Megoszt Elküldve December29, 2007 Olyan akksit kell venni, aminek minél nagyobb az indítóárama, pl. Varta Ultra Dynamic, Varta Silver Dynamic, Exide X-tra LSP3, Banner Power Bull. Most ilyen van benne: BANNER Startingbull 12V 74 Ah, 680A /EN/ 278 X 175 X 190 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts