Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Még valami!

Az üza szint mutató nagyon furcsán mutat nekem! Nemrég cseréltem a műszeregységet, a karakteriszika viszont maradt ua. Telitankot mutat míg lb 10 l kifogy, utána meglódul, a 25l jelig viszonylag gyorsan lemegy, ott megtorpan mjad megint meglódul.

Ami a legzavaróbb: megyek pár km-t megállok, újra beindítom, a mutató nem az előző értékre tér vissza, hanem vegy több lesz v kevesebb, több mutatónyi eltérés van.

Ebből arra jutottam, h az adóval lehet a gond. Hol van ez? Hogyan kell kiszedni? Lehet h egy pucolás elég lenne, de ha nem mennyi ey ilyen?

Mivel a tank formája nem szabályos,ez normális dolog!Ne foglalkozz vele,sokaknak ilyen,köztük nekem is.

Elküldve

az elektromos ablak vezetékelése nem ugy van megoldva, hogy csak 12 volt megy az ajtokba, és a kacsolok végzik a fázis forgatást?

valahogy ugy képzelem el, hogy van ugye egy 3 állású kapcsoló.

kétutas kapcsoló gondolom, és középre bekötik a mocit, egyik oldalára a +- -t másikoldalra -+ -telvileg igy működni kellene neki.

anno vezetékes távirányítós automba is megoldottam egy elemről az előre hátra menetet, ilyesmi formában, csak ott hajlékony lemezeket alakalmaztam.

vol alol a + lemez felől a - lemze, és a moci vezetékéne a vége két másik lemezrevolt kötve, amit egy billenős kapcsolóval nyomtama +- hoz a haladási iránynak megfelelően.

ha előre toltama gombot, akkor a moci egyik lezezes érintkezője a +hoz másik a negativhozért, ha tára toltam akkor pont forditva.

Elküldve
Mivel a tank formája nem szabályos,ez normális dolog!Ne foglalkozz vele,sokaknak ilyen,köztük nekem is.

Ráadásul még a hőmérséklet is nagyon befolyásolja a mutató állását. Van hogy hajnalban hidegen elindulok és mire jól bemelegszik minden a kocsin többet mutat a szint mint induláskor :(

Elküldve
Ráadásul még a hőmérséklet is nagyon befolyásolja a mutató állását. Van hogy hajnalban hidegen elindulok és mire jól bemelegszik minden a kocsin többet mutat a szint mint induláskor :(

ezt én uyg szoktam észevenni, hogy mikroleteszem akkor még van benne reggel meg fekszik a mutató, és fel se akar ébredni...:S

Elküldve

szerintem sincs benne, nem volt miből odakerülnije :(

egyébként, nem is szbadna neki oylannak benne lennie, egyrészt ametabond miatt, másrészt 6 éves.

;)

Elküldve
Sziasztok kedves Astra F tulajdonosok.Olyan gondom lenne, ami azt hiszem előbb utóbb minden F Astra tulajnak.Nem mindig és minden ajtónál működik a központi záram...

Nekem már két ajtónál is csúszott szét a csatlakozó. Egy darabig hol zárt hol nem, míg végül abszolút nem zárt (ekkor csúszott szét teljesen).

Az egyik oldalon szigetelőszalaggal, a másikon kábelkötegelővel van azóta rögzítve.

Az elektromos ablakot pedig érdemes mindkettőt berakni, amióta nálam is bent van többet engedem le a jobbost, mint a másikat.

Elküldve

Vettem ma gyújtáselosztó-fedelet meg rotort, mondván lehet, hogy ez okozza nekem azt, hogy hidegen néha csak 3 henger indul el. Központi injektoros autó lévén nem valószínű, hogy üzemanyagrendszeri probléma lenne, mivel egy injektor van a 4 hengernek, az nem tudja megcsinálni, hogy az egyik henger ne kapjon anyagot, ráadásul ilyenkor a kipuffból erős benyaszag érezhető. Újak a gyújtókábelek, új a trafó, újak a gyertyák, az egyetlen, amihez még nem nyúltam, az az elosztó. Levettem a fedelet, de a rotort nem tudtam levenni. Megnéztem az "Így csináld..."-ban, egy szót se ír a rotor cseréjéről. Így azt most egyelőre finom polírpapírral megpucoltam, elég oxidos volt középen is, meg az élénél is, ahonnan a szikrát átadja ugyebár. Tudja valaki, hogy jön le a rotor?

Elküldve
Vettem ma gyújtáselosztó-fedelet meg rotort, mondván lehet, hogy ez okozza nekem azt, hogy hidegen néha csak 3 henger indul el. Központi injektoros autó lévén nem valószínű, hogy üzemanyagrendszeri probléma lenne, mivel egy injektor van a 4 hengernek, az nem tudja megcsinálni, hogy az egyik henger ne kapjon anyagot, ráadásul ilyenkor a kipuffból erős benyaszag érezhető. Újak a gyújtókábelek, új a trafó, újak a gyertyák, az egyetlen, amihez még nem nyúltam, az az elosztó. Levettem a fedelet, de a rotort nem tudtam levenni. Megnéztem az "Így csináld..."-ban, egy szót se ír a rotor cseréjéről. Így azt most egyelőre finom polírpapírral megpucoltam, elég oxidos volt középen is, meg az élénél is, ahonnan a szikrát átadja ugyebár. Tudja valaki, hogy jön le a rotor?

Azt bizony erőnek erejével...na félre a tréfát, csak le kell húzni a tengelyről, próbáld erősebben, le kell jönnie.

Elküldve

az alkatrészek számához képest meglepően sok a huzalozás a tuloldalon, gondolom a siemens feliratu dobozok több alkatrészt foglalnak magukban.

Elküldve
ráadásul ilyenkor a kipuffból erős benyaszag érezhető

Hééé nekem is ugyanoan poblémám volt !!! A megoldást a moci hőfokjeladó cseréje hozta !!! Mikor cseréltél oant??

Elküldve
az alkatrészek számához képest meglepően sok a huzalozás a tuloldalon, gondolom a siemens feliratu dobozok több alkatrészt foglalnak magukban.

Azok csak relék,semmi több.

Elküldve
Azóta még nem próbáltam. Azt mondod, feszegessem le?

Csak erősen meg kell fogni és tengelyirányba lehúzni. Azért vigyázz, nekem is úgy rá volt gyógyulva, hogy mikor lejött, jött vele együtt a bőr a kezemről is. :(

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.