Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Még valami!

Az üza szint mutató nagyon furcsán mutat nekem! Nemrég cseréltem a műszeregységet, a karakteriszika viszont maradt ua. Telitankot mutat míg lb 10 l kifogy, utána meglódul, a 25l jelig viszonylag gyorsan lemegy, ott megtorpan mjad megint meglódul.

Ami a legzavaróbb: megyek pár km-t megállok, újra beindítom, a mutató nem az előző értékre tér vissza, hanem vegy több lesz v kevesebb, több mutatónyi eltérés van.

Ebből arra jutottam, h az adóval lehet a gond. Hol van ez? Hogyan kell kiszedni? Lehet h egy pucolás elég lenne, de ha nem mennyi ey ilyen?

Mivel a tank formája nem szabályos,ez normális dolog!Ne foglalkozz vele,sokaknak ilyen,köztük nekem is.

Link to comment
Megosztás:

az elektromos ablak vezetékelése nem ugy van megoldva, hogy csak 12 volt megy az ajtokba, és a kacsolok végzik a fázis forgatást?

valahogy ugy képzelem el, hogy van ugye egy 3 állású kapcsoló.

kétutas kapcsoló gondolom, és középre bekötik a mocit, egyik oldalára a +- -t másikoldalra -+ -telvileg igy működni kellene neki.

anno vezetékes távirányítós automba is megoldottam egy elemről az előre hátra menetet, ilyesmi formában, csak ott hajlékony lemezeket alakalmaztam.

vol alol a + lemez felől a - lemze, és a moci vezetékéne a vége két másik lemezrevolt kötve, amit egy billenős kapcsolóval nyomtama +- hoz a haladási iránynak megfelelően.

ha előre toltama gombot, akkor a moci egyik lezezes érintkezője a +hoz másik a negativhozért, ha tára toltam akkor pont forditva.

Link to comment
Megosztás:

Ráadásul még a hőmérséklet is nagyon befolyásolja a mutató állását. Van hogy hajnalban hidegen elindulok és mire jól bemelegszik minden a kocsin többet mutat a szint mint induláskor :(

ezt én uyg szoktam észevenni, hogy mikroleteszem akkor még van benne reggel meg fekszik a mutató, és fel se akar ébredni...:S

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok kedves Astra F tulajdonosok.Olyan gondom lenne, ami azt hiszem előbb utóbb minden F Astra tulajnak.Nem mindig és minden ajtónál működik a központi záram...

Nekem már két ajtónál is csúszott szét a csatlakozó. Egy darabig hol zárt hol nem, míg végül abszolút nem zárt (ekkor csúszott szét teljesen).

Az egyik oldalon szigetelőszalaggal, a másikon kábelkötegelővel van azóta rögzítve.

Az elektromos ablakot pedig érdemes mindkettőt berakni, amióta nálam is bent van többet engedem le a jobbost, mint a másikat.

Link to comment
Megosztás:

Vettem ma gyújtáselosztó-fedelet meg rotort, mondván lehet, hogy ez okozza nekem azt, hogy hidegen néha csak 3 henger indul el. Központi injektoros autó lévén nem valószínű, hogy üzemanyagrendszeri probléma lenne, mivel egy injektor van a 4 hengernek, az nem tudja megcsinálni, hogy az egyik henger ne kapjon anyagot, ráadásul ilyenkor a kipuffból erős benyaszag érezhető. Újak a gyújtókábelek, új a trafó, újak a gyertyák, az egyetlen, amihez még nem nyúltam, az az elosztó. Levettem a fedelet, de a rotort nem tudtam levenni. Megnéztem az "Így csináld..."-ban, egy szót se ír a rotor cseréjéről. Így azt most egyelőre finom polírpapírral megpucoltam, elég oxidos volt középen is, meg az élénél is, ahonnan a szikrát átadja ugyebár. Tudja valaki, hogy jön le a rotor?

Link to comment
Megosztás:

Vettem ma gyújtáselosztó-fedelet meg rotort, mondván lehet, hogy ez okozza nekem azt, hogy hidegen néha csak 3 henger indul el. Központi injektoros autó lévén nem valószínű, hogy üzemanyagrendszeri probléma lenne, mivel egy injektor van a 4 hengernek, az nem tudja megcsinálni, hogy az egyik henger ne kapjon anyagot, ráadásul ilyenkor a kipuffból erős benyaszag érezhető. Újak a gyújtókábelek, új a trafó, újak a gyertyák, az egyetlen, amihez még nem nyúltam, az az elosztó. Levettem a fedelet, de a rotort nem tudtam levenni. Megnéztem az "Így csináld..."-ban, egy szót se ír a rotor cseréjéről. Így azt most egyelőre finom polírpapírral megpucoltam, elég oxidos volt középen is, meg az élénél is, ahonnan a szikrát átadja ugyebár. Tudja valaki, hogy jön le a rotor?

Azt bizony erőnek erejével...na félre a tréfát, csak le kell húzni a tengelyről, próbáld erősebben, le kell jönnie.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.