Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

nos amit en tapasztaltam a heten az az hogy ha koszos,poros, saras lesz akkor gyakorlatilag nem latsz vele semmit/ez a gyarinal azert nem volt ennyire sarkallatos/...esoben a vizes trutyi felverodott ra.

amugy az ereje hasonlo mint a gyarie... de szerintem sokkal szebb maga a latvanya.

sry az ekezetekert :(

az angel eyes jobban is világít, mint a gyári lámpa, vagy csak jobban néz ki?
Elküldve
kadetté egyszerűbb....a full digites vectráét Antiék valami 7 óra alatt molyolták bele :(

Mechanikailag, vagy elektromosan tartott sokáig? Mert amit eddig láttam A Vectra műszerfalat, az mechanikailag egy az egyben megegyezett az Astráéval, sőt Astrában is láttam már Vectra műszerfalat (meg lehet ismerni a W=1083 számáról, meg kicsit más karaktertipussal készült a számlapja).

Elküldve
Mechanikailag, vagy elektromosan tartott sokáig? Mert amit eddig láttam A Vectra műszerfalat, az mechanikailag egy az egyben megegyezett az Astráéval, sőt Astrában is láttam már Vectra műszerfalat (meg lehet ismerni a W=1083 számáról, meg kicsit más karaktertipussal készült a számlapja).

Szerintem elketromos szempontból.

Ha jól emlékszem, akkor volt beépítési doksijuk, Anti fordított Zoli pedig csinálta :(

Meg a veki tankja 60 literes ;)

Elküldve

Volt komplett leírásunk...mit hogyan...így került potom 8 óra munkába bekötni...még 1X nem csinálnám...

Na igen...és a tank nem fog stimmelni..vagyis amit kiír literben..a veki tankja 60 licis...kell jeladó is a váltóba, meg sok sok kábelezés a boardcompitól...

Elküldve

Na még annyi, hogy...mechanikailag a vectra műszerfal 1 az 1-ben passzol, de sokat kell mókolni a bekötéssel, míg a Kadett műszerfal esetében ez pont fordítva van...

Elküldve
Volt komplett leírásunk...mit hogyan...így került potom 8 óra munkába bekötni...még 1X nem csinálnám...

Na igen...és a tank nem fog stimmelni..vagyis amit kiír literben..a veki tankja 60 licis...kell jeladó is a váltóba, meg sok sok kábelezés a boardcompitól...

Boardcompi mindenképp kell neki? A váltóba a jeladó a Kadettéhez is kell tudtommal. A tankszintjelzőt elvileg meg lehet hack-elni, a tankban egy poti van, annak az ellenállását figyeli az elektronika, soros ellenállással, vagy legrosszabb esetben egy műverősítős szinteltolással működnie kell.

Szívesen elbogarásznék egy ilyennel, de nem látok sehol használtan :(

Elküldve
Na még annyi, hogy...mechanikailag a vectra műszerfal 1 az 1-ben passzol, de sokat kell mókolni a bekötéssel, míg a Kadett műszerfal esetében ez pont fordítva van...

Nekem a mechanikus faragás nem lenne gond, csak attól félek, hogy nem lesz pontos a tank szint jelző és a bord computer, ezért nem vectráét szeretnék bele rakni (pedig az sokkal szebb). Úgy gondoltam, hogy útjeladót kell cserélni csak és egy olajnyomás mérőt kell berakni pluszba, ha a tank szintjelzőhöz hozzá kell nyúlni akkor nem igazán akarom belefaragni, mert akkor nem lesz pontos a board computer. Szeretném ha megmaradna a bc-m pontossága mert én azalapján megyek tankolni :(

Elküldve

Igen, erre a potis megoldásra mi is gondoltunk, de sehogy sem sikerült beállítani, aztán inkább hagytuk a francba...merthogy a tank formája sem teljesen azonos, így a szintjelzőt is elég nehéz atverni... :(

Elküldve
És sokkal drágább is :(

Ez így van...

10-ért már lehet kapni bőven Kadettét...Vecié meg itthon 50 körül megy, már ha van egyáltalán eladó, ebayon meg 100e

Én 30ért vettem anno az egyiket a másikat meg 50ért...

Elküldve

Láttam kétfajta kadett digit műszerfalat, az egyiken a fordulatszámmérő félkör alakú a másikon pedig 7000-nél van benne egy kis hullám. Ez külömböző fajta vagy csak maszek átalakítás?

Elküldve
Igen, erre a potis megoldásra mi is gondoltunk, de sehogy sem sikerült beállítani, aztán inkább hagytuk a francba...merthogy a tank formája sem teljesen azonos, így a szintjelzőt is elég nehéz atverni... :(

Sztem nem is lehet pontosan beállítani, eleve a tankjeladó nem alkalmas erre. Nálam legalábbis a műszer kb. 450km-nél mutatja 25L-nek az üzemanyag mennyiségét, aztán nem egész 200km múlva már 0-t mutat. A 25L alatti tartományban hirtelen csökken.

Elküldve
Hátsó elektromos ablakemelőt mé'nem divat astrákba tenni? Van neki vmi mechanikus akadálya? Ha nincs mennyiért lehetne?

Mert én az elsőt is alig találok 20 alatt... Plusz még sz*arakodni a beszereléssel... En ezért nem akarok hátra... :(

Elküldve

Mivel ez az első olyan elektromos hiba ,ami kontakt hiba miatt keletkezett ,ezért leírom.

Az én vasam caravan, a csomagtér villágításom egyszer csak megszünt világítani.

Gondoltam égő ,gyors csere és kész. Nem , és nem is kapcsoló baja volt mint utólag kiderült.

A bal hátuljában van 1 csoki aminek a középső lába lett volna a negatív és adta volna a kapcsolótól jövő testet.

Mire nagy sokára kibuheráltam (először azt hittem hogy a tetőnél a hátsó ajtónál vezeték törés van) és széthúztam akkor derült ki hogy az érintkező 1ik lába eltünt egyszerűen elrohadt . A csoki teljesen jó állapotú az autó hátulja csont száraz a széthúzott csoki viszont tiszta okszid és zöld színű. Ezek szerint várható hogy a többi csatlakozó ugyan ilyen állapotban van és ugyan így járok vele? :(

Elküldve

sziasztok olyan problémám lenne hogy az utastér ventilátor csak 3fokozatban megy 1,2-ben nem .elötte az volt a jelenség hogy olyan furcsa égett szagot éreztem utána meg csak 3 fokozatban ment

mi lehet a baja ? hol található az az alkatrész amit cserélni kell ?

Elküldve
sziasztok olyan problémám lenne hogy az utastér ventilátor csak 3fokozatban megy 1,2-ben nem .elötte az volt a jelenség hogy olyan furcsa égett szagot éreztem utána meg csak 3 fokozatban ment

mi lehet a baja ? hol található az az alkatrész amit cserélni kell ?

Hát valószínűű az előtét ellenállásod adta be a kulcsot. A mocitető kinyit, az első szélvédő előtt a műanyag takarást kiveszed, alatta van 1 doboz tetején a pollenszűrőt kiveszed, a házban van a befúvó motor kábel követ az megy az előtét ellenálláshoz jobbra még a dobozban. A baj csak az hogy húzós az ára 7-8eFt. Próbálkozz bontóban.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.