Laci4 Elküldve November20, 2007 Megoszt Elküldve November20, 2007 jaja izzósak, de led is mehet bele.. egyébként nekem, meg mindnkinek akinek az immos kulcsa van, annak ugyan ugy benne van a lednek és az elemnek a helye!! És tényleg! szétszedtem, és ott van benne a hely. csak épp azt nem vágom, hogy hogyan tudnám müködtetni, ugyanis a fedőlap full kemény müanyag, nem benyomható... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve November20, 2007 Megoszt Elküldve November20, 2007 Annak van 1 érzékelője a motortérben (nekem spec a hűtő előtt), ahogy Novy írja. De össze van kötve a rádióval is, tehát kell hozzá még vezeték is, már ha nincs kiépítve a tiédben. Tehát ez akkor gyakorlatilag egy különálló műszer, minden bennevan ami a működéséhez kell, csupán az érzékelő lóg kívül egy vezetéken? Mert a mostani is kapcsolódik valahogy a CD-hez asszem. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve November20, 2007 Megoszt Elküldve November20, 2007 Tehát ez akkor gyakorlatilag egy különálló műszer, minden bennevan ami a működéséhez kell, csupán az érzékelő lóg kívül egy vezetéken? Mert a mostani is kapcsolódik valahogy a CD-hez asszem. :( Talán, ha gyári cd van benne. Ha ISO csati van rajta 3*2 soros (valószínűleg igen). Első két sor a táp, test, antennavezérlés stb. Második két sor hangszórók. Harmadik két sor TID felé, 6 db vez. A TID-ben lévő csatiban 12 db vez van. A hőmérséklet érzékelőhöz 2 db vez. megy, 1 kék, meg 1 kék/fehér, mind a kettő 0.5 nmm-es. Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve November20, 2007 Megoszt Elküldve November20, 2007 Laci4: nem kell nyomkodni :( ha x méteren belül van a kulcs az érzékelőhöz, akkor kilockolja magát Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve November20, 2007 Megoszt Elküldve November20, 2007 Laci4: nem kell nyomkodni :( ha x méteren belül van a kulcs az érzékelőhöz, akkor kilockolja magát Persze, ha gyújtást adsz rá, akkor. Novyy:Nekem nem csak a helye van meg.... :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November20, 2007 Megoszt Elküldve November20, 2007 Nem a rádióval van összekötve, hanem a TID-re megy a szenzor két vezetéke (2, 4 lá:(. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Crime78 Elküldve November21, 2007 Megoszt Elküldve November21, 2007 Sziasztok! Igaz nem astra, hanem kadett, de megint generátortémát hozok fel, ami mindkettőre jó lehet. Szóval eljutottam a generátorfelújításig (elég lassan, mert már hónapok óta esedékes). Megvettem mindent, ami kell a dologhoz (feszszab, csapágyak, ékszíj). Úgy alakult, hogy nekiestem, mint az a bizonyos főemlős a nemi szervének, de se 21-es kulcsom, hogy az ékszíjtárcsát levegyem, se csapágylehúzóm, tehát csak félsiker... :( Kitakarítottam a generátor belsejét (brigéciol meg a többiek), beraktam az új feszszabályzót, fel az új ékszíjat, és próba: alapjáraton 16,3V !!! az akkun terheletlenül. Full terhelésen (országúti, ülés- tükör- hátsóablakfűtés, zene, szellőztetés maxon) beáll 14V-ra. VISZONT: ilyenkor belül a műszeregységen már csak 9V-ot látok(digitműszerfal), és teljesen elhalványodik a háttérvilágítása. Eleinte gázadásra megcsúszott az ékszíj (lazára hagytam), de csak terhelve! Ha kikapcsoltam mindent akkor az istennek sem akart megcsúszni! Mindegy feszítettem rajta, hátha az a baj, de a megcsúszáson kívül semmi nem változott. Kérdés: szerintetek mi a probléma, illetve javulhat-e ez a csapágyak cseréjével (a régiek tényleg kivannak). És miért ilyen MAGAS A TERHELETLEN FESZ? Miért mutathat a műszerfal, és a multiméter más feszértéket? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve November21, 2007 Megoszt Elküldve November21, 2007 Sziasztok! Igaz nem astra, hanem kadett, de megint generátortémát hozok fel, ami mindkettőre jó lehet. Szóval eljutottam a generátorfelújításig (elég lassan, mert már hónapok óta esedékes). Megvettem mindent, ami kell a dologhoz (feszszab, csapágyak, ékszíj). Úgy alakult, hogy nekiestem, mint az a bizonyos főemlős a nemi szervének, de se 21-es kulcsom, hogy az ékszíjtárcsát levegyem, se csapágylehúzóm, tehát csak félsiker... :( Kitakarítottam a generátor belsejét (brigéciol meg a többiek), beraktam az új feszszabályzót, fel az új ékszíjat, és próba: alapjáraton 16,3V !!! az akkun terheletlenül. Full terhelésen (országúti, ülés- tükör- hátsóablakfűtés, zene, szellőztetés maxon) beáll 14V-ra. VISZONT: ilyenkor belül a műszeregységen már csak 9V-ot látok(digitműszerfal), és teljesen elhalványodik a háttérvilágítása. Eleinte gázadásra megcsúszott az ékszíj (lazára hagytam), de csak terhelve! Ha kikapcsoltam mindent akkor az istennek sem akart megcsúszni! Mindegy feszítettem rajta, hátha az a baj, de a megcsúszáson kívül semmi nem változott. Kérdés: szerintetek mi a probléma, illetve javulhat-e ez a csapágyak cseréjével (a régiek tényleg kivannak). És miért ilyen MAGAS A TERHELETLEN FESZ? Miért mutathat a műszerfal, és a multiméter más feszértéket? Biztos jól raktad össze? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Crime78 Elküldve November21, 2007 Megoszt Elküldve November21, 2007 Szerintem igen. Nem túl sok mindent lehet rosszul összerakni benne. Ja azt nem írtam, BOSCH generátorról van szó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November21, 2007 Megoszt Elküldve November21, 2007 Az mindenképpen szar feszültség, szerintem szar az a fesszab, amit beleraktál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Crime78 Elküldve November21, 2007 Megoszt Elküldve November21, 2007 Az mindenképpen szar feszültség, szerintem szar az a fesszab, amit beleraktál. Csaknem t'án... Vadonat új... Tegnap vettem! Bár az az én formám volna. :( Mindegy, majd megpróbálok egy másik műszerrel is rámérni, hátha az a rossz... Legalábbis nagyon bízom benne! :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November21, 2007 Megoszt Elküldve November21, 2007 Diódasor rendben van?Segédsor? Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve November21, 2007 Megoszt Elküldve November21, 2007 multiméterrel mérted? ha igen, lehet, hogy egy elemcsere nem ártana benne :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Crime78 Elküldve November21, 2007 Megoszt Elküldve November21, 2007 Diódasor rendben van?Segédsor? Diódasor? Segédsor? Mik ezek, és hol vannak. Jut eszembe, a generátor hátulján még volt egy téglalap alakú valami. Az mi lehet? multiméterrel mérted? ha igen, lehet, hogy egy elemcsere nem ártana benne :( Igen, multiméterrel... Időnként már kirakja a BATT feliratot. Ez befolyásolhatja? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November21, 2007 Megoszt Elküldve November21, 2007 Diódasor? Segédsor? Mik ezek, és hol vannak. Jut eszembe, a generátor hátulján még volt egy téglalap alakú valami. Az mi lehet? Az egy zavarszűrő kondenzátor. Nem tud ilyesmit okozni. Igen, multiméterrel... Időnként már kirakja a BATT feliratot. Ez befolyásolhatja? Asszem ez lehet a magyarázat a magas értékekre. Cserélj elemet, és mérd meg újra :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve November21, 2007 Megoszt Elküldve November21, 2007 Laci4: nem kell nyomkodni :( ha x méteren belül van a kulcs az érzékelőhöz, akkor kilockolja magát Izé.. félreértettél.. arra gondoltam,hogy ha beleaplikálom az elemet, ledet, akkor azt hogy fogom nyomkodni :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November22, 2007 Megoszt Elküldve November22, 2007 van olyan kulcs, aminek járt a teteje, vagyis az opel jel mint egy gmbként használható, és gondolom lehet venni csak a kulcs felülső részét gombos kivitelben... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Crime78 Elküldve November24, 2007 Megoszt Elküldve November24, 2007 Diódasor rendben van?Segédsor? Egyébként ez az én esetemben (bosch) hol található? A generátor belsejében? Vagy hol keressem? Illetve rá lehet ezekre mérni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November24, 2007 Megoszt Elküldve November24, 2007 Egyébként ez az én esetemben (bosch) hol található? A generátor belsejében? Vagy hol keressem? Illetve rá lehet ezekre mérni? Bosch-t nem szedtem még szét,én Delco specialista vagyok! :( A delcoban belül van és elég borsos az ára(28E aszem). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Crime78 Elküldve November24, 2007 Megoszt Elküldve November24, 2007 Bosch-t nem szedtem még szét,én Delco specialista vagyok! :( A delcoban belül van és elég borsos az ára(28E aszem). Akkor már jobban megérné bontóban egy másikat venni, de előtte szeretném kimérni, hogy tényleg hibás-e... Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve November24, 2007 Megoszt Elküldve November24, 2007 Bosch-t nem szedtem még szét,én Delco specialista vagyok! :( A delcoban belül van és elég borsos az ára(28E aszem). Szét még én se szedtem, de nekem úgy rémlik, hogy abban is belül van. Két párhuzamos fémlemez, bennük a diódákkal. Ráadásul mintha úgy rémlene, hogy ebben mintha ki lehetne cserélni a diódákat is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Crime78 Elküldve November24, 2007 Megoszt Elküldve November24, 2007 Szét még én se szedtem, de nekem úgy rémlik, hogy abban is belül van. Két párhuzamos fémlemez, bennük a diódákkal. Ráadásul mintha úgy rémlene, hogy ebben mintha ki lehetne cserélni a diódákat is. Akkor a kérdés még mindíg él: ki lehet mérni ha hibás? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve November24, 2007 Megoszt Elküldve November24, 2007 Akkor a kérdés még mindíg él: ki lehet mérni ha hibás? Igen a multimétert dióda kimérésére állítod, és a mérővezetékeket kétféleképpen is ráteszed (a dióda házára és a kivezetésre), csak az egyik irányban mehet át rajtuk az áram. Mindegyik tartón csak egyféle lehet. A pontos értéket nem tudom, azt majd vmelyik "villanyász" cartárs leírja. Johnny, a Delco diódáinál én olyan 1200 mV-ra emlékszem, jó lehet ez az érték a Bosch-ra is? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November24, 2007 Megoszt Elküldve November24, 2007 Kapcsold a műszert dióda állásba, mérj rá a diódára, egyik irányba szakadást kellene mutatnia, a másik irányba a dióda nyitófeszültségét mV-ban (kb.600-800),ha mindkettőnél szakadt,vagy vezet,akkor kuka. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gereny Elküldve November24, 2007 Megoszt Elküldve November24, 2007 Hali van 1 kis gondom. :( G-s astramon a jobb oldali fényszoro állitó motorom bekakkant. Sajna nincs semmi olyan bonto a környéken ahol tudtak volna adni de sajjna az ujj meg kicsit húzós. És már unom hogy minden szembejövö ökörnek néz,és villogtat,vagy megvakítt. Esetleg nincs valakinek használt de müködö elfekvöben? Köcce by:gereny :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts