Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

A gyári immót nem veszed észre, nem kell vele semmit csinálni, automatikus.

Milyen a kulcsod? Az a kerek forma, vagy inkább szögletes, mint a kadetté?

Mert ez a döntő :(

A kulcsom (az előző kadettom kulcsának ismeretében állíthatom, hogy) inkább kerek, mint szögletes.

A műanyag házát szétszedve, gyakorlatilag nincs benne semmi, csak gondolom kulcslyukkeresésre van előkészítve az elemtartó és (kitörhetően) a led(vagy rizségő) helye.

Ennyit látok rajta. Arról most nincs tuti véleményem, hogy a kormányburkolatot levéve, van-e ott valamilyen dobozka a bajuszkapcsolók alatt.

Karesz

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Olyan problémám lenne, hogy reggelente vagy mikor nagyon sokat áll a kocsi a fagyos hidegben, a kocsi jól levan dermedve, mikor beindítom a motort a töltésjelző lámpa halványan világít 1-2 percig, aztán meg elalszik és onnantól kezdve természetesen nem gyullad ki. Ez mitől van? Csak azóta csinálja mióta ezek a viszonylag hidegebb idők vannak. Egyébként egy 92-es Astra 1.6i-ről van szó. Köszi!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Olyan problémám lenne, hogy reggelente vagy mikor nagyon sokat áll a kocsi a fagyos hidegben, a kocsi jól levan dermedve, mikor beindítom a motort a töltésjelző lámpa halványan világít 1-2 percig, aztán meg elalszik és onnantól kezdve természetesen nem gyullad ki. Ez mitől van? Csak azóta csinálja mióta ezek a viszonylag hidegebb idők vannak. Egyébként egy 92-es Astra 1.6i-ről van szó. Köszi!

Rákellene mérni idnítás után,tölt-e a generátorod!

Link to comment
Megosztás:

milyen folyadék johny, amit belinkelt az nem az elektormos kütyü??

legalábbis abbol gondolom, hogy beszerelni akarja

egyébként az aksirakell rákötni, a kocsiba, és ott kell hagyni

nekem ugy van hogy rá van ragasztva az aksi oldalára, és rá van kötve a + - sarukra.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Olyan problémám lenne, hogy reggelente vagy mikor nagyon sokat áll a kocsi a fagyos hidegben, a kocsi jól levan dermedve, mikor beindítom a motort a töltésjelző lámpa halványan világít 1-2 percig, aztán meg elalszik és onnantól kezdve természetesen nem gyullad ki. Ez mitől van? Csak azóta csinálja mióta ezek a viszonylag hidegebb idők vannak. Egyébként egy 92-es Astra 1.6i-ről van szó. Köszi!

Nem lehet, hogy hidegen csúszik az ékszíjad?

Link to comment
Megosztás:

Na rájöttem mi szivat engem az elektrmomos ablakomnál.. olyat csinál hogy felhúzom és majdnem felér de aztán lemegy ... és hiába nyomom fel mindig megáll és elindul lefele...

elvileg van benne egy szenzor hogy ha a kezem oda rakom ne vágja le az ablak felhuzás közben.. na ez szerintem ahogy zötykölődik az autó az úton valamiért aktiválódik...

már csak azt kéne tudnom hogy miért és mit csináljak vele... de először is le kéne bontani és bezsírozni a sineket meg megtisztítani ott mindent... csavarokat meghúzni...

Tudtommal nincs benne szenzor csak a motor áramfelvételét figyeli. Na most ha szorul az ablakod akkor ugye előbb megugrik az áramfelvétel -> azt hiszi becsípődés és elindul lefele.

Szerintem :(

Link to comment
Megosztás:

"énno énno nemtuom"

De a g astránkban ha becsípi a kezem akkor megáll és visszamegy egy kicsit és ott megáll.

A GSI-ben még nem is próbáltam de valószínű nem érdekelné és levágná a kezem :( amúgy ott mikor rázkódik az autó és elindul lefele az ablak akkor lemegy teljsen ...

Tudtommal nincs benne szenzor csak a motor áramfelvételét figyeli. Na most ha szorul az ablakod akkor ugye előbb megugrik az áramfelvétel -> azt hiszi becsípődés és elindul lefele.

Szerintem :P

Link to comment
Megosztás:

"énno énno nemtuom"

De a g astránkban ha becsípi a kezem akkor megáll és visszamegy egy kicsit és ott megáll.

A GSI-ben még nem is próbáltam de valószínű nem érdekelné és levágná a kezem :P amúgy ott mikor rázkódik az autó és elindul lefele az ablak akkor lemegy teljsen ...

Az sztem már a vezérlőelektronika programjától függ hogy lemegy teljesen vagy megáll. Attól még lehetséges az amit wzsolt felvázolt. :(

Link to comment
Megosztás:

A gyári immót nem veszed észre, nem kell vele semmit csinálni, automatikus.

Milyen a kulcsod? Az a kerek forma, vagy inkább szögletes, mint a kadetté?

Mert ez a döntő :(

vauxhall-faq.jpg

Az első kulcs hasonlit rá legjobban.. majd lehet rakok fel képet ha kell.. de ha neked nincs benne a középen lévő kis "kocka", akkor nem immos kulcs...

Link to comment
Megosztás:

Az ilyen kerek kulcsok az f astránál tudtommal mind immósak.

Az egyszerű szögletes-lapos kulcs a nem immós, ugyanolyan mint a kadetté volt.

Van valami hasonló kulcs,pl. Petyának(PetiGsi) is a az volt a kocsihoz, de abban se volt immo. abban középen egy elemnek, széle felé meg egy lednek kialakított hely volt.

Meg is csinálta.. szal lehetett vele keresni a kulcslikat.. :P

ui: bár lehet hogy az tényleg szögletesebb fajta... :(

Link to comment
Megosztás:

Azt a középkonzolt ami a külső hőmérsékletet is mutatja, mi vezérli? Mi kell hozzá hogy bele tehessem a kocsimba? Nekem csak a dátumot meg az időt mutatja, egyebet nem. Szeretnék egy ilyen okosabb műszert, gondolom bontóból fillérekért hozzájutok, csak nem tudom hogy mi kell még hozzá... :(

Link to comment
Megosztás:

Azt a középkonzolt ami a külső hőmérsékletet is mutatja, mi vezérli? Mi kell hozzá hogy bele tehessem a kocsimba? Nekem csak a dátumot meg az időt mutatja, egyebet nem. Szeretnék egy ilyen okosabb műszert, gondolom bontóból fillérekért hozzájutok, csak nem tudom hogy mi kell még hozzá... :(

Annak van 1 érzékelője a motortérben (nekem spec a hűtő előtt), ahogy Novy írja. De össze van kötve a rádióval is, tehát kell hozzá még vezeték is, már ha nincs kiépítve a tiédben.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.