astra2 Elküldve November15, 2007 Megoszt Elküldve November15, 2007 De ez együtt járt a gépsárkány nem indulásával. Meg ha volt benti fény és elfordítottam a kulcsot elaludt a benti fény :( (ami a szélvédő alatt van) Nekem is volt olyan, hogy hol indult az autó, hol nem. Volt olyan, hogy leállítás után 5 perccel már épp csak megmozdította a fogaskoszorút. Nekem az akksi testkábele volt oxidálódva és félig kitöredezve a saruból. Nézd meg, egy próbát megér. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve November15, 2007 Megoszt Elküldve November15, 2007 ez nem így van :cry: neked kell beállítani, különben nem megy az automatikus teljes le/fel.....azt pedig úgy kell, hogy a vég állásban nyomva tartod a gombot, pl a felsőnél még tovább nyomod kb 3 mp-ig, akkor memorizálja.... :P Hogy is van ez a dolog?Mert nekem elvileg gyárilag van benne elektromos ablak, mégse megy automatikusan se fel, se le. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve November15, 2007 Megoszt Elküldve November15, 2007 Nekem is volt olyan, hogy hol indult az autó, hol nem. Volt olyan, hogy leállítás után 5 perccel már épp csak megmozdította a fogaskoszorút. Nekem az akksi testkábele volt oxidálódva és félig kitöredezve a saruból. Nézd meg, egy próbát megér. Nekem is volt ilyen, még a dízel kadetten. Csak azon még az a lapos fémszövet volt a testelés, és az törött el a kasztninál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve November15, 2007 Megoszt Elküldve November15, 2007 Hogy is van ez a dolog?Mert nekem elvileg gyárilag van benne elektromos ablak, mégse megy automatikusan se fel, se le. :( Szóval meg kell tanítani neki a véghelyzetet: Letekered (folyamatosan nyomod) és addig nyomva tartod amig egy halk kattanást(relé) hallasz az ajtóból. Ez kb 3-4 mp. Majd feltekered és felső helyzetben is nyomva tartod amik katt. Ezután elviled nemmie kell automatán fel és le... sőt a becsípésvédelemnek is működnie kell. De ha jól tudom nem minden autóban van még gyáriak között sem így. Hogy milyen évjáratú vagy felszereltségű astráknál van azt nem tusom. JA! ha az akkusarut leveszed újra tanítani kell Link to comment Megosztás: More sharing options...
Silver79 Elküldve November15, 2007 Megoszt Elküldve November15, 2007 Akkor első körbe meglesem az akksi sarut, meg van nállam egy voltmérő, és meglesem legközelebbi nem indulásnál a feszültséget. Ablakemelő: enyémet nem lehet tanítani :( És nem is áll meg ha oda szorul valami. (Szal simán levágná a kezem, fejem :P ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November15, 2007 Megoszt Elküldve November15, 2007 A gyárit nem érdemes összetéveszteni azzal az olcsó (általában spal) ablakemelővel, amit még újkorában a márkaszervíz épített bele. :P Érdemes megnézni, mi is van az autóban gyári címszó alatt :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve November15, 2007 Megoszt Elküldve November15, 2007 Akku kapocsfeszültsége jó esetben legalább 10-20km motorjáratás, majd leállítás után 12,5-13V. Ha ennél kevesebb, akkor már halódik. na megnéztük, 12.7 akkor még jó :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November15, 2007 Megoszt Elküldve November15, 2007 A gyárit nem érdemes összetéveszteni azzal az olcsó (általában spal) ablakemelővel, amit még újkorában a márkaszervíz épített bele. :P Érdemes megnézni, mi is van az autóban gyári címszó alatt :( Központi zárakat mennyire ismered? Vagy valaki más? Múltkor szétszedtem a hátsó csapóajtó borítását, mert az ablaktörlőt kellett generálozni, és láttam, hogy a központizár motoron Made in Hungary felirat van. Ez milyen tipus lehet? Sztem nem gyári, mert nincs retesz funkciója. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November15, 2007 Megoszt Elküldve November15, 2007 Ha gyári lenne, akkor lenne rajta egy jól látható GM logó :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve November15, 2007 Megoszt Elküldve November15, 2007 kimentem az egyik izzóm, ezért vettem egy pár halogént de abszolút módon nem vagyok vele megelégedve a házunk fala szépen látszik, de az úton nem sok mindent lehet látni vele, még a távolságival sem:( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November15, 2007 Megoszt Elküldve November15, 2007 hát nem tudom, nektek mi a nem jol látni, de nekem még a wareszbol megmaradt halogén van benne egyikoldalt, és én látok vele, van hogy fel se kapcsolom a távolságit, még kint se, mert elég jol látok 120nál is ezekkel az égőkkel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Losee Elküldve November15, 2007 Megoszt Elküldve November15, 2007 Ezután elviled nemmie kell automatán fel és le... sőt a becsípésvédelemnek is működnie kell. De ha jól tudom nem minden autóban van még gyáriak között sem így. Hogy milyen évjáratú vagy felszereltségű astráknál van azt nem tusom. Ha összejön, gyári lesz. Az automata fel-le-t tudom hogy tudja, a vezető kapcsolójáról, de becsípődésvédelemről ennél nem hallottam. (Mondjuk mutatták a TV-ben a 10milkás OFF E-Mercit OFF, simán összenyomta a műanyagflakont az ablak :( ) A végállást azért kérdeztem, mert nekem belóg a hangszóró (nem, nem a gyári) kiemelőkerettel. Hifi szekcióban pedig azt mondták, hogy ekkora simán befér, hát nem tudom, nekem a kárpit hátulján is kellett faragnom. Emelő cseréjekor nem kell ablakot kivenni? Elég ha a szerkezet kijön, oszt annak a szegecshelyeire passzol a motor? Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve November15, 2007 Megoszt Elküldve November15, 2007 a nem jól látni nekem az, hogy egy 3 méterre lévő tárgyat sem lehet élesen látni vele de lehet, hogy a foncsoromban van a hiba és nem az izzóban? :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve November15, 2007 Megoszt Elküldve November15, 2007 Sztem Novyy túloz, v. infra szemei vannak.Persze meg kellene nézni, hogy ő miről beszél.De sztem alapban gyenge, úgy ahogy a Wareszba is beledobtam az erősebb izzót, ebbe is.G Astrában már elég jó a gyári. Yooccoo:Lehet, hogy a foncsor is oda van már, végülis 15 éves. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve November15, 2007 Megoszt Elküldve November15, 2007 ez nem így van :( neked kell beállítani, különben nem megy az automatikus teljes le/fel..... Na én nem erre gondoltam a végállásnál, de mostmár nem is érdekes. Ha összejön, gyári lesz. Az automata fel-le-t tudom hogy tudja, a vezető kapcsolójáról, de becsípődésvédelemről ennél nem hallottam. Nekem csak a bal 1-ben tudja a fel le menetet, a jobb 1-ben nem. Ja, és ez sem tud a becsípődés-védelemről semmit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacee Elküldve November16, 2007 Megoszt Elküldve November16, 2007 Na rájöttem mi szivat engem az elektrmomos ablakomnál.. olyat csinál hogy felhúzom és majdnem felér de aztán lemegy ... és hiába nyomom fel mindig megáll és elindul lefele... elvileg van benne egy szenzor hogy ha a kezem oda rakom ne vágja le az ablak felhuzás közben.. na ez szerintem ahogy zötykölődik az autó az úton valamiért aktiválódik... már csak azt kéne tudnom hogy miért és mit csináljak vele... de először is le kéne bontani és bezsírozni a sineket meg megtisztítani ott mindent... csavarokat meghúzni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacee Elküldve November16, 2007 Megoszt Elküldve November16, 2007 na most olvasom csak hogy erről írtatok itt valamit előbb... a g astrában 2-en építettük be haverral az eletromos ablakot és nem is tudtam hogy van benne ilyen becsípődés gátló de nemrég felfedeztem hogy van ... ebből gondoltam hogy a gsi-ben is ez lehet a ludas.. akkó' mégse nemse?! :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November16, 2007 Megoszt Elküldve November16, 2007 hát lehet nem rossz még a szemem se :( , de azért 3 méterre lévő tárgyakat a wartburggal is élesen láttam. nekem még csak 6 éves a kocsi, szoval a foncsolok sincsenek rossz állapotban, és én jol látok ezzel, de lehet velem van a baj és nem vagyok elég igényes :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
aranykard Elküldve November16, 2007 Megoszt Elküldve November16, 2007 Sziasztok! Az astrám(C14NZ) töltése az utóbbi hónap(ok)ban rendetlenkedett, eléggé keveset töltött. Néhány napja megkapta az új komplett feszszabályzót, azóta korrekt, DE... Az utóbbi hónapban kb 4-5x már kaptam 85-ös hibakódot, közvetlenül indítózásnál. Indításkor kis dadogás, aztán leállt(sárgalámpa villog). Újraindítózás után megy, és kutya baja. Kivillogtatva kaptam a 85-ös hibakódot, ami ugye rossz immobilizer jelet takar.Nekem tudtommal nincs immobilizerem, mert hát ugye azt kódos kulccsal, vagy egyéb módon mindig ki kellene iktatni. Csak távirányítós riasztóm van, központi zárral összekötve.A riasztóm típusát nem ismerem, mivel nem én rakattam bele, de jól erakták a vezérlőjét, mert még nem futottam össze vele, pedig már alaposan körülnéztem itt-ott. Amióta rendes a töltésem, azóta nem volt ilyen, de a javítás előtti nap például előfordult. Ez lehetett az elégtelen töltés miatt, vagy lehet, hogy nem a saját (eredeti)ECU van a kocsimon? Ha valakinek építő 5lete van szívesen fogadom. Karesz Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November16, 2007 Megoszt Elküldve November16, 2007 nem lehet az hogy levetted az aksisarut, és azért szivozott ?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November16, 2007 Megoszt Elküldve November16, 2007 A gyári immót nem veszed észre, nem kell vele semmit csinálni, automatikus. Milyen a kulcsod? Az a kerek forma, vagy inkább szögletes, mint a kadetté? Mert ez a döntő :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November16, 2007 Megoszt Elküldve November16, 2007 nem csörög benne semmi? :( mert nekem pl csörög a jeladója vgy mi is az Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve November17, 2007 Megoszt Elküldve November17, 2007 isminek gondja van egy akksival perion 74AH 680 elhoztam tőle, mondom ránézek álló helyzetben megvan a feszültség, indításnál leesik 3-4 voltra értelemszerűen ugyebár ennyivel nem is tud indítani mi lehet a hibája? lehet javítani vagy kuka? az oldalán mintha folyna a lötyi belőle lehet, hogy szétfagyott? egy évet állt, nem tudom, hol és milyen körülmények között szerk.: olvasgatok javítót keresve és ezt találtam szerintetek az ilyeneknek van valami tényleges hasznuk? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November17, 2007 Megoszt Elküldve November17, 2007 hát ha töltés után se birja már beinditani, akkor lehet kuka, egy évig nem volt töltve akkor meghót lehet aktivátor nekem is van, de már a 3. mert mindig kinyiffan, metabondék cserélik mindig :P hasznát nem tudom, de valami biztos van, mert másképp működik pl a magnó, mert eddig nemkapcsolgatott ki inditáskor, most meg ha halkan hallgatom, akkor kikapcsol, de hangosan nem :( és az aksi elég jol tekeri a mocit, még most is hogy hult az idő, és elég régi már ez az aksi is, meg folyik belőle a cucc, mert a fogoókájának a töve meg van repedve, probálam beforrasztani, de nem sikeált:S Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve November17, 2007 Megoszt Elküldve November17, 2007 hogy működik ez az aktivátor? a kocsiba beszerelem és ott baszogatja az aksit vagy ki kell venni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts