Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

De ez együtt járt a gépsárkány nem indulásával.

Meg ha volt benti fény és elfordítottam a kulcsot elaludt a benti fény :( (ami a szélvédő alatt van)

Nekem is volt olyan, hogy hol indult az autó, hol nem. Volt olyan, hogy leállítás után 5 perccel már épp csak megmozdította a fogaskoszorút. Nekem az akksi testkábele volt oxidálódva és félig kitöredezve a saruból. Nézd meg, egy próbát megér.

Link to comment
Megosztás:

ez nem így van :cry: neked kell beállítani, különben nem megy az automatikus teljes le/fel.....azt pedig úgy kell, hogy a vég állásban nyomva tartod a gombot, pl a felsőnél még tovább nyomod kb 3 mp-ig, akkor memorizálja.... :P

Hogy is van ez a dolog?Mert nekem elvileg gyárilag van benne elektromos ablak, mégse megy automatikusan se fel, se le. :(

Link to comment
Megosztás:

Nekem is volt olyan, hogy hol indult az autó, hol nem. Volt olyan, hogy leállítás után 5 perccel már épp csak megmozdította a fogaskoszorút. Nekem az akksi testkábele volt oxidálódva és félig kitöredezve a saruból. Nézd meg, egy próbát megér.

Nekem is volt ilyen, még a dízel kadetten. Csak azon még az a lapos fémszövet volt a testelés, és az törött el a kasztninál.

Link to comment
Megosztás:

Hogy is van ez a dolog?Mert nekem elvileg gyárilag van benne elektromos ablak, mégse megy automatikusan se fel, se le. :(

Szóval meg kell tanítani neki a véghelyzetet:

Letekered (folyamatosan nyomod) és addig nyomva tartod amig egy halk kattanást(relé) hallasz az ajtóból. Ez kb 3-4 mp.

Majd feltekered és felső helyzetben is nyomva tartod amik katt.

Ezután elviled nemmie kell automatán fel és le... sőt a becsípésvédelemnek is működnie kell.

De ha jól tudom nem minden autóban van még gyáriak között sem így. Hogy milyen évjáratú vagy felszereltségű astráknál van azt nem tusom.

JA! ha az akkusarut leveszed újra tanítani kell

Link to comment
Megosztás:

A gyárit nem érdemes összetéveszteni azzal az olcsó (általában spal) ablakemelővel,

amit még újkorában a márkaszervíz épített bele. :P Érdemes megnézni, mi is van az

autóban gyári címszó alatt :(

Központi zárakat mennyire ismered? Vagy valaki más? Múltkor szétszedtem a hátsó csapóajtó borítását, mert az ablaktörlőt kellett generálozni, és láttam, hogy a központizár motoron Made in Hungary felirat van. Ez milyen tipus lehet? Sztem nem gyári, mert nincs retesz funkciója.

Link to comment
Megosztás:

Ezután elviled nemmie kell automatán fel és le... sőt a becsípésvédelemnek is működnie kell.

De ha jól tudom nem minden autóban van még gyáriak között sem így. Hogy milyen évjáratú vagy felszereltségű astráknál van azt nem tusom.

Ha összejön, gyári lesz. Az automata fel-le-t tudom hogy tudja, a vezető kapcsolójáról, de becsípődésvédelemről ennél nem hallottam. (Mondjuk mutatták a TV-ben a 10milkás OFF E-Mercit OFF, simán összenyomta a műanyagflakont az ablak :( ) A végállást azért kérdeztem, mert nekem belóg a hangszóró (nem, nem a gyári) kiemelőkerettel. Hifi szekcióban pedig azt mondták, hogy ekkora simán befér, hát nem tudom, nekem a kárpit hátulján is kellett faragnom.

Emelő cseréjekor nem kell ablakot kivenni? Elég ha a szerkezet kijön, oszt annak a szegecshelyeire passzol a motor?

Link to comment
Megosztás:

ez nem így van :( neked kell beállítani, különben nem megy az automatikus teljes le/fel.....

Na én nem erre gondoltam a végállásnál, de mostmár nem is érdekes.

Ha összejön, gyári lesz. Az automata fel-le-t tudom hogy tudja, a vezető kapcsolójáról, de becsípődésvédelemről ennél nem hallottam.

Nekem csak a bal 1-ben tudja a fel le menetet, a jobb 1-ben nem.

Ja, és ez sem tud a becsípődés-védelemről semmit.

Link to comment
Megosztás:

Na rájöttem mi szivat engem az elektrmomos ablakomnál.. olyat csinál hogy felhúzom és majdnem felér de aztán lemegy ... és hiába nyomom fel mindig megáll és elindul lefele...

elvileg van benne egy szenzor hogy ha a kezem oda rakom ne vágja le az ablak felhuzás közben.. na ez szerintem ahogy zötykölődik az autó az úton valamiért aktiválódik...

már csak azt kéne tudnom hogy miért és mit csináljak vele... de először is le kéne bontani és bezsírozni a sineket meg megtisztítani ott mindent... csavarokat meghúzni...

Link to comment
Megosztás:

na most olvasom csak hogy erről írtatok itt valamit előbb...

a g astrában 2-en építettük be haverral az eletromos ablakot és nem is tudtam hogy van benne ilyen becsípődés gátló de nemrég felfedeztem hogy van ... ebből gondoltam hogy a gsi-ben is ez lehet a ludas.. akkó' mégse nemse?! :(

Link to comment
Megosztás:

hát lehet nem rossz még a szemem se :( , de azért 3 méterre lévő tárgyakat a wartburggal is élesen láttam.

nekem még csak 6 éves a kocsi, szoval a foncsolok sincsenek rossz állapotban, és én jol látok ezzel, de lehet velem van a baj és nem vagyok elég igényes :P

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Az astrám(C14NZ) töltése az utóbbi hónap(ok)ban rendetlenkedett, eléggé keveset töltött. Néhány napja megkapta az új komplett feszszabályzót, azóta korrekt, DE...

Az utóbbi hónapban kb 4-5x már kaptam 85-ös hibakódot, közvetlenül indítózásnál. Indításkor kis dadogás, aztán leállt(sárgalámpa villog). Újraindítózás után megy, és kutya baja.

Kivillogtatva kaptam a 85-ös hibakódot, ami ugye rossz immobilizer jelet takar.Nekem tudtommal nincs immobilizerem, mert hát ugye azt kódos kulccsal, vagy egyéb módon mindig ki kellene iktatni. Csak távirányítós riasztóm van, központi zárral összekötve.A riasztóm típusát nem ismerem, mivel nem én rakattam bele, de jól erakták a vezérlőjét, mert még nem futottam össze vele, pedig már alaposan körülnéztem itt-ott. Amióta rendes a töltésem, azóta nem volt ilyen, de a javítás előtti nap például előfordult.

Ez lehetett az elégtelen töltés miatt, vagy lehet, hogy nem a saját (eredeti)ECU van a kocsimon?

Ha valakinek építő 5lete van szívesen fogadom.

Karesz

Link to comment
Megosztás:

isminek gondja van egy akksival

perion 74AH 680

elhoztam tőle, mondom ránézek

álló helyzetben megvan a feszültség, indításnál leesik 3-4 voltra

értelemszerűen ugyebár ennyivel nem is tud indítani

mi lehet a hibája?

lehet javítani vagy kuka?

az oldalán mintha folyna a lötyi belőle

lehet, hogy szétfagyott?

egy évet állt, nem tudom, hol és milyen körülmények között

szerk.: olvasgatok javítót keresve és ezt találtam

szerintetek az ilyeneknek van valami tényleges hasznuk?

Link to comment
Megosztás:

hát ha töltés után se birja már beinditani, akkor lehet kuka, egy évig nem volt töltve akkor meghót lehet

aktivátor nekem is van, de már a 3. mert mindig kinyiffan, metabondék cserélik mindig :P

hasznát nem tudom, de valami biztos van, mert másképp működik pl a magnó, mert eddig nemkapcsolgatott ki inditáskor, most meg ha halkan hallgatom, akkor kikapcsol, de hangosan nem :(

és az aksi elég jol tekeri a mocit, még most is hogy hult az idő, és elég régi már ez az aksi is, meg folyik belőle a cucc, mert a fogoókájának a töve meg van repedve, probálam beforrasztani, de nem sikeált:S

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.