Novy Elküldve November10, 2007 Megoszt Elküldve November10, 2007 Ehh, erről a gumiperselyes balhéról nem tudtam, de tény: hamar nyöszörgős lesz az ékszíj :( Az normál, hogy évente cserélnek miatta szíjat, vagy jobb lenne a perselyeket kicseréltetni? hát szerintem az nem normál hogy évente van cserélve nekem még igaz csak 6 éves a kocsi, de most volt 60 ezernél cserélve a vez szíjjal együtt!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
istván Elküldve November10, 2007 Megoszt Elküldve November10, 2007 Ehh, erről a gumiperselyes balhéról nem tudtam, de tény: hamar nyöszörgős lesz az ékszíj :( Az normál, hogy évente cserélnek miatta szíjat, vagy jobb lenne a perselyeket kicseréltetni? Én esztergáltattam egy új tárcsát és a gumiperselyeket is cseréltem. Azelött üvöltött az új ékszíjal is igy viszont szuper lett.... ez annakidején a c14nz-n Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November10, 2007 Megoszt Elküldve November10, 2007 Én esztergáltattam egy új tárcsát és a gumiperselyeket is cseréltem. Azelött üvöltött az új ékszíjal is igy viszont szuper lett.... ez annakidején a c14nz-n Melyikre esztergáltattál? A generátorra, vagy a főtengelyre? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November10, 2007 Megoszt Elküldve November10, 2007 szeritnem a generátorra kell ha eccer az van ferdén a szilentek miatt de az is elképzelhető, hogy hakésőn van korrigálva, akkor minda kettőt kell Link to comment Megosztás: More sharing options...
istván Elküldve November10, 2007 Megoszt Elküldve November10, 2007 szeritnem a generátorra kell ha eccer az van ferdén a szilentek miatt de az is elképzelhető, hogy hakésőn van korrigálva, akkor minda kettőt kell Szerencsére nekem elég volt a generátorra. Az volt annyira kitágulva, hogy az ékszij nem feküdt az oldalán, hanem már érte a tárcsa fenekét s igy hiába huztam, nem feküdt fel elégé. Ez eredetileg két lemezből áll, de lehet egybe is csináltatni, igy egszerübb. a gumiizék annyira ki voltak kopva, hogy szabályosan lógott a generátor. Nem kaptam ilyet üzletben igy ezeket a gumiperselyeket is csináltam - majd összeraktam és jó két évet ment - azután eladtam az autót, de gondolom ma is jó. Amugy egy ismerösöm a főtengelyre is esztergált tárcsát, mert az volt elkúródva.... igaz ez egy dízel Golf volt. Annakidején kérdeztem is a fórumban, hogy miértelme van ezeknek a perselyeknek, mert vannak olyan Opel motrok amelyiken nincsen.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November10, 2007 Megoszt Elküldve November10, 2007 ...Nem kaptam ilyet üzletben igy ezeket a gumiperselyeket is csináltam... Pedig lehet kapni Unix-éknál is: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November10, 2007 Megoszt Elküldve November10, 2007 524 es td cápa bmw ben is találkoztam már ezzel a problémával generátor csere kapcsán nem volt jo a generátor kciseréltük egyre amiről tudtuk hogy jo, mert a donor autonak semmi baja nem volt mértük is oke volt minden aztán másnapra csak lemerült az aksi :S mérünk töltés és üzemeltetés után generátoron 13,7 körül aksin csak 12,7 v a feszkó egyikünk matatott a generáátornál egy csavarhúzóval és szikrit de kapocs a közelbe sehol szoval furcsáltuk. és akkor néztük, hogy ha a csavarhuzo összezárja a generátor házat és a blokkot, akkor szikrit, meg a moci fordulata is visszább esett mi volt a gond ? hát ja az eredeti generátor nem volt gumiszilnetekkel csillapitva, és amit átraktunk az meg olyan verzio volt... gondolom valami csillapítási szerepe lehet, de azt nem tudom, egyikbe miért kell másikba miért nem lehet kiadás idejétől függ nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra2 Elküldve November10, 2007 Megoszt Elküldve November10, 2007 Sziasztok Adott egy astra f 1.7td (isuzu). A generátor (?talán) érdekes dolgokat produkál. Akksi feszültsége leállított motornál 12.5V körül van. Ez még rendben is lenne. Amikor viszont beindítom a motort, szépen alapjáraton ketyeg és kezd felmenni a feszültség. Kb. 4-5 perc alatt már a 14.2V-t eléri és megy még tovább 14.5-14.6V-ig. Mindez alapjáraton. Ha nyomok neki egy kis gázt, akkor szépen elkezd csökkenni 0.06-0.08V-al a feszültség. Ha valaki találkozott volna hasonló jelenséggel vagy valami ötlete lenne, az ossza meg velem is. :P Előre is köszönöm :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve November10, 2007 Megoszt Elküldve November10, 2007 Sziasztok Adott egy astra f 1.7td (isuzu). A generátor (?talán) érdekes dolgokat produkál. Akksi feszültsége leállított motornál 12.5V körül van. Ez még rendben is lenne. Amikor viszont beindítom a motort, szépen alapjáraton ketyeg és kezd felmenni a feszültség. Kb. 4-5 perc alatt már a 14.2V-t eléri és megy még tovább 14.5-14.6V-ig. Mindez alapjáraton. Ha nyomok neki egy kis gázt, akkor szépen elkezd csökkenni 0.06-0.08V-al a feszültség. Ha valaki találkozott volna hasonló jelenséggel vagy valami ötlete lenne, az ossza meg velem is. :P Előre is köszönöm :( A dízel kadettemen volt hasonló jelenség. Delco tipusú gen. volt rajta, ha jól emlékszem diódasort kellett cserélni rajta meg szabályzót. A tiéden nem hitachi van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra2 Elküldve November10, 2007 Megoszt Elküldve November10, 2007 A dízel kadettemen volt hasonló jelenség. Delco tipusú gen. volt rajta, ha jól emlékszem diódasort kellett cserélni rajta meg szabályzót. A tiéden nem hitachi van? Kösz a gyors segítséget, most már tudom, hogy merrefelé keresgéljek. De hitachi generátor van rajta. Még eredeti állapotban, de most eljött a javítás ideje. Nem lesz olcsó mulatság. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve November10, 2007 Megoszt Elküldve November10, 2007 Kösz a gyors segítséget, most már tudom, hogy merrefelé keresgéljek. De hitachi generátor van rajta. Még eredeti állapotban, de most eljött a javítás ideje. Nem lesz olcsó mulatság. :( Azért még "hallgasd" meg a többiek véleményét is, lehet, hogy csak nálam volt így. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra2 Elküldve November10, 2007 Megoszt Elküldve November10, 2007 Azért még "hallgasd" meg a többiek véleményét is, lehet, hogy csak nálam volt így. Természetesen meghallgatom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
istván Elküldve November10, 2007 Megoszt Elküldve November10, 2007 Pedig lehet kapni Unix-éknál is: Jut eszembe... ezt nem is csináltam, hanem egy vékony rézlemezzel körbeperselyeztem.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
DP@i Elküldve November12, 2007 Megoszt Elküldve November12, 2007 Üdv mindenkik! Milyen izzót vegyek fényszóróba? Ugyebár benne van az a briliáns H4 60/55W, amit vettem úgy 4 éve - boltban azt mondták ne rakjak be nagyobb teljesítményűt, de ez a GE izzó így is erősebb fényerejű... Mondjuk két viaszgyertyánál fényesebb, ez tény. Rázós utak, folyamatos tompított-használat mellett melyik a nyerő ár/érték arányú termék szerintetek? Látni az utakon xenon-színű izzósokat, erősebbnek tűnik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve November12, 2007 Megoszt Elküldve November12, 2007 Üdv mindenkik! Milyen izzót vegyek fényszóróba? Ugyebár benne van az a briliáns H4 60/55W, amit vettem úgy 4 éve - boltban azt mondták ne rakjak be nagyobb teljesítményűt, de ez a GE izzó így is erősebb fényerejű... Mondjuk két viaszgyertyánál fényesebb, ez tény. Rázós utak, folyamatos tompított-használat mellett melyik a nyerő ár/érték arányú termék szerintetek? Látni az utakon xenon-színű izzósokat, erősebbnek tűnik. Én a thungsram megalight ot (+70%) használtam. Tényleg nagyon jó volt a hagyományos H4-hez képest, de az élettartama nagyon kevés 1-1,5év kb 2hét különbséggel égtek ki. Én 2 garnitúrát elhasználtam, de bosszantott hogy csak ennyit bír így most visszatértem a hagyomásnyos h4-hez. Most viszont nem zavar mert újabban ritkán megyek városon kívül és itt Bp-en a kivilágított utcákon amúgy sem a látni hanem a látszani miatt kell :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve November12, 2007 Megoszt Elküldve November12, 2007 Milyen izzót vegyek fényszóróba? .... Rázós utak, folyamatos tompított-használat mellett melyik a nyerő ár/érték arányú termék szerintetek?... Két kérdést hagytam az eredetiből. Az elsőre erősen megoszlanak a vélemények, mindenki másra esküszik. Nekem a gyári helyére ilyen kínai kékes szinű 100W-os került, szerintem jobban világított a gyárinál, de sokak szerint tönkreteszi a foncsort. (nekem nem volt ilyen tapasztalatom, viszont 2 év alatt 2 pár került bele) Az angel eye lámpáim fénye szintén sokkal jobb mint a gyári, de ezt megint jópáran vitatják. (talán jobban állították be az enyémeket, és az is lehet, hogy jobb izzókat kaptam bele) A második kérdésre meg a gyári a válasz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve November12, 2007 Megoszt Elküldve November12, 2007 Két kérdést hagytam az eredetiből. Az elsőre erősen megoszlanak a vélemények, mindenki másra esküszik. Nekem a gyári helyére ilyen kínai kékes szinű 100W-os került, szerintem jobban világított a gyárinál, de sokak szerint tönkreteszi a foncsort. (nekem nem volt ilyen tapasztalatom, viszont 2 év alatt 2 pár került bele) Az angel eye lámpáim fénye szintén sokkal jobb mint a gyári, de ezt megint jópáran vitatják. (talán jobban állították be az enyémeket, és az is lehet, hogy jobb izzókat kaptam bele) A második kérdésre meg a gyári a válasz. Ez a kínai nekem is megkeserítette az életemet pár napja. Kb 1 hete vettem párját a "tuning shop"-ban, és már kiégett az egyik. Addig meg sem néztem igazán, amíg ki nem éget, akkor láttam rajta a feliratot: Made in China. Egyből rájöttem miért égett ki. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
DP@i Elküldve November12, 2007 Megoszt Elküldve November12, 2007 Értem. Gyári fényszórótesttől ne várjak sokat, marad a mezei egyszerű H4. Esetleg felrakok két kerek nagy fényszórót előre, mint ahogy Warbikra raktak régen :P Annak bezzeg bírja a foncsora :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November12, 2007 Megoszt Elküldve November12, 2007 Értem. Gyári fényszórótesttől ne várjak sokat, marad a mezei egyszerű H4. Esetleg felrakok két kerek nagy fényszórót előre, mint ahogy Warbikra raktak régen :P Annak bezzeg bírja a foncsora :( Nekem Bosch izzó volt benne,nagyon jó fénye volt! Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve November12, 2007 Megoszt Elküldve November12, 2007 akku kapacitását hogy lehet megmérni? nincs kedvem ide-oda hurcolászni, hogy megmondja valaki, jó-e multiméterrel ki lehet mérni? mit kell mérni és milyen értékeket kell kapnom? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November12, 2007 Megoszt Elküldve November12, 2007 akku kapacitását hogy lehet megmérni? nincs kedvem ide-oda hurcolászni, hogy megmondja valaki, jó-e multiméterrel ki lehet mérni? mit kell mérni és milyen értékeket kell kapnom? Ha rövidrezárod,akkor tudnál mérni,de nincs neked olyan müszered szerintem ami elbír akkora áramot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November12, 2007 Megoszt Elküldve November12, 2007 Akku kapocsfeszültsége jó esetben legalább 10-20km motorjáratás, majd leállítás után 12,5-13V. Ha ennél kevesebb, akkor már halódik. Égőből nekem a német eufab gold gyártmánya jött be, ez xenon gázos kvarcüveges izzó, két év garral. Nem olcsó, de jó. :( pl vaterán is lehet kapni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DP@i Elküldve November13, 2007 Megoszt Elküldve November13, 2007 Égőből nekem a német eufab gold gyártmánya jött be, ez xenon gázos kvarcüveges izzó, két év garral. Nem olcsó, de jó. :( pl vaterán is lehet kapni. Látom, Vaterás 5500 Ft-ért árulja. Nem vészes összeg. Látom TC áruházban is 6eFt-ért, ott láthatók a paraméterek is. Xenon szín a jégfehér? Kösz tippet Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November13, 2007 Megoszt Elküldve November13, 2007 Én H7-est vettem 4900-ért a vaterán. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DP@i Elküldve November13, 2007 Megoszt Elküldve November13, 2007 Én H7-est vettem 4900-ért a vaterán. Ezek szerint H7 belemegy? Mi a különbség H4-hez képest? Ha Vaterán vetted viheted garanciában a kukába, nem? :P TC áruház már nem ad belőle :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts