Novy Elküldve November6, 2007 Megoszt Elküldve November6, 2007 erről beszéltem én is, hogy csaka poti a lényeg lehet! amugy ma már kiéget a másik égő is a középkonzolba szoval ha erőm lesz musz vagyok cserélni! :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve November6, 2007 Megoszt Elküldve November6, 2007 erről beszéltem én is, hogy csaka poti a lényeg lehet! amugy ma már kiéget a másik égő is a középkonzolba szoval ha erőm lesz musz vagyok cserélni! :( Azt azért nézd meg, hogy a vezeték meglegyen. Szürke/zőld és szürke/fekete. A világításkapcsoló csatijában. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November6, 2007 Megoszt Elküldve November6, 2007 és azon is 12 volt jönne?? de nem is akarom ezt megépíteni mé beszélgetünk erről? :( ledesiteni akarok Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve November6, 2007 Megoszt Elküldve November6, 2007 és azon is 12 volt jönne?? de nem is akarom ezt megépíteni mé beszélgetünk erről? :P ledesiteni akarok Minden pozitív kapocs annyi. Asszem. Én ma vettem meg a ledeket. :D Holnap nekiállok. :cry: Jó hideg lessz az utcán. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November6, 2007 Megoszt Elküldve November6, 2007 fűtés nélküli gariba se jó :( de te lehet élvezeted a hóesést majd :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve November6, 2007 Megoszt Elküldve November6, 2007 fűtés nélküli gariba se jó :P de te lehet élvezeted a hóesést majd :cry: Itt még nincs hó. :D Csak hideg. :( Ezeket vettem a melóhoz, nem költséghatékony, de az utcán így gyorsabb. http://kepfeltoltes.hu/071106/DSC00667_www...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/071106/DSC00668_www...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/071106/DSC00670_www...ltoltes.hu_.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November6, 2007 Megoszt Elküldve November6, 2007 itt sincs de nem is azt mondtam hogy hoba fogod csinálni :( de hoesésbe leeht részedmár holnap!!! itt B-A-Z megyében már esett a hav ma nem is keves ideig Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve November6, 2007 Megoszt Elküldve November6, 2007 itt sincs de nem is azt mondtam hogy hoba fogod csinálni :P de hoesésbe leeht részedmár holnap!!! itt B-A-Z megyében már esett a hav ma nem is keves ideig Nem kéne. :( Off A tavalyi időjárás nagyon jól jönne idén is. On Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November6, 2007 Megoszt Elküldve November6, 2007 ...A tavalyi időjárás nagyon jól jönne idén is. On Ámen! :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
hzs Elküldve November6, 2007 Megoszt Elküldve November6, 2007 Sziasztok! Egy kis segitségre lenne szükségem.Van egy x16xel motorral szerelt '96-os gyártású astra kombim.Van már benne egy pár 10000 km.Szóval a történet kb. tavaly kezdődött, mikor is a rádió (gyári) menetközben -főleg egyenetlen úton- mindíg kikapcsolt. Rájöttem, ha a slusszkulcsot kicsit megmozgatom, akkor visszakapcsol.Egy idő után azt se.Na az idén nyáron társult ehhez az is, hogy indításkor az indítómotor egyet kattant, de a kulcs megmozgatásával rendesen müködik. Van Nyíregyházán egy fazon, aki zár javítással foglalkozik, na elvittem hozzá a járgányt, hogy nézze már meg,mert szerintem kivan kopva a gyújtáskapcsoló mechanikája. Megnézte és azt mondta, hoogy az elektromos része a rossz, a mechanikának semmi baja.OK. Vettem egy másik elektronikát és kicseréltem. A változás annyi lett, hogy most már egyáltalán nem kapcsolja be a rádiót -esetleg ha a kulcsot tengelyirányban erősen benyomom- és ha be van kapcsolva leállításnál nem kapcsolja ki. Ha viszont áll a motor és a rádió szól,ha ráadom a gyújtást, akkor kikapcsol. Tehát pont fordítva működik, mint ahogy kellene.Én a mechanikára gyanakszom -meg szerintem az új elektronika sem jó- ,de állítólag "semmi baja". Kérem ha valakinek van ötlete azt ossza meg. Köszi.Zsolt Link to comment Megosztás: More sharing options...
lalika Elküldve November8, 2007 Megoszt Elküldve November8, 2007 Hello mindenki! Meg tudná-e valaki mondani nekem, hogy F Astrában a belső keringetés, és a klíma kapcsolójában (két külön kapcsoló!) lévő két kis izzót lehet-e utólag javítani/cserélni, ha nem világít? Úgy értem szálaszakadás esetén kivenni, + helyére az úja(-ka)t visszaforrasztani? Vagy kompletten a kapcsolókatt kell kicserélni? köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve November8, 2007 Megoszt Elküldve November8, 2007 Hello mindenki! Meg tudná-e valaki mondani nekem, hogy F Astrában a belső keringetés, és a klíma kapcsolójában (két külön kapcsoló!) lévő két kis izzót lehet-e utólag javítani/cserélni, ha nem világít? Úgy értem szálaszakadás esetén kivenni, + helyére az úja(-ka)t visszaforrasztani? Vagy kompletten a kapcsolókatt kell kicserélni? köszi! Lehet cserélni, de olvass vissza, sokszor volt róla szó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mörfi Elküldve November9, 2007 Megoszt Elküldve November9, 2007 Hali, egyre sűrűbben jelentkezik nálam a következő dolog. Indítás után nem mozdul a fordmérőm, mivel ez a paripa :( dizil ezért ugye a generátorról kapja a jelet. A töltés lámpa nem világít, viszont érezhetően fogja a motort és nyíkkan a szíj mikor nagyobb gázzal életre keltem. Valaki járt már így , valami haldoklik a generátorban ,de mi? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November9, 2007 Megoszt Elküldve November9, 2007 Nem a szíj csúszik csak? lehet el van kopva a szíjtárcsa is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve November9, 2007 Megoszt Elküldve November9, 2007 Valaki járt már így , valami haldoklik a generátorban ,de mi? J0hnny-nak van hasonló problémája, ha jól emlékszem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve November9, 2007 Megoszt Elküldve November9, 2007 Johnny-nak a töltésjelző lámpája volt kiégve, indításkor a fordulatszámmérő nem mozdult de menetközben egyszer csak kb. 2000 fordulat felett elindult. :( Kérlek ellenőrizd, hogy gyújtás ráadáskor a töltésjelző lámpa világít-e? Ha nem akkor cseréld ki és utánna jó lesz... :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November9, 2007 Megoszt Elküldve November9, 2007 Hali, egyre sűrűbben jelentkezik nálam a következő dolog. Indítás után nem mozdul a fordmérőm, mivel ez a paripa :P dizil ezért ugye a generátorról kapja a jelet. A töltés lámpa nem világít, viszont érezhetően fogja a motort és nyíkkan a szíj mikor nagyobb gázzal életre keltem. Valaki járt már így , valami haldoklik a generátorban ,de mi? Ilyen nálunk is van a dieselen, csak itt a műszerre kell rákoppintani egyet, valamiért leragad hosszabb állás után :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November9, 2007 Megoszt Elküldve November9, 2007 Na akkor majd én megmondom a frankót! :( Szíjat vedd le! Csiszolópapírral érdesítsd fel egy kicsit a szíjtárcsát belül és ha lehet rakj rá egy új szíjat,vagy dörgöld meg a szíjat is picit a csiszpapírral. Persze ne túl durva csiszpapír legyen. Igazából a probléma azért jelentkezik,mert a generátort tartó gumiperselyek már kopottak és nem tartják síkban a szíjat a generátor tárcsájával.Ettől a szíj picit ferdén fut és szép lassan felpolírozza a szíjtárcsát és amikor vizet kap megcsúszik.Nézd csak majd meg,hogy a szíj egyik fele mennyivel fényesebb. Halkan jegyzem meg: nem csak dízel probléma,de a bengások nem látják,mivel ők a fordszámot nem onnan kapják. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve November9, 2007 Megoszt Elküldve November9, 2007 már akinek gumiperselyben van a generátor tartó. :( Nekem pl. nincs. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November9, 2007 Megoszt Elküldve November9, 2007 már akinek gumiperselyben van a generátor tartó. :P Nekem pl. nincs. Örülnél te Lacikám,ha ez lenne a legnagyobb baja a vekinek azt hiszem... :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
powerup Elküldve November9, 2007 Megoszt Elküldve November9, 2007 Na akkor majd én megmondom a frankót! :P Szíjat vedd le! Csiszolópapírral érdesítsd fel egy kicsit a szíjtárcsát belül és ha lehet rakj rá egy új szíjat,vagy dörgöld meg a szíjat is picit a csiszpapírral. Persze ne túl durva csiszpapír legyen. Igazából a probléma azért jelentkezik,mert a generátort tartó gumiperselyek már kopottak és nem tartják síkban a szíjat a generátor tárcsájával.Ettől a szíj picit ferdén fut és szép lassan felpolírozza a szíjtárcsát és amikor vizet kap megcsúszik.Nézd csak majd meg,hogy a szíj egyik fele mennyivel fényesebb. Halkan jegyzem meg: nem csak dízel probléma,de a bengások nem látják,mivel ők a fordszámot nem onnan kapják. Lehet kapni ilyen gumiperselyeket,nem olyan drága.De ha a szíjtárcsa már kopott,új perselyekkel és szíjjal is megcsúszik sajna... :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
mörfi Elküldve November9, 2007 Megoszt Elküldve November9, 2007 Megnézem, de az a fura hogy csak hidegen jelentkezik, és érezhetően fogja a motort tehát nem csúszik. Viszont emelem a fordulatot 2500 fölé akkor csúszik nyíkkan, és elidul a fordmérő. Olyan mintha nem kapna elég gerjesztést. Töltés lámpa jó, nincs kiégve. Az igaz hogy a szíjtárcsa kopott, a szíj nem régi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve November9, 2007 Megoszt Elküldve November9, 2007 Szerintem meg kellene nézetni a generátort egy öreg szakival. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November10, 2007 Megoszt Elküldve November10, 2007 Szerintem meg kellene nézetni a generátort egy öreg szakival. :P Ha Delco szivesen megcsinázom,párat már szedtem szét! :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
DP@i Elküldve November10, 2007 Megoszt Elküldve November10, 2007 Igazából a probléma azért jelentkezik,mert a generátort tartó gumiperselyek már kopottak és nem tartják síkban a szíjat a generátor tárcsájával.Ettől a szíj picit ferdén fut és szép lassan felpolírozza a szíjtárcsát és amikor vizet kap megcsúszik.Nézd csak majd meg,hogy a szíj egyik fele mennyivel fényesebb. Halkan jegyzem meg: nem csak dízel probléma,de a bengások nem látják,mivel ők a fordszámot nem onnan kapják. Ehh, erről a gumiperselyes balhéról nem tudtam, de tény: hamar nyöszörgős lesz az ékszíj :( Az normál, hogy évente cserélnek miatta szíjat, vagy jobb lenne a perselyeket kicseréltetni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts