Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Sztem csak a műszer tréfált meg, én is jártam már így. Ha már világított az elem ikon, akkor csere. Ezek az egyszerű műszerek a méréshez az általában 200mV-os referenciafeszültséget, amit a műszerben levő IC igényel egy egyszerű potméteres ellenállásosztóval állítják elő. Ha csökken ez elem feszültsége, csökken a referencia feszültség is, emiatt mutat nagyobb értékeket :lol:

Link to comment
Megosztás:

:lol: :P Hogy én mekkorát nevettem ezen az SE dolgon.. muter be is nézett, hogy minden oké-e.

Nah szal szerintem is valszeg a müszer a kaki.. nem csak az elem, hanem a forgó kapcsolója se volt,van a helyzet magaslatán.. enyhén kh.-s.

Mentem ma is még a verdával.. mér. 15 volt.. 16...17....20as méréshatár kiakad.. mondom mi a ... :lol:

Elvileg már füstölnie kellene a kocsinak..

Nah fogtam másik, majdnem ugyanolyan müszert.. de ezen már sipolós szakadásmérő meg négyszögjel is van LOL

Ráköt.. érdekes módon, a további utam során akármikor néztem terhelve terheletlenül, 13.7 és 14.2 között mozgott.. átlag 13.8

MOndjuk akkor meg nem tudom mitől rügyezik az a hülye akkusarum.. :S

Mindenesetre a vezeték bekötve maradt.. csak rá kell dugni a müszert.. és nézem még párszor..(szivargyusziról) :lol:

Nah húzok gyors melózni.. reggel 6ig rulez ;)

Link to comment
Megosztás:

...MOndjuk akkor meg nem tudom mitől rügyezik az a hülye akkusarum.. :S

Mindenesetre a vezeték bekötve maradt.. csak rá kell dugni a müszert.. és nézem még párszor..(szivargyusziról) :lol:

Nah húzok gyors melózni.. reggel 6ig rulez :lol:

Pl. attól, hogy a műanyag nem szigetel rendesen a saru mellett, és menet közben egy kis sav mindig ki tud lötykölődni mellette.

Részvétem az éjszaka miatt, én is megyek 10-re, és szintén reggel 6-ig :lol:

Link to comment
Megosztás:

a forgó kapcsolója se volt,van a helyzet magaslatán.. enyhén kh.-s.

Má megint kódólsz! SE most meg KH!!! :lol:

MOndjuk akkor meg nem tudom mitől rügyezik az a hülye akkusarum.. :S

Mindenesetre a vezeték bekötve maradt.. csak rá kell dugni a müszert.. és nézem még párszor..(szivargyusziról) :lol:

Kapd le a sarut és rakd egy edénybe,amiben tiszta víz van.Csodálkozni fogsz pár pőercen belül milyen tiszta lesz majd a saru!

Amúgy ha ennyire nem bízol a generátorban,miért nem raksz bele egy töltésmérőt? :lol:

U.i.: De jó hogy a dízel a generátorról kapaja a fordszámjelet a müszerfalhoz,azonnal látom ha valami bibi van a töltéssel!

Link to comment
Megosztás:

Ahogy megbolondul a tültésem,a fordszámmérő baromságokat mutat!

Tavaly így vettem észre,hogy nem tölt,aztán meg túltölt!

És nálad előfordul olyan, hogy ha nagy tócsába mész, akkor "leesik" a fordulatszámmutatód? Hogy alapjárati értékre, vagy még az alá is, azt nem is tudom. :lol:

Link to comment
Megosztás:

A rizsszem izzóknak mekkorák a méretei?

Sajna nics a közelembe de jó lenne tudni a méreteit.

Szóval ezek kellenének:

Átmérő, hossz és a csatlakozó azaz a két fénszál közötti távolság.

A középkonzolba hány db ilyen izzó kell?

A méretét nem tudom, de 4 db kell bele( 2 fűtéskonzol tekerőgombok mögé, 1 fűtőmotor fokozatkapcsolóba, 1 küső levegő elzáró kapcsolóba). Esetleg még 1 ha van légkondi benne, akkor abba is.

Link to comment
Megosztás:

A méretét nem tudom, de 4 db kell bele( 2 fűtéskonzol tekerőgombok mögé, 1 fűtőmotor fokozatkapcsolóba, 1 küső levegő elzáró kapcsolóba). Esetleg még 1 ha van légkondi benne, akkor abba is.

Az átmérő már megvan 4.6mm ha minden igaz, a többit meg megmérem otthon.... Már nem sürgős :lol: Ledesítés már úgy sem lesz ezen a rövig hétvégén :lol: Majd a 4 naposon.

Azért köszi!

Link to comment
Megosztás:

És nálad előfordul olyan, hogy ha nagy tócsába mész, akkor "leesik" a fordulatszámmutatód? Hogy alapjárati értékre, vagy még az alá is, azt nem is tudom. :lol:

Igen,ezért akarom megvenni azta takarólemezt,ami a jobb kerékjáratba való,ami kitakarja a generátort,hogy ne kapjon a sárból esőből!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok nem ehhez a temahoz tartozik de hatha tudtok segiteni:Nemreg vettem egy F Astrat a problema a kovetkezo.

Nem ment ventillator csak 4-es fokozaton kicsereltem a teljes komplett panelt de ezzel is ugyan az problema. Ha esetleg van valakinek valami otkete kerlek segitsetek.

Koszonettel:maglali

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok nem ehhez a temahoz tartozik de hatha tudtok segiteni:Nemreg vettem egy F Astrat a problema a kovetkezo.

Nem ment ventillator csak 4-es fokozaton kicsereltem a teljes komplett panelt de ezzel is ugyan az problema. Ha esetleg van valakinek valami otkete kerlek segitsetek.

Koszonettel:maglali

Ha jól tudom a ventillátor előtételellenállását vagy mit kell cserélni. De majd jön egy nálam okosabb, és megmondja... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.