Tiv. Elküldve Október19, 2007 Megoszt Elküldve Október19, 2007 De minek kellett levenni a kormányt? Anélkül is kijön a müszercsoport. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október19, 2007 Megoszt Elküldve Október19, 2007 hát igen az is egy jo kérdés Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október20, 2007 Megoszt Elküldve Október20, 2007 De minek kellett levenni a kormányt? Anélkül is kijön a müszercsoport. :lol: Te nem szereltél még a kipuffon keresztül motort? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Október20, 2007 Megoszt Elküldve Október20, 2007 Te nem szereltél még a kipuffon keresztül motort? :lol: Nem vagyok én nőgyógyász. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Október20, 2007 Megoszt Elküldve Október20, 2007 fűthető ülésvédőt be szabad rakni a rendes alá? Link to comment Megosztás: More sharing options...
szokola Elküldve Október20, 2007 Megoszt Elküldve Október20, 2007 Sziasztok! Próbáltam elolvsani a megfelelő fórumokat, de nem találom a válaszokat. Termosztát csere 92es 1,8as asztránál: meg kell venni a házat is, mert úgy is láttam árulni, vagy csak a belsejét? Cserénél van valami jó tanács? A légtelentést gondolom a csere után is meg kell csinálni. Világítás kapcsoló izzót szeretnék cserélni, de nem tudom, hogy kell leszedni a kapcsolót, vagy hol van ott az izzó? Bocs, ha off a kérdés itt. :lol: attila Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Október20, 2007 Megoszt Elküldve Október20, 2007 Én most nem tudom, melyik melyik, de van olyan termosztát amit csak házzal együtt lehet cserélni, (enyém ilyen) pl: x14xe. Meg van olyan amelyikben csak a termosztátot kell pl:17dr. Előbbi 10.000, utóbbi 2000 Ft körül van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október20, 2007 Megoszt Elküldve Október20, 2007 Sziasztok! Próbáltam elolvsani a megfelelő fórumokat, de nem találom a válaszokat. Termosztát csere 92es 1,8as asztránál: meg kell venni a házat is, mert úgy is láttam árulni, vagy csak a belsejét? Cserénél van valami jó tanács? A légtelentést gondolom a csere után is meg kell csinálni. Világítás kapcsoló izzót szeretnék cserélni, de nem tudom, hogy kell leszedni a kapcsolót, vagy hol van ott az izzó? Bocs, ha off a kérdés itt. :lol: attila Először leszeded a kapcsoló gomját, úgy hogy kihúzod(bekapcsolod a belső világítást) aztán a gomb alsó részén levő lyukba bedugsz 1 kis csavarhúzót és benyomod a reteszelőt és kifelé húzod a gombot(óvatosan). Ha lejött akkor a kapcsoló tengelye mellett van 2 rögzítö pöcök, azokat a tengely felé nyomva lehet a kapcsolót kihúzni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Október20, 2007 Megoszt Elküldve Október20, 2007 Először leszeded a kapcsoló gomját, úgy hogy kihúzod(bekapcsolod a belső világítást) .... És amíg össze nem rakod a kapcsolót addig ne is nyomd vissza a belső világítási helyzetéből. Különben kirepülnek a golyók és soha nem rakod vissza (max az egyiket). Van itt egy link, a Vectra A világítás kapcsolónál írják a ki, és a szétszerelést. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szokola Elküldve Október20, 2007 Megoszt Elküldve Október20, 2007 Sziasztok! A világítás kapcsolónál hogy lehet az izzót kicserélni? A kódkiolvasásnál a biztitábla bal oldalán van az csati, ahol össze kell kötni a lábakat. Ez a 3. és a 4. aljzat összekötését jelenti? És hogy lehet nullázni a hibakódokat? Ez egy 92es Astra. üdv. attila Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Október20, 2007 Megoszt Elküldve Október20, 2007 A világítás kapcsolónál hogy lehet az izzót kicserélni? Fentebb linkeltem egy oldalt, ott a ledesítés van leírva, de az ottani infók alapján az izzót is ki tudod cserélni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szokola Elküldve Október20, 2007 Megoszt Elküldve Október20, 2007 Fentebb linkeltem egy oldalt, ott a ledesítés van leírva, de az ottani infók alapján az izzót is ki tudod cserélni. köszönöm szépen a választ! próbálo ma linket nézni, de az oldal átalakítás alatt... :lol: próbáltam már a lyukon csavarhúzóval benyomni, de nem jött eddig még le, azért nem adom fel... Hibakódolásban járatosak vagytok, hogy lehet majd kinulláznim vagy ez automatikus? A. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Október20, 2007 Megoszt Elküldve Október20, 2007 próbálo ma linket nézni, de az oldal átalakítás alatt Azzal ne foglalkozz. Kattints a bal oldalon a menüsávra, és ott lesz amit írtam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szokola Elküldve Október20, 2007 Megoszt Elküldve Október20, 2007 Fentebb linkeltem egy oldalt, ott a ledesítés van leírva, de az ottani infók alapján az izzót is ki tudod cserélni. megtaláltam :lol:)))) csak lehet a csavarhúzó feje nem volt akkor tökéletes a művelethez... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Október20, 2007 Megoszt Elküldve Október20, 2007 megtaláltam :lol: )))) Aki keres..... Vannak ott még egyéb okosságok is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szokola Elküldve Október20, 2007 Megoszt Elküldve Október20, 2007 Aki keres..... Vannak ott még egyéb okosságok is. igen látom, de "csak" világítás téma sajnos Link to comment Megosztás: More sharing options...
szokola Elküldve Október20, 2007 Megoszt Elküldve Október20, 2007 http://www.topbuzz.co.uk/info/fault_codes/fault_codes.htm#gm ez a lap viszont egész jó a hibakód leolvasáshoz Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október21, 2007 Megoszt Elküldve Október21, 2007 termosztát csere engem is érdekelne nekem xc14nzm van ha jol gondoloma vezérlést is le kell szednem nem??? thx üdv, egyébként a világítás kapcsoló égőjét én is akarom majd ledesiteni, de csak ugy hogy egy pici ledet teszek majd hajlékony vezetékkel, és csak aza helyzet fog kékkel világitani, ami működik, a többi marad "fehér" nem teszik ha annyira teljesen kék mindne, sok dolgot meg fofk hagyni végeredménybeneredeti színre, pl a távolságiét:D de pl a belső légkeringetést is stb üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Október21, 2007 Megoszt Elküldve Október21, 2007 :lol: Nekem is fordulatmérős a műszerfalam mostantól. :lol: Simán beleraktam és működött, bennevolt a ződ vezeték. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Október22, 2007 Megoszt Elküldve Október22, 2007 Uraim! A következő dologban keresnék segítséget..... Az öregemék C14NZ mocis kaddetja megállt útközben... ugyanilyen moci van az F ben is...azért írom be ide is... :lol: Haza huzatták...annyit sikerűlt kiderítenem, hogy nincs gyújtás....de nem tudom az okát Az Így csináld könyv szerint a Multec rendszer ellenőrzését megcsinálnám, de 1-2 dolgot nem értek... a könyv 127 oldalán található...szóval, egy darabig tök érthető, aztán ez már megfogott: a lépések: 1. kikapcsolt gyújtás mellett elosztósapkát levenni. ----> gondolom az elosztófedélről van szó... 2. kábelkorbács dugaszt az indukciós tekercsről levenni -----> gondolom az elosztó oldalán lévő dugaszról van szó.. 3. - P - kapcsot a gyújtásmodulon akkumulátor feszültséggel ütemezni. -----> na ez micsoda? ł ł ł ł Van szikra vagy nincs szikra ł v ha nincs, akkor gyújtás elosztót cserélni Ha vki hozzáértő leírná nekem, hogy ez pontosan mit jelent...a 3.pont a legérdekesebb számomra...holnap meg akarom nézni, mert nincs kedvem lerángatni szervízbe...de ha más nem lesz ez következik.. Ennél az elektronikánál, a hibatároló a gyújtás levételével és vissza adásával törlődik? (persze, ha még mindíg él akkor mind1....) azt sem értem, hogy lehet levett elosztőfedéllel szikrát ellenőrizni.... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Október22, 2007 Megoszt Elküldve Október22, 2007 Sziasztok! középen a kijelzőm tud külső hőmérsékletet mérni, viszont nincs az autóban jeladó. kérdésem mi kell hozzá, és mit kell összekötni/elvágni/hegeszteni,hogy működjön :lol: ? köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október22, 2007 Megoszt Elküldve Október22, 2007 Uraim! A következő dologban keresnék segítséget..... Az öregemék C14NZ mocis kaddetja megállt útközben... ugyanilyen moci van az F ben is...azért írom be ide is... :lol: Haza huzatták...annyit sikerűlt kiderítenem, hogy nincs gyújtás....de nem tudom az okát... Nekem is nemrég volt hasonló kalandom, csak nekem azért még hazajött saját lábán a gép. Nálam a problémát a gyújtásmodul okozta, néha volt szikra, néha nem. Azt nézd meg, hogy amikor ráadod a gyújtást, a sárga motorkontroll lámpa világít-e? Ha nem, akkor az ECU nem kap tápfeszt. Gyújtáselosztóról vedd le az egyes hengerre menő gyújtókábelt, és dugd rá a trafóra közvetlenül. A pipába tegyetek egy gyertyát, érintsd a motorblokkhoz, és valaki indítózzon (az esetleges áramütésért a felelősséget nem vállalom :lol: ). Ha ott van szikra, akkor az elosztó a hibás, ha nincs, akkor felesleges az elosztóval bajlódni. Okozhat még ilyen problémát a Hall-jeladó is, ami a gyújtáselosztóban van, az alján jön ki a csatija (3-pólusú), nálam egyszer az a csati volt kh-s, azt is nézd meg. Szóval, ha ég a motorkontroll lámpa a gyújtás ráadásakor, és közvetlenül a trafóról sincs már szikra, akkor a hibát a sztem ezek közül valamelyik okozhatja: gyújtásmodul, Hall-jeladó, gyújtótrafó. A gyújtótrafót valamennyire ki lehet mérni, benne van az "Így csináld..." könyvben hogyan. Legjobb lenne egy másik C14NZ-s autóból átpakolni a cuccokat próbára, akkor nem kéne feleslegesen megvenned hozzá dolgokat. Egyébként, ha már itt tartunk, múlt héten kicseréltem a kocsiban a gyújtótrafót és a gyertyakábleket, remélem most egy darabig rendben lesznek a dolgok :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.6 16v Elküldve Október22, 2007 Megoszt Elküldve Október22, 2007 Hali. Norautoban árult gyertya kábel 10 000 ft alatt van, csak annyi volt irva hogy opel. (delco remy) Hogy ezen belül melyikhez azt nem tom nem néztem utánna. Ez esetleg használható, vagy inkább gyári legyen csere esetén. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október22, 2007 Megoszt Elküldve Október22, 2007 Hali. Norautoban árult gyertya kábel 10 000 ft alatt van, csak annyi volt irva hogy opel. (delco remy) Hogy ezen belül melyikhez azt nem tom nem néztem utánna. Ez esetleg használható, vagy inkább gyári legyen csere esetén. Hát ha van kedved 20E körül venni gyertyakábalt,akkor mehet a gyári! Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve Október23, 2007 Megoszt Elküldve Október23, 2007 Próbáltam keresni, hogy hogy lehet javítani a hátsó ablakfűtés szálain, de nem hozott ki semmit. Az a helyzet, hogy most vettem észre, hogy kb. 4 szál megsérült és így elég nagy terület párásodik.Hogy lehet ezeket javítani?Azt néztem, hogy kicsik a sérülések.Van vmi vezető cucc, amit okosba oda lehet nyomni finoman? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts