Stefan Elküldve Október16, 2007 Megoszt Elküldve Október16, 2007 ... hopp, kollega, nekem is C14NZ és hasonlóak a problémáim. Világított a töltésjelző, de mértem fesz-t menet közben is és tölti rendesen, szerintem valami kontakt hiba lehetett a visszajelzőn, mert egyszercsak megszűnt, egy ideje nem csinálja, úgyhogy azt sem tudom megnézni hol volt a gond. Szerintem még fázik a kocsi, mert még nem szokott hozzá a hideghez :lol: (még mondják, hogy nincs lelkük, pedig ezek szerint ők is fáznak :lol:). Én is nemrég cseréltem gyertyát és a gyári GM került bele. Előtte egy kétpólusú Bosch volt, ami szintén tökéletesen működött, csak szerintem magas volt a hőértéke, mert kicsit fehérebbre égett, mint kellene lennie, úgyhogy inkább raktam bele egy egypólusú GM-et (a számot ne kérdezd most, gépből néztük, hogy mi kell hozzá). Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október16, 2007 Megoszt Elküldve Október16, 2007 ...Előtte egy kétpólusú Bosch volt, ami szintén tökéletesen működött, csak szerintem magas volt a hőértéke, mert kicsit fehérebbre égett, mint kellene lennie, úgyhogy inkább raktam bele egy egypólusú GM-et (a számot ne kérdezd most, gépből néztük, hogy mi kell hozzá). Akkor az inkább túl kicsi hőértékű lehetett. Nekem esőben fordult elő, hogy világított a töltésjelzőm. Ezeknél az Astráknál sajnos tipushiba, hogy esőben a generátor kapja a vizet rendesen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Október16, 2007 Megoszt Elküldve Október16, 2007 Akkor az inkább túl kicsi hőértékű lehetett. Nekem esőben fordult elő, hogy világított a töltésjelzőm. Ezeknél az Astráknál sajnos tipushiba, hogy esőben a generátor kapja a vizet rendesen. Valami hőérték nemstimmelésre emlékeztem :lol: Esőben nekem még nem volt ilyen gondom, igaz nekem nem Astra, hanem A-Corsa, de a motor ugyanaz és az a kis védő-kutyabőr (őrző véreb bőr :lol: ) sincs a kerékjáratnál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október16, 2007 Megoszt Elküldve Október16, 2007 Valami hőérték nemstimmelésre emlékeztem :lol: Esőben nekem még nem volt ilyen gondom, igaz nekem nem Astra, hanem A-Corsa, de a motor ugyanaz és az a kis védő-kutyabőr (őrző véreb bőr :lol: ) sincs a kerékjáratnál. Szép képek :lol: A Corsában is van helye egy ilyen takarónak? Az enyémben is csak a helye van meg. Kérdeztem autósboltban, utánanézett a srác alvázszám szerint, és az jött ki, hogy az enyémhez nem is jár ilyen takaró. Ez azért érdekes, mert egy ilyen takarót láttam eddig élőben, az is egy C14NZ motoros Astrán volt. Kérdeztem bontóban, nem volt nekik. Valahonnan pedig kéne keríteni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október16, 2007 Megoszt Elküldve Október16, 2007 nekem el van takarva, de kerékjárat mosása után ez is megnyikkan:S linklejtek már egy képet hogy néz ki takaró nélkül! köszi üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október16, 2007 Megoszt Elküldve Október16, 2007 Sztem jó a WR7DC, vagy eredeti GM gyertyából 12 14 807 számú (figyelj, hogy ne made in China legyen), vagy Beru-ból a 14 R-7 DU. A töltést egy multiméterrel meg tudod mérni: mérj egy akkufeszt álló motornál, aztán indítsd be a motort, és mérd meg úgy is, adj egy kis gázt, ha feljebb megy, mint álló motornál, akkor van töltés. A fesszabályzót ki tudod cserélni (legalábbis a Bosch-t) két csavar rögzíti a generátor hátulján, azokat kitekered, fesszabályzót kihúzod, újat berakod (~3000Ft), csavarokat meghúzod és kész. Ha ezután is világít, akkor felújíttatod a generátort. Delco-nál is tudsz szabályzót cserélni, csak ott szét kell szedni az egész generátort. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október16, 2007 Megoszt Elküldve Október16, 2007 Akkor az inkább túl kicsi hőértékű lehetett. Nekem esőben fordult elő, hogy világított a töltésjelzőm. Ezeknél az Astráknál sajnos tipushiba, hogy esőben a generátor kapja a vizet rendesen. Nekem ez a vizes dolog csak a kadetten volt eddig, az astrán még nem. Van a dobban az a műanyag takarólemez. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Október16, 2007 Megoszt Elküldve Október16, 2007 nálam valami gumidarabok lifegnek körbe :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október16, 2007 Megoszt Elküldve Október16, 2007 Na igen, az árképzés. Meg az is, hogy lebeszéled velük telón a cuccot, amit a neten kinézel, és mire odamész addigra nincs. ...vagy lebeszéled velük az árat telefonon, és mire odamész, addigra majd' kétszer annyi lesz belőle... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október16, 2007 Megoszt Elküldve Október16, 2007 ...vagy lebeszéled velük az árat telefonon, és mire odamész, addigra majd' kétszer annyi lesz belőle... :lol: Vagy. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Október16, 2007 Megoszt Elküldve Október16, 2007 Sziasztok! Erről tud valaki valamit? Hogy milyen lehet? http://aruhaz.totalcar.hu/index.php?module...p;prodfilter=#; Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október16, 2007 Megoszt Elküldve Október16, 2007 ha nincs kedved mokolni az összeszereléssel akkor jo a ára pl a kékeknek de szerintem ez is ugyan azt tudja, amit itt már sokan megcsinálgattak ellenállásból, ledből, és szétbontott foglalatbol kb 500ft os összköltségből, és pár órás forrasztgatással én megprobálkoztam a belső világítás ledesítésével, 4 et raktam egy panelba ellenállás nélkül, gondolván az ugy sorbakötve elbirja a 12 voltot nem is volt vele semmi baj csak szart se világitott, meg ha fater elvitte a kocsit akkor érdekes modon mindig kiment, de csak ha ő vitte el:S csomiba kettőt tettem ellenállással, azok fura modon azota is jok:)igaz fényerejük azoknak is hurka,de két neon megoldotta:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Október16, 2007 Megoszt Elküldve Október16, 2007 Ez úgy működhet, hogy kiveszem a foglalatot, kiveszem belőle az izzót és ezt berakom az izzó helyére, foglalat vissza és kész? Ja és természetesen a műszeregységet vissza a helyére. Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Október16, 2007 Megoszt Elküldve Október16, 2007 igen, ez így működik én a fűtéskapcsolóknál cseréltem ki egyelőre csak Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október16, 2007 Megoszt Elküldve Október16, 2007 igen, ez így működik én a fűtéskapcsolóknál cseréltem ki egyelőre csak A középkonzolba a T5, a műszeregységbe pedig a B8, 5D megy? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október17, 2007 Megoszt Elküldve Október17, 2007 és milyen színűre cserélted, mennyire tetszik az eredmény?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Október17, 2007 Megoszt Elküldve Október17, 2007 középkonzol t5, műszeregységet nem tudom pirosra cseréltem, nekem tetszik bár az gáz, hogy hideg levegő kék csíkja is piros, dehát ez van :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október18, 2007 Megoszt Elküldve Október18, 2007 hát igen az elég gríz, de ha annyira erősen átfesti, akkor bittos jo a kék is belőle középkonzolba is foglalatokba vannak eredetileg az égők?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Október18, 2007 Megoszt Elküldve Október18, 2007 igen, foglalatos a két oldalsót kiszeded a madzagnál fogva a hátsóablak-fűtés izzóját úgy tudod, hogy hátulról kiszeded a csatlakozóját, bár ez nagyobb, mint az előző kettő a belső levegő keringető a legszívatósabb, ahhoz nehéz hozzáférni, azt egyelőre úgy is hagytam, majd valamikor megcsinálom Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Október19, 2007 Megoszt Elküldve Október19, 2007 , 4 et raktam egy panelba ellenállás nélkül, gondolván az ugy sorbakötve elbirja a 12 voltot LED-et nem szabad ellenállás nélkül bekötni. Ez nem úgy működik mint az izzóknál. Led az félvezető tehát nincs vagy nagyon kicsi az ellenállása így ha direktbe rákötöd (még ha sorba többet is) akkor nagy áram folyik rajta és persze hogy kipurcan. Szerintem :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Október19, 2007 Megoszt Elküldve Október19, 2007 Nekem is két napja égett ki a fűtéskapcsoló felöli oldalban az izzó :lol: Pedig alig több mint egy éve cseréltem. Most viszont már csak ledesre. Kérdésem: Ti hol és milyen ledet vettetek erre a célra? Az olcsóbb forrasztgatós megoldás érdekel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október19, 2007 Megoszt Elküldve Október19, 2007 én vatera.hurol szoktam mosanában vásárolni a ledeket, SJA nevű eladót keress van nála nagyon sok cucc, én korrekt áraknak tartom amit ő kér Link to comment Megosztás: More sharing options...
aranykard Elküldve Október19, 2007 Megoszt Elküldve Október19, 2007 Ez úgy működhet, hogy kiveszem a foglalatot, kiveszem belőle az izzót és ezt berakom az izzó helyére, foglalat vissza és kész? Ja és természetesen a műszeregységet vissza a helyére. Egy dologra azért érdemes odafigyelni!!!Néhány hete megszívtam a műszerfal világítás bütykölésével. A műszerfalvilágításomat(plusz a középkonzol óra-hőfok kijelző világítását) eg-két éve átraktam a gyújtásra igy gyújtásra azonnal világít. Szóval pár hete megbabráltam a ledes foglalatokat mert nem akartak már érintkezni. Aztán csatlakozókat rátesz, gyújtás rátesz,(aztán mivel nappal volt) kabáttal letakar TÖK JÓ LETT,DE a leszedett légzsákos kormány miatt(ugye persze gyújtáson) mindjárt megkaptam a légzsák hibajelet. B@ssza meg. Márkaszerviz 5900-ért törli, mások kicsit olcsóbban. Szóval óvatosan körültekintéssel! Karesz Link to comment Megosztás: More sharing options...
Crime78 Elküldve Október19, 2007 Megoszt Elküldve Október19, 2007 Egy dologra azért érdemes odafigyelni!!!Néhány hete megszívtam a műszerfal világítás bütykölésével. A műszerfalvilágításomat(plusz a középkonzol óra-hőfok kijelző világítását) eg-két éve átraktam a gyújtásra igy gyújtásra azonnal világít. Szóval pár hete megbabráltam a ledes foglalatokat mert nem akartak már érintkezni. Aztán csatlakozókat rátesz, gyújtás rátesz,(aztán mivel nappal volt) kabáttal letakar TÖK JÓ LETT,DE a leszedett légzsákos kormány miatt(ugye persze gyújtáson) mindjárt megkaptam a légzsák hibajelet. B@ssza meg. Márkaszerviz 5900-ért törli, mások kicsit olcsóbban. Szóval óvatosan körültekintéssel! Karesz Nem tudom, lehet hülyeséget írok, de nem lett volna elég levenni az akkusarut egy időre? Az törli a comp hibatároló memóriáját... Nem tudom a légzsák is ide tartozik-e. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október19, 2007 Megoszt Elküldve Október19, 2007 Nem tudom, lehet hülyeséget írok, de nem lett volna elég levenni az akkusarut egy időre? Az törli a comp hibatároló memóriáját... Nem tudom a légzsák is ide tartozik-e. Az a baj, hogy ez csak a régebbi gépeken műxik, asszem úgy 94-95 utániakon már nem, mindenképp töröltetni kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts