Zsoltee Elküldve Október14, 2007 Megoszt Elküldve Október14, 2007 Faragás lesz belőle,ha nem egyezik meg! Sokat? Tehát gányolni kell? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október14, 2007 Megoszt Elküldve Október14, 2007 Sokat? Tehát gányolni kell? :lol: Tiv-et kérdezd,ő most csinált ilyet,de csak pár mm-ről van szó aszem! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Október14, 2007 Megoszt Elküldve Október14, 2007 Tiv-et kérdezd,ő most csinált ilyet,de csak pár mm-ről van szó aszem! Oks, akkor megvárom Tiv-et hogy mit ír. Köszi. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október14, 2007 Megoszt Elküldve Október14, 2007 ha esetleg találsz azonos számút:)akkor csak csere Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Október14, 2007 Megoszt Elküldve Október14, 2007 :lol: Hátt. Ha egy az egyben beteszed az uj müszercsoportot, nem kell semmit faragni. Nekem azért kellet,, mert az uj műszercsoportban mérföldes kmora volt. :lol: Tehát az eredeti kmorát beletettem az uj műszeregységbe. Sajnos kicsit más volt az alakja, kellett faragni rajta. De megoldható, ne félj tőle. Az előző astrámnál nem volt ilyen gond. Ott a kmkora egy az egyben passzolt a régi helyére. Mondjuk azért jó betenni az eredetit, mert igy nem kell a W számmal törödni. A többi műszer mindegyikben passzol. Persze GSI és a Dizel nem ugyanolyan mint a többi.:lol: de ha neked jó az uj műszeregység kmorája, akkor mondom, simán pár perc alatt cserélhető. Sok sikert. Üdv. Tiv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Október14, 2007 Megoszt Elküldve Október14, 2007 :P Hátt. Ha egy az egyben beteszed az uj müszercsoportot, nem kell semmit faragni. Nekem azért kellet,, mert az uj műszercsoportban mérföldes kmora volt. :lol: Tehát az eredeti kmorát beletettem az uj műszeregységbe. Sajnos kicsit más volt az alakja, kellett faragni rajta. De megoldható, ne félj tőle. Az előző astrámnál nem volt ilyen gond. Ott a kmkora egy az egyben passzolt a régi helyére. Mondjuk azért jó betenni az eredetit, mert igy nem kell a W számmal törödni. A többi műszer mindegyikben passzol. Persze GSI és a Dizel nem ugyanolyan mint a többi.:lol: de ha neked jó az uj műszeregység kmorája, akkor mondom, simán pár perc alatt cserélhető. Sok sikert. Üdv. Tiv. Ezt tudtam, hogy az órát magát simán lehet belerakni, de azt nem hogyha a W szám nemstimmel és az órát kell átraknom akkor csak a formája gáz... Oké, akkor végülis a gyártója is mindegy. Már csak kéne találni egyet. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Október14, 2007 Megoszt Elküldve Október14, 2007 www.opelbonto.hu Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október15, 2007 Megoszt Elküldve Október15, 2007 www.opelbonto.hu Nem is tudom..., van aki panaszkodik rájuk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október15, 2007 Megoszt Elküldve Október15, 2007 Nem is tudom..., van aki panaszkodik rájuk. Azon kívül hogy néha lusták utánanézni dolgoknak, és furcsa az árképzésük, nem szokott gond lenni velük :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október15, 2007 Megoszt Elküldve Október15, 2007 Azon kívül hogy néha lusták utánanézni dolgoknak, és furcsa az árképzésük, nem szokott gond lenni velük :lol: Na igen, az árképzés. Meg az is, hogy lebeszéled velük telón a cuccot, amit a neten kinézel, és mire odamész addigra nincs. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Október15, 2007 Megoszt Elküldve Október15, 2007 Én felhivtam őket szerdán, volt óra. Megrendeltem a netes megrendelőjükön. Válaszoltak emailban, pár ora mulva, hogy elküldték. Pénteken hozta a futár. 5000 plusz ÁFA plusz szállitás. = 7200 Huf. Szerintem korrekt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október15, 2007 Megoszt Elküldve Október15, 2007 Én felhivtam őket szerdán, volt óra. Megrendeltem a netes megrendelőjükön. Válaszoltak emailban, pár ora mulva, hogy elküldték. Pénteken hozta a futár. 5000 plusz ÁFA plusz szállitás. = 7200 Huf. Szerintem korrekt. Az jó. Én is 7e-ért vettem itt Győrben. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra2 Elküldve Október15, 2007 Megoszt Elküldve Október15, 2007 www.opelbonto.hu Ha e-mailbe vagy telefonon keresed őket, akkor nem sokra fogsz jutni. :lol: Ha megkeresed őket személyesen, akkor teljesen korrektek, segítőkészek. Bár a két csajszi nem áll a helyzet magaslatán. :lol: Ha ügyes vagy, akkor alkudni is tudsz. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október15, 2007 Megoszt Elküldve Október15, 2007 én 7 et nem adok ki érte tuti 5 ért volt nyiregyi bogár bontóban, meg az a vaterás cucc 3 ba na az votl a korrekt:) postával meglett volna 4500bol:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Október15, 2007 Megoszt Elküldve Október15, 2007 én 7 et nem adok ki érte tuti 5 ért volt nyiregyi bogár bontóban, meg az a vaterás cucc 3 ba na az votl a korrekt:) postával meglett volna 4500bol:) Senki nem mondta hogy vegyél 7 ér. Miért szalasztottad el a 4500-ast? Én egy lépést nem tettem érte, behozták a lakásba. Nekem ennyiért megérte. :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október15, 2007 Megoszt Elküldve Október15, 2007 Senki nem mondta hogy vegyél 7 ér. Miért szalasztottad el a 4500-ast? Én egy lépést nem tettem érte, behozták a lakásba. Nekem ennyiért megérte. :lol: :lol: Lustaság,fél egészség! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október15, 2007 Megoszt Elküldve Október15, 2007 hát 4500 am se volt most rá:lol: am nekem se kellene messze menni érte:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Október15, 2007 Megoszt Elküldve Október15, 2007 Lustaság,fél egészség! :lol: :lol: :lol: :P ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Október16, 2007 Megoszt Elküldve Október16, 2007 milyen gyertyát érdemes belerakni egy c14nz-be? gyárilag wr7dc-t írnak hozzá, ha jól emléxem, az is menjen bele? így hirtelen csak wr8dc-t láttam meg wr91x supert szinte folyamatosan pislákol a töltésjelzőm hogyan lehet megnézni, hogy a feszstab rossz-e? ki tudom én azt cserélni, vagy érdemesebb szakival megcsináltatni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október16, 2007 Megoszt Elküldve Október16, 2007 gondolom egy komplett generátor felújítás be fog játszani, hacsak nem a szíj csúszik :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Október16, 2007 Megoszt Elküldve Október16, 2007 Nem olyan nagy ördöngősség a generátor felújítása. Ha a kiszerelés megy, akkor a felújítás is. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Október16, 2007 Megoszt Elküldve Október16, 2007 szerkesztettem még bele :lol: a szíj elvileg nem csúszik, a feszessége is megfelelő az akksi egyébbként rendben van, mert múltkor sikeresen lemerítettem és töltés után is pislákolt a lámpa Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október16, 2007 Megoszt Elküldve Október16, 2007 Az akkut azért még mérd meg, ha nincs 12V a kapocsfeszültsége töltött állapotban, akkor az is lehet ludas (nehogy a felújított generátort tönkrevágja). Hosszabban szokott állni az autód? Illetve érdemes még a motorról menő testkábelt megnézni, az is szokott meglepit okozni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október16, 2007 Megoszt Elküldve Október16, 2007 milyen gyertyát érdemes belerakni egy c14nz-be? gyárilag wr7dc-t írnak hozzá, ha jól emléxem, az is menjen bele? így hirtelen csak wr8dc-t láttam meg wr91x supert szinte folyamatosan pislákol a töltésjelzőm hogyan lehet megnézni, hogy a feszstab rossz-e? ki tudom én azt cserélni, vagy érdemesebb szakival megcsináltatni? Sztem jó a WR7DC, vagy eredeti GM gyertyából 12 14 807 számú (figyelj, hogy ne made in China legyen), vagy Beru-ból a 14 R-7 DU. A töltést egy multiméterrel meg tudod mérni: mérj egy akkufeszt álló motornál, aztán indítsd be a motort, és mérd meg úgy is, adj egy kis gázt, ha feljebb megy, mint álló motornál, akkor van töltés. A fesszabályzót ki tudod cserélni (legalábbis a Bosch-t) két csavar rögzíti a generátor hátulján, azokat kitekered, fesszabályzót kihúzod, újat berakod (~3000Ft), csavarokat meghúzod és kész. Ha ezután is világít, akkor felújíttatod a generátort. Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Október16, 2007 Megoszt Elküldve Október16, 2007 naponta használom, riasztó sincs már benne, hogy leszívja délután rámérek akkor akksira is azért Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts