Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

:lol:

Hátt.

Ha egy az egyben beteszed az uj müszercsoportot, nem kell semmit faragni. Nekem azért kellet,, mert az uj műszercsoportban mérföldes kmora volt. :lol:

Tehát az eredeti kmorát beletettem az uj műszeregységbe. Sajnos kicsit más volt az alakja, kellett faragni rajta. De megoldható, ne félj tőle. Az előző astrámnál nem volt ilyen gond. Ott a kmkora egy az egyben passzolt a régi helyére. Mondjuk azért jó betenni az eredetit, mert igy nem kell a W számmal törödni. A többi műszer mindegyikben passzol. Persze GSI és a Dizel nem ugyanolyan mint a többi.:lol: de ha neked jó az uj műszeregység kmorája, akkor mondom, simán pár perc alatt cserélhető. Sok sikert.

Üdv. Tiv.

Link to comment
Megosztás:

:P

Hátt.

Ha egy az egyben beteszed az uj müszercsoportot, nem kell semmit faragni. Nekem azért kellet,, mert az uj műszercsoportban mérföldes kmora volt. :lol:

Tehát az eredeti kmorát beletettem az uj műszeregységbe. Sajnos kicsit más volt az alakja, kellett faragni rajta. De megoldható, ne félj tőle. Az előző astrámnál nem volt ilyen gond. Ott a kmkora egy az egyben passzolt a régi helyére. Mondjuk azért jó betenni az eredetit, mert igy nem kell a W számmal törödni. A többi műszer mindegyikben passzol. Persze GSI és a Dizel nem ugyanolyan mint a többi.:lol: de ha neked jó az uj műszeregység kmorája, akkor mondom, simán pár perc alatt cserélhető. Sok sikert.

Üdv. Tiv.

Ezt tudtam, hogy az órát magát simán lehet belerakni, de azt nem hogyha a W szám nemstimmel és az órát kell átraknom akkor csak a formája gáz... Oké, akkor végülis a gyártója is mindegy. Már csak kéne találni egyet. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Én felhivtam őket szerdán, volt óra. Megrendeltem a netes megrendelőjükön. Válaszoltak emailban, pár ora mulva, hogy elküldték. Pénteken hozta a futár. 5000 plusz ÁFA plusz szállitás. = 7200 Huf. Szerintem korrekt.

Az jó. Én is 7e-ért vettem itt Győrben. :lol:

Link to comment
Megosztás:

www.opelbonto.hu

Ha e-mailbe vagy telefonon keresed őket, akkor nem sokra fogsz jutni. :lol: Ha megkeresed őket személyesen, akkor teljesen korrektek, segítőkészek. Bár a két csajszi nem áll a helyzet magaslatán. :lol: Ha ügyes vagy, akkor alkudni is tudsz. :lol:

Link to comment
Megosztás:

én 7 et nem adok ki érte tuti

5 ért volt nyiregyi bogár bontóban, meg az a vaterás cucc 3 ba na az votl a korrekt:)

postával meglett volna 4500bol:)

Senki nem mondta hogy vegyél 7 ér. Miért szalasztottad el a 4500-ast? Én egy lépést nem tettem érte, behozták a lakásba. Nekem ennyiért megérte. :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

milyen gyertyát érdemes belerakni egy c14nz-be?

gyárilag wr7dc-t írnak hozzá, ha jól emléxem, az is menjen bele?

így hirtelen csak wr8dc-t láttam meg wr91x supert

szinte folyamatosan pislákol a töltésjelzőm

hogyan lehet megnézni, hogy a feszstab rossz-e?

ki tudom én azt cserélni, vagy érdemesebb szakival megcsináltatni?

Link to comment
Megosztás:

Az akkut azért még mérd meg, ha nincs 12V a kapocsfeszültsége töltött állapotban, akkor

az is lehet ludas (nehogy a felújított generátort tönkrevágja). Hosszabban szokott állni az autód?

Illetve érdemes még a motorról menő testkábelt megnézni, az is szokott meglepit okozni.

Link to comment
Megosztás:

milyen gyertyát érdemes belerakni egy c14nz-be?

gyárilag wr7dc-t írnak hozzá, ha jól emléxem, az is menjen bele?

így hirtelen csak wr8dc-t láttam meg wr91x supert

szinte folyamatosan pislákol a töltésjelzőm

hogyan lehet megnézni, hogy a feszstab rossz-e?

ki tudom én azt cserélni, vagy érdemesebb szakival megcsináltatni?

Sztem jó a WR7DC, vagy eredeti GM gyertyából 12 14 807 számú (figyelj, hogy ne made in China legyen), vagy Beru-ból a 14 R-7 DU.

A töltést egy multiméterrel meg tudod mérni: mérj egy akkufeszt álló motornál, aztán indítsd be a motort, és mérd meg úgy is, adj egy kis gázt, ha feljebb megy, mint álló motornál, akkor van töltés. A fesszabályzót ki tudod cserélni (legalábbis a Bosch-t) két csavar rögzíti a generátor hátulján, azokat kitekered, fesszabályzót kihúzod, újat berakod (~3000Ft), csavarokat meghúzod és kész. Ha ezután is világít, akkor felújíttatod a generátort.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.