J0hnny Elküldve Október11, 2007 Megoszt Elküldve Október11, 2007 Az teljesen jó. Johnny, az nem úgy van, ha kiégett a töltéslámpád akkor nincs töltésed, mert nincs gerjesztőáram? :lol: Én ezt cáfolnám! Nekem amikor kilóméterórát cseréltem nem volt benne töltésvisszajelző izzó! Onnan vettem észre,hogy a dízel a generátorról kapja a fordulatszámjelet és mindig csak indítás után kb 1 perccel lett fordszámjelem. Szal,ha a töltésvisszajelzőben rossz az izzó,akkor csak előgerjesztést nem kap a generátor,de ahogy eléri a megfelelő fordulatot,úgyan úgy fog tölteni,mint normál esetben.Nekem legalábbis így volt,müszerrel mértem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október11, 2007 Megoszt Elküldve Október11, 2007 Ha már ott jász, kicserélheted a keféket is. Ezt írtam fentebb,ha nagyon kopott,kb 1cm-nél rövidebb--->>csere! Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október11, 2007 Megoszt Elküldve Október11, 2007 Én ezt cáfolnám! Nekem amikor kilóméterórát cseréltem nem volt benne töltésvisszajelző izzó! Onnan vettem észre,hogy a dízel a generátorról kapja a fordulatszámjelet és mindig csak indítás után kb 1 perccel lett fordszámjelem. Szal,ha a töltésvisszajelzőben rossz az izzó,akkor csak előgerjesztést nem kap a generátor,de ahogy eléri a megfelelő fordulatot,úgyan úgy fog tölteni,mint normál esetben.Nekem legalábbis így volt,müszerrel mértem. Hááát, nem tudom, mint azt fentebb leírtam, nekem gerjesztőáram nélkül nem volt töltésem, mondjuk nem ford. szám mérős óra volt benne (dízel kadett). Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október11, 2007 Megoszt Elküldve Október11, 2007 Ezt írtam fentebb,ha nagyon kopott,kb 1cm-nél rövidebb--->>csere! Visszaolvastam, "télleg", sorripszilon. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október11, 2007 Megoszt Elküldve Október11, 2007 és nektek az nem elég nagy bibi ha nincs előgerjesztés és csak fordulaton tölt a geni?:lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Október11, 2007 Megoszt Elküldve Október11, 2007 Én ezt cáfolnám! Nekem amikor kilóméterórát cseréltem nem volt benne töltésvisszajelző izzó! Onnan vettem észre,hogy a dízel a generátorról kapja a fordulatszámjelet és mindig csak indítás után kb 1 perccel lett fordszámjelem. Szal,ha a töltésvisszajelzőben rossz az izzó,akkor csak előgerjesztést nem kap a generátor,de ahogy eléri a megfelelő fordulatot,úgyan úgy fog tölteni,mint normál esetben.Nekem legalábbis így volt,müszerrel mértem. nekem mikor feszszab gondom volt, kilőtte a töltés lámpát, és miután sikerült normalizálni az állapotot, csak utána cseréltem izzót. Töltésem gyakorlatilag az első 1200-1500-as fordulat eléréstől volt .... és nektek az nem elég nagy bibi ha nincs előgerjesztés és csak fordulaton tölt a geni?:lol: ... és az első pillanattól, ahogy megvolt a fordulaton a gerjesztés, utána alapjáraton is volt töltés. (jó dolog a Gabi féle BC, még a 17 Voltot is kibírta! :lol: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október11, 2007 Megoszt Elküldve Október11, 2007 Ugyanarról beszélünk Laci! Ha az izzó rossz,nincs előgerjesztése a generátornak,de ha felpörög,úgyan úgy müködik mint normál állpotban. Az előgerjesztés arra kell,hogy rögtön indítás után ne legyen potenciálkülönbség. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Október11, 2007 Megoszt Elküldve Október11, 2007 J0hnny! A te leírásod alátámasztasáként írtam, amit írtam. :lol: kápis? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Október11, 2007 Megoszt Elküldve Október11, 2007 Hogy tudtok ti káromkodni. :lol: Nincs potenciája? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október11, 2007 Megoszt Elküldve Október11, 2007 J0hnny! A te leírásod alátámasztasáként írtam, amit írtam. :lol: kápis? Akkor az én anyámat,én kérek elnézést! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Október11, 2007 Megoszt Elküldve Október11, 2007 Akkor az én anyámat,én kérek elnézést! :lol: Rendben! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
petho0506 Elküldve Október13, 2007 Megoszt Elküldve Október13, 2007 Hali! Érdekelne, hogy fordulatszámmérős km órát bele lehet rakni sima km óra helyére? Működni fog a fordulatszámmérő? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október13, 2007 Megoszt Elküldve Október13, 2007 Hali! Érdekelne, hogy fordulatszámmérős km órát bele lehet rakni sima km óra helyére? Működni fog a fordulatszámmérő? :lol: Függ attól: -milyen motorú géped van -milyen évjárat Link to comment Megosztás: More sharing options...
petho0506 Elküldve Október13, 2007 Megoszt Elküldve Október13, 2007 Függ attól: -milyen motorú géped van -milyen évjárat 1.4 8v 60Le 1996 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Október13, 2007 Megoszt Elküldve Október13, 2007 Hali! Érdekelne, hogy fordulatszámmérős km órát bele lehet rakni sima km óra helyére? Működni fog a fordulatszámmérő? :lol: Én ebben a percben végeztem ugyanezzel a művelettel. Igaz ez dizel. Megrendeltem az órát, két nap mulva hozta a futár 7200 Huf-ért postaköltséggel együtt. Igaz kicsit mókolni kellet, mert ez egy mérföldes kmora volt. Ilyet astrában még nem láttam. Nem akartam mmindig átszámolni a kilométerszámlálót, ezért beleraktam az eredeti kilométerórát. Na ez sem volt egyszerű, mert faragni kellett a házon. Amugy csak betettem, és működött. Be volt vezetékezve. Az előző astrámban, X16XEL- ben be kellett füzni egy vezetéket az ECU és a kmora közé. Nyugodtan nekiállhatsz. Menni nfog az, és van értelme. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október13, 2007 Megoszt Elküldve Október13, 2007 1.4 8v 60Le 1996 Ahogy Tiv is mondja, simán ki lehet cserélni, én is megtettem már 2 autón is. Arra figyelj a műszeregység vásárlásánál, hogy a km-óra számlap alsó részén levő W= szám megegyező legyen a mostanival, és a fordszámmérő része 7000-ig legyen skálázva, a km-óra pedig 220-ig. Neked már jó eséllyel nincs bekábelezve a fordszámmérő vezetéke, úgyhogy arra készülj fel, hogy egy vezetéket esetleg be kell húznod a motorvezérlőtől a műszerfal csatijába. Úgyhogy ha bontóból vagy bontásból veszed a műszerfalat, kérd el a műszerfalcsatiból a zöld színű vezetéket a csatlakozóérintkezővel együtt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október13, 2007 Megoszt Elküldve Október13, 2007 és olvass vissza pár oldalal, töviről hegyire le van irva, képekel együtt 5 ezernél többet nem érdemes kiadni csak az óráért, vaterát tudom ajánlani ott volt mostanában 4ezer alatt Link to comment Megosztás: More sharing options...
petho0506 Elküldve Október13, 2007 Megoszt Elküldve Október13, 2007 és olvass vissza pár oldalal, töviről hegyire le van irva, képekel együtt 5 ezernél többet nem érdemes kiadni csak az óráért, vaterát tudom ajánlani ott volt mostanában 4ezer alatt Köszöntem!! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imi (Astra) Elküldve Október13, 2007 Megoszt Elküldve Október13, 2007 Hello! Egy 2002-es F Astra-m van,és az érdekelne,hogy a kézi ablakemelőt (elsősorban az elsőre gondolok),hogyan lehet átalakítani elektromosra?Elég csak egy motor és kapcsoló,vagy az egész mechanika cserére szorul?És árba mennyi lenne ez? Köszi:IMI Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október13, 2007 Megoszt Elküldve Október13, 2007 ha gyárit raksz bele, akkor komplett mechanika és kábelköteg csere. ha utólagost (zajos, lassan jár, és 2-3 évig tart) raksz, akkor csak kábeleket kell behúzkodni, és a gyári tekerő tengelyére megy rá a mechanika. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október13, 2007 Megoszt Elküldve Október13, 2007 ha gyárit raksz bele, akkor komplett mechanika és kábelköteg csere. ha utólagost (zajos, lassan jár, és 2-3 évig tart) raksz, akkor csak kábeleket kell behúzkodni, és a gyári tekerő tengelyére megy rá a mechanika. kábelköteget hogy érted??? az egész kéábelköteget, ami a kocsiba fut vagy hogy is? egyébként azzal én is egyet értek, hogy a gyári az igazi megoldás, az ilyen olcso cuccok elég gyatrák én ugy 40körül hallottam talán a 4 ajtoba Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október13, 2007 Megoszt Elküldve Október13, 2007 kábelköteget hogy érted??? az egész kéábelköteget, ami a kocsiba fut vagy hogy is? ... Nem, csak ami az ajtókkal kapcsolatos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október13, 2007 Megoszt Elküldve Október13, 2007 ja értem azért csodálkoztam, mert nekem a kábelköteg két db vezeték volt még nem volt központim:) az meg köteg hát..:lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Október14, 2007 Megoszt Elküldve Október14, 2007 Nah megnéztem a műszerfalat. Delco gyártmányú. :lol: Ha a másik VDO lesz, akkor átlehet bele rakni az órát? Mondtátok hogy nehezen, az ilyenkor mit takar? Le kell belőle vágni kicsit? Vagy megfaragni? :lol: Szerk.: Van ződ vezetékem. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október14, 2007 Megoszt Elküldve Október14, 2007 Nah megnéztem a műszerfalat. Delco gyártmányú. :lol: Ha a másik VDO lesz, akkor átlehet bele rakni az órát? Mondtátok hogy nehezen, az ilyenkor mit takar? Le kell belőle vágni kicsit? Vagy megfaragni? :lol: Szerk.: Van ződ vezetékem. :lol: Faragás lesz belőle,ha nem egyezik meg! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts