hening Elküldve Október9, 2007 Megoszt Elküldve Október9, 2007 Sziasztok. Az elakadásjelzőmben kiéget a rizsszem izzó a nagyobb baj hogy összeroppant mikor kiakartam szedni... mondjuk utolag kiderült nem is lehet kiszedni.... Ha valaki tudná lehet kapni kompletten ilyen kapcsolot és mennyiért azt megköszönném Én tavaly vettem kb 3e ft, sztem bármalyik autósboltban. Hozzáteszem nekem nem az égő szállt el, hanem nem maradt benn a gomb és állandóan ment az elakadásjelző, vettem egyet és kicseréltem. Persze nem hagyott nyugodni a dolog, így szétszedtem. Annyi baja volt összesen, hogy az akasztó lemez vége le volt görbülve, így nem tudta rögzíteni benyomott állásban. Tehát van 1 ilyen kapcsolóm fölösbe, ha kell a tied lehet, ha errefelé jársz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október9, 2007 Megoszt Elküldve Október9, 2007 szeritnem lehet cseélni, csak nem eccrűen kihuzod bedugod az ujjat, hanem forrasztani kell Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.7DTL Elküldve Október10, 2007 Megoszt Elküldve Október10, 2007 Én tavaly vettem kb 3e ft, sztem bármalyik autósboltban. Hozzáteszem nekem nem az égő szállt el, hanem nem maradt benn a gomb és állandóan ment az elakadásjelző, vettem egyet és kicseréltem. Persze nem hagyott nyugodni a dolog, így szétszedtem. Annyi baja volt összesen, hogy az akasztó lemez vége le volt görbülve, így nem tudta rögzíteni benyomott állásban. Tehát van 1 ilyen kapcsolóm fölösbe, ha kell a tied lehet, ha errefelé jársz. Köszönöm az ajánlatot, de olcsob ha megveszem mint ha arrajárok :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október10, 2007 Megoszt Elküldve Október10, 2007 Köszönöm az ajánlatot, de olcsob ha megveszem mint ha arrajárok :lol: Nincs mit, bár akár pstán is elküldhetem, ha gondolod. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október10, 2007 Megoszt Elküldve Október10, 2007 a forrasztást nem nézte senki?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.7DTL Elküldve Október10, 2007 Megoszt Elküldve Október10, 2007 a forrasztást nem nézte senki?? Nem lehet forrasztani azért mert egy barna színű csőben van az izzó és egyben van ki öntve a tartó részével én azzal próbálkoztam, hogy be vágtam az izzó aljánál a műanyagot de sajna erősen be van forrasztva. Véleményem szerint nem lehet csak az izzót cserélni. Mondjuk most is működik tökéletesen csak nem világit :lol: Amúgy a középkonzol izzó cserém is majdnem katasztrófába torkollott a nyár végén mivel lusta voltam és csak az előlapot feszítettem ki (mikor a bovdeneket ki kötöttem (kb 2éve) akkor simán tudtam cserélni)na az egyik izzót sikerült össze roppantanom. Tehát javaslom mindnekinek, hogy rendesen szedje szét inkább szánja rá az időt mint genyoznia keljen :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
DP@i Elküldve Október10, 2007 Megoszt Elküldve Október10, 2007 Nem lehet forrasztani azért mert egy barna színű csőben van az izzó és egyben van ki öntve a tartó részével én azzal próbálkoztam, hogy be vágtam az izzó aljánál a műanyagot de sajna erősen be van forrasztva. Véleményem szerint nem lehet csak az izzót cserélni. Mondjuk most is működik tökéletesen csak nem világit :lol: Amúgy a középkonzol izzó cserém is majdnem katasztrófába torkollott a nyár végén mivel lusta voltam és csak az előlapot feszítettem ki (mikor a bovdeneket ki kötöttem (kb 2éve) akkor simán tudtam cserélni)na az egyik izzót sikerült össze roppantanom. Tehát javaslom mindnekinek, hogy rendesen szedje szét inkább szánja rá az időt mint genyoznia keljen :P Lassan teljes sötétség lesz a műszerfalam, de még mindig nem szántam időt az izzócserékre :lol: Egyszer megláttam izzót az autósboltban, vettem vagy 4-et, majd mikor elakadtam a bowdeneknél, akkor rájöttem, hogy nem is annyira hiányzik az a világítás ;) Azóta már ki van égve vagy 10 :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.7DTL Elküldve Október10, 2007 Megoszt Elküldve Október10, 2007 Lassan teljes sötétség lesz a műszerfalam, de még mindig nem szántam időt az izzócserékre :lol: Egyszer megláttam izzót az autósboltban, vettem vagy 4-et, majd mikor elakadtam a bowdeneknél, akkor rájöttem, hogy nem is annyira hiányzik az a világítás ;) Azóta már ki van égve vagy 10 :lol: Nincs benne 10 :hiya: Pedig egyszerű maximum 3óra hossza de akkor nagyon körültekintő voltál. és le is fényképeztem milyen szerszámok kellenek hozzá pilla meg keresem :lol: Megleltem http://dzsolo.xfree.hu/79634 ez a genyázos a legutolsó szerelés volt :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
DP@i Elküldve Október10, 2007 Megoszt Elküldve Október10, 2007 Nincs benne 10 ;) Pedig egyszerű maximum 3óra hossza de akkor nagyon körültekintő voltál. és le is fényképeztem milyen szerszámok kellenek hozzá pilla meg keresem :lol: Megleltem http://dzsolo.xfree.hu/79634 ez a genyázos a legutolsó szerelés volt :lol: Nincs 10? Szóval nem világít a középkonzolomon már semmi. Fokozatosan megadta magát a hamutartó, a fűtés tekerői, minden. Elsötétült már a világításkapcsolóm is és a műszerek számlapjának világítása is már egy foltban sötét. :lol: Na majd ha nagyon ráérek, nekilátok. Mi lehet? Maximum lenyitott műszerfallal járok egy darabig, és bowdeneket húzogatok, ha melegem lenne :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október10, 2007 Megoszt Elküldve Október10, 2007 Nincs 10? Szóval nem világít a középkonzolomon már semmi. Fokozatosan megadta magát a hamutartó, a fűtés tekerői, minden. Elsötétült már a világításkapcsolóm is és a műszerek számlapjának világítása is már egy foltban sötét. :lol: Na majd ha nagyon ráérek, nekilátok. Mi lehet? Maximum lenyitott műszerfallal járok egy darabig, és bowdeneket húzogatok, ha melegem lenne :lol: Töltésed rendben van?Nem tölt túl egy kicsit? Link to comment Megosztás: More sharing options...
DP@i Elküldve Október10, 2007 Megoszt Elküldve Október10, 2007 Töltésed rendben van?Nem tölt túl egy kicsit? Öööö... passz. Minek mértem volna. 4 éve nyüstölöm a kocsit és mindig tompítottal közlekedek, akksival sem volt gond még. 4 év alatt nem kéne normál esetben tönkremenjenek, mi? :lol: Mennyi a jó érték? Holnap megmérem, ha nem felejtem el. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október10, 2007 Megoszt Elküldve Október10, 2007 Öööö... passz. Minek mértem volna. 4 éve nyüstölöm a kocsit és mindig tompítottal közlekedek, akksival sem volt gond még. 4 év alatt nem kéne normál esetben tönkremenjenek, mi? :lol: Mennyi a jó érték? Holnap megmérem, ha nem felejtem el. 13.8V és 14.4V között! Nekem amikor szar volt a feszszabom 16V-ra is felment és szépen égtek ki az izzóim sorban,ezért kérdem mennyi az annyi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
DP@i Elküldve Október10, 2007 Megoszt Elküldve Október10, 2007 13.8V és 14.4V között! Nekem amikor szar volt a feszszabom 16V-ra is felment és szépen égtek ki az izzóim sorban,ezért kérdem mennyi az annyi! Eszembe jutott valami. A hűtővíz-ventillátorom szerintem okozhat gondot... Nem gyári GM, hanem a Diaviások rakták bele a kondi miatt (2 hűtőre 1 nagy venti). Azt mondják ennek jó a hatásfoka. Elég erős is. Csak mint kiderült - mikor bekapcsol leránt kb. 20-25 Ampert! Lehet gond az izzóknak is ez a feszültség ingadozás... városi használatú kocsi, sokszor ki-be kapcsol. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október11, 2007 Megoszt Elküldve Október11, 2007 A gyári is annyit ránt le bekapcsoláskor, nem gond az. És ez nem okozhat gondot az izzók terén, ugyanis túlfeszt nem okoz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DP@i Elküldve Október11, 2007 Megoszt Elküldve Október11, 2007 13.8V és 14.4V között! Nekem amikor szar volt a feszszabom 16V-ra is felment és szépen égtek ki az izzóim sorban,ezért kérdem mennyi az annyi! Na, megmértem. Üresjáratban tudtam csak mérni, de 13,9V lekapcsolva minden, 13,8V tompított fénnyel és 13,5V tompítottal és ventillátorral. Szerintem tökéletes. Ezek szerint túlfesz tenné tönkre. Majd megmérem emelt fordulaton is, ha gondoljátok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október11, 2007 Megoszt Elküldve Október11, 2007 ez jónak tűnik így Link to comment Megosztás: More sharing options...
Minosz Elküldve Október11, 2007 Megoszt Elküldve Október11, 2007 Tessék levenni aknából és szétszedni. Keféket,csapágyakat cserélni,brigiben átmosni és ahol kell jól megtömni zsírral és úgy visszarakni. Megfogod látni mennyivel jobban fog indulni. Ha nincs hozzá helyed,időd,szerszámod vidd egy autóvillamosági szerelőhöz,majd az rendbeteszi. Lehetőleg tél előtt,nehogy úgy járj mint én,hogy dec 23.-án adta be a kulcsot. Tanács megfogadva, utánakérdeztem :lol: Két szakival beszéltem, azt mondták, a teljesen felújítottra való csere lenne a tuti, amihez járna ugye garancia is, brutto 30-48 e, plsuz 11-16e a munkadíj. Ezt csak én gondolom nagyon soknak, vagy tényleg sok??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október11, 2007 Megoszt Elküldve Október11, 2007 sokkk 15-20 körül csinálják mifelénk a teljes felújítást. De bontóban 5-10 között adnak egyet. :lol: Milyen motorhoz is kell ez? Mert nekem van egy félretett Valeo, 1.4-1.6 mocikhoz, azt olcsón megkapnád :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Minosz Elküldve Október11, 2007 Megoszt Elküldve Október11, 2007 sokkk 15-20 körül csinálják mifelénk a teljes felújítást. De bontóban 5-10 között adnak egyet. :lol: Milyen motorhoz is kell ez? Mert nekem van egy félretett Valeo, 1.4-1.6 mocikhoz, azt olcsón megkapnád :lol: 1992-es, C16NZ... esetleg beszerelést is vállalsz? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október11, 2007 Megoszt Elküldve Október11, 2007 Na, megmértem. Üresjáratban tudtam csak mérni, de 13,9V lekapcsolva minden, 13,8V tompított fénnyel és 13,5V tompítottal és ventillátorral. Szerintem tökéletes. Ezek szerint túlfesz tenné tönkre. Majd megmérem emelt fordulaton is, ha gondoljátok. Az teljesen jó. Johnny, az nem úgy van, ha kiégett a töltéslámpád akkor nincs töltésed, mert nincs gerjesztőáram? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október11, 2007 Megoszt Elküldve Október11, 2007 Az teljesen jó. Johnny, az nem úgy van, ha kiégett a töltéslámpád akkor nincs töltésed, mert nincs gerjesztőáram? :lol: De. Viszont akkor csak az akku kapocsfeszültségét tudod mérni is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október11, 2007 Megoszt Elküldve Október11, 2007 igy ha jol emlékszem pont ezt olvastam nemrégen!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október11, 2007 Megoszt Elküldve Október11, 2007 De. Viszont akkor csak az akku kapocsfeszültségét tudod mérni is. Én is így tudtam. Egyszer rátolattam egy vastag kötöződrótra és leszakította a gerjesztőkábelemet, mire hazaértem 10 m-re nem láttam. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október11, 2007 Megoszt Elküldve Október11, 2007 Tanács megfogadva, utánakérdeztem :lol: Két szakival beszéltem, azt mondták, a teljesen felújítottra való csere lenne a tuti, amihez járna ugye garancia is, brutto 30-48 e, plsuz 11-16e a munkadíj. Ezt csak én gondolom nagyon soknak, vagy tényleg sok??? Baromi sok! Ahogy Gabi mondja max 15-20E,de nem nagy kunszt otthon szétkapni és hőálló zsírral újra összerakni. Igazából kiszáradnak a siklócsapágyai és tele megy kuplungtárcsa porával,amúgy semmi baja a szerkezetnek. Ezt kell kitakarítani és újrazsírozni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október11, 2007 Megoszt Elküldve Október11, 2007 Baromi sok! Ahogy Gabi mondja max 15-20E,de nem nagy kunszt otthon szétkapni és hőálló zsírral újra összerakni. Igazából kiszáradnak a siklócsapágyai és tele megy kuplungtárcsa porával,amúgy semmi baja a szerkezetnek. Ezt kell kitakarítani és újrazsírozni. Ha már ott jársz, kicserélheted a keféket is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts