Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

ha minden csavar ki van szedve, és az oldalsó ráhajtás is ki van hajtva, akkor van egy szegecsre hasonlító dolog még, ami fogja. annak a fejét lefúrod, és kész. Ja, ezt b vectra alapján írtam.

:lol: akkor az enyében lévő nem Vectra :lol: http://cgi.ebay.at/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...A:IT&ih=013

ez ilyen, sehol csavar... de ezt már Wolfi segítségével megoldottam, most más bajom, van, de az nem elektromos, hanem mechanikus, eltört a kilincs belső részében az a fém, ami a zárat rögzíti vízszintes állásban. :lol: Természetetsen ebből sem jó a 95 előtti bele, amiből van millió....

Link to comment
Megosztás:

Van egyáltalán benne hátul ajtókapcsoló??

Mert azt szerették kispórolni bizonyos évjárat után :lol:

Tény, hogy sok mindent kispóroltak belőle (ABS, klíma, napfénytető, fedélzeti computer, xenon), de a kapcsolót nem. Ma már furcsa módon csak a jobb hátsó ajtó kinyitásakor nem működött az utastér világítás, a bal hátsó ajtó nyitásakor viszont mindkét csillár világított. (Tegnap egyik hátsó ajtó nyitásakor sem égtek a lámpák.) Milyen hibára tippeltek?

Link to comment
Megosztás:

be van rohadva az ajtókapcsoló. Szedd ki, pucold meg, kis WD40, és jó is lesz :lol:

Valami érintkezési hiba lehetett... A műanyag tok el volt törve, illetve volt egy kis oxidálódás is. Köszönöm a tanácsot. Megnéztem a többi ajtót is, és azt láttam, hogy csak a hátsó két ajtó kapcsolója (értsd: nem maga a kapcsoló) azonos, az első kettőé különböző, különösen a vezető oldalán lévő.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy kis segítség kéne: F Astrám (2001, Classic) jobb oldali gyári hangszórója bedöglött ??? legalábbis a középső hangtartományt nem adja le. (oldalanként állítható hangerőszabályozója van) Mert a basszust szépen hozza, keményen berezonál a membránja, ha fullra ráadom a volume-t. (lehet állítani a rádió előlapon) Kipróbáltam egy másik hibátlan eredeti hangszóróval (le lett csekkolva ) és csatlakoztatás után ugyannezt a "gyenge hangot" (a szinte semmit) produkálta, kb. max hangerőálláson adott ki egy kis zörejt.. Bal hangszóróra visszaállítva ekkor már jó nagy hangzás volt érezhető .... szóvalvmi gáz lesz a jobb oldalival.

1. Mi lehet a gond, valami vezeték vagy fejegység hiba lehet? Érintkezési? A hangszóró két pici csatijánál a már csekkoltam , ott ilyet nem érzékeltem.. A fejegység egy Philips CAR 400-as.

2. Valaki tud egy jó /nem átvágos autóhifi szerelőt?

köszi evribádi!

Link to comment
Megosztás:

a fűtéskonzolban hány izzó van?

van kettő a tekerők között, egy a hátsóablak-fűtésnek, egy a belső levegő keringetőnek

az alsó részen van még?

márcsak mert az alján elég halován a fény :lol:

Tudtommal ennyi van, na meg a szivargyújtónál.

Link to comment
Megosztás:

Egy kis segítség kéne: F Astrám (2001, Classic) jobb oldali gyári hangszórója bedöglött ??? legalábbis a középső hangtartományt nem adja le. (oldalanként állítható hangerőszabályozója van) Mert a basszust szépen hozza, keményen berezonál a membránja, ha fullra ráadom a volume-t. (lehet állítani a rádió előlapon) Kipróbáltam egy másik hibátlan eredeti hangszóróval (le lett csekkolva ) és csatlakoztatás után ugyannezt a "gyenge hangot" (a szinte semmit) produkálta, kb. max hangerőálláson adott ki egy kis zörejt.. Bal hangszóróra visszaállítva ekkor már jó nagy hangzás volt érezhető .... szóvalvmi gáz lesz a jobb oldalival.

Csipogót nézted már a tükör állítókarnál?

Szerintem neked az nem szól...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Kis segítségre lenne szükségem. Szeretnék egy fordulatszámmérős műszerfalat az Astrámba, de gondolom nem csak úgy megy a dolog hogy kikapom a nem fordulatszámmérőset és berakom a fordulatszámmérőset és működik. Gondolom van neki valami extra kábelezése vagy esetleg valami változás a motorban... Erről szeretnék valami infót kapni. Kerestem a fórum keresőjével de semmi érdemlegeset nem mutatott nekem... :lol:

A másik kérdésem az lenne hogyha veszek mondjuk egy W=1068-as áttételű műszerfalat, akkor az enyémnek ( ami W=1111 ) a km/h óráját nem lehet átszerelni a másikba? Tehát mindenképpen W=1111es áttételű órát kell keresnem? Már egy ideje kutakodok utánna és ahogy látom lehetetlen olyat találni. :lol:

Szerk.: Most máshogy rákerestem és megtaláltam a megoldásokat a problémámra. Bocsi hogy láma voltam. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Kis segítségre lenne szükségem. Szeretnék egy fordulatszámmérős műszerfalat az Astrámba, de gondolom nem csak úgy megy a dolog hogy kikapom a nem fordulatszámmérőset és berakom a fordulatszámmérőset és működik. Gondolom van neki valami extra kábelezése vagy esetleg valami változás a motorban... Erről szeretnék valami infót kapni. Kerestem a fórum keresőjével de semmi érdemlegeset nem mutatott nekem... :lol:

A másik kérdésem az lenne hogyha veszek mondjuk egy W=1068-as áttételű műszerfalat, akkor az enyémnek ( ami W=1111 ) a km/h óráját nem lehet átszerelni a másikba? Tehát mindenképpen W=1111es áttételű órát kell keresnem? Már egy ideje kutakodok utánna és ahogy látom lehetetlen olyat találni. :lol:

De igen, elvileg csak úgy mennie kell, feltéve, ha kb. '96 előtti az autód. Különben be kell húzni egy kábelt a motortérből vagy az ECU-tól.

A W-számmal kapcsolatban: ha a mostani műszerfalad VDO gyártmányú, akkor át tudod szerelni a km-órát, és akkor valóban mindegy a W-száma. De ha a mostani Delco, akkor nem tudod átrakni (legalábbis nem egyszerű).

Link to comment
Megosztás:

De igen, elvileg csak úgy mennie kell, feltéve, ha kb. '96 előtti az autód. Különben be kell húzni egy kábelt a motortérből vagy az ECU-tól.

A W-számmal kapcsolatban: ha a mostani műszerfalad VDO gyártmányú, akkor át tudod szerelni a km-órát, és akkor valóban mindegy a W-száma. De ha a mostani Delco, akkor nem tudod átrakni (legalábbis nem egyszerű).

És a gyártmányát honnan tudom meg? Mert nézegettem a számlapot de nem látok rajta gyártó megjelölést... Honnan látom hogy melyik? :lol:

Link to comment
Megosztás:

És a gyártmányát honnan tudom meg? Mert nézegettem a számlapot de nem látok rajta gyártó megjelölést... Honnan látom hogy melyik? :lol:

A hátuljára van ráírva.

Szerintem ez kell neked: Katt ide!

...... és még az ára is jó!

Csak meg kell kérdezni a W-számát a vásárlás előtt (már ha nem VDO a mostani műszeregységed), meg hogy rajta van-e az útszakaszjeladó.

Link to comment
Megosztás:

A hátuljára van ráírva.

Csak meg kell kérdezni a W-számát a vásárlás előtt (már ha nem VDO a mostani műszeregységed), meg hogy rajta van-e az útszakaszjeladó.

Oks, tehát vásárlás előtt mindenképpen ki kell vennem az órát hogy meg tudjam nézni milyen márka és akkor már a Zöld vezetéket is meg tudom nézni hogy ottvan-e vagy nincs. Egyébként 93as a verdám. GL felszereltségű. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Hát majdnem megnéztem az órám tipusát... Úgy csináltam mindent ahogy a szerelési kézikönyv mutatta, minden csavart kiszedtem mindent... és sztem a bowden nem engedte hogy kihúzzam az egyésget. Próbáltam erőteljesebben meghúzni de féltem hogy leszakad a hátuljáról valami úgyhogy inkább visszaszereltem az egészet. Visszaszerelésnél meg az volt a gond hogy ugye meghúztam valamennyit jött kifelé a bowden utánna meg nyomta kifelé az órát... Féltem is hogy nem fog jól működni az óra ezután, de mentem egy tesztkört és semmi baja... Majd ha több időm lesz szétszedem normálisan... Ma este megyek vele melózni nem kéne szétbombázni. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Hát majdnem megnéztem az órám tipusát... Úgy csináltam mindent ahogy a szerelési kézikönyv mutatta, minden csavart kiszedtem mindent... és sztem a bowden nem engedte hogy kihúzzam az egyésget. Próbáltam erőteljesebben meghúzni de féltem hogy leszakad a hátuljáról valami úgyhogy inkább visszaszereltem az egészet. Visszaszerelésnél meg az volt a gond hogy ugye meghúztam valamennyit jött kifelé a bowden utánna meg nyomta kifelé az órát... Féltem is hogy nem fog jól működni az óra ezután, de mentem egy tesztkört és semmi baja... Majd ha több időm lesz szétszedem normálisan... Ma este megyek vele melózni nem kéne szétbombázni. :lol:

Az óra közepén rögzíti a spirált egy lapos lemez, azt az óra felé nyomva tudod kihúzni a spirált. Ezek után a vezetékcsatlakozó oldalát benyomva tudod kiszedni a kábeleket. Ahoz, hogy hozzáférj az óra hátsó feléhez, le kell szedni a világításkapcsoló körüli szellőzőpanelt is. Nekem legalábbis csak így sikerült, :lol: lehet, hogy túl nagy a kezem. :P Amúgy ma én is vettem egy órát, asszem holnap szerelem be, mert ma nem lesz rá időm. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Az óra közepén rögzíti a spirált egy lapos lemez, azt az óra felé nyomva tudod kihúzni a spirált. Ezek után a vezetékcsatlakozó oldalát benyomva tudod kiszedni a kábeleket. Ahoz, hogy hozzáférj az óra hátsó feléhez, le kell szedni a világításkapcsoló körüli szellőzőpanelt is. Nekem legalábbis csak így sikerült, :lol: lehet, hogy túl nagy a kezem. ;) Amúgy ma én is vettem egy órát, asszem holnap szerelem be, mert ma nem lesz rá időm. :lol:

Én is megvenném az órát mert ahogy olvastam nem nagy cucc ki és beszerelni, de nem tudom pontosan hogy milyen tipusú az órám addig nem szeretnék beleugrani egy 5eFt-os vételbe sem. Igaz hogy nem nagy összeg de akkor is.

Egyébként ismét olvasgattam és azt olvastam hogyha a spirál nem engedi az órát akkor le kell csavarni a motortérben a váltóról és akkor ki fog jönni. Ezt mé nem tudtam előtte elolvasni. :P :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.