Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

néhány utólagos klíma nem tudja vezérelni a ventit (a legtöbb olcsó), csak akkor kapcsol be,

ha bekapcsolod a szellőzőventit. :unsure:

ha auto módra kapcsolom a klímát, és csaka hőfokhoz nyúlok, akkor bekapcsolja a ventit.

viszont ha beállítom a hőfokot, majd leveszem a ventit 0-ra, akkor a kompresszor kikapcsol, hiába nem kapcsoltam ki a klímát...

: )

Link to comment
Megosztás:

ja igen azt én is szeretném tudni, meg azt hogy hogyan lehet lehuzni a mutatót, illetve hogy lehet vissza, és nem fog e remegni, mert trabiba golfba igen megromlott a mutató viszonya az órával leszedés visszarakás után!!

remeg 50ig ki se mozdul:S

Remegni nem fog, de pontosan nem tudod visszarakni sem.

Legalábbis nekem nem sikerült, a fordszámmérőn próbáltam, és most csal lefelé 200-at.

Link to comment
Megosztás:

Tudja-e valaki ????????????????????????????????????????????????????????

Az óra hátulján melyik csatlakozon, és melyik láb tehet arról, hogy alacsony üzemanyagszintnél kigyullad a sárga fény?

Csak azért kérdezem, mert bent van-e gyárilag az enyímben is, vagy azt jól kifelejtették....

Annak nincs külön lába a csatlakozón, ugyanaz a jel vezérli, mint az üzemanyagszint mérőt.

Link to comment
Megosztás:

Tudja-e valaki ????????????????????????????????????????????????????????

Az óra hátulján melyik csatlakozon, és melyik láb tehet arról, hogy alacsony üzemanyagszintnél kigyullad a sárga fény?

Csak azért kérdezem, mert bent van-e gyárilag az enyímben is, vagy azt jól kifelejtették....

Az izzót nézted már?

Link to comment
Megosztás:

és smd helyett pl 5mmes led befér a számlap alá??

és azért van neked két sorba az smd, hogy ne közvetlenül a számok alatt világitson, hanem a számok mellöl egy viszonylag egységes fényt kialakitva??

mennyire foglakozol ezekkel az órákkal?

megrendelésre csinálsz pl??

Link to comment
Megosztás:

F be hova tesztek utolagos kapcsolokat??

én kénytelen voltam most a kormány alatti kis műanyagba tenni a kapcsolokat, mert egyszerűen nem taléltam nekik jobb helyet.

az erősítőnek elég jo helyet tudtam csinálni, egy kis lemezbe fogtam, azt meg felcsavaroztam a gyári csavarral, a műszerfal párna aljánál.

de ott annyival ki is fujt a hely.

Link to comment
Megosztás:

F be hova tesztek utolagos kapcsolokat??

én kénytelen voltam most a kormány alatti kis műanyagba tenni a kapcsolokat, mert egyszerűen nem taléltam nekik jobb helyet.

az erősítőnek elég jo helyet tudtam csinálni, egy kis lemezbe fogtam, azt meg felcsavaroztam a gyári csavarral, a műszerfal párna aljánál.

de ott annyival ki is fujt a hely.

Én nem szeretem szanaszét fúrkálni a műszerfalat ha egy mód van rá, úgyhogy amíg lehet addig a gyári helyekre tezsem mindenféle utólagos pediféria kapcsolóját. Például ha nincs első ködlámpád, akkor szerezz hozzá egy gyári kapcsolót és tedd be a gyári helyére, majd utána már bármit ráköthetsz, akár az erősítőt is.

Link to comment
Megosztás:

Annak nincs külön lába a csatlakozón, ugyanaz a jel vezérli, mint az üzemanyagszint mérőt.

Biztos?

Mert nekem vki azt mondta, hogy 2 féle üzema.szint jelző létezik. Egyik 2 a másik 3 vezetékes. Különbség a 2 vezetékesnél nincs lámpa ami villogna. Ez biztos mert nemrég javítottam sajátom, és nekem is ilyen van. Most hogy órát cseréltem, már nekem is jó lenne a kis lámpicsek. És ha az órán visszakövetem a fólián a huzalozás, akkor valóban külön lábra megy. De nem bizos... :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Biztos?

Mert nekem vki azt mondta, hogy 2 féle üzema.szint jelző létezik. Egyik 2 a másik 3 vezetékes. Különbség a 2 vezetékesnél nincs lámpa ami villogna. Ez biztos mert nemrég javítottam sajátom, és nekem is ilyen van. Most hogy órát cseréltem, már nekem is jó lenne a kis lámpicsek. És ha az órán visszakövetem a fólián a huzalozás, akkor valóban külön lábra megy. De nem bizos... :lol:

Na ezt tényleg jó volna tisztázni!!!!!!

Link to comment
Megosztás:

Anno amikor kicseréltem az alap műszeregységet ford.szám mérősre, nem kellett semmit variálni, csak rádugtam a csatit és már működött is. Sajnos vannak kivételek ahol a ford.szám jel vezetéke hiányzik de olyanról még nem hallottam, hogy az üzemanyagszintmérő sárga lámpája ne működjön.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.