mackosajt Elküldve Szeptember18, 2007 Elküldve Szeptember18, 2007 szerintem be kell tudja, mert a digit majd bekapcsolja a ventit magának. sőt, a sima is bekapcsolja 1-es fokozatra a ventit.
opel16v Elküldve Szeptember18, 2007 Elküldve Szeptember18, 2007 néhány utólagos klíma nem tudja vezérelni a ventit (a legtöbb olcsó), csak akkor kapcsol be, ha bekapcsolod a szellőzőventit. :unsure:
szobikari Elküldve Szeptember18, 2007 Elküldve Szeptember18, 2007 néhány utólagos klíma nem tudja vezérelni a ventit (a legtöbb olcsó), csak akkor kapcsol be, ha bekapcsolod a szellőzőventit. :unsure: ha auto módra kapcsolom a klímát, és csaka hőfokhoz nyúlok, akkor bekapcsolja a ventit. viszont ha beállítom a hőfokot, majd leveszem a ventit 0-ra, akkor a kompresszor kikapcsol, hiába nem kapcsoltam ki a klímát... : )
opel16v Elküldve Szeptember18, 2007 Elküldve Szeptember18, 2007 Akkor márpedig a klímánál lesz a bibi, az kapcsolgatja a ventit véletlenszerűen. Klímaszervíz.
Novy Elküldve Szeptember19, 2007 Elküldve Szeptember19, 2007 Tehát nem feladni! Csinálni tovább... :unsure: na ezen én is gondolkoztam, hogy be lehet e mögé tenni több ledet, de nem láttam még szétszedve igy nem tudom a mérteket stb. nézegetem aképeket, és lehet majd PÜ be kérdezek ezt azt köszi üdv
Gepard Elküldve Szeptember20, 2007 Elküldve Szeptember20, 2007 Szerintem lehet. Pl: Katt ide! Ezzel könnyebb átjátszani a számlap (eredeti) különböző fényáteresztő képességét. (Több led, nagyobb ellenállás, poziciók, stb.) A mutatók alatt jól láttam, hogy 2-2 smd led van?
Novy Elküldve Szeptember20, 2007 Elküldve Szeptember20, 2007 ja igen azt én is szeretném tudni, meg azt hogy hogyan lehet lehuzni a mutatót, illetve hogy lehet vissza, és nem fog e remegni, mert trabiba golfba igen megromlott a mutató viszonya az órával leszedés visszarakás után!! remeg 50ig ki se mozdul:S
Kontárgyerek Elküldve Szeptember20, 2007 Elküldve Szeptember20, 2007 A mutatókat nagyon óvatossan!!!!!! Fontos, hogy elöbb jelöld be a pontos állását (ez a Km órára, és a fordszmérőre vonatkozik) mert ha nem ugyan úgy rakod vissza akkor hejtelen értékeket mutathat. Leszedni: fogsz egy villát (evőeszköz) és aládugod. Nagyon óvatossan és lassan lefeszíted, de ne ferdítsd!!!
Kontárgyerek Elküldve Szeptember20, 2007 Elküldve Szeptember20, 2007 Holnap beszerelem az új órát. Este majd felrakom a képeket... Marad a gyári villágítás, csak egyedi számlap...
Gepard Elküldve Szeptember20, 2007 Elküldve Szeptember20, 2007 ja igen azt én is szeretném tudni, meg azt hogy hogyan lehet lehuzni a mutatót, illetve hogy lehet vissza, és nem fog e remegni, mert trabiba golfba igen megromlott a mutató viszonya az órával leszedés visszarakás után!! remeg 50ig ki se mozdul:S Remegni nem fog, de pontosan nem tudod visszarakni sem. Legalábbis nekem nem sikerült, a fordszámmérőn próbáltam, és most csal lefelé 200-at.
Kontárgyerek Elküldve Szeptember21, 2007 Elküldve Szeptember21, 2007 Remegni nem fog, de pontosan nem tudod visszarakni sem. Legalábbis nekem nem sikerült, a fordszámmérőn próbáltam, és most csal lefelé 200-at. Leszedés elött jelölni!!! A második óra amit szétszedtem vagy 20x és ok....
Kontárgyerek Elküldve Szeptember21, 2007 Elküldve Szeptember21, 2007 Tudja-e valaki ???????????????????????????????????????????????????????? Az óra hátulján melyik csatlakozon, és melyik láb tehet arról, hogy alacsony üzemanyagszintnél kigyullad a sárga fény? Csak azért kérdezem, mert bent van-e gyárilag az enyímben is, vagy azt jól kifelejtették....
Gepard Elküldve Szeptember21, 2007 Elküldve Szeptember21, 2007 Leszedés elött jelölni!!! A második óra amit szétszedtem vagy 20x és ok.... Jelöltem, mégsem sikerült beállítani. Pedig próbáltam párszor. Lehet, hogy neki kéne esni még majd egyszer, de most nincs rá időm.
FPepe Elküldve Szeptember21, 2007 Elküldve Szeptember21, 2007 Tudja-e valaki ???????????????????????????????????????????????????????? Az óra hátulján melyik csatlakozon, és melyik láb tehet arról, hogy alacsony üzemanyagszintnél kigyullad a sárga fény? Csak azért kérdezem, mert bent van-e gyárilag az enyímben is, vagy azt jól kifelejtették.... Annak nincs külön lába a csatlakozón, ugyanaz a jel vezérli, mint az üzemanyagszint mérőt.
gergolabs Elküldve Szeptember21, 2007 Elküldve Szeptember21, 2007 Tudja-e valaki ???????????????????????????????????????????????????????? Az óra hátulján melyik csatlakozon, és melyik láb tehet arról, hogy alacsony üzemanyagszintnél kigyullad a sárga fény? Csak azért kérdezem, mert bent van-e gyárilag az enyímben is, vagy azt jól kifelejtették.... Az izzót nézted már?
Novy Elküldve Szeptember21, 2007 Elküldve Szeptember21, 2007 és smd helyett pl 5mmes led befér a számlap alá?? és azért van neked két sorba az smd, hogy ne közvetlenül a számok alatt világitson, hanem a számok mellöl egy viszonylag egységes fényt kialakitva?? mennyire foglakozol ezekkel az órákkal? megrendelésre csinálsz pl??
hening Elküldve Szeptember21, 2007 Elküldve Szeptember21, 2007 Az izzót nézted már? Az nem sima izzó, asszem vmi dióda vagy mi van elé kötve.
Novy Elküldve Szeptember21, 2007 Elküldve Szeptember21, 2007 F be hova tesztek utolagos kapcsolokat?? én kénytelen voltam most a kormány alatti kis műanyagba tenni a kapcsolokat, mert egyszerűen nem taléltam nekik jobb helyet. az erősítőnek elég jo helyet tudtam csinálni, egy kis lemezbe fogtam, azt meg felcsavaroztam a gyári csavarral, a műszerfal párna aljánál. de ott annyival ki is fujt a hely.
tgabika76 Elküldve Szeptember21, 2007 Elküldve Szeptember21, 2007 F be hova tesztek utolagos kapcsolokat?? én kénytelen voltam most a kormány alatti kis műanyagba tenni a kapcsolokat, mert egyszerűen nem taléltam nekik jobb helyet. az erősítőnek elég jo helyet tudtam csinálni, egy kis lemezbe fogtam, azt meg felcsavaroztam a gyári csavarral, a műszerfal párna aljánál. de ott annyival ki is fujt a hely. Én nem szeretem szanaszét fúrkálni a műszerfalat ha egy mód van rá, úgyhogy amíg lehet addig a gyári helyekre tezsem mindenféle utólagos pediféria kapcsolóját. Például ha nincs első ködlámpád, akkor szerezz hozzá egy gyári kapcsolót és tedd be a gyári helyére, majd utána már bármit ráköthetsz, akár az erősítőt is.
pepedino Elküldve Szeptember21, 2007 Elküldve Szeptember21, 2007 Sziasztok. Valaki tudna segíteni? Astra F-nél sima 8 szelep 1.4i néha kihagy a motor.Már lett cserélve gyertya gyújtókábel, elosztófedél+rotor.. benzinszűrő. Nem tudom mi lehet még esetleg hall jeladó vagy gyujtásmodul vagy üzemanyagpumpa?
Tu Elküldve Szeptember21, 2007 Elküldve Szeptember21, 2007 Annak nincs külön lába a csatlakozón, ugyanaz a jel vezérli, mint az üzemanyagszint mérőt. Biztos? Mert nekem vki azt mondta, hogy 2 féle üzema.szint jelző létezik. Egyik 2 a másik 3 vezetékes. Különbség a 2 vezetékesnél nincs lámpa ami villogna. Ez biztos mert nemrég javítottam sajátom, és nekem is ilyen van. Most hogy órát cseréltem, már nekem is jó lenne a kis lámpicsek. És ha az órán visszakövetem a fólián a huzalozás, akkor valóban külön lábra megy. De nem bizos... :unsure:
Tu Elküldve Szeptember21, 2007 Elküldve Szeptember21, 2007 és smd helyett pl 5mmes led befér a számlap alá?? Szerintem be. Van hely. Azért ezzel csinálom, mert ez van :unsure:
Kontárgyerek Elküldve Szeptember22, 2007 Elküldve Szeptember22, 2007 Biztos? Mert nekem vki azt mondta, hogy 2 féle üzema.szint jelző létezik. Egyik 2 a másik 3 vezetékes. Különbség a 2 vezetékesnél nincs lámpa ami villogna. Ez biztos mert nemrég javítottam sajátom, és nekem is ilyen van. Most hogy órát cseréltem, már nekem is jó lenne a kis lámpicsek. És ha az órán visszakövetem a fólián a huzalozás, akkor valóban külön lábra megy. De nem bizos... :lol: Na ezt tényleg jó volna tisztázni!!!!!!
Udi Elküldve Szeptember22, 2007 Elküldve Szeptember22, 2007 Anno amikor kicseréltem az alap műszeregységet ford.szám mérősre, nem kellett semmit variálni, csak rádugtam a csatit és már működött is. Sajnos vannak kivételek ahol a ford.szám jel vezetéke hiányzik de olyanról még nem hallottam, hogy az üzemanyagszintmérő sárga lámpája ne működjön.
Recommended Posts