Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
néhány utólagos klíma nem tudja vezérelni a ventit (a legtöbb olcsó), csak akkor kapcsol be,

ha bekapcsolod a szellőzőventit. :unsure:

ha auto módra kapcsolom a klímát, és csaka hőfokhoz nyúlok, akkor bekapcsolja a ventit.

viszont ha beállítom a hőfokot, majd leveszem a ventit 0-ra, akkor a kompresszor kikapcsol, hiába nem kapcsoltam ki a klímát...

: )

Elküldve
Tehát nem feladni!

Csinálni tovább... :unsure:

na ezen én is gondolkoztam, hogy be lehet e mögé tenni több ledet, de nem láttam még szétszedve igy nem tudom a mérteket stb.

nézegetem aképeket, és lehet majd PÜ be kérdezek ezt azt köszi üdv

Elküldve
Szerintem lehet. Pl: Katt ide!

Ezzel könnyebb átjátszani a számlap (eredeti) különböző fényáteresztő képességét. (Több led, nagyobb ellenállás, poziciók, stb.)

A mutatók alatt jól láttam, hogy 2-2 smd led van?

Elküldve

ja igen azt én is szeretném tudni, meg azt hogy hogyan lehet lehuzni a mutatót, illetve hogy lehet vissza, és nem fog e remegni, mert trabiba golfba igen megromlott a mutató viszonya az órával leszedés visszarakás után!!

remeg 50ig ki se mozdul:S

Elküldve

A mutatókat nagyon óvatossan!!!!!!

Fontos, hogy elöbb jelöld be a pontos állását (ez a Km órára, és a fordszmérőre vonatkozik)

mert ha nem ugyan úgy rakod vissza akkor hejtelen értékeket mutathat.

Leszedni: fogsz egy villát (evőeszköz) és aládugod. Nagyon óvatossan és lassan lefeszíted, de ne ferdítsd!!!

Elküldve
ja igen azt én is szeretném tudni, meg azt hogy hogyan lehet lehuzni a mutatót, illetve hogy lehet vissza, és nem fog e remegni, mert trabiba golfba igen megromlott a mutató viszonya az órával leszedés visszarakás után!!

remeg 50ig ki se mozdul:S

Remegni nem fog, de pontosan nem tudod visszarakni sem.

Legalábbis nekem nem sikerült, a fordszámmérőn próbáltam, és most csal lefelé 200-at.

Elküldve
Remegni nem fog, de pontosan nem tudod visszarakni sem.

Legalábbis nekem nem sikerült, a fordszámmérőn próbáltam, és most csal lefelé 200-at.

Leszedés elött jelölni!!!

A második óra amit szétszedtem vagy 20x és ok....

Elküldve

Tudja-e valaki ????????????????????????????????????????????????????????

Az óra hátulján melyik csatlakozon, és melyik láb tehet arról, hogy alacsony üzemanyagszintnél kigyullad a sárga fény?

Csak azért kérdezem, mert bent van-e gyárilag az enyímben is, vagy azt jól kifelejtették....

Elküldve
Leszedés elött jelölni!!!

A második óra amit szétszedtem vagy 20x és ok....

Jelöltem, mégsem sikerült beállítani.

Pedig próbáltam párszor. Lehet, hogy neki kéne esni még majd egyszer, de most nincs rá időm.

Elküldve
Tudja-e valaki ????????????????????????????????????????????????????????

Az óra hátulján melyik csatlakozon, és melyik láb tehet arról, hogy alacsony üzemanyagszintnél kigyullad a sárga fény?

Csak azért kérdezem, mert bent van-e gyárilag az enyímben is, vagy azt jól kifelejtették....

Annak nincs külön lába a csatlakozón, ugyanaz a jel vezérli, mint az üzemanyagszint mérőt.

Elküldve
Tudja-e valaki ????????????????????????????????????????????????????????

Az óra hátulján melyik csatlakozon, és melyik láb tehet arról, hogy alacsony üzemanyagszintnél kigyullad a sárga fény?

Csak azért kérdezem, mert bent van-e gyárilag az enyímben is, vagy azt jól kifelejtették....

Az izzót nézted már?

Elküldve

és smd helyett pl 5mmes led befér a számlap alá??

és azért van neked két sorba az smd, hogy ne közvetlenül a számok alatt világitson, hanem a számok mellöl egy viszonylag egységes fényt kialakitva??

mennyire foglakozol ezekkel az órákkal?

megrendelésre csinálsz pl??

Elküldve

F be hova tesztek utolagos kapcsolokat??

én kénytelen voltam most a kormány alatti kis műanyagba tenni a kapcsolokat, mert egyszerűen nem taléltam nekik jobb helyet.

az erősítőnek elég jo helyet tudtam csinálni, egy kis lemezbe fogtam, azt meg felcsavaroztam a gyári csavarral, a műszerfal párna aljánál.

de ott annyival ki is fujt a hely.

Elküldve
F be hova tesztek utolagos kapcsolokat??

én kénytelen voltam most a kormány alatti kis műanyagba tenni a kapcsolokat, mert egyszerűen nem taléltam nekik jobb helyet.

az erősítőnek elég jo helyet tudtam csinálni, egy kis lemezbe fogtam, azt meg felcsavaroztam a gyári csavarral, a műszerfal párna aljánál.

de ott annyival ki is fujt a hely.

Én nem szeretem szanaszét fúrkálni a műszerfalat ha egy mód van rá, úgyhogy amíg lehet addig a gyári helyekre tezsem mindenféle utólagos pediféria kapcsolóját. Például ha nincs első ködlámpád, akkor szerezz hozzá egy gyári kapcsolót és tedd be a gyári helyére, majd utána már bármit ráköthetsz, akár az erősítőt is.

Elküldve

Sziasztok. Valaki tudna segíteni? Astra F-nél sima 8 szelep 1.4i néha kihagy a motor.Már lett cserélve gyertya gyújtókábel, elosztófedél+rotor.. benzinszűrő. Nem tudom mi lehet még esetleg hall jeladó vagy gyujtásmodul vagy üzemanyagpumpa?

Elküldve
Annak nincs külön lába a csatlakozón, ugyanaz a jel vezérli, mint az üzemanyagszint mérőt.

Biztos?

Mert nekem vki azt mondta, hogy 2 féle üzema.szint jelző létezik. Egyik 2 a másik 3 vezetékes. Különbség a 2 vezetékesnél nincs lámpa ami villogna. Ez biztos mert nemrég javítottam sajátom, és nekem is ilyen van. Most hogy órát cseréltem, már nekem is jó lenne a kis lámpicsek. És ha az órán visszakövetem a fólián a huzalozás, akkor valóban külön lábra megy. De nem bizos... :unsure:

Elküldve
és smd helyett pl 5mmes led befér a számlap alá??

Szerintem be. Van hely. Azért ezzel csinálom, mert ez van :unsure:

Elküldve
Biztos?

Mert nekem vki azt mondta, hogy 2 féle üzema.szint jelző létezik. Egyik 2 a másik 3 vezetékes. Különbség a 2 vezetékesnél nincs lámpa ami villogna. Ez biztos mert nemrég javítottam sajátom, és nekem is ilyen van. Most hogy órát cseréltem, már nekem is jó lenne a kis lámpicsek. És ha az órán visszakövetem a fólián a huzalozás, akkor valóban külön lábra megy. De nem bizos... :lol:

Na ezt tényleg jó volna tisztázni!!!!!!

Elküldve

Anno amikor kicseréltem az alap műszeregységet ford.szám mérősre, nem kellett semmit variálni, csak rádugtam a csatit és már működött is. Sajnos vannak kivételek ahol a ford.szám jel vezetéke hiányzik de olyanról még nem hallottam, hogy az üzemanyagszintmérő sárga lámpája ne működjön.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.