Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Sziasztok!

Nem tudom hogy jó helyre írom de azt szeretném tudni hogy megoldható-e az hogy egy F astrába beletenni egy B vectra müszerfalát....

A kábelezés ugyanaz lehet mit az astránál??

Én azért gondolkodom a kicserélésében mert Board computert szeretnék majd bele és nekem a B vetrának jobban tetszik a müszerfal kialakítása.

Elküldve

Sztem méretre se stimmel.Boardcomputert az F Astrába is lehet rakni utólag, erről kérdezd opel16v-t(Futó Gábort).Sztem is jobb a Vectra B, meg az Omega B műszerfala, de inkább vegyél 1 olyan autót, amiben benne van.

Elküldve
hát nekem nem az 5 vezetékkel van bajom, max ha ugy nem akor csak két vezetéket használok majd, nekem csak a mechanikai részével van bajom, pontosan azzal, hogy ha belölröl a motor fogja nyitni akkor a kulcsnak a zár része elfordul e, mert elől ugyebár a kulcs visszafordul függőlegesbe, nem ugy mint a csomié:S.

na majd lebontom valamikor ha nem lesz ilyen meleg hideg és akkor belekukkantok

köszi hello

Hát azt nem tudom hogy néz ki belülről a rendszer, meg nekem nem is astrám van, hanem kadettom, de az biztos, hogy a kulcsos rész független a központitól a csomiajtónál. Ezt úgy értem, hogy a központi ugyebár nem forgatja a gombot, mint a kulcs, belül variál valamit, szerintem csak reteszel, hogy ne lehessen benyomni a gombot. Viszont ha kulcssal bezárom lehet akármilyen központim, az ugyan ki nem nyitja...

Elküldve
Üdv!

Aki szedte már ki a szivargyújtót,elárulhatná,

hogy csinálta,

ki szeretném cserélni.

köszi.

Én még ugyan nem szedtem ki, de szerintem ki kell szedni hozzá a ülések közötti konzolt( váltó, kézifékkar). Aztán valahogy alulról... :unsure:

Elküldve
Én még ugyan nem szedtem ki, de szerintem ki kell szedni hozzá a ülések közötti konzolt( váltó, kézifékkar). Aztán valahogy alulról... :unsure:

Igazad volt,a konzollal együtt jött ki.:wacko:

Elküldve
Hát azt nem tudom hogy néz ki belülről a rendszer, meg nekem nem is astrám van, hanem kadettom, de az biztos, hogy a kulcsos rész független a központitól a csomiajtónál. Ezt úgy értem, hogy a központi ugyebár nem forgatja a gombot, mint a kulcs, belül variál valamit, szerintem csak reteszel, hogy ne lehessen benyomni a gombot. Viszont ha kulcssal bezárom lehet akármilyen központim, az ugyan ki nem nyitja...

hát végülis azannyira nem nagy baj, mert nekem annyi kéne, hogy ha boltba megyünk, akkor kinyitom a csomi ajtaját, akkor kinyilna az össze többi is

üdv

Elküldve

énb a szivargyujtónál cak égőt cseréltem, ledre, de az is beletelt egy joidőbe, mire rájöttem hogy kcisit meg kell fesziteni oldalra, hogy a rögzítő fülecske kiakadjon:D

Elküldve

A vázlat megvan. Most fogom szétbombázni és kiledesíteni az órát.

Szerintetek mijen?

_ra_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Jah tényleg!!! Azt meg akartam kérdezni, hogy nem baj-e ha úgy üzemel a Km-óra, hogy nincs bent az a kis pöcök ami a 20-as on tartja?

Elküldve
énb a szivargyujtónál cak égőt cseréltem, ledre, de az is beletelt egy joidőbe, mire rájöttem hogy kcisit meg kell fesziteni oldalra, hogy a rögzítő fülecske kiakadjon:D

Le tudod írni, hogy kell izzót cserélni, ill. mit feszítettél meg a szivargyújtónál?

Ill. vki azt is leírná, hogy a szellőző tekerőknél izzókat cserélni, nagyobb bontás nélkül hogy kell?

Elküldve
Le tudod írni, hogy kell izzót cserélni, ill. mit feszítettél meg a szivargyújtónál?

Ill. vki azt is leírná, hogy a szellőző tekerőknél izzókat cserélni, nagyobb bontás nélkül hogy kell?

A szivargyújtónál én úgy cseréltem izzót, hogy befeküdtem az anyósüléshez, onnan benyúltam a középkonzol mögé, kitapogattam az égő helyét, foglalatot hátrafelé kihúztam, kicseréltem az égőt, aztán vissza.

A szellőzőknél ki lehet cserélni úgy is, hogyha kiveszed a rádiót, legalábbis nekem onnan sikerült benyúlnom.

Kontárgyerek: jó az a számlap, gratula. A pöcök nélkül a mutató le fog menni alulra álló helyzetben, elég hülyén fog kinézni, inkább csinálj egy lyukat a számlapra és tedd vissza bele a pöcköt. Egy kérdés: hogyan fogod kinyomtatni?

Elküldve
Le tudod írni, hogy kell izzót cserélni, ill. mit feszítettél meg a szivargyújtónál?

Ill. vki azt is leírná, hogy a szellőző tekerőknél izzókat cserélni, nagyobb bontás nélkül hogy kell?

A fűtés, szellőzés kapcsolóknál le kell bontani a középkonzolt. A pontos leírása az "Így csinéld"-ban le van írva. Azt pedig megtalálod Mackósajt honlapján.

Elküldve
A szivargyújtónál én úgy cseréltem izzót, hogy befeküdtem az anyósüléshez, onnan benyúltam a középkonzol mögé, kitapogattam az égő helyét, foglalatot hátrafelé kihúztam, kicseréltem az égőt, aztán vissza.

A szellőzőknél ki lehet cserélni úgy is, hogyha kiveszed a rádiót, legalábbis nekem onnan sikerült benyúlnom.

Kontárgyerek: jó az a számlap, gratula. A pöcök nélkül a mutató le fog menni alulra álló helyzetben, elég hülyén fog kinézni, inkább csinálj egy lyukat a számlapra és tedd vissza bele a pöcköt. Egy kérdés: hogyan fogod kinyomtatni?

Ok köszi!Azért kérdeztem, mert hallottam én is ezt a rádió kiszedős módszert.Ez jóval 1szerűbb.

Elküldve

nekem nem jött ki csak ugy hátrafelé az a fránya égő a szivargyujtó mögül, pedig huztam ugy hogy attol féltem elszakad a vezeték!!!!

olyasmi modon van rögzitve mint pl a helyzetjelző elől, kis fülecske, és meg kell fesziteni valamelyik irányba, hogy kiakadjon.

arra én is kiváncsi vagyok hogy lesz kinyomtatva az a km számlap, leginkább arra hogy milyen papirra!!!

át is kell azt világítani!!!

ezt már lérdeztem, de azota se kaptam választ!

a km számlapja mögött van egy átlátszó plexit ugye? és a számlap leemelhető felőle??és én azon agyalok, hogy a kettő közzé egy színes fóliát berakni, és akkor talán nem is kell ledesiteni!

Elküldve
Szét kell csak pattintani a kulcs fejét, és van benne egy kb 2*4mm-es kis kocka. Az az. :wacko:

Eddig eljutottam én is... :unsure: De ez bele van ragasztva ? Ki nem jött ,feszegetni nem akartam.

Elküldve
ezt már lérdeztem, de azota se kaptam választ!

a km számlapja mögött van egy átlátszó plexit ugye? és a számlap leemelhető felőle??és én azon agyalok, hogy a kettő közzé egy színes fóliát berakni, és akkor talán nem is kell ledesiteni!

Ez attól függ milyen szín. Én arra tippelnék, hogy ha sárga elé teszel kéket az zöld lesz. Pirossal esetleg működne. De ha van fóliád könnyű kipróbálni. Rajta.

Elküldve

Én már próbáltam a fóliát.

Ha marad az izzó.... sárga a legjobb, de piros is lehet. A többi színnel ne is próbálkozz, mert a sárgás izzó elnyomja.

Így nagyon tuti is lehet, mert csak a számok lesznek elszinezve, a mutatók nem.

Ha nagyon tutit akarsz és nem egy fél óra alatt összedobni, akkor led és számlapcsere (ami már a sajár képzeleterődre van bízva).

Én is most csinálom az egészet. Az új számlap már kész, most küszködöm a ledekkel, de csak sajna hétvégeken van rá időm.

Majd ha kész, az egész folyamatról nyomok képeket......

Elküldve

tutinak tuti csak drága

ezt a számlapcserét hogy érted?

levenni a fekete lapot a plexi elől, és ugy csinálni rá másikat?

am a kulcsbol nekem is kiesik csak ugy simán eccer alig lett meg

ha ledesitek, met ugylátom csak az lesz avége

azt meg tudom oldani, hogy a mutatóknak más fénye legyen???

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.