hening Elküldve Szeptember2, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2007 Azzal tutira csak akkor lesz gondod, ha kiöregszik az aksi. Ja, még a kadettba bizniszeltem, de az úgyis csak állt, ígyhát kicseréltem. Szoktam mondani a haveroknak, hogy hazáig inditóval megyek. :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Szeptember2, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2007 ...hazáig inditóval megyek. :unsure: Lendkerekes autó? Mint régen azok a felhúzós játékautók voltak... :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Szeptember2, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2007 Lendkerekes autó? Mint régen azok a felhúzós játékautók voltak... :unsure: Jah... :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Slaci69 Elküldve Szeptember2, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2007 Sziasztok! Egy ABS hiba megoldásához lenne szükségem segítségre. A motortérből ütemes kattogó hang hallatszik, aminek az üteme változik lassításkor ill. gyorsításkor, és a hiba kontrol nem jelez semmi hibát. Keresgéltem a fórumon, de nemtaláltam hasonló témát.. kocsi: F caravan C18XEL előre is köszi! :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Szeptember2, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2007 Sziasztok! Egy ABS hiba megoldásához lenne szükségem segítségre. A motortérből ütemes kattogó hang hallatszik, aminek az üteme változik lassításkor ill. gyorsításkor, és a hiba kontrol nem jelez semmi hibát. Keresgéltem a fórumon, de nemtaláltam hasonló témát.. kocsi: F caravan C18XEL előre is köszi! :unsure: Mondjuk a fék topic közelebb áll hozzá, bár az ABS-ben is van bizser. Amúgy a hangot álló helybe járó motornál nem hallod? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember2, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2007 ez inkább féltengely vagy difi hibára utal, esetleg váltó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Szeptember2, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2007 ez inkább féltengely vagy difi hibára utal, esetleg váltó. Esetleg felszedett valamit a féltengelyre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Szeptember3, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2007 ezt a számlapt tervezetet hogy vitelezted kiilletve be az autoba? mirenymtattad, és ugy ahogy a képeken látszik ?? mérete100%ban van? mert elég pofás lett grat. ha netán lent van és vannálad fényelő akor villants már rá köszi hello Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Szeptember3, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2007 ja igen amiért jöttem: központit beszereltem azota is ######a, de akkor kimaradt a csomi ajtajának a zárja. oda milyen megoldás van? most vettem egy 5 vezetékes központi motort, de meg se néztem hogy is kell majd belerakni:S addig oké, hogy rákötöm az utasoldali első ajtóra a vezetékeket, bár azt is ki kell mokuskodni meik meik, de negem a szerkezet érdekelne. ugye oda is jo az a moci, ami a többi ajtóba?? köszi hello Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember3, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2007 ja igen amiért jöttem: központit beszereltem azota is ######a, de akkor kimaradt a csomi ajtajának a zárja. oda milyen megoldás van? most vettem egy 5 vezetékes központi motort, de meg se néztem hogy is kell majd belerakni:S addig oké, hogy rákötöm az utasoldali első ajtóra a vezetékeket, bár azt is ki kell mokuskodni meik meik, de negem a szerkezet érdekelne. ugye oda is jo az a moci, ami a többi ajtóba?? köszi hello Ötvezetékes csak ott van, ahol kulccsal is kell tudni nyitni, nem? Pl. az első ajtókban, a többiben 3 vagy 2 vezetékes szokott lenni, legalábbis amit én eddig láttam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Szeptember3, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2007 Excide az pontossan! Exide. :wacko: :lol: forex Nekem 74-es STR van. Nemrossz. :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Szeptember3, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2007 Ötvezetékes csak ott van, ahol kulccsal is kell tudni nyitni, nem? Pl. az első ajtókban, a többiben 3 vezetékes szokott lenni, legalábbis amit én eddig láttam. csomit kulccsal is lehet nyitni, a többi meg 2 vezetékes, legalábbis nekem Link to comment Megosztás: More sharing options...
Slaci69 Elküldve Szeptember3, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2007 Mondjuk a fék topic közelebb áll hozzá, bár az ABS-ben is van bizser. Amúgy a hangot álló helybe járó motornál nem hallod? Helló! Nem, ha áll a kocsi akkor nincs ez a hang... Nem hiszem hogy mechanikus hiba okzza ezt a hangot, mert ha leállítom a motort és úgy hagyom gurulni a kocsit a hang megszünik, amint vissza teszem gyujtásra ismét van kattogás, még akkor is ha nem indítom be a motort... ezért gondoltam hogy valami elektronika okozza a problémát. Gondoltam még az elektromos AC-ra is, de a hang a motortér felől jön. :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Slaci69 Elküldve Szeptember3, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2007 ez inkább féltengely vagy difi hibára utal, esetleg váltó. Már megnézettem a difit és a féltengelyeket is, és minden ok. :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Szeptember3, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2007 Helló! Nem, ha áll a kocsi akkor nincs ez a hang... Nem hiszem hogy mechanikus hiba okzza ezt a hangot, mert ha leállítom a motort és úgy hagyom gurulni a kocsit a hang megszünik, amint vissza teszem gyujtásra ismét van kattogás, még akkor is ha nem indítom be a motort... ezért gondoltam hogy valami elektronika okozza a problémát. Gondoltam még az elektromos AC-ra is, de a hang a motortér felől jön. :unsure: Azért kérdeztem, hátha nem az ABS csinálja. Így lövésem sincs, mert az enyémben a lábam az ABS. :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember3, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2007 Vedd ki az ABS biztijét, nézd meg úgyis-e :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Szeptember3, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2007 Exide. :lol: :) forex Nekem 74-es STR van. Nemrossz. :wacko: Tévedtem én is! Nekem meg EXIDE van benne és 74-es! :lol: :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Szeptember3, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2007 Tévedtem én is! Nekem meg EXIDE van benne és 74-es! :wacko: :unsure: Ha félreérthető lett volna exide str. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve Szeptember4, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2007 Sziasztok, egy érdekes, de kellemetlen problémával fordulok hozzátok. 1996-os évjáratú 1.6 16v X16XEL motoros F Astram van, amin változó időközönként, motorterheléstől függetlenül ( autópályán, városban, üresben, városon kívül ) felgyullad az a kis áldott, sárga színű motorellenőrző lámpa. Felvillan, ilyenkor leállok, leállítom a motort, visszaindítom az autót, lámpa szépen kialszik. Még soohasem volt olyan, hogy ne aludt volna ki újraindítás után, sőt autópályán haladva elég volt néha elvenni a gázt, és 8-10 mpig motorfékkel gurulni, és úgy is kialudt. Alacsonyabb sebességeknél ez a módszer nem segít, meg kell állni, újra kell indítani az autót. Voltam computeres hibakód kiolvasáson, de a műszer nem talált kapcsolatot az autóval. Ráadásul az autóban nem az a 10lábú "valami" van a kocsi belsejében ( amiket össze kell kötni, hogy kivillogja a hibakódot ), hanem 16 lábú... Úgy emlékszem, a Vectrákban van ilyen 16 lábú elektronika, az F Astrákban 10lábú dukál, ahol az A-B lábakat kell összekötni. Itt viszont 16 láb van. Tudnátok nekem tanácsot adni, hogy egyáltalán mi lehet az a gond, ami miatt mindig kivillan a kis lámpa, valamint mit lehetne ezzel kezdeni ? Segítségeteket előre is köszönöm, üdv, szobikari Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember4, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2007 Sziasztok, egy érdekes, de kellemetlen problémával fordulok hozzátok. 1996-os évjáratú 1.6 16v X16XEL motoros F Astram van, amin változó időközönként, motorterheléstől függetlenül ( autópályán, városban, üresben, városon kívül ) felgyullad az a kis áldott, sárga színű motorellenőrző lámpa. Felvillan, ilyenkor leállok, leállítom a motort, visszaindítom az autót, lámpa szépen kialszik. Még soohasem volt olyan, hogy ne aludt volna ki újraindítás után, sőt autópályán haladva elég volt néha elvenni a gázt, és 8-10 mpig motorfékkel gurulni, és úgy is kialudt. Alacsonyabb sebességeknél ez a módszer nem segít, meg kell állni, újra kell indítani az autót. Voltam computeres hibakód kiolvasáson, de a műszer nem talált kapcsolatot az autóval. Ráadásul az autóban nem az a 10lábú "valami" van a kocsi belsejében ( amiket össze kell kötni, hogy kivillogja a hibakódot ), hanem 16 lábú... Úgy emlékszem, a Vectrákban van ilyen 16 lábú elektronika, az F Astrákban 10lábú dukál, ahol az A-B lábakat kell összekötni. Itt viszont 16 láb van. Tudnátok nekem tanácsot adni, hogy egyáltalán mi lehet az a gond, ami miatt mindig kivillan a kis lámpa, valamint mit lehetne ezzel kezdeni ? Segítségeteket előre is köszönöm, üdv, szobikari A motor topicban válaszoltam, egy kérdést elég egy helyre beírni :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Slaci69 Elküldve Szeptember4, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2007 Vedd ki az ABS biztijét, nézd meg úgyis-e :lol: A biztit nem próbáltam, viszont az abs elektronika csatiját lehúzva próbáltam, a kattogás megszűnik így viszont a hibajelző már világít... Hétvégén megpróbálom kimérni a jeladókat, bár nemhiszem hogy ott lessz a hiba... :wacko: :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember4, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2007 No igen, akkor az az ABS vezérlő lesz szerintem, vagy talán a beavatkozó mechanikus blokkja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Szeptember4, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2007 a csomi központi zárjára senki többet?:unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Slaci69 Elküldve Szeptember4, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2007 a csomi központi zárjára senki többet?:unsure: A csomagtartó központi zárjában nem olyan a motor mint a többi ajtóban, legalább is a kombi hátsó ajtajában más fajta motor van, de lehet hogy megtudod oldani az 5vezetékessel is :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Szeptember5, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2007 A csomagtartó központi zárjában nem olyan a motor mint a többi ajtóban, legalább is a kombi hátsó ajtajában más fajta motor van, de lehet hogy megtudod oldani az 5vezetékessel is :unsure: hát nekem nem az 5 vezetékkel van bajom, max ha ugy nem akor csak két vezetéket használok majd, nekem csak a mechanikai részével van bajom, pontosan azzal, hogy ha belölröl a motor fogja nyitni akkor a kulcsnak a zár része elfordul e, mert elől ugyebár a kulcs visszafordul függőlegesbe, nem ugy mint a csomié:S. na majd lebontom valamikor ha nem lesz ilyen meleg hideg és akkor belekukkantok köszi hello Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts