Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Nem tudsz ötletet adni hogy mi lehet a belső világitásommal?

Biztositék nem lehet,izzo hiba nem lehet.Megkapja a pozitivat azt kimértem.Ha adok egy testet neki akkor meg folyamatosan világit.Sem ajtonyitásra,sem a kapcsolora nem világit.

Kapcsolo baja lehet?Vagy vhol szakadás van?

Kapcsoló hiba lesz az. Az Opelnál ugyanis a belső világítás kapcsolója a testet szakítja meg (így volt ez a Kadettnál is), ezért van az, hogy ha állandó testet adsz neki, akkor folyamatosan világít. Ebből következik, hogy vezetékszakadás és biztosítékhiba sem lehet, mert akkor nem világítana ilyenkor sem. Szerintem nézd meg azt a kapcsolót, mert tuti hogy az nem funkcionál rendesen.

Elküldve

Bakker, pedig bele akartam írni, milyen izzó kell, csak lányos zavaromban jól elfelejtettem... :oops:

Szedd ki az ajtókapcsolódat, valszeg az van megpusztulva (viszont akkor a fényőröd sem műxik?!). Megpucolod, némi finom csiszpapír, stb, és már működik is...

Elküldve

Üdvözlet Mindenkinek!

Adott egy 1996-os Opel Astra Caraván C14NZ motorral, ami BOSCH 0237521024 gyujtás elosztóval és 90449739 XE gyujtótrafóval rendelkezik. A gyujtótrafó egyideje a motor fordulatszámával egyező "ketyegő" hangot ad. Egyelőre látható jelei nincsenek a "ketyegésnek", de esőben, párás időben a motor nem a megszokott módon müködik.A gyujtó és gyertya kábelek nem tul régiek (gyáriak).

Mi a véleményetek, van-e jelentősége a tfafon lévő sárga matricára irt betüjelnek,vagy csak a primer - szekunder oldali ellenállás, gyujtókábel csatlakozás és alak számít? Helyetesíthető-e a fenti trafó egy Delco Remy 2601 XR típusuval, ami alakra, ellenállásra, csatlakozásra teljesen ugyanolyan?

Köszi előre is.

  • 2 weeks later...
Elküldve

Sziasztok!

Kicsit más!

Segítségre lenne szükségem.

Az Astrám hátrameneti lámpája nem működik. (97-es F Astra) Vagyis kb. minden 20. vagy 30. kapcsolásnál hajlandó világítani. Eddig – miután hátramenetbe kapcsoltam -, a sebváltó enyhe rángatásával működésre lehetett kényszeríteni, de mostanra sajnos ez nem segít. A vezeték jól érintkezik a sebváltóház oldalán található csatlakozóhoz. Lehet, hogy a kapcsoló a hibás? Ha igen, mekkora meló ezt megjavítani? Mennyire kell „szétbombázni” a sebváltót? A héten vinném műszakira. Gondolom, nem adnak „+” pontot, ha ez nem működik!

Köszi előre a javaslatokat!

Tomcsika

Elküldve

Tomcsika!

Próbáld meg a kapcsolónál hidalni, ha úgy minden esetben működik

a lámpa, akkor biztos a kapcsoló a rossz. Szerintem ilyet bármelyik

Opeles bontóban hozzád vágnak egy pezsgőért... :)

Elküldve

A bontósok álltalában mindig csak egy emberből akarnak meggazdagodni, ezért célszerű minden esetben szétnézni, mert néha olcsóbb a gyári, mint a bontott. 8)

Elküldve

Elektromos jellegű kérdésem lenne:

93-as c20xe astrához mekkora akksi kell? Klíma nincs, hifi nincs.

Lehet hogy lesz némi magnó upgrade de nem hiszem, hogy komoly mélyláda meg hasonló is kerülne a kocsiba.

Köszi

Elküldve
Elektromos jellegű kérdésem lenne:

93-as c20xe astrához mekkora akksi kell? Klíma nincs, hifi nincs.

Lehet hogy lesz némi magnó upgrade de nem hiszem, hogy komoly mélyláda meg hasonló is kerülne a kocsiba.

Köszi

a gyári 55Ah

szerintem 60 vagy 72 legyen

az 55 azért sokszor kevést tud lenni, a 72 elfér kényelmesen és csak örülni fogsz neki később

Elküldve
Elektromos jellegű kérdésem lenne:

93-as c20xe astrához mekkora akksi kell? Klíma nincs, hifi nincs.

Lehet hogy lesz némi magnó upgrade de nem hiszem, hogy komoly mélyláda meg hasonló is kerülne a kocsiba.

Köszi

55 Ah-s elég bele.

a nagyobbat nem tudja feltölteni a generátor....

Cserés lesz lassan az akkud???

Elküldve

55 Ah-s elég bele.

a nagyobbat nem tudja feltölteni a generátor....

Cserés lesz lassan az akkud???

Miért hány amperes a generátora? Miért ne tudná feltölteni? simán feltöltődik az akár fél amperrel is.

Nincs róla külön infóm, de ha jól gondolom a diesel gépeknél sem alkalmaznak sokkal nagyobb generátort és mégis pl 72Ah-s aksi van bennük, mert kell az indításhoz a kompresszió és egyéb okok miatt! :?: :?

Elküldve

55 Ah-s elég bele.

a nagyobbat nem tudja feltölteni a generátor....

Cserés lesz lassan az akkud???

Én csak Calibra témában vagyok otthon de a C20Ne-nek asszem 90Ah-ás generátora van, és szerintem az bőven elég, hogy feltöltse akár a 72A-es akksit is. Szerintem. :) De ha tuti biztosra akarsz menni, akkor vedd meg a 2,5 V6 Vectra/Calibra generátorát, azé 120Ah-ás

Elküldve
Sztem az enyém is jóval nagyobb.. bár én csak a fizikális méretek alapján gondolom,mert sajna az enyémen nincs már semmi jelzés 8)

http://laci4.uw.hu/GSI/18.jpg

Ezt a képet egy jól sikerűlt buli után tényleg tiszta képnek nézném :wink: de most inkább úgy látom, hogy vki már nagyon szomjas volt fényképezés közben :) (ránézésre legalább 55Ah-s aksi az tuti!)

Elküldve
Ehh.. jóvan na.. :twisted:

Éjjel készült a kép.. még amikor megvettem a vasat.. és egyik haverom csinálta.. nem volt kedvem felrakni normálisabbat :) :oops: 8)

De a lényeg lááátszik :)

Na de itt egy talán jobb minöségü kép :wink: http://laci4.uw.hu/GSI/hpim0934.jpg

Ez már így buli nélkűl is egész jó :D megerősítem..legalább 55Ah-s, ha nem több! :D

  • 4 weeks later...
Elküldve

Sziasztok

Kb 1 hónapja vettem egy astrát,és olyan problémám lenne,hogy a fűtéskonzolnál lévő izzók közül egy sem működik,próbáltam szétszedni,de nem igazán sikerült leszednem. Ha valaki igy neten keresztül tudna segíteni,hogy hogy tudom leszedni a fütésgombok körüli burkolatot,aznnak örülnék..

Köszi Attila

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.