istván Elküldve Augusztus15, 2007 Elküldve Augusztus15, 2007 4 db 2-3mm-es drótot bedugsz a lukakba, benyúlsz a kazetta nyílásába és óvcsiba kimozgatod. Az izzó 1,2 W-os. Én kb. 200-ért vettem 2 db-t a Pr***kerben 1 hete. Feltéve, ha nincsen annyira beragadva mint nekem. Annyira régen volt kivéve, hogy csak nagy harcok árán sikerült kifeszegetni. Meg is bánta egy kissé a körülötte lévő müanyag. :)
FPepe Elküldve Augusztus15, 2007 Elküldve Augusztus15, 2007 Feltéve, ha nincsen annyira beragadva mint nekem. Annyira régen volt kivéve, hogy csak nagy harcok árán sikerült kifeszegetni. Meg is bánta egy kissé a körülötte lévő müanyag. B) Én mindkét kocsiból csak darabokban tudtam kitépni. Aztán sikerült összeraknom még mindkettőt :)
hening Elküldve Augusztus15, 2007 Elküldve Augusztus15, 2007 Feltéve, ha nincsen annyira beragadva mint nekem. Annyira régen volt kivéve, hogy csak nagy harcok árán sikerült kifeszegetni. Meg is bánta egy kissé a körülötte lévő müanyag. :) Az enyém is 12 évesen lett kiszedve, addig a gyári SC202-es volt benne.
szbandi Elküldve Augusztus15, 2007 Elküldve Augusztus15, 2007 Sziasztok! Én nem régen vagyok opel-tulaj, egy 1,6-os astra caravan eddig boldog tulaja. A gond tegnap jelentkezett és most nem tudom kihez forduljak. A gond az hogy világít az akksi led, meg a légzsák és a motor ledje is. Egy szerelő megnézte, az akksi fel van töltve, a generátornál sem látott semmi különöset, de talán az lehet a ludas, csak ő nem ért hozzá, ezért elküldött egy villamosságishoz. Csakhát itt a probléma, nem ismerek senkit és nem igazán merem csak úgy bevinni ez szervízbe. Van valakinek vmi ötlete? Elég sürgős lenne, így nem merek vele hosszabb útra indulni, pedig nagyon kéne! :)
opel16v Elküldve Augusztus15, 2007 Elküldve Augusztus15, 2007 Pedig így ne nagyon használd. Valszeg a generátor fesszabályzója hányta el magát. Mérd meg mulitméterrel, mennyi az akkun a fesz, ha be van indítva a motor!
szbandi Elküldve Augusztus15, 2007 Elküldve Augusztus15, 2007 Állítólag az akkun a fesz 14 valamennyi. Aki mérte azt mondta h az jó. :)
FPepe Elküldve Augusztus15, 2007 Elküldve Augusztus15, 2007 Sziasztok! Én nem régen vagyok opel-tulaj, egy 1,6-os astra caravan eddig boldog tulaja. A gond tegnap jelentkezett és most nem tudom kihez forduljak. A gond az hogy világít az akksi led, meg a légzsák és a motor ledje is. Egy szerelő megnézte, az akksi fel van töltve, a generátornál sem látott semmi különöset, de talán az lehet a ludas, csak ő nem ért hozzá, ezért elküldött egy villamosságishoz. Csakhát itt a probléma, nem ismerek senkit és nem igazán merem csak úgy bevinni ez szervízbe. Van valakinek vmi ötlete? Elég sürgős lenne, így nem merek vele hosszabb útra indulni, pedig nagyon kéne! :) Merrefele lax? Ennyi dolog nem szokott egyszerre elromlani. Sztem is mérj akkufeszt álló és járó motornál is, adhatsz neki kis gázt is. Járó motornál kicsit többet kell mérned, de 14.5V alatt kell lennie. Ha nincs különbség, vagy több, mint 14.5V a feszültség, akkor fesszabályzó hiba. Bosch generátoban elég egyszerű a csere, azt magad is elvégezheted némi technikai érzékkel.
szbandi Elküldve Augusztus15, 2007 Elküldve Augusztus15, 2007 Pest mellett Maglódon lakom. SAjnos a szereléshez nem értek.
Tom Elküldve Augusztus15, 2007 Elküldve Augusztus15, 2007 Ha világít a check engine lámpa, akkor ki kéne villogtatni a hibát, azután azért többet lehetne tudni. :)
szbandi Elküldve Augusztus15, 2007 Elküldve Augusztus15, 2007 Állítólag mindkét féleképpen bemérték a feszt és jó. Nem tudom mi lehet. Ezek szerint komoly?
tgabika76 Elküldve Augusztus15, 2007 Elküldve Augusztus15, 2007 Télleg ki kéne villogtatni a hibatárolót, emlékeim szerint vannak a hálózati feszültségre is hibakódok benne
opel16v Elküldve Augusztus15, 2007 Elküldve Augusztus15, 2007 Állítólag mindkét féleképpen bemérték a feszt és jó. Nem tudom mi lehet. Ezek szerint komoly? Igen, mindenféleképpen komoly. Nálatok vagy a szomszédban csak van egy multiméter... mérjetek rá, az a biztos! Aztán ha van töltés rendesen (és nem is több mint kéne), akkor lehet agyalni, mert akkor nem lesz egyszerű a téma (akkor lehet kezdeni a hibakód olvasással).
Novy Elküldve Augusztus15, 2007 Elküldve Augusztus15, 2007 Hali. Pont ugy csináltam ahogy leirtad de sajnos a magnót nem tudtam kiszedni ugyhogy csak a szivargyujtó izzóját tudtam cserélni. A konzolban pedig most csak egy nem ég a kezem össze vissza vágtam mert a rációt ki akartam tépni :omg: Holnap délután szerelek emelőn és lesz rádió kiszedő is(fékbetét csere is lesz). Azt fotozok le neked amit csak akarsz B) Én rizsszem izzót kértem mert az való bele (de lehet máshol másnak nevezik) 1.3W-os vagy ilyesmi :) 36ft/db elég drága :) hm nemtudom akkro agyári magnók hogy vannak betéve, de nekem egy keret amit a magnovla adtak az belmegy a középkonzolba, és abba csuszik bele amagnó, talán, de ki kell nekem si szednem a magnot, mer egyik oldalt kitolja magát és nem is marad meg, valószínű sok a drot mögötte:) ha van kedved akkor légyszives azt fényképezd már le hogy is néz ki az a rész ahol az égőcskék vannak, meg egy távlati képet a lebontott középkonzolrol előre is köszi.
gergolabs Elküldve Augusztus15, 2007 Elküldve Augusztus15, 2007 Szerintetek természetes, hogy menet közben a fesz. nagy melegben leesik 13.7-re?Vagy ez már fesz. szab. vége?
hening Elküldve Augusztus15, 2007 Elküldve Augusztus15, 2007 Szerintetek természetes, hogy menet közben a fesz. nagy melegben leesik 13.7-re?Vagy ez már fesz. szab. vége? Szerintem a 13,7 az még jó.
tgabika76 Elküldve Augusztus15, 2007 Elküldve Augusztus15, 2007 Jó, csak nem látom az összefüggést a nagy meleg meg a feszültségesés között, hacsak nem attól van hogy bekapcsolod a klímát.
gergolabs Elküldve Augusztus15, 2007 Elküldve Augusztus15, 2007 Jó, csak nem látom az összefüggést a nagy meleg meg a feszültségesés között, hacsak nem attól van hogy bekapcsolod a klímát. Az összefüggést én sem látom, csak jelezni akartam, hogy ehhez tudom kötni. A klíma tutira nem zavar be! Mert nincs. :)
1.7DTL Elküldve Augusztus15, 2007 Elküldve Augusztus15, 2007 A magnó kiszedőt nem taliztuk meg a műhelyben, ugyhogy elmaradt a konzol szétszedése de legkésőbb szombatra szerzek és fényképezek :)
Gepard Elküldve Augusztus15, 2007 Elküldve Augusztus15, 2007 A magnó kiszedőt nem taliztuk meg a műhelyben, ugyhogy elmaradt a konzol szétszedése de legkésőbb szombatra szerzek és fényképezek :) Én máskor kiszedő nélkül oldottam meg. Kivettem a kesztyűtartót (4 csavar fogja) és a feltáruló helyen benyúlva szépen kitoltam előre a magnót.
Novy Elküldve Augusztus15, 2007 Elküldve Augusztus15, 2007 előre is köszi a képeket de a gyári magnókat hova rögzítik akkor még?? ha a középkonzollal együtt nem jön ki?? van még valami váz amire rámegy a középkonzol, és abba foglal helyet a magnó?? eccer megprobáltam én is ezt a kesztyűtartós dolgot, de meg is gondoltam magam, aztán előről erőszakkal kifeszgettem sikeresen, csak aztán néztem a panasonic fejen, hogy egy rugós kis fület kelett volna egy egyszerű vékony csavarhuzoval betolni és kijött volna amagnó:S
Tápiószecső Elküldve Augusztus16, 2007 Elküldve Augusztus16, 2007 előre is köszi a képeket de a gyári magnókat hova rögzítik akkor még?? ha a középkonzollal együtt nem jön ki?? van még valami váz amire rámegy a középkonzol, és abba foglal helyet a magnó?? eccer megprobáltam én is ezt a kesztyűtartós dolgot, de meg is gondoltam magam, aztán előről erőszakkal kifeszgettem sikeresen, csak aztán néztem a panasonic fejen, hogy egy rugós kis fület kelett volna egy egyszerű vékony csavarhuzoval betolni és kijött volna amagnó:S Maga a magnó a beépítő keretbe passzol. A kiszedő arra kell, hogy az ebbe a keretbe fogódzkodó pöcköket kiakasszuk. A beépítőkeretnek meg vannak apró fülei amit, ha elhajtunk akkor fogja meg a vázat. Ezek a fülek az előlap magasságában vannak, a magnó pöckei meg hátrébb. Tehát elvileg csak úgy lehetne kitolni hátulról, ha valamelyik pöcök nem végzi rendesen a dolgát. (nekem anno volt olyan, hogy a keret fülei ki voltak hajtva, de hátrébb a vázba bele volt akadva még a keret egy része és ezért nem akaródzott kijönni)
Gepard Elküldve Augusztus16, 2007 Elküldve Augusztus16, 2007 Tehát elvileg csak úgy lehetne kitolni hátulról, ha valamelyik pöcök nem végzi rendesen a dolgát. Nálam akkor ez gyakorlatilag is így volt.
Novy Elküldve Augusztus17, 2007 Elküldve Augusztus17, 2007 csak akkor azt nem értem, hogy ha a komplett középkonzolt kicsavarozta, akkor miért nem tudta kiszedni magnóval együtt a középkonzolt?
Tápiószecső Elküldve Augusztus17, 2007 Elküldve Augusztus17, 2007 csak akkor azt nem értem, hogy ha a komplett középkonzolt kicsavarozta, akkor miért nem tudta kiszedni magnóval együtt a középkonzolt? Mert a fülek a vázba kapaszkodnak, ami csak a magnó kiszedése után tudsz kihajtani. És mint mondtottam volt nekem volt olyan hogy a keret alsó vagy felső lapja a vázba volt akadva.
Recommended Posts