J0hnny Elküldve Június17, 2007 Megoszt Elküldve Június17, 2007 És ha nem VDO van most benne neki? A lényeg, hogy legjobb, ha ugyanolyan W-számút keresel, mert ha a mostani órád Delco, és ennek elég nagy az esélye, akkor nem fogod tudni átrakni az órarészt. Úgy van. Nekem a Delco helyett lett VDO,de egyezik a W-szám és semmi gond! Ja és nekem a rossz,öreg,lenézett dízelben be volt kábelezve! <_< :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június17, 2007 Megoszt Elküldve Június17, 2007 Úgy van. Nekem a Delco helyett lett VDO,de egyezik a W-szám és semmi gond! Ja és nekem a rossz,öreg,lenézett dízelben be volt kábelezve! <_< :rolleyes: Ez évjárattól függ. Nekünk is mindkettő be van kábelezve, igaz mindkettő facelift előtti ('94.08). Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Június17, 2007 Megoszt Elküldve Június17, 2007 France se igazodik ki ezeken hogy mi van bekábelezve és mi nem... Mondjuk ez egy Astra Classic, sz'al elképzelhető hogy ebből kispórolták a vezetéket, de azért voltam ilyen optimista, mert ebben ugye még a világításkapcsoló is sima egyszerű verzió volt, nem lehetett a műszerfal fényerejét állítani, de miután ki lett cserélve egy Cali kapcsolóra, gond nélkül működött ez a feature is. De nemcsak az Astra ilyen: nekem a Caliban a BC is be volt kábelezve, sőt benne vannak az ülésfűtés csatijai is, csak kapcsolókat meg fűtőelemet kéne szereznem és működne, de láttam már Calibrából '97-est (az enyém ugye '91-es), amiből meg kispórolták a BC vezetékeit... :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
dorozs Elküldve Június17, 2007 Megoszt Elküldve Június17, 2007 Ja most jól megkavartatok!!:rolleyes: honnan tudom megállapitani h Delco vagy VDO??? ez már facelift utani, akkor lehet még Delco?? Eggyátalan mi a különbség?? megnéztem a száma W=1102 Link to comment Megosztás: More sharing options...
dorozs Elküldve Június17, 2007 Megoszt Elküldve Június17, 2007 tgabika76 neked is ilyen nem??? az Delco v VDO??? be van húzva a kábel vagy sem??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június17, 2007 Megoszt Elküldve Június17, 2007 Ja most jól megkavartatok!!<_< honnan tudom megállapitani h Delco vagy VDO??? ez már facelift utani, akkor lehet még Delco?? Eggyátalan mi a különbség?? megnéztem a száma W=1102 Azt, hogy a mostani Delco vagy VDO csak kiszedéssel tudod megállapítani 100% biztonsággal. Egyszerűbb, ha eleve W=1102-es fordszámmérőst keresel, akkor nem lehet gond. És ne felejtsd el megnézni, hogy a fordszámmérő része 7000-ig legyen skálázva, nehogy dieselest vegyél. A dolog úgy néz ki, hogy a fordszámmérősök tudtommal mind VDO gyártmányúak, a nem fordszámmérősek viszont lehetnek mindkét gyártótól, de gyakrabban Delco gyártmányúak. A Delco kilométeróra részét nem tudod átrakni a VDO egységbe, mert nagyobb egy kicsit, viszont fordítva asszem megy a dolog. Hogy a kábel be van-e húzva, az majd kiderül, ha összerakod, ha nem indul el a fordszámmérő része, akkor valszeg nincs behúzva :rolleyes: . Korábban itt le volt írva, hogy honnan kell odavezetni a jelet neki, keress vissza. Link to comment Megosztás: More sharing options...
powerup Elküldve Június17, 2007 Megoszt Elküldve Június17, 2007 Egy kis képes segítség! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Június17, 2007 Megoszt Elküldve Június17, 2007 tgabika76 neked is ilyen nem??? az Delco v VDO??? be van húzva a kábel vagy sem??? A fordulatszámmérős óra VDO, W=1111-es, a másik franctuggya milyen gyártmányú (még mindig a kocsiban van), de W=1102 a száma. Emiatt erős a gyanúm hogy komplett sebességmérőt kell majd cserélni (ahogy powerup képein van), mert az útjeladót tuti nem fogom tudni átrakni, de remélem legalább a vezetéke be van húzva az óráig... Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június17, 2007 Megoszt Elküldve Június17, 2007 ...mert az útjeladót tuti nem fogom tudni átrakni... Amúgy se érnél vele sokat, mert a különbség nem abban van, hanem az előtte forgó, fényvisszaverőkkel ellátott tárcsában, ami az órába van beépítve. Ha szerencséd van, az autóban is VDO óra van, különben kicsit faragni kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Június17, 2007 Megoszt Elküldve Június17, 2007 Húúúú, várjál, akkor itt megint lesz egy kis probléma. Addig oké hogy az egész sebességmérőt útjeladóstól építsem át az új órába, de akkor hogy fog rámenni az útjeladóra a nyomtatott áramköri fólia megfelelő része, ha mondjuk a két útjeladó között olyan különbség van, mintpl. powerup képein, ti. hogy abszolút nem egyformák? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június18, 2007 Megoszt Elküldve Június18, 2007 classic 1. astrákban egyikben sincs behúzva a vezeték. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Június18, 2007 Megoszt Elküldve Június18, 2007 classic 1. astrákban egyikben sincs behúzva a vezeték. :rolleyes: Ajjaj... Akkor marad amit mondtál: ECU 8-as lábától (gyárilag zöld vezeték, már akinek van) a műszerbe, de pontosan hová is? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június18, 2007 Megoszt Elküldve Június18, 2007 Ajjaj... Akkor marad amit mondtál: ECU 8-as lábától (gyárilag zöld vezeték, már akinek van) a műszerbe, de pontosan hová is? A műszeregység 8-as lába. Az ECU-n nemtom most megmondani, melyik vezeték az. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Június18, 2007 Megoszt Elküldve Június18, 2007 Oké, megvan. Kevertem a szezont a fazonnal, de sikerült összeraknom a részleteket a fentebb linkelt képek alapján: ECU-ból zöld vezeték műszeregység 8-as lábára. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június18, 2007 Megoszt Elküldve Június18, 2007 Igen, de nem biztos hogy az ecu-n van zöld vezeték :rolleyes: Vagy van, de más a funkciója <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Június18, 2007 Megoszt Elküldve Június18, 2007 Azért én bízok benne hogy ez alapján majdcsak megtalálom: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június18, 2007 Megoszt Elküldve Június18, 2007 Azért én bízok benne hogy ez alapján majdcsak megtalálom: Reméljük. Csak jeleztem, hogy én már találkoztam olyannal is, aminél nem volt zöld vezeték. :rolleyes: Akkor a vezérműtengely hall jeladójáról vettünk jelet, igaz az nem műszeregység számára kellett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Június18, 2007 Megoszt Elküldve Június18, 2007 ha valakit érdekel komolyabban add mailcímet és küldök képeket mit is kell keresni Ha esetleg leírnád, és képekkel illusztrálnád akkor simán kimehetne a magazin oldalra is. Ez esetben küldd el a hemi@opelklub.hu címre. Egy kis képes segítség! A fenti rád is vonatkozik. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Június18, 2007 Megoszt Elküldve Június18, 2007 am én is ezekből az ismeretekből táplálkoztam amiket msot hirtelen az utolsó két oldalon felirt mindenki ugyhogy ennél töbet nem toksajna, de nemis igen kell ennél több amugy kész a központi zár és jol is működik arrol szándékomban áll egy képes bemutatót csinálni, hogy én hogy csináltam meg de milyen formátmba kellene??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június18, 2007 Megoszt Elküldve Június18, 2007 am én is ezekből az ismeretekből táplálkoztam amiket msot hirtelen az utolsó két oldalon felirt mindenki ugyhogy ennél töbet nem toksajna, de nemis igen kell ennél több amugy kész a központi zár és jol is működik arrol szándékomban áll egy képes bemutatót csinálni, hogy én hogy csináltam meg de milyen formátmba kellene??? Sztem a képekhez írsz egy-egy pár szavas vagy mondatos kommentárt, aztán az illetékesek felteszik a magazin oldalra, ha jól sikerül. Ma ismét találtam egy elektromos hibát az autóban: alapjáraton ketyegő motornál a vákuumcsöveket vizsgáltam, amikor véletlenül hozzáértem a gyújtáselosztó alján található csatira menő kábelhez, ami ha jól sejtem a gyújtás Hall-jeladójának a kábele. Abban a pillanatban leállt az autó, és újra se akart indulni. Csatit széthúztam, szokásos kép fogadott: az érintkezők zöldes színűek voltak az oxidtól. Megpucoltam az érintkezőket, meg a csatlakozó aljzatét is az elosztón, csatit visszadugtam (érdekes rugós biztosítása van), autó indult, és már mozgatásra se reagál. Lehet, hogy emiatt volt, hogy múltkor kétszer is leállt a motor egy körforgalomban? Kivillogtattam a hibákat, de semmi se volt az ECU tárolójában, csak 12-ket villog. A lényeg, hogy ha valakinek megmagyarázhatatlan leállásokat csinál az autója, kezdje azzal a hibakeresést, hogy a motortérben az összes csatit megmozgatja, lehet, hogy hamar meglesz a hiba :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Június18, 2007 Megoszt Elküldve Június18, 2007 hát ezekhez aképekhez már eleve vannak irva mondatok, most soka dolgom sajna nyári gyak stb de hatudnék keriteni olcson egy fordulatszámmérős órát akkor tuti megcsinálnám egyébként mi ez a magazin?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június18, 2007 Megoszt Elküldve Június18, 2007 ...egyébként mi ez a magazin?? Ez :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Silver79 Elküldve Június18, 2007 Megoszt Elküldve Június18, 2007 Üdv. Kérdésem lenne :rolleyes: Elektromos ablaknak hogy van a végállás kapcsolója?Hol van? Mert jobb oldalon elég sokszor csinál olyat hogy felhúzza és egyből vissza is fordul és lehúzza <_< Ez akkor kellemetlen ha nem veszem véletzlen észre ;) ÜDv Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Június19, 2007 Megoszt Elküldve Június19, 2007 Üdv. Kérdésem lenne :rolleyes: Elektromos ablaknak hogy van a végállás kapcsolója?Hol van? Mert jobb oldalon elég sokszor csinál olyat hogy felhúzza és egyből vissza is fordul és lehúzza <_< Ez akkor kellemetlen ha nem veszem véletzlen észre ;) ÜDv Lehet elég lenne csak betanítani. Húzd fel úgy, hogy folyamatosan nyomod a gombot. Miután felért ne engedd el pár másodpercig addig amig nem hallasz egy halk kattanást az ajtóból. Na ekkor megtanulta hol a véghelyzet. De szerintem inkább az lehet hogy fizikálisan szorul valahol ez ablak vagy a felhúzó mechanika és egyszerűen a becsípés védelem úgy érzi akadályba ütközött és visszaengedi. Szerintem kapd le a kárpitot zsírozd kicsit a mechanikát, nézd meg nem szorul-e az ablak a sínben stb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Június19, 2007 Megoszt Elküldve Június19, 2007 a becsípés védelem úgy érzi akadályba ütközött és visszaengedi Ezekben van ilyen? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts