Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
:rolleyes: Még a helye sincs meg??? Ezzel azt akarod mondani,hogy nincs lyuk a B oszlop aljában és a hátsó ajtóban se??

hát ő kettő is van a B oszlopban, de az oldalrol van me egészen lent

és azajtoban meg ilyen trapézos formájú

ezek lennének a gyári helyei??

Elküldve
hát ő kettő is van a B oszlopban, de az oldalrol van me egészen lent

és azajtoban meg ilyen trapézos formájú

ezek lennének a gyári helyei??

Mindjárt lefotózom,várj egy kicsit....

Elküldve

dede ilyenem van de én azt hittem ez csak ilyen szervizelési luk üregvédelemre stb

elég szar helyre van téve egyébként, mert ha kinyillik az ajto tökre, akkor eléggé furán hajlik a cső

neked ez gyári??

azon gondolkozok ha tényleg oylan drágán adják, meg valszin nem is lesz akkor valami más kocsibol kiszedem és ráragasztom a gumikupakokra és csumi:D

Elküldve

Szerezz bontóból,ott sokkal olcsóbb.Sajna akkor,mikor csináltam,a bontóban csak egy normálisat találtam,így vennem kellett 1 db gyárit,mert össze akartam rakni már az autót aznap.

Elküldve
Szerezz bontóból,ott sokkal olcsóbb.Sajna akkor,mikor csináltam,a bontóban csak egy normálisat találtam,így vennem kellett 1 db gyárit,mert össze akartam rakni már az autót aznap.

boltba mennyi volt és bontóba??

Elküldve

asszem jol jártama bontósbéli ismerettséggel:D

vettem egy komplett hátsólámpa panelt egy kesztyűtartó világítást és a két gumigecit mindössze 500 Ft ért

és mellé csoreltem pár patentot az ajtoba meg egy helyzetjelző foglalatot:D

szal asszem abszolut jóáron jutottam hozzá és igy lesz kesztyűtartó világításom ködfényes féklámpán és a központi beszerelésének se sok akadálya van már:D

Elküldve

Üdv.Mindenkinek!

Egy kis segítség kellene 1.4-es 16V ecotec-motoros Astrához:A hiba a következő:Kb.5km megtétele után a sárgalámpa világít,aztán nem tudom fordulattól függően-e,de elalszik,aztán újból világít!A lámpa már önmagában is idegesítő,de hozzávéve,hogy ilyenkor megszűnik az alapjárat is létezni,az már agyrém!Kiolvasattam ennek kapcsán,sőt még ki is villogtattam a hibakódokat,és mindkét esetben ugyanaz az eredmény: sebességjeladó hiba és mapszenzor hiba!Irány a bontó,Map-szenzorcsere,de a hiba ezek után ugyanúgy fennáll!

Ezért kérnék segítséget,először is hol találom a Motorvezérlő egységet,másodsorban pedig,hogyan tudom nagyobb szétbontás nélkül kiszerkeszteni a km-órát,mert ebben a van a sebességjeladó!Lehet,hogy valamelyik csatlakozó szórakozik?Előre is köszi a segítséget szép hétvégét mindenkinek!

Elküldve

Nem lehet hogy rosszul olvastad ki a kódokat?

Mert ez nagyon AGR szelep hibának tűnik számomra... <_<

Milyen kódokat adott szám szerint?

Egyébként a műszeregységet könnyű kinyerni, csak a bowden okozhat először némi

fejtörést, de majd ráérzel. :rolleyes:

Az ECU az anyós oldali A oszlop aljában van a műanyag burkolat alatt.

Elküldve

Helló!

Az egyik 105,a másik pedig 500 volt úgy emlékszem,de most nincs nálam,valahova felírtam,de hivatalos műszerrel is ezeket jelezte!Az AGR-szelepet bonyolult egyébként kipucolni?Mert ezt még ennek ellenére megtenném!Esetleg tudsz valami becsületes,hozzáértő elektromos szakit javasolni,aki otthon van a témában?Köszi a segítséget!

Elküldve

fúúú de szopóka behuzni az első ajtókba a vezetékelését a központinak:S

de csak megoldottam:D

egy két vágás nyiszilés:D és meg is van:D

Elküldve

nah most végeztem a kábelezéssel igaz közben voltam itt ott de egy jó félműszakot elvesz egy kábelezgetés, ugy kb 4 órába kerülhetett az egész

na majd ha lesz időm akkor jön a mechanikai része:D

Elküldve
Helló!

Az egyik 105,a másik pedig 500 volt úgy emlékszem,de most nincs nálam,valahova felírtam,de hivatalos műszerrel is ezeket jelezte!Az AGR-szelepet bonyolult egyébként kipucolni?Mert ezt még ennek ellenére megtenném!Esetleg tudsz valami becsületes,hozzáértő elektromos szakit javasolni,aki otthon van a témában?Köszi a segítséget!

500 az alapjárati motor hibakódja

Elküldve
Üdv!

http://www.autodiagnosztika.com/obd2_hibakodok.html

E szerint nem!Az AGR-szelep kipucolásáról tudnál valami tanácsot adni?

Köszi!

Ez valami univerzális tábla, nem kell neki mindent elhinni. Opel Simtec vezérlők (és az újabb

Multec vezérlők) hibakódlistáján az 500 az alapjárati motor hibakódja.

AGR szelep pucolása: kiveszed, beáztatod brigéciolba, vagy féktisztítóval átfújód bőven, kipucolod,

visszarakod. :rolleyes: Ha el van kopva a tengelye, akkor rövidesen újabb hiba lesz, megoldás a csere,

vagy a lezárás (bizonyos vezérlők ezt néha sárga lámpával tolerálják, viszont nem lesz rángatás).

Elküldve

Helló!

Kipucoltam az AGR-szelepet,a tengely lazán mozog benne,/már a rugó ellenében/,egyébként nem volt drasztikusan koszos.Sajnos a problémám nem változott semmit!Ettől függetlenül lehet ludas az AGR-szelep?Ja megnéztem a motorvezérlőt /DELCO ELECTRONICS 16202329/,csatik rendben,úgyszintén a KM-óránál is.

Üdv.: bátyus

Elküldve
Helló!

Az egyik 105,a másik pedig 500 volt úgy emlékszem...

Megnéztem Itt, eszerint Gabinak igaza van, az 500 az alapjárati moci kódja, a 105 pedig "Intake manifold pressure sensor", ez a MAP szenzor akar lenni?

Elküldve
megcsináltam a kombinált féklámpát ködlámpával

nekem tetszik és nem is volt egyáltalán nehéz:)

Remélem nem csak simán összekötötted,hanem diódát raktál be!

Elküldve

dióda az meg mi??

johogy tettem kell a pedálosra villanó féklámpa még ködbe is:)

gabival beszéltem és még ő mutatta neki milyen és megtetszett

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.