Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Ha lesz náluk akkor MAJD valakit megkérhetek, hogy ugorjon el érte? Én csak biztosra megyek fel pestre. A pénz megvan és félre is van téve.

Ha a csepeli opelbontóra gondolsz, akkor asszem megoldható. Sőt, mivel sofőr vagyok, még az is lehet, hogy Kecskemétre is le tudom vinni, ha nem is mindjárt másnap.

Elküldve

Help valaki tud valami infót honnan lehetne meg tudni a magnó códját????? Nem service érdekel hanem valami jó indulatú emberke :) :partyman: :prayer:

Elküldve
Sziasztok,

F-es astrámba szeretnék központi zárat. Tudtok vaalkit ajánlani? Esetleg árakat mondani?

Ajánlani szakit, csak Szerencsen tudnék, most cserélte nekem az első kettőt, mert már 5 fok alatt nem nyíltak ki rendesen, ki koptak az idő folyamán. Ha jól emlékszem egy szett, ami 2 vezérlő motorból és 2 "normál" motorból áll, 15-20e között van.

Elküldve

Lehet valamit csinálni a rádióval az ellen, hogy nagyobb döccenésnél, illetve fékezésnél ne keressen másik rádióállomást? (azon kívül, hogy ne döccenjek és fékezzek nagyot!) Egyébként gyári grundig (sc303). Tudja valaki, hogy hány wattos? Mekkora (cm) hangszórók vannak az ajtóban, ill. a csomagtartóban (még nem volt időm szétszedni)? Esetleg jó vagy rossz tapasztalat hangszóróügyben? (Ugyanis gondolkozom a cserében)

Első nekifutásra "csak" ennyi kérdésem lenne, mint Újonc. (Ebben a topicban)

Köszi az esetleges válaszokat!

Elküldve
Lehet valamit csinálni a rádióval az ellen, hogy nagyobb döccenésnél, illetve fékezésnél ne keressen másik rádióállomást? (azon kívül, hogy ne döccenjek és fékezzek nagyot!) Egyébként gyári grundig (sc303). Tudja valaki, hogy hány wattos? Mekkora (cm) hangszórók vannak az ajtóban, ill. a csomagtartóban (még nem volt időm szétszedni)? Esetleg jó vagy rossz tapasztalat hangszóróügyben? (Ugyanis gondolkozom a cserében)

Első nekifutásra "csak" ennyi kérdésem lenne, mint Újonc. (Ebben a topicban)

Köszi az esetleges válaszokat!

persze hogy lehet.

el kell vinni a rádiot javittatni, merrt a gombok okozzák a bajt. azaz az állomáskereső gombot nem nyomja vissza rendesen a rádio, és a fékezéskor ugy érzékeli, hogy te megnyomod az állomáskereső gombot.

Rádiojavitó:

Herrböck & Gotzy Kft.

1138 budapest, balzac u. 8-10

320-8888

Elküldve

esetleg nem lehet xar az antenna kontakt? és azért keres másikat? nem ismerem mondjuk ezt a tipust..

Ködlámpa engem is érdekelne, de sztem sok esély nincs rá.. az enyém meg van repedve pont az élénél.. gondolom azért párásodik..

csak az egyik..ha esetleg vmi ragival végignyomnám a repedést akkor is párásodna vajon? :shock:

Elküldve

Szerintem a párásodás ellen csak a csere hatásos.Legalábbis akármit csináltam tovább párásodott.Irányjelzőnél,hátsó lámpánál bejött hogy kis lyukat furtam az aljára.

Elküldve

Az én elképzelésem a ködlámpával kapcsolatban:

1. Valamilyen módon kiszárítani.

2. A burán vagy a csatlakozónál a tömítést megoldani.

Majd kipróbálom, ha ráérek.

Elküldve

Ha jól látom a partsneten 6510 pénzért kapnám meg. (Ugyanis caravan-om van).

Mondjuk, ahogy nézegettem a többi autón, azokon is hasonló van. Úgyhogy talán nem lesz nehéz a beszerzése (nem túl drágán). Az újat majd mindig lecsavarom éjszakánként, ha nem a garázsban állok!

Elküldve

Nah igen.. nem tartottam én se nagy értéknek, de mindig lecsavarozom, ha hazajövök, vagy kicsit hosszabb(mondjuk 1óra) vagyok valahol.. nekem szerencsére mondjuk van egy pót is...

Elküldve

Sziasztok!

Nyugtassatok meg hogy nem bonyolult kicserélni a kiégett izzókat a müszerfal világitásban! Sok csavar fogja?Én kettőt látok a plexi előtt fent,de attól szerintem még nem fog szétjönni.

Le kell szedni a kormány burkolatát is?

Köszi előre is.

Elküldve
Le kell szedni a kormány burkolatát is?

Hali!

Megnyugtatlak, nem nehéz (annyira). Leveszed a kormányburkolatot, kihúzgálod a bajuszkapcsolókat. Kiszeded a két csavart, amit írtál, meg a kormányburkolat mögött találsz még kettőt, azt is. A műszercsoportot három csavar fogja, természetesen azt is ki kell venni, de mielőtt elkezdenéd rángatni a csoportot, nem árt lekötnöd a váltóról a kilométeróra-spirált! Ekkor már ki kell tudnod húzni a csoportot annyira, hogy a hátához hozzáférj, és levehesd a spirált, meg kihúzgáld a csatikat. Javaslom, hogy ha már szét van szedve, cseréld az összes háttérvilágítás, és egyéb sokat használt izzókat!

Elküldve

A kormányburkolat felső részét kell csak leszedni, és szerintem a bajuszkapcsolók is maradhatnak. A spirált az óráról úgy tudod leakasztani hogy a pöcköt a spirál tövénél magad felé húzod. A spirált pedig ellenkező irányban. (Ha nem ugrana le magától.) A két csatlakozó (kisebb) széleit pedig összenyomod.

Ha egyszer szétszedted akkor már könnyű lesz.

Elküldve

Köszi GPont,sikerült megcsinálnom,ráadásul a spirált sem kellett kikötnöm.Annyi volt a szívás hogy nem tudtam milyen fajta izzó kell,az autós boltban sem tudták megmondani,igy elhoztam két fajtát.Naná hogy a harmadik fajta kellett bele,ami foglalatos. :)

Nem tudsz ötletet adni hogy mi lehet a belső világitásommal?

Biztositék nem lehet,izzo hiba nem lehet.Megkapja a pozitivat azt kimértem.Ha adok egy testet neki akkor meg folyamatosan világit.Sem ajtonyitásra,sem a kapcsolora nem világit.

Kapcsolo baja lehet?Vagy vhol szakadás van?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.