Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Vettél már?

Milyen?

Ezek az olcsó kütyük is megteszik csak vmi miatt rendszerint alulméretezett szivargyújtócsatival vannak ellátva és elolvadnak....ergo figyelni kell és ha nagyon melegszik, akkor lecserélni rajta vmi jobbra különben más gond is lesz....egyébként nem vmi szépségek, de nagyon kellemes tud lenni egy átfagyot kocsiban! :wink:

Elküldve

Vettem egy fordulatszámmérős kilométerórát. Az a gond vele hogy működik is meg nem is. Ha elindítom a motort akkor még meg sem moccan. Ha elkezdem pörgetni akkor nagyon kicsit elkezd mozogni. Viszont még igen magas fordulaton sem éri el az 1000-et sem. Mi lehet a baj?

Elküldve

Vettél már?

Milyen?

A múlt télen már azt használtam... Ráhúztam még egy trikó üléshuzatot, az eltakarta a nem túl felemelô látványt.

Nekem nem az ülésfûtés csatija olvadozik, hanem a szivargyújtó-elosztó, amit ugyancsak a TESCO-ból szerváltam.

(Máshol sem kapni jobbat.)

Makacsságom bizonyítéka 4 szétolvadt kütyü, (különbözô kivitelek,) de végül ôk gyôztek: nem megy egyszerre két

ülesfûtés, és punktum! Ergo az elosztást nem a szivargyújtóból, hanem vhol elôtte kell megoldani.

De ahogy Qpack mondta: valami istenkirály, amikor elkezd melegíteni...

Elküldve
Vettem egy fordulatszámmérős kilométerórát. Az a gond vele hogy működik is meg nem is. Ha elindítom a motort akkor még meg sem moccan. Ha elkezdem pörgetni akkor nagyon kicsit elkezd mozogni. Viszont még igen magas fordulaton sem éri el az 1000-et sem. Mi lehet a baj?

Nem lehet, hogy dízelét vettél? Annál teljesen más elven mérik a fordulatot.

A fentebb leírt W érték, a km-óra spirál adott fordulatánál mutatott km/h érték viszonyát jelzi, tehát nincs köze a fordulatszámhoz. Mindenesetre szvsz a csoportod nem kompatibilis az autóddal. Nem lehet becserélni másikra?

Elküldve
Nem lehet, hogy dízelét vettél? Annál teljesen más elven mérik a fordulatot.

A fentebb leírt W érték, a km-óra spirál adott fordulatánál mutatott km/h érték viszonyát jelzi, tehát nincs köze a fordulatszámhoz. Mindenesetre szvsz a csoportod nem kompatibilis az autóddal. Nem lehet becserélni másikra?

A W=1111 az stimmel.

Fogalmam sincs hogy dízelt vettem-e. F Astrához kértem és ezt adta. Nem kérdezte hogy dízel vagy benzines és nem is gondoltam hogy különbség lenne.

De lehet hogy igazad van mert nekem gyanús hogy 5-től 6-ig van a piros. És a 6000 a vége.

Ha ez a gond akkor felhívom őket, csak belemennek egy cserébe.

Elküldve

A W=1111 az stimmel.

Fogalmam sincs hogy dízelt vettem-e. F Astrához kértem és ezt adta. Nem kérdezte hogy dízel vagy benzines és nem is gondoltam hogy különbség lenne.

De lehet hogy igazad van mert nekem gyanús hogy 5-től 6-ig van a piros. És a 6000 a vége.

Ha ez a gond akkor felhívom őket, csak belemennek egy cserébe.

ha ötezertől van piros, akkor dizel.

ezért nem megy.

mert a dizel a henerátor fordulatszámából veszi a fordulatszámjelet.

és a generátor a benzines müszerfalon mérve közel 5000 ret pörög alapjáraton. /az öcsémnek benzines müszerfala van a dizel asconában :) /

ezért nem megy a dizel müszerfal a benzinesben.

Elküldve

Szerencsére visszacserélik, de nem értem miért nem tudták megkérdezni hogy benzineshez vagy dízelhez lesz-e. Sajnos az oda-vissza út kölsége és az időm is elveszik. :smt013

És bár megkérdeztem hogy biztos lesz-e cseredarab, még emiatt is felék egy kicsit.

Elküldve

Megvan az óra. Működik és nem kellett szerencsére semmit bekötni pluszba.

A dízel műszeren a mélykék által említett W tényleg 1111 volt, de megnéztem az eredetit azon W=1102 a mostanin pedig W=1068 van.

Összevetettem a középkijelzőn lévő sebességgel. Az eredeti 59-es óraállásnál mutatott 53-at ez 60-nál mutat 50-et. Azaz ha jól értelmezem akkor többet csal. De ez mellékes majd kitapasztalom.

Alapjáraton a fordulatszám 900, és 5800-on szabályoz.

Mostmár csak vissza kell állítani a kilométert és már tökéletes is. :)

Elküldve
Megvan az óra. Működik és nem kellett szerencsére semmit bekötni pluszba.

A dízel műszeren a mélykék által említett W tényleg 1111 volt, de megnéztem az eredetit azon W=1102 a mostanin pedig W=1068 van.

Összevetettem a középkijelzőn lévő sebességgel. Az eredeti 59-es óraállásnál mutatott 53-at ez 60-nál mutat 50-et. Azaz ha jól értelmezem akkor többet csal. De ez mellékes majd kitapasztalom.

Alapjáraton a fordulatszám 900, és 5800-on szabályoz.

Mostmár csak vissza kell állítani a kilométert és már tökéletes is. :)

Most lehet, hogy tudatlanságomnak adok hangot.....de mire gondolsz középkijelzőn lévő km/h-nál...a BC-s gépekben az átlagfogyi és egyéb csodafontos adat között ki írja azt is, hogy mennyi a pillanatnyi sebességed? :smt102

Elküldve
Most lehet, hogy tudatlanságomnak adok hangot.....de mire gondolsz középkijelzőn lévő km/h-nál...a BC-s gépekben az átlagfogyi és egyéb csodafontos adat között ki írja azt is, hogy mennyi a pillanatnyi sebességed? :smt102

Nemcsak BC-s gépeken írja ki. Pár hónapja írta itt valaki hogy a sima kijelzőnél is lehet. Sokáig kell a két gombot nyomva tartani, és megjelenik. :wink: Apró szépséghiba hogy csak 53-ig írja ki, utána 53+ jelenik meg. :?

Elküldve
Nemcsak BC-s gépeken írja ki. Pár hónapja írta itt valaki hogy a sima kijelzőnél is lehet. Sokáig kell a két gombot nyomva tartani, és megjelenik. :wink: Apró szépséghiba hogy csak 53-ig írja ki, utána 53+ jelenik meg. :?

Erről én is olvastam, de még nem volt alkalmam kipróbálni mert véletlenül leszaggattam a szalagkábelt a NYÁKról

Elküldve

Erről a témáról jutott eszembe...

Készen van a komputer a TID-hez, úgyhogy azt is lassan lehet majd igényelni. Először két kartárs önként bepróbálja az autóba, aztán ha minden jól ment a tesztüzemen, lehet sorba állni érte. :)

Az autómban már működik, legközelebbi talin meg is lehet tekinteni.

Elküldve
Először két kartárs önként bepróbálja az autóba, aztán ha minden jól ment a tesztüzemen, lehet sorba állni érte.

Én szivesen feláldozom magam a nemes célra. :)

De ha másnak jobban kell akkor tudok várni.

Elküldve

Hi!

Lehet Fura kérdés. De.. Van a BC. Ez olyan okos kis kütyü. :)

MInden jo kis infót kiirogat.. :D nahmármost, kiégett a bal elsö tompim... erre kiírja, hogy a lüki lámpa ment ki :shock:

Mondjuk már nem elösször. Vmi elektromos szaki meg tudja mondani hogy hogy is van ez bekötve? csak egy vezetéket (kettöt) kellene átkötni, vagy vmi komolyabb a cucc.. mondjuk nem veszélyes, csak érdekességként...

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.