J0hnny Elküldve Június7, 2006 Megoszt Elküldve Június7, 2006 Ez jópofa.. nem kell csavarozni? kontakt vajon ugyan olyan jó? mert akkor tök jó. pillanatok alat lehet oldani ha vmi gáz van.. (van bennem egy para kép.. hogy ha kigyullad vmi kábel.. van is nálam 10es kulcs mindig pontosabban egy kis szerszámkészlet :lol: ) Ugyan a képen nem látszik,de ahol az akksisarut tartja,ott apró fogazás van a felületen.Piszok erőssen tart és jó a kontaktja,800A-t visz át,csak elég lesz! :) Pillanatok alatt oldható. Nem kínai cucc! :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június8, 2006 Megoszt Elküldve Június8, 2006 Azért a versenyautóba nem biztos hogy raknék ilyet. :huh: Mondjuk ott vészesebb helyzetekre van külön áramtalanító... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június8, 2006 Megoszt Elküldve Június8, 2006 Azért a versenyautóba nem biztos hogy raknék ilyet. :huh: Mondjuk ott vészesebb helyzetekre van külön áramtalanító... :lol: Svéd cucc,nem ócska kínai,800A meg nem viocc érték,de minden kötést zsugorcsöveztem,fémtisztán raktam össze,lakkoztam! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Június8, 2006 Megoszt Elküldve Június8, 2006 Svéd cucc,nem ócska kínai,800A meg nem viocc érték,de minden kötést zsugorcsöveztem,fémtisztán raktam össze,lakkoztam! Az igen.... szép alaposság!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
powerup Elküldve Június17, 2006 Megoszt Elküldve Június17, 2006 A hűtőventillátorom csapágyas lett,mivel az SI- nek túlméretezett a hűtője és ritkán kell működnie.Ha kézzel próbálom megpörgetni akkor nyikorog és fél kör után megáll.Még nem vettem le megnézni,de meg lehet kenni valahogy?Vagy vegyek 1 bontottat? Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Június17, 2006 Megoszt Elküldve Június17, 2006 Ma megint alkottam: Új sarukat tettem az akksira,csavar nélküliek! Ha már ott voltam tettem egy új brutál testkábelt is! :) Te Johnny, hol lehet ilen codát venyi? :huh: Oszt hogyé agygyák? Meglehetősen pháktikusnak találom, az egyszehüségét. Kéhlek. Csak hogy választékosan felyezzem ki magam. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június17, 2006 Megoszt Elküldve Június17, 2006 Te Johnny, hol lehet ilen codát venyi? :huh: Oszt hogyé agygyák? Meglehetősen pháktikusnak találom, az egyszehüségét. Kéhlek. Csak hogy választékosan felyezzem ki magam. :lol: Az akksisarura gondolsz? Ojop a cég neve aki gyártja, variens kft-nél kaptam,félegyházán van boltjuk,max szólsz Udi-nak és vesz neked! Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Június17, 2006 Megoszt Elküldve Június17, 2006 Az akksisarura gondolsz? Ojop a cég neve aki gyártja, variens kft-nél kaptam,félegyházán van boltjuk,max szólsz Udi-nak és vesz neked! Igen. Hétfőn felhívom őket. Köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
powerup Elküldve Június23, 2006 Megoszt Elküldve Június23, 2006 Hirtelen felindulásból vettem távirányítós központi zárat a verdába.. :huh: kép Holnap beszerelem.A biztitábláról honnan vegyem le neki a tápfeszt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június23, 2006 Megoszt Elküldve Június23, 2006 Hirtelen felindulásból vettem távirányítós központi zárat a verdába.. :lol: kép Holnap beszerelem.A biztitábláról honnan vegyem le neki a tápfeszt? Mi pénz volt ez? :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
powerup Elküldve Június23, 2006 Megoszt Elküldve Június23, 2006 Mi pénz volt ez? :huh: 14000HUF!Miután elvittem,kiderült hogy a bolt tulaja saját magának rendelte...Így járt :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
powerup Elküldve Június24, 2006 Megoszt Elküldve Június24, 2006 Nekiálltam ma délután beszerelni!Nem olyan eccerű..Meg még nem is csináltam ilyet.A zár működtetéséhez viszonylag nagy erő kell,ez a motor pedig nem túl izmos.Nehéz a rudazatnak olyan pozícíót találni az ajtóban,hogy ne akadjon el semmiben,ne szoruljon,biztosan működjön..stb.. :huh: .Ha ez megvan,a motor felfogatásához fúrni kell két lyukat is.Na meg a tipikus "nemlátoksemmit-nemférekhozzá" eset.. :lol: Ilyenformán csak a jobb első ajtó motorját tudtam beszerelni,miközben majdnem megdöglöttem a melegben :) !Holnap reggel folytatom,most már gyorsabban fog menni.Előre félek a vezetékek elfűzésétől.A hátsó ajtókhoz kell vennem kábel átvezetőt,mert oda gyárilag nem megy vezeték,így ott nincs is ilyen.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Június25, 2006 Megoszt Elküldve Június25, 2006 Előre félek a vezetékek elfűzésétől.A hátsó ajtókhoz kell vennem kábel átvezetőt,mert oda gyárilag nem megy vezeték,így ott nincs is ilyen.. Bontóban nézelödj, mert újonnan kb. 3000,- huf / db. az ajtóátvezető gumi, és abban nincs benne a csatlakozó. A kábelek + a belső küszöb takaró alatt mennek, balról-jobbra, az ülésbak előtt negy át egy vezeték köteg. Talán az üléseket 1x-űbb kiszedni, mint szétbontani a műszerfalat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
powerup Elküldve Június25, 2006 Megoszt Elküldve Június25, 2006 Beszereltem! :lol: Másfél napi melómba került,de kész és jól működik!De mégegyszer nem állnék neki! :huh: Képek Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Június27, 2006 Megoszt Elküldve Június27, 2006 Beszereltem! :huh: Gratula, ügyi voltál! Link to comment Megosztás: More sharing options...
powerup Elküldve Június27, 2006 Megoszt Elküldve Június27, 2006 Gratula, ügyi voltál! Köszi! :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
aztec Elküldve Július11, 2006 Megoszt Elküldve Július11, 2006 need help bradazz' so nekem lett csomagtartó falazva ezzel együtt most bekerült a 3. motor ami még nem égett le ami a csomtartó nyitására szolgál... ezt be kellene reléznem Erről ki mit tud? Minden infoért hálás lennék :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Július11, 2006 Megoszt Elküldve Július11, 2006 A lényeg, hogy a motor ne legyen feszültség alatt, csak akkor amikor nyit (vagy zár is, típustól függő). Különben ha egy helyzetében erőlködik, egy-két perc alatt képes leégni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Július25, 2006 Megoszt Elküldve Július25, 2006 Lenne egy kérdésem a cartársakhoz: a fehér kombinkon úgy műxik az ablaktörlő, hogy ha az ablaktörlőkapcsolót valamikor az ablaktörlő működése közben lekapcsolom, akkor a lapátok megállnak ott, ahol éppen tartanak, tehát nem mennek vissza alaphelyzetbe. Próbáltam, hogy a biztitáblán levő ütemvezérlőt átcseréltem az enyémből, azzal se lett jobb. Mi lehet még a gond? Ha valaki találkozott már ilyennel, adjon tippet plz. Előre is köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Július25, 2006 Megoszt Elküldve Július25, 2006 A motornál van a mechanikában egy nullpont-kapcsoló, gondolom az adta meg magát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Július25, 2006 Megoszt Elküldve Július25, 2006 Na ebből lesz a kp záram,ha lesz időnk egyszer berakni! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Július25, 2006 Megoszt Elküldve Július25, 2006 Sok sikert hozzá! :unsure: Tipikus délutáni fél perces meló :D :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZAG Elküldve Július27, 2006 Megoszt Elküldve Július27, 2006 Ma tönkrement az autóm ablakmosómotorja. Már a bontóba készültem,de érdeklödés képpen beugrottam a közeli autósboltba,és potom 2.000Ft-ért adtak is egyet. Azt hittem olyan 8-10eft körül van. Kellemes meglepetés volt.. :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Július28, 2006 Megoszt Elküldve Július28, 2006 Ma tönkrement az autóm ablakmosómotorja. Már a bontóba készültem,de érdeklödés képpen beugrottam a közeli autósboltba,és potom 2.000Ft-ért adtak is egyet. Azt hittem olyan 8-10eft körül van. Kellemes meglepetés volt.. :) Ezt jó tudni! valamelyik nap nekem se akart nyomatni lötyit.. mondom mi a nedvesség nincs..van..izé.. :D Aztán megáll mociház fel.. vezetékek megrugdoss.. vudúúú tánc lejt, beül. kar meghúz és lön nedvesség.. bepisiltem örömömben :unsure: :lol: (szal vagy vmi kontár (értsd kontakt hiba) vagy döglődik a moci :D ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Július31, 2006 Megoszt Elküldve Július31, 2006 Ma tönkrement az autóm ablakmosómotorja. Már a bontóba készültem,de érdeklödés képpen beugrottam a közeli autósboltba,és potom 2.000Ft-ért adtak is egyet. Azt hittem olyan 8-10eft körül van. Kellemes meglepetés volt.. :unsure: ZAG bátyó! (meg más is aki tud vmit) Szal úgy néz ki nekem is megdöglött eme nemes jószág. Múltkor még köpködött párat,mostanra már semmi. Lemntem,mondom küldök rá direktbe 12 voltot, ha úgy megy, akkor jöhet a frankó nyomozás, hol veszlik el a delej. ami nem is lenne olyan egyszerü, mert ez elöre hátra spriccol.. Szóval.. delej ráküld, semmi.. de ahogy érintem csatit, látom cikrázik... Hoppá.. mondom akkor müszerrel rámér.. 1.6ohm. nem tom mennyi a gyári érték. Rámértem még csatijára, ott amikor kell megjelenik a 12volt.. szal a moci a tréh.. vagy zárlatos lett, vagy megszorúlt.. nem tom.. de felhoztam, kajolok, aztán megszakértem. De addig is.. neked milyen kellett. Olyan aminek 2 kis pöcse van alul? (ergó külön elöre hátra tudja a vizet, ha jól okoskodám, forgásirányt vált, és van rá csatlakoztatva vmi visszacsapó szelep szerüség) (majd rakok fel képet. ha tár is úgy akarja :) ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts