Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Sziasztok!!

Csak azért írok mert ma vittem a kocsimat az opel danubiába egy hiba megállapításra!!

Megígértem a srácnak aki segített hogy megdícsérem őket mert nagyon rendes és segítőkész volt! És ami a legfontosabb hogy nem kért érte semmit!! Pedig én úgy tudtam hogy ezért a hiba kiolvasásért kell tejelni!!

Szerencsére nincs komolyabb baja a gépnek csak valószínűleg a lambda szonda szórakozik néha!!

Persze előbb utóbb csere lesz belőle! :)

Na csak ennyi!!

Üdv minden Opelesnek!

:) :(

de szép ezeket hallani ;)

ha má a főnök nem dicsér meg soha.... :P

Elküldve
:) :)

de szép ezeket hallani :(

ha má a főnök nem dicsér meg soha.... ;)

Ki kellene nyomtatni, és kitenni a faliújságra, persze a nonprofit szöveget kihagyni, nehogy probléma legyen belőle. ON

Elküldve

a VDO ora olyan amit irtam nemrég?

hogy a párosak vastagak és a páratlanak azok véknyabbak kivéve a piros 50 est???, ami vastagabb ??

Elküldve
a VDO ora olyan amit irtam nemrég?

hogy a párosak vastagak és a páratlanak azok véknyabbak kivéve a piros 50 est???, ami vastagabb ??

Megmondom neked őszintén, sztem ez így nem tuti dolog. Az a VDO óra, amit nemrég vettem a számlapját tekintve (már ami beszerelve látszik belőle) teljesen ugyanúgy néz ki, mint az eredeti Delco-m. Ezt tutira csak szétszedéssel lehet megállapítani.

Elküldve

Egy pánikszerű kérdésem van!

Valaki le tudná nekem festeni a gyári Blau Car300-as magnó, illetve a tokjában lévő csati bekötését? Vettem bele egy CD-t és nem szeretném megfőzni...

Köszi előre is.

Elküldve
Egy pánikszerű kérdésem van!

Valaki le tudná nekem festeni a gyári Blau Car300-as magnó, illetve a tokjában lévő csati bekötését? Vettem bele egy CD-t és nem szeretném megfőzni...

Köszi előre is.

A szabvány ISO csatlakozóban nem sok baja lehet a cdnek. A legalsó (8érintkezős) a táp, memória, világítás, antennevezérlés. A középső 8as a hangszóró, a legfelső meg a kijelzőnek a meghajtása.

Elküldve

kicseréltük a gyartyákat

eleve bosch volt benne kétpolusu

tehát a 3 polus anyira nem lenne más

kicsit nehezebben indult, nekem igy tünt, bár fater azt mondta, hogy egy ideje miota melegebb van nehezebben indul

szoval amit pozitivumnak vettem észre, hogy sokkal halkabban megy a kocsi

egyenlőre ennyi

na csá

Elküldve

Sziasztok!

Ablakemelő beépítés előtt érdeklődnék, hogy az megolható-e, hogy ha a bontott spal-ablakemelő szettemet (amely eredetileg a középkonzolon elhelyezett 2db,-az ajtómba is jó- kapcsival volt vezérelve)

szétkábelezem a két ajtóhoz, akkor a vezetőfelőli oldalra érdemes-e egyből behúzni mégegy kapcsolónyi vezetéket(párhuzamba rákötve az utasfelőli kapcsira), hogy az esetlegesen később beszerzett duplakapcsolós könyöklőn realizálódjon? Egyátalán ez működne így?

A másik kérdésem az lenne, hogy az OMEGA ablakemelő kapcsolói(az a lekerekített végű), amelyek kísértetiesen hasonlítanak az astrám( 95' 5ajtós) ajtajában lévő előkészítések méretére, AZOK AZONOSAK AZ ENYÉMMEL?

itt a linkje:

http://www.vatera.hu/item/view/real.php?cod=7749382

Karesz

Elküldve

Spalnál lehet kapni gyári méretű kapcsolót Astrába nagyon olcsón, újan. :)

Meg javallom az eredeti kábelkötegét használni, azt is lehet olcsón kapni, abban

már benne van a duplakapcsoló előkészítése.

Elküldve
Spalnál lehet kapni gyári méretű kapcsolót Astrába nagyon olcsón, újan. :)

Meg javallom az eredeti kábelkötegét használni, azt is lehet olcsón kapni, abban

már benne van a duplakapcsoló előkészítése.

Szia Gábor!

Köszi a tippet,de hol találom őket.

Amúgy nekem van a szettemhez 2 kapcsi, csak a jövőre nézve lamentáltam a 3-kapcsolós(vezetőoldali duplakapcs. könyöklővel+ az utasoldali) változatról.

Karesz

Elküldve
Bármelyik riasztóbeszerelő műhelyben forgalmaznak szerintem spal cuccokat. :)

Időközben megtaláltam a honlapot a neten, de az excel-es árlistán kívül(ami nem sokat mond), nem sok hasznos anyagot találtam.

A metroman-osoknál több anyag van(képek, leírás) a cuccokról. Az áraikra nem tudok mit mondani, hiszen én a használt szettemet 5500-ért vettem kompletten.

http://www.addel.hu/template/temp1/product...prcategory=7351

Elküldve

Megjegyezném, hogy ha azt szeretnéd, hogy a duplakapcs legyen az ajtódban, akkor venni kell bontóban 2000ft-ért ajtókárpitot, és "kiherlni" belőle a kapcsoló foglalatát, és beinstallálni a te kárpitodba.S, akkor nem kell foglalkozni ilyen SPAL cuccokkal.Mégis csak gyáribb :)

Elküldve
Megjegyezném, hogy ha azt szeretnéd, hogy a duplakapcs legyen az ajtódban, akkor venni kell bontóban 2000ft-ért ajtókárpitot, és "kiherlni" belőle a kapcsoló foglalatát, és beinstallálni a te kárpitodba.S, akkor nem kell foglalkozni ilyen SPAL cuccokkal.Mégis csak gyáribb :)

A spal-os készletem kapcsolója is belemegy a gyári könyöklőbe átalakítás nélkül, csak gondolkoztam a 3-kapcsolós megoldáson.

Elküldve

Sziasztok!

Az ajtó(vezetékköteg) átvezető csatlakozóba lehet utólag (papa, mama)tüskéket kapni? Elektromos ablak utólagos beszerelése miatt érdekes a kérdés.

A központi záramnak az előző tulaj szerelője használatban lévő hangszóró tüskéi mellett átbökte az egész csatlakozófejet 10-es fúróval aztán átfűzte a lyukon. Célravezető, de nem túl elegáns megoldás. Ha nem kapható póttüske, akkor megértem, Maximum bontva tudok elképzelni fullossabb kábelezésű ajtóból soktüskés csatlakozófejjel, lehetőleg nem tőben lecsípkedett vezetékekkel.

Karesz

Elküldve

hali! lehet hogy hülye kérdés lesz de már az idegbaj kerülget. szép feszesre lett húzva kb 1 hónapja generál után az ékszíjam, de indítás után ha nem hagyom járni akkor elkezd visítani egy darabig. gondolom a generátorral lesz valami bibi, csak azt nem tudom hogy érdemes-e megnézetni vagy dobjam inkább a kukába? vagy ha esetlegesen valakinek van valami használható ötlete annak is örülnék.

Köszi

Elküldve
hali! lehet hogy hülye kérdés lesz de már az idegbaj kerülget. szép feszesre lett húzva kb 1 hónapja generál után az ékszíjam, de indítás után ha nem hagyom járni akkor elkezd visítani egy darabig. gondolom a generátorral lesz valami bibi, csak azt nem tudom hogy érdemes-e megnézetni vagy dobjam inkább a kukába? vagy ha esetlegesen valakinek van valami használható ötlete annak is örülnék.

Köszi

Sztem ha megfeszítve is nyikorog a szíj, akkor valószínűleg már kopott lehet a generátor, ill. a főtengely ékszíjtárcsája. Nem muszáj hozzá a generátort cserélni, elég ha az ékszíjtárcsát cseréled, esetleg bontóból veszel fiatal, de hibás generátort, arról ékszíjtárcsa áttesz és kész. Csak arra figyelj, hogy ugyanolyan legyen a tárcsa, mint a tiéd (hosszbordás/sima ékszíj, ill. a szervósoknál lehet, hogy jobban kilóg a szíjtárcsa oldalra).

Másik megoldás, ha van jó esztergályos ismerős, esetleg megpróbálhatja felszabályozni az ékszíj-hornyot a tárcsán, minimális anyagleválsztással, hogy minél kevésbé változzon az átmérő.

  • 4 weeks later...
Elküldve

kp0102bi.th.jpg

(1Ft-os van alatta)

Kinek ismerős ez a kis alkatrész? :lol:

Emiatt a kis bicbac miatt döglenek be az astra vészvillogó kapcsolói!

A német "okosok" spiáterből(alu öntvény) gyártották le a kapcsoló egyik elemét,ami vagy eltörik vagy elhajlik és emiatt válik a kapcsoló használhatatlanná!

Én ezt legyártotttam magamnak 3mm-es vas lemezből újra,sarokcsiszoló,kézifűrész és egy rakás tűreszelő segítségével!Kell hozzá türelem,de megéri,4EFt az új kapcsoló,így ennek én megspóroltam az árát! :)

Persze a kapcsoló flottul müködik mostmár! :huh:

Elküldve
Ma megint alkottam:

..

..

Új sarukat tettem az akksira,csavar nélküliek!

Ha már ott voltam tettem egy új brutál testkábelt is! :lol:

Ez jópofa.. nem kell csavarozni? kontakt vajon ugyan olyan jó? mert akkor tök jó. pillanatok alat lehet oldani ha vmi gáz van.. (van bennem egy para kép.. hogy ha kigyullad vmi kábel.. van is nálam 10es kulcs mindig pontosabban egy kis szerszámkészlet :huh: )

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.