Pitt Elküldve Április13, 2006 Elküldve Április13, 2006 én is megépítettem biza csak nekem nem halványul, csak késve vagyis fokozatosan világosodik igazábol eddig nem nem látom értelmét, mert mikor a 220as potit állítgattam csak végkitérésben világított, és ha a 10 est ugy állítom, hogy max fényereje legyen akkor meg már a késleltetés is minimális monjuk én elektrolitos kondit használtam szoval várom az ötleteket igazi az lenne ha halványodás és késleltetés egyszerre lenne, de halványodást szeretnék inkább ja a fordulatszámmérő az nekem is szívügyem lenne és valaki azt mondta, hogy a lábtérben lévő "dobozban" van a csatlakozója, és egy vezetéket kell felvinni onnét csak azt már nem tom hogy meikre és kimondta de utánanézek
Pitt Elküldve Április13, 2006 Elküldve Április13, 2006 A computer az anyós ülés lábánál jobb oldalon alul a burkolat alatt van. Úgy is mondhatnám, hogy a kesztyűtartó alatt jobbra. A burkolat levételnél óvatosan, mert nekem is sikerült törnöm. Minden csavart ki kell szedni. Én egy 1,5-es tömör réz vezetékkel vittem fel. Ezt könnyebb volt meghajlítani, hogy a műszerfal mögötti csatiba jól beilleszkedjen. A műszerfalnál dugtam be, és a középkonzol mögött vittem el jobbra és a kesztyűtartó mögött le. Szia! Az utastérben találod. Meglesz, csak el van rejtve burkolat alá. Az A oszlopban van belülről. Az A oszlop a karosszéria legelső oszlopa, másképp mondva, amire fel vannak rögzítve az első ajtók pántjai. B oszlop amihez a zár rögzíti az első ajtókat. Le kell szedni az anyós ülésnél a küszöb belső műanyag burkolatát. Ami egészen az oszlopig takar. Ennél a burkolatnál vigyázz! A csavarok el vannak rejtve. A csavarokat takaró műanyag darabokat egy lapos csavarhúzóval kell kipattintani. A csavarokat valami torx nevű csavarhúzóval kiszedni. Három csavar van a küszöb magasságában, egy pedig fennt az oszlopnál. Ha kitekerted a csavarokat, akkor próbáld meg a közepénél fogva kihúzni a borítást, mert a bal oldalán (B oszlop felé) van egy kis átfedés a két burkolat között. Nekem ott letört egy kisdarab. Ha ezt leszedted, akkor az első oszlopban már látod a computert. A piros csatiban találod meg a zöld vezetéket. hát ezt találtam de ha szautert megkérdezed privátban biztos leirja mégeccer, mert ebből még hiányzik az hoghy hanyadik vezetékmeg csati láb
istván Elküldve Április13, 2006 Elküldve Április13, 2006 Elhalványosodást csináltam, pár oldallal ezelött van link rajzra, van fénykép stb... van videóm is róla, hogy mennyire késleltet-halványít... ha érdekel, írjatok egy PÜ-t Fordulatszámjel a motorvezérlőnél (c14nz) a C1-es lábon van, zöld színü, elég hozáférhető helyen van. Egyéb motroknál is relativ könnyen megtalálható a kapcsolási rajzok alapján.
FPepe Elküldve Április13, 2006 Elküldve Április13, 2006 Fordulatszámjel a motorvezérlőnél (c14nz) a C1-es lábon van, zöld színü, elég hozáférhető helyen van. Egyéb motroknál is relativ könnyen megtalálható a kapcsolási rajzok alapján. Az alapján mondtam neki a C2-t :blink:
powerup Elküldve Április13, 2006 Elküldve Április13, 2006 Na igen,de mikor megláttam ezt gondoltam,inkább a motortérben keresek fordszám jelet!Úgy próbáltam,hogy ide ,a 8-as helyre bedugtam egy banándugót,persze úgy ,hogy érintkezzen a NYÁK megfelelő részével.A km óra mindkét csatiját bedugtam.A vezeték másik végét egy tűhegyes rézhegyre kötöttem,és ezzel megszúrtam a vezetékeket,persze járó motornál.Gondoltam,ha meglesz a fordulatszámjel,elkezd mutatni vmit.Előszőr a DIS gyújtásmodulból kijövő 4 vezetéket teszteltem:kép Semmi...Utána folytattam azzal a csatival,ami a főtengely végi tárcsáról jön:itt három vezeték Semmi.. :blink: Mit csináltam rosszul?? Kezd idegesíteni a dolog.Holnap muszáj lesz az ECU-t jobban elővennem...Ott melyik lehet a c2?Vannak itt számok,betűk,de nem egyértelmű... B)
powerup Elküldve Április13, 2006 Elküldve Április13, 2006 "Ha a km óra hátulján baloldalt a 16 lábú csati 8. lábában nincs zöld vezeték, akkor: Szóval, a computer az autó jobb oldalán az A oszlopban található. A computer alján keress két nagy csatit. Az autó hátulja felé lévő csatinak (asszem a piros színű) 13. lábáról jön ki egy zöld kábel. Azt kell megblankolni és róla felvezetni a műszerfalig. A műszerfal hátulján van baloldalt egy 16 lábú csati. Annak a 8. lábába kell bekötni, mert ott nincs semmi. És ezek után működni fog az utólagosan beszerelt km óra fordulatszámmérős része is"------Ezt találtam,szauter 74 írta anno (köszi!)Holnap ezzel kezdem reggel,remélem az én Ecu-mon is zöld lesz a vezeték,ráadásul C2 is ;) :D ;) De azt továbbra sem értem ,a motortérben miért nem találtam meg a jelet.... :blink: Ráadásul a 8-as hely teljesen üres a csatiban,nemhogy vezeték,de tűzősaru sincs! B) Csak hasonlót tudtam venni,azt kell majd reszelni stb. hogy bepasszoljon! :D
afonya Elküldve Április13, 2006 Elküldve Április13, 2006 remélem az én Ecu-mon is zöld lesz a vezeték,ráadásul C2 is :D B) :D A C3 ra egy fekete-sárga, a C1 -re pedig barna-kék vezeték megy és a kettő között kel zöldelnie a C2 nek. Azon meg ne csodálkozz hogy a Km óra csatijában egyetlen "felesleges" saru sincsen. Gondold el hogy ezzel mennyi pénzt spórólt meg a gyár, 100 - vagy 100 000 db autón. 10 cm vezetéket nem tesznek bele "fölöslegesen". ;) A gyári utánfutó index visszajelző 63.5 cm-es vezetékét a biztitáblától, a műszerfalig is csak a gyári vonóhorgosba rakták bele. :blink:
cseke Elküldve Április13, 2006 Elküldve Április13, 2006 Sziasztok!! Hol tudok szert tenni projektoros lámpákra, és kb mennyibe kerül? Előre is köszi a segítséget! Üdv.: CSEKE
powerup Elküldve Április13, 2006 Elküldve Április13, 2006 A C3 ra egy fekete-sárga, a C1 -re pedig barna-kék vezeték megy és a kettő között kel zöldelnie a C2 nek. Azon meg ne csodálkozz hogy a Km óra csatijában egyetlen "felesleges" saru sincsen. Gondold el hogy ezzel mennyi pénzt spórólt meg a gyár, 100 - vagy 100 000 db autón. 10 cm vezetéket nem tesznek bele "fölöslegesen". :D A gyári utánfutó index visszajelző 63.5 cm-es vezetékét a biztitáblától, a műszerfalig is csak a gyári vonóhorgosba rakták bele. :blink: Köszi áfonya!Nem csodálkozom ,hogy kihagyták,csak legalább tudnék venni hozzá,de kiröhögtek a boltban... B) ...Egyébként úgy tudtam(tuk),hogy a classic-on kívűl az összes Astrába be van vezetékelve a fordszámmérő..Ehhez képest.... :D
powerup Elküldve Április14, 2006 Elküldve Április14, 2006 Ha valakit érdekel,csináltam egy kommentált képsorozatot a km-óra cseréről:itt
FPepe Elküldve Április14, 2006 Elküldve Április14, 2006 Ugyanilyen VDO az enyém is. Lehet, hogy csak a VDO csinált fordszámmérős műszerfalat? :blink: Látom jó lett a fordszámmérő B)
powerup Elküldve Április14, 2006 Elküldve Április14, 2006 Ugyanilyen VDO az enyém is. Lehet, hogy csak a VDO csinált fordszámmérős műszerfalat? :blink: Látom jó lett a fordszámmérő B) A bontós srác azt mondta,Delco-ban még nem látott ford.szám mérőset..!
powerup Elküldve Április14, 2006 Elküldve Április14, 2006 mennyi volt az óra?? 7500+1240ft postaköltség!
FPepe Elküldve Április15, 2006 Elküldve Április15, 2006 és ez uj vagy kéztől származik??? Kéztől :blink:
Silver79 Elküldve Április19, 2006 Elküldve Április19, 2006 A számlálót hogy sikerült végül állitani? :blink:
Pitt Elküldve Április19, 2006 Elküldve Április19, 2006 csavarhuzoval ovatosba át lehet patintgatni legalábbisezt olvastam de valakinek megvan képekkel dukumentálva is
Laci4 Elküldve Április19, 2006 Elküldve Április19, 2006 csavarhuzoval ovatosba át lehet patintgatni legalábbisezt olvastam de valakinek megvan képekkel dukumentálva is
szauter74 Elküldve Április20, 2006 Elküldve Április20, 2006 Ezt találtam,szauter 74 írta anno (köszi!)Holnap ezzel kezdem reggel,remélem az én Ecu-mon is zöld lesz a vezeték,ráadásul C2 is ;) :D ;) De azt továbbra sem értem ,a motortérben miért nem találtam meg a jelet.... :blink: Ráadásul a 8-as hely teljesen üres a csatiban,nemhogy vezeték,de tűzősaru sincs! B) Csak hasonlót tudtam venni,azt kell majd reszelni stb. hogy bepasszoljon! :D A csatiba egy 1,5-es tömör réz vezetéket hajtottam be, mert nekem sem volt sarú. Azt vittem le az ECU-ig. ;) Sok sikert! Menni fog! :D
Pitt Elküldve Április20, 2006 Elküldve Április20, 2006 igen ezt még mondani akartam de itt volt ő és ott apont:D cső szauter
Gepard Elküldve Április21, 2006 Elküldve Április21, 2006 ngk 3 polusu gyertya az jó??? Most miért nem gyári? Kukába lesz?
Recommended Posts