FPepe Elküldve Január30, 2006 Elküldve Január30, 2006 Segitsetek már léci! Hogy kell kicserélni a világitás kapcsolot? Van vmi titka? 2.kérdés: Nekem soha nem világitottak a középkonzolon lévő dolgok (pl.ventillátornál a számok stb)Ezeknek gyárilag amugy kellene viláitani ha felkapcsolom a "külső világitást"? Köszi előre is! sziasztok A világításkapcsoló elvileg egy foglalatban van ott a műszerfalban, tehát két fül elhajlítása után csak ki kell húzni a helyéről, természetesen miután a gombot levetted róla, amihez alulról egy kis csavarhúzóval be kell nyúlni. A fűtéskonzol világítása elvileg a gyújtás ráadásától kell, hogy menjen, nem csak a világítással együtt. Ezért is ég ki hamar.
leslie Elküldve Január30, 2006 Elküldve Január30, 2006 Világítás kapcsolót ki kell húzni belsőtér világítás állapotba, akkor alulról be lehet dugni egy csavarhúzót, amivel be tudsz nyomni egy pöcköt, és így le lehet húzni a kapcsolót. Innen menni fog. :)
szantozoli Elküldve Január31, 2006 Elküldve Január31, 2006 Nekem meg a kesztyűtartó világításom ment ki valahogy. Még nem tudom, hogy az égő adta-e fel, vagy még a legutóbbi szerelés alkalmával babrálták-e el, amikor bekábelezték a központit. Majd ha jobb idő lesz akkor megnézem. Ja, és Tápiószecső! Kössz a segítséget, de nem tudom, hogy kell kipattintani a kormányt. Az az érzésem, hogy ezt majd a szerelőre fogom bízni, vagy így marad.
Tápiószecső Elküldve Január31, 2006 Elküldve Január31, 2006 Ja, és Tápiószecső! Kössz a segítséget, de nem tudom, hogy kell kipattintani a kormányt. Az az érzésem, hogy ezt majd a szerelőre fogom bízni, vagy így marad. Nem a kormányt kell, hanem csak a közepét. Nem nagy dolog, csak magad felé kell húzni.
opel16v Elküldve Január31, 2006 Elküldve Január31, 2006 "T=R*C*0,7" Az említett kapcsolási rajzhoz kicsit bonyolultabb képlet tartozik, ott van a kép alatt. :)
aranykard Elküldve Január31, 2006 Elküldve Január31, 2006 R2C2, a számítások is ott vannak alatta. :) Aranykard! Szerintem kormányátvezető lesz az. Egyébként a vezérlője a kézifékkar mögött van a középkonzol alatt. Fpepe! Az index lelke a vészvillogó kapcsoló, az indítja a relét normál index esetben is. És kap állandó tápot. A vaterán találtam egy légzsákot, hátulnézetből. http://www.vatera.hu/item/view/real.php?cod=5698648 A közepén lévő csatira megy a forgást segítő zárt agyrész? Vagy egyből fóliakáebl megy rá? Karesz
szantozoli Elküldve Február1, 2006 Elküldve Február1, 2006 Tápiószecső! Akkor csak azt az egyben mozgó 3 küllő alakot kell kipattintanom, ha jól értettem? És csak simán meghúzom magam felé, vagy csavarhúzóval kell aláfeszítenem? Középen az Opel jelet nem kell kivenni? alatta nincs egy fogató csavar?
Tápiószecső Elküldve Február1, 2006 Elküldve Február1, 2006 Tápiószecső! Akkor csak azt az egyben mozgó 3 küllő alakot kell kipattintanom, ha jól értettem? És csak simán meghúzom magam felé, vagy csavarhúzóval kell aláfeszítenem? Középen az Opel jelet nem kell kivenni? alatta nincs egy fogató csavar? Igen. Igen. Nem. Nem. Nem. :) Tényleg semmi nehézség nincs benne. (De hogy biztosan egyről beszéljünk, ugye az a kormányod van mint nekem az eladó cuccok közt?)
bátyus Elküldve Február1, 2006 Elküldve Február1, 2006 Sziasztok! Van egy Opel Astra 1.4 16V-s autóm,van egy kis gondom: néha felvillan a kis sárga lámpa kb.8 másodpercre,aztán elalszik.Szerelő ráakasztotta a műszert és nem talált hibát.valamit reteszelt,de 18km után újra felvillant:Van valakinek ötlete,hogy mitől lehet ez? Köszönettel: bátyus
szauter74 Elküldve Február1, 2006 Elküldve Február1, 2006 Sziasztok! Van egy Opel Astra 1.4 16V-s autóm,van egy kis gondom: néha felvillan a kis sárga lámpa kb.8 másodpercre,aztán elalszik.Szerelő ráakasztotta a műszert és nem talált hibát.valamit reteszelt,de 18km után újra felvillant:Van valakinek ötlete,hogy mitől lehet ez? Köszönettel: bátyus Az a gond, hogy túl rövid időre bukkan fel. Ha hosszabb időre égne, akkor lehetne belőle eltárolt hiba is. Próbálj meg műszeres tesztet csináltatni úgy, hogy közben felvillanjom a lámpa. Akkor kiderülhet a hiba oka. Így azt tudom mondani, bármi lehet.
szantozoli Elküldve Február2, 2006 Elküldve Február2, 2006 Igen Tápiószecső! Azt hiszem pontosan olyan az én kormányom is. És boccs, ha túl körülményes vagyok. Majd ha melegebb napok lesznek, akkor rápróbálok a dologra, hátha segít.
opel16v Elküldve Február2, 2006 Elküldve Február2, 2006 Bátyus! A hiba valszeg lambdaszonda vagy AGR szelep lesz, ami pár indítás után törlődik a hibatárolóból.
wzsolt_1.6_16V Elküldve Február2, 2006 Elküldve Február2, 2006 Bátyus! A hiba valszeg lambdaszonda vagy AGR szelep lesz, ami pár indítás után törlődik a hibatárolóból. Nekem is volt mindkét hiba de azért nem csak egy-két hanem kb 20 indításig tárolta a hibakódokat.
szauter74 Elküldve Február3, 2006 Elküldve Február3, 2006 Bátyus! A hiba valszeg lambdaszonda vagy AGR szelep lesz, ami pár indítás után törlődik a hibatárolóból. Opel 16V! A pár másodpercig tartó hibajeleket is tárolja a computer?
J0hnny Elküldve Február4, 2006 Elküldve Február4, 2006 (edited) http://img35.imageshack.us/img35/3455/ramkr25pg.th.jpg Futó mester vethetne egy pillantást rá,de szrintem az R2 C2 aránnyal fogom állítani a bekapcsolási időtartamot! Ma jobban átnéztem a pdf-et,amit Udi-tól kaptam és találtam benne egy táblázatot: Ezek szerint C2-őt és az R2-őt is cserélnem kell. Kell vennem egy 10nF-os smd kondit és egy 600kOhm-os ellenállatot és cserélni!Pákát kérnem kell Tomi023-tól,mert nem esek neki pillanatpákával! ;) Tudtam,hogy nem birod ki bazs,hogy ne nyúlj bele! :) Inkább nem füzök hozzá semmit! :D Módosítva Február4, 2006 : J0hnny Mnemonic
opel16v Elküldve Február6, 2006 Elküldve Február6, 2006 600K-s ellenállást nem igazán fogsz kapni, mert kommersz kereskedelemben leginkább csak az első sort tartják, ahol 560K és 680K az értékek egymás után. :D Második sorban van már 620K is, de azt csak szerencsével fogsz találni. :) Kondiból kerámiát vegyél, a műanyag nem jó ehhez.
aranykard Elküldve Február6, 2006 Elküldve Február6, 2006 Sziasztok! Az F-astrámba 2 légzsák van. A légzsák problémámról(viágított a visszajelzője) írtam a közelmúlban, a fejleményekről meg itt olvashatsz, amely, mint utólag kiderült, szorosan összefügg a 2-3 hónapja elvégzett szervósítással. Okuljatok belőle: http://www.opelforum.hu/index.php?s=&showt...ndpost&p=162543 Karesz
meriva1.8 Elküldve Február6, 2006 Elküldve Február6, 2006 600K-s ellenállást nem igazán fogsz kapni, mert kommersz kereskedelemben leginkább csak az első sort tartják, ahol 560K és 680K az értékek egymás után. :D Második sorban van már 620K is, de azt csak szerencsével fogsz találni. :) Kondiból kerámiát vegyél, a műanyag nem jó ehhez. 560kOhm-ból bármikor csinálhatsz 600 kOhm-t egy tűreszelő segedelmével. Vagy tegyél bele egy 1MOhm-s trimmert!
J0hnny Elküldve Február6, 2006 Elküldve Február6, 2006 600K-s ellenállást nem igazán fogsz kapni, mert kommersz kereskedelemben leginkább csak az első sort tartják, ahol 560K és 680K az értékek egymás után. ;) Második sorban van már 620K is, de azt csak szerencsével fogsz találni. :) Kondiból kerámiát vegyél, a műanyag nem jó ehhez. 560kOhm-ból bármikor csinálhatsz 600 kOhm-t egy tűreszelő segedelmével. Vagy tegyél bele egy 1MOhm-s trimmert! Mivel nekem napközben nincs időm ilyet venni,így Tomi023 vesz majd nekem!Amúgy gondolkoztam a trimmeren én is,de mivel az egész smd,így elég nehézkes beépíteni! Nem olyan nagy gond amúgy a 560K,mivel így kb 5perc lesz a behúzási idő,ami pont jó nekem,ha az alatt nem olvad le a cucc a tükörről,akkor újra nyomom a gombot! :D
FPepe Elküldve Február7, 2006 Elküldve Február7, 2006 560kOhm-ból bármikor csinálhatsz 600 kOhm-t egy tűreszelő segedelmével. Vagy tegyél bele egy 1MOhm-s trimmert! Van egyszerűbb is: ha van hely, és elfér 2 db ellenállás, akkor sorba 330k és 270k; ez pont 600k lesz :)
meriva1.8 Elküldve Február7, 2006 Elküldve Február7, 2006 Amellett az is valószínű, hiába teszed be az adott értékeket, úgyse kapod pont azt az időt, ami meg van adva. Ez egy elméleti számított érték, amit egyéb szórások befolyásolnak.
opel16v Elküldve Február7, 2006 Elküldve Február7, 2006 Nem kell azt annyira kicentizni, npasinak igaza van, marha nagy szórással dolgozik az áramkör, még az is befolyásolja, hogy van-e vízér alatta. :) Szal nyugodtan lehet melléválasztani értéket. :D
kisjoco Elküldve Február7, 2006 Elküldve Február7, 2006 Sziasztok! Nem tudja valaki, hogyan kell kicserélni a fűtéskapcsoló alatti 2 kislámpát ami az egész cuccot megvilágítja? Üdv.: kj
FPepe Elküldve Február7, 2006 Elküldve Február7, 2006 Sziasztok! Nem tudja valaki, hogyan kell kicserélni a fűtéskapcsoló alatti 2 kislámpát ami az egész cuccot megvilágítja? Üdv.: kj Itt le van írva: http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=16&st=2320 :)
kisjoco Elküldve Február7, 2006 Elküldve Február7, 2006 Nem tudja valaki, hogy mibe fáj egy bal hátsó ajtó központi zár állítómotor? (meg hogy hol lehet kapni, ha az a rossz)
Recommended Posts