Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Sajnos folytatnom kell a keresést.

Én meg azóta sem találom :D Pedig akkor tudnék adni, valahogy eljutna pestre (max postán). De egyszerűen nemtudom, hova raktam anno :) Talán a tárolóban van, vagy mamámnál a garázsban. Ha rábukkanok, szólok!

Elküldve

Csak megjegyezném, h hangszórót meg is lehet csináltatni. Jobb is lehet, mint az eredeti, vannak erre cégek, ha végkébb nem találsz helyette másikat.

Elküldve
Szerintem ez olyan, mint ami elöl van. Nézd meg a te elsőidét, hogy passzolnak-e, aztán hajrá bontó. :)

Ránézésre sztem is olyan mint az elsők.. meg kell nézni, mérni..

ha pedig olyan, akkor kuksi IDE!

Elküldve

OK, köszi az infókat, akkor ezek tényleg olyanok, mint az elsők. A kárpitokat még nem bontottuk az utastérben, úgyhogy idáig tudatlan voltam etéren. :) Azt hittem azok kisebbek.

Exian, akkor ha rábukkansz szólj! :D

A vaterás sztem kicsit húzós 5-10e ért.

Köszi mégegyszer az infókat!

Elküldve
OK, köszi az infókat, akkor ezek tényleg olyanok, mint az elsők. A kárpitokat még nem bontottuk az utastérben, úgyhogy idáig tudatlan voltam etéren. :) Azt hittem azok kisebbek.

Exian, akkor ha rábukkansz szólj! ;)

A vaterás sztem kicsit húzós 5-10e ért.

Köszi mégegyszer az infókat!

Szerintem 2-3 ezernél nem érnek többet, szóval...

10ért már valami normális cuccot is lehet kapni. :D

Elküldve

Szasztok!

Cserélt már valaki ventillátor kapcsolót? Úgy néz ki, hogy a 2. és a 3. fokozat kiment.

Lehet ezt otthon fabrikálni? van valami jellegzetes kopása, vagy valami

egy új -gondolom utángyártott- 3500 körül van, tehát nem egy nagy összeg.

A berakáshoz le kell bontani a műszerfalat?

Elküldve
Szasztok!

Cserélt már valaki ventillátor kapcsolót? Úgy néz ki, hogy a 2. és a 3. fokozat kiment.

Lehet ezt otthon fabrikálni? van valami jellegzetes kopása, vagy valami

egy új -gondolom utángyártott- 3500 körül van, tehát nem egy nagy összeg.

A berakáshoz le kell bontani a műszerfalat?

Valószínüleg az előtét ellenállás miatt nem megy, mert a szélvédő alatt a pollenszűrőn keresztűl beázik. Azt kell kicserélni, a pollenszürőt kell kivenni a motortéren keresztül és ugy férsz hozzá az ellenálláshoz. Kis praxissal 10 perces munka...

Elküldve
Szasztok!

Cserélt már valaki ventillátor kapcsolót? Úgy néz ki, hogy a 2. és a 3. fokozat kiment.

Lehet ezt otthon fabrikálni? van valami jellegzetes kopása, vagy valami

egy új -gondolom utángyártott- 3500 körül van, tehát nem egy nagy összeg.

A berakáshoz le kell bontani a műszerfalat?

Ha vissza olvasol még képekkel illusztrált linkeket is találsz.

Elküldve

Mondjuk ITT :D

Most viszont nekem is lenne egy kérdésem. Nem kifejezetten autóspecifikus, de elektromos. Ezek a trombita alakú riasztó szirénák milyen elven müködnek? Mert egyik ismerősöm kérdezte: "mitől lehet az, hogy ha ebben a hidegben hosszabb ideig áll a kocsi, és kiriasztom, vagy be, mindegy, akkor nem ad hangot, csak olyan kattanás szerüséget.. aztán ha kicsit megyek vele, melegszik, akkor meg megy rendesen."

Akksi, jó, mert forgat mint állat.. szóval mi a müködési elvük? be tud ezekben esetleg fagyni vmi?

Keresek képet.. asszem (ránézésre) az enyém is olyasmi. :)

Nah ilyesmi E!

Elküldve
Most viszont nekem is lenne egy kérdésem. Nem kifejezetten autóspecifikus, de elektromos. Ezek a trombita alakú riasztó szirénák milyen elven müködnek? Mert egyik ismerősöm kérdezte: "mitől lehet az, hogy ha ebben a hidegben hosszabb ideig áll a kocsi, és kiriasztom, vagy be, mindegy, akkor nem ad hangot, csak olyan kattanás szerüséget.. aztán ha kicsit megyek vele, melegszik, akkor meg megy rendesen."

Akksi, jó, mert forgat mint állat.. szóval mi a müködési elvük? be tud ezekben esetleg fagyni vmi?

Szerintem mindegyik piezo-s és nem kéne befagynia neki. Nem lehet, hogy víz került neki valahogyan bele ?

Elküldve

Háát passz.. asszem neki is vmi ilyesmi helyen van, nem néztem, annyit tok, h motortérben.. végülis elképzelhető. ahogy elnézem ezek valszeg nem is szétszedhetőek.. akkor sztem csere lesz a javaslatom ;) mert mi van ha nem melegben, hanem hidegben buzerálják a verdáját :D

Nem lehet olyen nagy összeg egy ilyen.

Eseteg rossz vezeték kötés nem lehet? vagy az független lenne a hidegtől? :)

Elküldve
Piezo elven szoktak ezek működni, és nem kell hogy beázzon, egyszerűen a pára

kicsapódik bennük, és megfagy.

Az klassz.. akó a csere se segít? a new is ugyanigy járna?

Elküldve

Van rá esély, hogy ebben a mínusz ezer fokban az új sem működne tökéletesen...

Bár azért abban kevesebb még a kosz, amibe bele tud "kötni" a pára ilyenkor. :)

Elküldve

Most lehet hülyeséget írok, de nem segít valamit azon a szirénán, ha télre nejlonzacsit húznak rá, mielőtt a hideg beállna? A pára nem tudna belemenni, így ráfagyni sem, a hangját meg nem csökkentené jelentős mértékben... :)

Elküldve
Most lehet hülyeséget írok, de nem segít valamit azon a szirénán, ha télre nejlonzacsit húznak rá, mielőtt a hideg beállna? A pára nem tudna belemenni, így ráfagyni sem, a hangját meg nem csökkentené jelentős mértékben... :)

De ha már benne a pára akkor ki sem tud jönni zacsitól :D ;)

Elküldve
De ha már benne a pára akkor ki sem tud jönni zacsitól :) :D

És ha beledobsz mellé pár darab olyan szilika-genyát, ami szívja a nedvességet? ;)

Jóvanna, csak egy ötlet volt ;)

Elküldve

Na szétkaptam a fűtés időzítőreléjét!Sajnos felületszerelt,de egy elkó van rajta!Szerintem az állítja be a kikapcsolási időt rajta! 47uF/35V ezt fogom kicserélni egy 22uF/35V-ra!Remélem megoldaj a dolgot,ha olyan 3-5 perc körül kioldana jó lenne!!!

Elküldve
Na szétkaptam a fűtés időzítőreléjét!Sajnos felületszerelt,de egy elkó van rajta!Szerintem az állítja be a kikapcsolási időt rajta! 47uF/35V ezt fogom kicserélni egy 22uF/35V-ra!Remélem megoldaj a dolgot,ha olyan 3-5 perc körül kioldana jó lenne!!!

Le tudod fényképezni? Még nem láttam ilyen relét, belülről pláne :)

Elküldve
Mondjuk ITT :D

Most viszont nekem is lenne egy kérdésem. Nem kifejezetten autóspecifikus, de elektromos. Ezek a trombita alakú riasztó szirénák milyen elven müködnek? Mert egyik ismerősöm kérdezte: "mitől lehet az, hogy ha ebben a hidegben hosszabb ideig áll a kocsi, és kiriasztom, vagy be, mindegy, akkor nem ad hangot, csak olyan kattanás szerüséget.. aztán ha kicsit megyek vele, melegszik, akkor meg megy rendesen."

Akksi, jó, mert forgat mint állat.. szóval mi a müködési elvük? be tud ezekben esetleg fagyni vmi?

Keresek képet.. asszem (ránézésre) az enyém is olyasmi. :)

Nah ilyesmi E!

Szerintem mindegyik piezo-s és nem kéne befagynia neki. Nem lehet, hogy víz került neki valahogyan bele ?

Ezek a tölcséresek nem piezósak, akkor nem vennének fel 1-1,5 ampert. Pontosan nem emlékszem, de valami nyomókamrás bizbasz a neve.

Elküldve
Valószínüleg az előtét ellenállás miatt nem megy, mert a szélvédő alatt a pollenszűrőn keresztűl beázik. Azt kell kicserélni, a pollenszürőt kell kivenni a motortéren keresztül és ugy férsz hozzá az ellenálláshoz. Kis praxissal 10 perces munka...

Az előtétellenállás egységben álltalában a dióda szokott kimenni. Én már cseréltem olyat és jó lett.

Mondjuk ha ez a baj akkor az 1-es fokozatnak sem kellene mennie.(Biztos, hogy megy?)

Elküldve

Hi

Tegnap kivillant a töltés lámpám megint. Megálltam nyomtam egy kövér gázt és a lámpicsek egyre erősebben világitott majd kégett. Viszont töltésem van 15v magas fordulaton 15,6. Ezzel nincsis bajom mert mióta cseréltem a generátort azóta ennyi. De mi lehet a baj? Műszeregység, vagy az akksi nem vesz fel töltést?

Elküldve
Hi

Tegnap kivillant a töltés lámpám megint. Megálltam nyomtam egy kövér gázt és a lámpicsek egyre erősebben világitott majd kégett. Viszont töltésem van 15v magas fordulaton 15,6. Ezzel nincsis bajom mert mióta cseréltem a generátort azóta ennyi. De mi lehet a baj? Műszeregység, vagy az akksi nem vesz fel töltést?

Fesszabályzó hibának tűnik... :)

Ki kellene cserélni, mielőtt tönkretesz valamit az autóban.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.